- 50%

Det usynlige København: Tag med på en anderledes kanalrundfart med forfatter Hanne Fabricius

Hanne Fabricius
Værdi 280,-
- 50%
Spar 140,-
Tid tilbage: 00:00:00
fra 140,-
har købt
622
Dealen er slut * begrænset antal

Vælg type:

140,-
Mandag den 28. maj kl. 19-20 (Værdi 280,-)
140,-
Torsdag den 31. maj kl. 19-20 (Værdi 280,-)
140,-
Mandag den 04. juni kl. 19-20 (Værdi 280,-)
140,-
Torsdag den 07. juni kl. 19-20 (Værdi 280,-)
140,-
Mandag den 11. juni kl. 19-20 (Værdi 280,-)
140,-
Tirsdag den 12. juni kl. 19-20 (Værdi 280,-)
140,-
Onsdag den 13. juni kl. 19-20 (Værdi 280,-)
140,-
Torsdag den 14. juni kl. 19-20 (Værdi 280,-)
Dealen er slut
Det usynlige København – En anderledes kanalrundfart med forfatter Hanne Fabricius

Tag med på en spændende kanalrundfart til maj eller juni sammen med forfatter og arkæolog Hanne Fabricius, der også er kendt fra Historiequizzen.

I skal høre fabelagtige, fantastiske og finurlige historier om middelalderens og renæssancens havneområder og forbi tre orlogshavne. Selv om de fleste af de gamle bygninger er forsvundet i dag, så kan Hanne alligevel fortælle en masse historier om havnens udvikling fra Absalon til Christian 4.s.

Vi sejler forbi Holmens Kirke, der blev opført som ankersmedje til Bremerholm skibsværft, hvor Kong Hans i 1510 samlede den danske orlogsflåde. I begyndelsen af 1600-tallet flyttede Christian den 4.s orlogsflåden over i sin nybyggede Tøjhushavn foran Københavns Slot, og fra omkring 1700 flyttedes den efterhånden over til Nyholm, som vi sejler igennem.

Efter Holmen går turen tilbage til københavnersiden mod Kastellet og Toldboden, der er en del af Christian den 4.s Ny-København. Vi krydser havnen igen og sejler gennem Christianshavns Kanal, hvor blandt andet det berygtede fængsel Tugt, Rasp og Forbedringshuset lå.

Læs mere om turen her



Kanalrundfart i maj og juni

Normalpris: 280,- // Dealpris 140,- inkl. billet til kanalrundfarten

Mødested: Ved Stranden ved Canal Tours mole 4 eller 5

- Mødetid senest 18.45, da båden kun kan lejes for 1 time.
- Vi sejler så snart ALLE er i båden og senest ”præcist”, og vi venter IKKE på nogen.
- Kanalturen varer 1 time

Vælg frit mellem 8 datoer i maj eller juni

- Mandag den 28. maj kl. 19-20
- Torsdag den 31. maj kl. 19-20
- Mandag den 04. juni kl. 19-20
- Torsdag den 07. juni kl. 19-20
- Mandag den 11. juni kl. 19-20
- Tirsdag den 12. juni kl. 19-20
- Onsdag den 13. juni kl. 19-20
- Torsdag den 14. juni kl. 19-20

Læs mere om hele turen her: www.tyra.dk



Praktisk info om dealen:

- Vælg den ønskede dato i betalingsdelen
- Bemærk I skal KUN vælge en dato pr. deltagerbevis
- Ved køb af flere beviser skal I sørge for, at I har købt til samme dato.

I kan læse mere om København i middelalderen i Hannes bøger:

”Gader og mennesker i middelalderens og renæssancens København: Inden for middelaldervolden. Forlaget Tyra 2017. Bogen kan bestilles hos Hanne til 250 kr. og medbringes af Hanne på kanalturen. Skriv til: hanne@tyra.dk

”Gader og mennesker i middelalderens og renæssancens København: Slotsholmen, Bremerholm og Christian den 4.s Ny-København.” 2007. (e-bog)

Eller i hendes historiske fantasibørnebog: ”Øgledronningens forbandelse”.

Bøgerne kan købes i boghandelen som papir- eller e-bøger.
Læs mere her: www.tyra.dk & www.tidsdetektiverne.dk & www.forlagettyra.dk


HUSK at læse det med småt under 'Vigtig viden'


  • Værdibeviset fremsendes umiddelbart efter dit køb.
  • Værdibeviset gælder til en kanalrundfart med Hanne Fabricius på den nævnte dato.
  • Værdibeviset gælder for 1 person.
  • Mødested: Ved Stranden ved Canal Tours mole 4 eller 5, SENEST kl. 18.45
  • Eller se mødested under beskrivelse af kanalturen på Sweetdeal eller på Hanne Fabricius' hjemmeside: www.tyra.dk
  • Kanalrundfarten tager ca. 1 time.
  • Kanalrundfarten aflyses IKKE pga. regnvejr. Da bådene er overdækket.
  • Kommer man for sent til kanalturen, og er båden sejlet, anses værdibeviset som indløst.
  • Læs mere under Sweetdeal-beskrivelse på Hanne Fabricius´ hjemmeside: www.tyra.dk
  • Værdibeviset kan kun indløses til den købte dato, hvis ikke andet aftales med Hanne Fabricius på hanne@tyra.dk
  • Ved udeblivelse anses værdibeviset som indløst.
  • Afbud skal meddeles senest 24 timer før kanalrundfarten, ellers vil værdibeviset blive anset for brugt og kan ikke byttes til en anden dato, hvis der er ledige pladser.
  • Ved afbud refunderes billetterne ikke, men de kan eventuelt byttes til en anden dato, dog kun hvis der er ledige pladser. Ellers anses beviset for indløst.
  • Der er kun et vist antal pladser til rådighed pr. dato, derfor kan beviserne kun byttes til andre datoer, efter aftale med Hanne, og hvis der ikke er udsolgt.
  • Beviserne kan KUN byttes til andre datoer inden for samme deal og ikke til andre deals.
  • Tjek for ledige pladser på Hanne Fabricius´ hjemmeside: www.tyra.dk, før I køber.
  • Hver dato kræver et min. antal deltagere på 75 personer for at denne gennemføres. Der vil være mulighed for at flytte til en af de andre datoer, hvis den valgte dato ikke har nok deltagere. Dette aftales direkte med Hanne Fabricius, Tyra Byvandring, på hanne@tyra.dk
  • Der er plads til max 150 personer på hver dato.
  • Vær opmærksom på at køb af billetterne falder ind under § 17, stk. 2 jf. § 9, stk. 2, nr. 2a. under handelsbetingelser, og ikke kan refunderes.
  • Hvis en kanalrundfart pga. manglende deltagere ikke bliver til noget, så bliver I kontaktet i tide.
  • www.tyra.dk.
  • Cykler, kørestole, barnevogne, klapvogne etc. kan ikke medbringes på kanalturen.
  • Samarbejdspartneren er Hanne Fabricius. Tjenesteydelsen leveres af samarbejdspartneren. Sweetdeal er derfor ikke ansvarlig for eventuelle fejl eller mangler i forbindelse med samarbejdspartneren levering af tjenesteydelsen, medmindre andet følger af ufravigelig lovgivning.

Oftest stillede spørgsmål

- Her finder du svarene på de oftest stillede spørgsmål om:

Værdibevis

Modtagelse af værdibevis

Værdibeviset fremsendes pr. e-mail umiddelbart efter dit køb.
Modtager du ikke dit værdibevis kan det skyldes, at det er frasorteret som uønsket post af din mailudbyder. Du søger efter frasorterede e-mails således:
  • Gmail: Klik på "Flere" i venstre side af skærmen og klik dernæst på fanen "Spam".
  • Outlook Mail: Vælg fanen "Uønsket mail" eller "Junk mail" i venstre side af skærmen.
Er dit værdibevis ikke frasorteret som uønsket post, kan du finde det via Sweetdeals hjemmeside således:
  1. Gå ind på www.sweetdeal.dk
  2. Klik på "LOG IND / TILMELD" øverst til højre.
  3. Log ind ved at indtaste din e-mail og adgangskode hvor der står “Har du en profil? Log ind her”.
  4. Klik igen øverst til højre på skærmen hvor der nu står “VELKOMMEN” efterfulgt af dit navn.”
  5. Vælg den første fane “Mine køb” og få et overblik over de køb som du har foretaget på Sweetdeal.dk.
  6. Klik på “Se ordredetaljer” ved den pågældende Sweetdeal og du kan nu både se og udskrive dit værdibevis.
Bemærk! Ved køb af en vare som samarbejdspartneren skal levere til dig, modtager du ikke et værdibevis, men blot en kvittering pr. e-mail.

Indløsning af værdibevis

Der er 3 måder hvorpå du kan benytte dit Sweetdeal værdibevis:
  1. E-mail: Åbn din e-mail med det tilsendte værdibevis og tjek at både QR-koden (lille firkantet “streg”-kode øverst til venstre) og værdibeviskoden øverst til højre er synlige for partneren ved anvende/indløsning af værdibeviset.
  2. Udprintet: Du kan printe dit værdibevis direkte fra din e-mail eller via Sweetdeal.dk (klik her for vejledning). Husk at du skal printe hele værdibeviset ud.
  3. Sweetdeal App: Åbn dit værdibevis via din Sweetdeal App. Du kan nemt finde dit værdibevis under ‘’Mine deals’’. Fremvis værdibeviset til partneren ved anvendelse/indløsning.
Bemærk! I nogle tilfælde er det et krav, at du medbringer dit værdibevis i printet form. I så fald vil det fremgå af værdibeviset, samt af selve Sweetdealen under fanen “Vigtig viden”.

Værdibevisets gyldighed

Værdibevisets gyldighed er som udgangspunkt angivet på beviset og under fanen “Vigtig viden” på selve Sweetdealen.
Hvis du har købt et værdibevis som vedrører en vare, der kun udbydes af vores samarbejdspartner i en begrænset periode, på en bestemt dato el. lign. (f.eks. et arrangement/event), vil værdibevisets gyldighed automatisk være begrænset hertil.
Bemærk! Sweetdeal kan ikke forlænge værdibevisets gyldighedsperiode, eller refundere dig beløbet, efter endt gyldighed.

Mistet værdibevis

Har du mistet eller slettet dit værdibevis er der to måder hvorpå du kan finde det igen:
  1. Via din profil på Sweetdeal.dk - se afsnittet “Modtagelse af værdibevis” længere oppe.
  2. Ved at kontakte vores kundeservice på e-mail: kundeservice@sweetdeal.dk eller tlf. nr.: +45 3375 3320 . Her bedes du oplyse, hvilken Sweetdeal du har købt, hvornår og i hvilken by dealen skal indløses i, så vi kan finde frem til dit værdibevis og sende dig en kopi.

Betaling

Betalingen trækkes over betalingsservice straks på dit betalingskort, når du har gennemført din bestilling. Læs mere om betaling og sikkerhed i Sweetdeals handelsbetingelser ved at klikke her .

Du kan betale med både kreditkort og MobilePay på Sweetdeal.dk. Få vejledning til de to betalingsformer herunder.

Betaling med kreditkort

  1. Vælg den vare eller tjenesteydelse som du ønsker at købe og klik på “Gå til betaling”.
  2. Udfyld alle felter under “Betalingsoplysninger”, samt alle felter under “Leveringsadresse”.
  3. Bekræft at du accepterer Sweetdeals handelsbetingelser, samt at dine data er korrekte, ved at sætte flueben i afsnittet “Afslut ordre”.
  4. Klik herefter på "Godkend og betal".

Betaling med MobilePay

  1. Vælg den vare eller tjenesteydelse som du ønsker at købe og klik på “Gå til betaling”.
  2. Vælg “Betal med MobilePay” i betalingsmuligheder
  3. Bekræft at du accepterer Sweetdeals handelsbetingelser, samt at dine data er korrekte, ved at sætte flueben i afsnittet “Afslut ordre”.
  4. Klik herefter på ‘’Godkend og betal’’.
  5. Indtast dit telefonnummer og tryk ‘’fortsæt’’.
  6. Du vil herefter modtage en anmodning fra Sweetdeal i din MobilePay App. Tjek at beløb og modtager er korrekte og swipe til højre.

Problemer ved betaling

Der kan være flere grunde til, at du oplever problemer med din betaling. Gennemgå derfor følgende punkter:
  • Sørg for at være logget ind - klik her for vejledning.
  • Sørg for at alle felter er udfyldt. Hvis nogle felter er markeret med rød, skal disse udfyldes korrekt.
  • Anvender du et nyt kreditkort, skal du sørge for at det gamle kreditkort er slettet. Dette gøres under “Kontoindstillinger”.
  • Opstår fejlen ''Phone field is required', sørg da for at skrive dit telefonnummer under både “Betalingsoplysninger” og “Leveringsadresse”.
  • Hopper siden op og ned én gang, når du prøver at trykke videre, skal du tjekke om der ligger en vare med antallet “0” i “Din indkøbskurv”. Er dette ikke en vare som du ønsker, slettes denne ved at klikke på det lille skraldespands-logo.
Har du gennemgået ovenstående punkter, men stadig oplever problemer i forbindelse med købet, er du velkommen til at kontakte Sweetdeals kundeservice på e-mail: kundeservice@sweetdeal.dk eller tlf. nr.: +45 3375 3320 .

Tilbagebetaling

Fortrydelse af køb

Ved køb hos Sweetdeal har du 14 dages fortrydelsesret i henhold til dansk lovgivning. Der gælder dog særlige betingelser i forbindelse med køb af bl.a. pakkerejser og arrangementer som koncerter, teaterforestillinger m.fl. Læs mere om din fortrydelsesret i Sweetdeals handelsbetingelser ved at klikke her .

Tilbagebetalingen sker ved en overførsel til det betalingskort, der blev anvendt ved købet. Beløbets tilgængelighed afhænger af korttype:
  • Dankort: beløbet vil være tilgængeligt på din bankkonto i løbet af 1-3 bankdage.
  • MasterCard: beløbet vil fremgå ved næstkommende månedsoversigt, såfremt udbetalingen er foretaget efter den 20. i måneden.
Beløbet vil være angivet med “Sweetdeal” eller “Berlingske Media” som afsender. Kan du ikke se beløbet på din opgørelse, skal du tage kontakt til din bank.

Mit Sweetdeal

På Mit Sweetdeal kan du se dine køb, gaver, credits, profil og e-mail indstillinger.

Log ind / opret dig

Du logger ind på din Sweetdeal konto øverst til højre på hjemmesiden ved at klikke på “LOG IND / TILMELD”. Her skal du indtaste din e-mail og adgangskode.
Er du ny bruger på Sweetdeal.dk kan du oprette dig ved at følge denne vejledning:
  1. Gå ind på: www.sweetdeal.dk/login
  2. Udfyld alle felter
  3. Sæt flueben ud for de nyhedsbreve som du ønsker at modtage
  4. Sæt flueben ved at du accepterer Sweetdeals handelsbetingelser
  5. Klik på “TILMELD MIG”

Glemt adgangskode

Har du glemt din adgangskode, skal du blot trykke på “Har du glemt din adgangskode?’’. Her skal du indtaste din e-mail adresse, og vil umiddelbart efter modtage en e-mail fra Sweetdeal med et link, der leder dig til en ny side, hvor du bliver bedt om at indtaste en ny adgangskode.

Mine køb

Her kan du se de køb som du har foretaget på Sweetdeal.dk, samt dine værdibeviser.

Mine credits

Få et overblik over de credits, der er tilgængelige på din Sweetdeal konto. 1 credits har en værdi af 1 kr.

Mine gaver

Se hvilke Sweetdeals du har givet som gave og til hvem.

Opretter jeg automatisk en Sweetdeal profil ved køb?

Ja - du får automatisk oprettet en Sweetdeal profil, første gang du foretager et køb på Sweetdeal.dk. På den måde kan du lettere få et overblik over dine køb m.m.

Nyhedsbrev

Tilmelding af nyhedsbreve

Du kan tilmelde dig Sweetdeals nyhedsbreve både med og uden en Sweetdeal profil.
  • Har du ikke en profil på Sweetdeal.dk kan du indtaste din e-mail adresse i feltet “Din email” øverst i højre hjørne og på den måde modtage vores nyhedsbrev.
  • Har du allerede en Sweetdeal profil kan du logge ind og under dine “e-mail indstillinger” af- og tilmelde dig nyhedsbreve.
Du har mulighed for at modtage nyhedsbreve vedrørende Lokale deals, Shopping og Rejser.

Afmelding af nyhedsbreve

Ønsker du ikke længere at modtage nyhedsbreve fra Sweetdeal, kan du afmelde dig på følgende to måder:
  • Uden Sweetdeal profil: Vælg et nyhedsbrev og klik på linket ”Klik her for at afmelde nyhedsbrevet”, nederst i brevet.
  • Med Sweetdeal profil: Log ind og vælg fanen “E-mail indstillinger”. Her kan du fjerne fluebenet ud fra de nyhedsbreve som du ikke længere ønsker at være tilmeldt og afslutningsvis klikke på “Opdater konto”.
Skulle du mod forventning stadig modtage uønskede nyhedsbreve, kan du kontakte kundeservice på e-mail: kundeservice@sweetdeal.dk eller tlf. nr.: +45 3375 3320 .

Rabatkoder og gavekort

Rabatkoder

Sådan indløser du en rabatkode:

I din indkøbskurv, skal du klikke "tilføj" ved “Rabatkode”. Her indtaster du rabatkoden og det pågældende beløbet fratrækkes straks.

Betingelser ved indløsning af rabatkoder:

Du skal være opmærksom på, at der i nogle tilfælde, kan være krav om et minimumsbeløb som du skal handle for, før at din rabatkode er gyldig. Dette vil fremgå af vilkårene ved modtagelse af rabatkoden.
Bemærk! Alle rabatkoder har en begrænset gyldighed. Denne oplyses ved modtagelse af rabatkoden.

Gavekort

Køb af gavekort:

Du køber et Sweetdeal gavekort ved at klikke på ‘’Gavekort’’ øverst i midten på Sweetdeal.dk. Herefter vælger du det beløb som du ønsker at gavekortet skal være på og klikker på “Gå til betaling”. Du kan vælge gavekort til en værdi á 100 kr., 200 kr., 500 kr., 800 kr. og 1.000 kr.

Gavekortets gyldighed:

Når du køber et gavekort hos Sweetdeal er det gyldigt i 3 år efter udstedelsen.

Modtagelse af gavekort:

Ved køb af et gavekort på Sweetdeal.dk har du mulighed for enten at sende gavekortet til din egen e-mail adresse, eller til modtagerens e-mail adresse.
  • Sådan sender du gavekortet til egen e-mail adresse: Vælger du at sende gavekortet til din egen e-mail adresse, modtager du gavekortet efter gennemført betaling.
  • Sådan sender du gavekortet til modtagerens e-mail adresse: Vælger du at sende gavekortet direkte til modtageren, skal du klikke på “Giv som gave!” som findes under den grønne “KØB NU” knap, samt i din indkøbskurv. Når du klikker her dukker et pop-up vindue frem med en række informationer som du udfylder.

Sådan indløser du et gavekort:

For at anvende dit gavekort hos Sweetdeal, skal du have en Sweetdeal profil. Har du ikke allerede en profil kan du få vejledning til at oprette dig ved at klikke her .
I din indkøbskurv, skal du klikke ‘’tilføj’’, hvor der står “Gavekortkode”. Her indtaster du din 16-cifrede værdibeviskode som du finder øverst i højre hjørne på dit gavekort, og det pågældende beløb fratrækkes straks. OBS! Hvis du stadig har penge tilovers på dit gavekort, kan det resterende bruges ved næste Sweetdeal køb.

Fortrydelse af gavekort køb:

Ved fortrydelse af gavekort, har du 14 dages fortrydelsesret i henhold til dansk lovgivning

Returnering af vare købt med gavekort:

Ved returnering af vare købt ved gavekort, er det ikke muligt at få pengene udbetalt. Beløbet vil i stedet blive sat ind på din Sweetdeal konto som credits du kan bruge i forbindelse med fremtidige køb på Sweetdeal.dk.

Kontakt partner

Jeg kan ikke få kontakt til den Sweetdeal partner, der står bag mit Sweetdeal køb, hvad gør jeg?

Hvis du ikke har fundet svar på dine spørgsmål er du velkommen til at kontakte Sweetdeals kundeservice på e-mail: kundeservice@sweetdeal.dk eller tlf. nr.: +45 3375 3320 .

Lokale deals

Ønsker du at foretage et køb på Sweetdeal.dk, er det en forudsætning at du har en Sweetdeal profil. Du logger ind på din profil på https://www.sweetdeal.dk/login. På denne profil kan du se alle dine køb, samt detaljer om hvert enkelt køb.

Hvordan booker jeg min Sweetdeal?

Du skal følge vejledningen i dit værdibevis for at booke din Sweetdeal. Der kan være travlhed hos Sweetdeal partneren, og vi anbefaler derfor, at du booker din Sweetdeal hurtigst muligt.

Hvor mange informationer skal jeg medbringe, når jeg vil gøre brug af min Sweetdeal?

Du skal medbringe dit værdibevis i printet form eller på din mobiltelefon, enten via din e-mail eller Sweetdeal app . Se også information på selve værdibeviset og i afsnittet "Indløsning af værdibevis" .

Jeg kan ikke få kontakt til den Sweetdeal partner der står bag mit Sweetdeal køb - hvad gør jeg?

Kan du ikke få kontakt til den partner, der er tilknyttet dit Sweetdeal køb, er du velkommen til at kontakte vores kundeservice på e-mail: kundeservice@sweetdeal.dk eller tlf. nr.: +45 3375 3320 – de vil undersøge sagen nærmere og evt. sætte dig i kontakt med Sweetdeal partneren.
Send gerne den/de e-mail(s) som du evt. har sendt til vores partner, og som du mangler svar på. Husk at tilføje dit ordrenummer i e-mailen, eller den e-mail adresse du har anvendt ved købet.

Jeg er ikke tilfreds med min oplevelse – hvad gør jeg?

Hvis du ikke er tilfreds med din Sweetdeal, er det vigtigt, at du klager direkte på stedet til den pågældende Sweetdeal partner. Det er Sweetdeal partnerens ansvar at håndtere din reklamation. Du er også meget velkommen til at sende en e-mail til Sweetdeal med din oplevelse.

Shopping

Ønsker du at foretage et køb på Sweetdeal.dk, er det en forudsætning at du har en Sweetdeal profil. Du logger ind på din profil på https://www.sweetdeal.dk/login . På denne profil kan du se alle dine køb, samt detaljer om hvert enkelt køb.

Hvornår modtager jeg min vare?

Der er oplyst en leveringstid i Sweetdealen under fanebladet "Vigtig viden". Du kan finde Sweetdealen igen ved at logge ind på din profil og vælge "Mine køb". Her klikker du på billedet af Sweetdealen og således kan du gense din Sweetdeal.

Jeg har ikke modtaget min vare, selvom fristen for levering er overskredet - hvad gør jeg?

Du skal selv kontakte Sweetdeal partneren og rykke for din levering. Du finder Sweetdeal partnerens kontaktinformation i højre side af Sweetdealen under "Aftalepart". Husk at oplyse navn, adresse og hvilket produkt du har bestilt.
Nogle af vores partnere foretager udelukkende kundeservice via e-mail, og kan derfor ikke kontaktes telefonisk.

Jeg kan ikke få kontakt til den Sweetdeal partner der står bag mit Sweetdeal køb - hvad gør jeg?

Kan du ikke få kontakt til den partner, der er tilknyttet dit Sweetdeal køb, er du velkommen til at kontakte vores kundeservice på e-mail: kundeservice@sweetdeal.dk eller tlf. nr.: +45 3375 3320 – de vil undersøge sagen nærmere og evt. sætte dig i kontakt med Sweetdeal partneren.
Send gerne den/de e-mail(s) som du evt. har sendt til vores partner, og som du mangler svar på. Husk at tilføje dit ordrenummer i e-mailen, eller den e-mail adresse du har anvendt ved købet.

Jeg har modtaget en defekt vare - hvad gør jeg?

Opdager du fejl ved varen, har fået leveret en forkert vare, eller viser varen sig på anden måde at være mangelfuld, skal du rette henvendelse til samarbejdspartneren / udbyderen pr. e-mail eller telefon og gøre opmærksom på problemet hurtigst muligt.
Du finder Sweetdeal partnerens kontaktinformation i højre side af Sweetdealen under "Aftalepart".

Jeg har fortrudt en Sweetdeal, kan jeg få pengene tilbage?

Når du har købt en vare, der sendes til dig, har du 14 dages fortrydelsesret fra den dag, du modtager varen.
Hvis du allerede har modtaget varen, skal du kontakte Sweetdeal partneren for at aftale returnering af din vare. Du skal selv sørge for at sende varen retur til Sweetdeal partneren. Ved en fortrydelse sker returfragten for egen regning.

Jeg har ikke modtaget min ordrebekræftelse (kvittering) for mit køb - hvad gør jeg?

Ordrebekræftelsen (kvitteringen) for dit køb bliver sendt til din e-mail umiddelbart efter dit køb. Har du ikke modtaget denne, kan det skyldes at den er blevet frasorteret som uønsket post. Læs mere om uønsket post og hvordan du kan finde den igen under afsnittet "Værdibevis" .

Rejser

Ønsker du at foretage et køb på Sweetdeal.dk, er det en forudsætning at du har en Sweetdeal profil. Du logger ind på din profil på https://www.sweetdeal.dk/login . På denne profil kan du se alle dine køb, samt detaljer om hvert enkelt køb.

Skal jeg viderebooke min rejse/mit ophold?

Ja - i langt de fleste tilfælde, skal du viderebooke din rejse/dit ophold, så vores samarbejdspartner kan sikre sig, at de har alle de nødvendige oplysninger. Det vil fremgå af dit værdibevis, hvordan du skal booke din rejse eller dit ophold. Hvis denne booking ikke foretages inden for fristen, kan vi ikke garantere, at rejsen eller opholdet kan gennemføres.

Jeg har ikke modtaget en bekræftelse på min rejse/mit ophold - hvad gør jeg?

Når du har viderebooket din rejse/dit ophold, vil du oftest modtage en bekræftelse direkte fra vores partner. I dit værdibevis er det oplyst, hvornår du kan forvente at modtage denne bekræftelse. Det vil ligeledes være oplyst, hvornår du kan forvente at modtage eventuelle flytider m.m. fra vores samarbejdspartner.
Hvis du ikke modtager dine oplysninger inden for de oplyste frister, skal du kontakte rejsearrangøren / samarbejdspartneren og rykke for disse. Du kan se rejsearrangørens / samarbejdspartneren kontaktinformationer på selve Sweetdealen under fanebladet "Vigtig viden”. Hvis dealen ikke længere er til salg kan du finde den igen ved at logge ind på din profil og vælge "Mine køb". Her klikker du på billedet af Sweetdealen og således kan du gense din Sweetdeal.
Hvis du har købt et ophold, og har skrevet til vores samarbejdspartner uden at få svar, kan du sende os en kopi af e-mailen til: rejser@sweetdeal.dk . Så vil vi meget gerne hjælpe med at rykke for svar.

Jeg har spørgsmål til opholdet eller min booking - hvad gør jeg?

Har du spørgsmål til opholdet eller rejsen, som du ikke kan finde svar på i dit værdibevis, eller i selve Sweetdeal teksten, skal du kontakte vores samarbejdspartner direkte på den oplyste e-mail adresse.

Jeg har fortrudt en Sweetdeal, kan jeg få pengene tilbage?

Hvis du har købt en pakkerejse med fly og hotel, er der ingen fortrydelsesret jf. forbrugeraftalelovens §18, stk. 2. Læs mere i Sweetdeals handelsbetingelser ved at klikke her .
Når dit ophold er booket, er det aftalepartens afbestillingsregler der er gældende.
Hvis du ikke har booket dit ophold hos vores samarbejdspartner, har du som udgangspunkt 14 dages fortrydelsesret. Læs mere i Sweetdeals handelsbetingelser ved at klikke her .

Jeg er blevet syg eller på anden vis forhindret i at tage afsted - hvad gør jeg?

I dette tilfælde henviser vi til vores samarbejdspartneres gældende afbestillingsregler og jeres egen rejseforsikring.

Har du spørgsmål angående din deal?

Sweetdeal er annoncør af alle vores deals. Hvis du derfor har spørgsmål omkring levering eller selve produktet henviser vi til at kontakte samarbejdspartneren, for at få den bedst mulige hjælp.
Nederst i det tilsendte værdibevis finder du kontaktoplysninger til den ønskede samarbejdspartner.

Oftest stillede spørgsmål

LOKALE DEALS

Oftest stillede spørgsmål

SHOPPING

Oftest stillede spørgsmål

REJSER

Ring til os

Du kan ringe til os på

Mandag-Torsdag: 9-17
Fredag: 9-16

Vi holder lukket i weekenden og ved helligdage

Skriv til os

Vedr. lokale deals og shopping:
kundeservice@sweetdeal.dk

Vedr. rejser:
rejser@sweetdeal.dk

Aftalepart:

Aftalepart: Hanne Fabricius

Hjemmeside Hanne Fabricius er forfatter til flere børne- og voksenbøger samt uddannet arkæolog med speciale i Københavns middelalder og renæssance. Med den akademiske faglighed fra den arkæologiske verden tilsat fantasiens og humorens krydderier er en byvandring med Hanne Fabricius en herlig, sansende tur gennem Københavns fortid. Du vil opleve, at datidens mennesker nærmest bliver levende, ligesom du fornemmer støjen og lugtene i den trange middelalderby eller på Vesterbro.

Hanne Fabricius lever som freelance forfatter, historiefortæller og foredragsholder, hvor hun fortæller for både børn og voksne. Hendes fortælleteknik har hun gennem tiden arbejdet meget bevidst med blandt andet gennem flere kurser i historiefortælling, stemmetræning og skuespil. Teknikker, som hun blandt andet bruger i Historiequizzen på DR-K, hvor Hanne deltager på det ene hold.

I november 2014 stiftede Hanne Fabricius sit eget forlag Forlaget Tyra, hvor hun netop har genudgivet sin bog: ”Gader og mennesker i middelalderens og renæssancens København: Inden for middelaldervolden” i en nyrevideret udgave. Du kan læse mere om Hanne Fabricius´ bøger på hendes hjemmeside www.tyra.dk www.tidsdetektiverne.dk & www.forlagettyra.dk

Hanne Fabricius
Website: http://www.tyra.dk
E-mail: hanne@tyra.dk



Hanne Fabricius
Adresse:
DK