- 50%

Gider du heller ikke gøre rent, når du har fri? Clean-Service tilbyder 2 timers professionel rengøring til HALV PRIS

Clean-Service Viborg ApS
Værdi 620,-
- 50%
Spar 310,-
Tid tilbage: 00:00:00
310,-
har købt
30

Dealen

Vi kender det alle sammen. Nullermændene begynder at hobe sig op i hjørnerne, gulvene trænger til at blive vasket, og du har faktisk lidt svært ved at huske, hvornår du sidst tørrede hylderne i stuen af med en våd klud. Hjemmet trænger til at blive gjort rent - altså sådan rigtig rent, men når du endelig har fri fra arbejde er det ikke lige det, du har allermest lyst til. Nu kommer Clean-Service dig til undsætning! For kun 310 kr. kan du slippe for det praktiske arbejde og lade rengøringsfirmaet klare det sure slid.

Med 2 timers professionel rengøring fra Clean-Service i Viborg kan du roligt pakke støvekosten væk. Firmaet, der har 20 års erfaring inden for branchen, medbringer alt udstyret, og så arbejder de på den mest skånsomme og ergonomisk rigtige måde, så du undgår nedslidning. Hos Clean-Service forstår de vigtigheden i at levere et ordentligt stykke arbejde og samtidig være lydhør over for dine ønsker. For som de selv siger, så lægger firmaet vægt på nær kontakt og dét, at behandle hinanden ordentligt. Tilfredse kunder vender nemlig tilbage en anden gang.

Du må max. købe 2 værdibeviser pr. husstand, så hvorfor ikke benytte sig af det? Brug fritiden på noget sjovt og lad Clean-Service klare den tidskrævende rengøring for dig.

Du får:

  • 2 timers professionel rengøring.
  • Ydereligere rabat på rengøring, hvis du vælger at blive fast kunde hos Clean-Service (499,- for to timers rengøring).

Normalpris: 620 kr. // Dealpris: 310 kr.




Godt at vide:

  • Værdibeviset er gyldigt i perioden 14. marts 2017 til og med 14. maj 2017.
  • Værdibeviset er gyldigt i en afstand af 15 km fra Viborg centrum. Herudover betales et særskilt kørselstillæg på 50 kr., som afregnes på dagen for rengøringen (dog max. op til 25 km fra Viborg centrum).
  • Der er max. 2 værdibeviser til salg pr. husstand.
  • Clean-Service medbringer selv støvsuger, rengøringsmidler, klude med videre.
  • Dette værdibevis er kun gyldigt til privat rengøring - ikke til erhverv.

Vigtig viden

  • Værdibeviset fremsendes til din mail umiddelbart efter køb.
  • Værdibeviset gælder til 2 timers professionel rengøring i privat hjem.
  • Værdibeviset er gyldigt i perioden 14. marts 2017 til og med 14. maj 2017.
  • Værdibeviset er gyldigt i en afstand af 15 km fra Viborg centrum. Herudover betales et særskilt kørselstillæg på 50 kr., som afregnes på dagen for rengøringen (dog max. op til 25 km fra Viborg centrum).
  • Der er max. 2 værdibeviser til salg pr. husstand.
  • Clean-Service medbringer selv støvsuger, rengøringsmidler, klude med videre.
  • Dette værdibevis er kun gyldigt til privat rengøring - ikke til erhverv.

Værdibeviset omfatter ikke:
  • Tæpperens
  • Vinduespolering
  • Vask og rengøring af vægge og lofter
  • Tomme lejemål
  • Ovn og emhætte
Der er mulighed for at tilkøbe ovenstående ydelser mod en merpris, der aftales med Clean-Service.

Sådan bestiller du:

Når du har modtaget dit værdibevis, skriv da en mail til dorthe@clean-service.dk med din postadresse, værdibeviskode samt telefonnummer, så det er nemt for Clean-Service at tage kontakt til dig. Skriv dit ønske eller forespørgsel på dato for rengøring. Dorthe bekræfter herefter om rengøringen er mulig den ønskede dag, og ellers finder I sammen en anden dag, hvor det kan passe.
  • Dagens Sweetdeal er kun for nye kunder. Eksisterende kunder hos Clean-Service kan ikke benytte sig af dealen.
  • Aftaleparten er: Clean-Service Viborg ApS. Tjenesteydelsen leveres af aftaleparten. Sweetdeal er derfor ikke ansvarlig for eventuelle fejl eller mangler i forbindelse med aftalepartens levering af tjenesteydelsen, medmindre andet følger af ufravigelig lovgivning.
  • Sweetdeal er formidler af dette tilbud, så alle spørgsmål vedr. dealen bedes rettet til: Clean-Service Viborg, e-mail: dorthe@clean-service.dk, tlf. 50 96 00 68.

Oftest stillede spørgsmål

- Her finder du svarene på de oftest stillede spørgsmål om:

Værdibevis

Modtagelse af værdibevis

Værdibeviset fremsendes pr. e-mail umiddelbart efter dit køb.
Modtager du ikke dit værdibevis kan det skyldes, at det er frasorteret som uønsket post af din mailudbyder. Du søger efter frasorterede e-mails således:
  • Gmail: Klik på "Flere" i venstre side af skærmen og klik dernæst på fanen "Spam".
  • Outlook Mail: Vælg fanen "Uønsket mail" eller "Junk mail" i venstre side af skærmen.
Er dit værdibevis ikke frasorteret som uønsket post, kan du finde det via Sweetdeals hjemmeside således:
  1. Gå ind på www.sweetdeal.dk
  2. Klik på "LOG IND / TILMELD" øverst til højre.
  3. Log ind ved at indtaste din e-mail og adgangskode hvor der står “Har du en profil? Log ind her”.
  4. Klik igen øverst til højre på skærmen hvor der nu står “VELKOMMEN” efterfulgt af dit navn.”
  5. Vælg den første fane “Mine køb” og få et overblik over de køb som du har foretaget på Sweetdeal.dk.
  6. Klik på “Se ordredetaljer” ved den pågældende Sweetdeal og du kan nu både se og udskrive dit værdibevis.
Bemærk! Ved køb af en vare som samarbejdspartneren skal levere til dig, modtager du ikke et værdibevis, men blot en kvittering pr. e-mail.

Indløsning af værdibevis

Der er 3 måder hvorpå du kan benytte dit Sweetdeal værdibevis:
  1. E-mail: Åbn din e-mail med det tilsendte værdibevis og tjek at både QR-koden (lille firkantet “streg”-kode øverst til venstre) og værdibeviskoden øverst til højre er synlige for partneren ved anvende/indløsning af værdibeviset.
  2. Udprintet: Du kan printe dit værdibevis direkte fra din e-mail eller via Sweetdeal.dk (klik her for vejledning). Husk at du skal printe hele værdibeviset ud.
  3. Sweetdeal App: Åbn dit værdibevis via din Sweetdeal App. Du kan nemt finde dit værdibevis under ‘’Mine deals’’. Fremvis værdibeviset til partneren ved anvendelse/indløsning.
Bemærk! I nogle tilfælde er det et krav, at du medbringer dit værdibevis i printet form. I så fald vil det fremgå af værdibeviset, samt af selve Sweetdealen under fanen “Vigtig viden”.

Værdibevisets gyldighed

Værdibevisets gyldighed er som udgangspunkt angivet på beviset og under fanen “Vigtig viden” på selve Sweetdealen.
Hvis du har købt et værdibevis som vedrører en vare, der kun udbydes af vores samarbejdspartner i en begrænset periode, på en bestemt dato el. lign. (f.eks. et arrangement/event), vil værdibevisets gyldighed automatisk være begrænset hertil.
Bemærk! Sweetdeal kan ikke forlænge værdibevisets gyldighedsperiode, eller refundere dig beløbet, efter endt gyldighed.

Mistet værdibevis

Har du mistet eller slettet dit værdibevis er der to måder hvorpå du kan finde det igen:
  1. Via din profil på Sweetdeal.dk - se afsnittet “Modtagelse af værdibevis” længere oppe.
  2. Ved at kontakte vores kundeservice på e-mail: kundeservice@sweetdeal.dk eller tlf. nr.: +45 3375 3320 . Her bedes du oplyse, hvilken Sweetdeal du har købt, hvornår og i hvilken by dealen skal indløses i, så vi kan finde frem til dit værdibevis og sende dig en kopi.

Betaling

Betalingen trækkes over betalingsservice straks på dit betalingskort, når du har gennemført din bestilling. Læs mere om betaling og sikkerhed i Sweetdeals handelsbetingelser ved at klikke her .

Du kan betale med både kreditkort og MobilePay på Sweetdeal.dk. Få vejledning til de to betalingsformer herunder.

Betaling med kreditkort

  1. Vælg den vare eller tjenesteydelse som du ønsker at købe og klik på “Gå til betaling”.
  2. Udfyld alle felter under “Betalingsoplysninger”, samt alle felter under “Leveringsadresse”.
  3. Bekræft at du accepterer Sweetdeals handelsbetingelser, samt at dine data er korrekte, ved at sætte flueben i afsnittet “Afslut ordre”.
  4. Klik herefter på "Godkend og betal".

Betaling med MobilePay

  1. Vælg den vare eller tjenesteydelse som du ønsker at købe og klik på “Gå til betaling”.
  2. Vælg “Betal med MobilePay” i betalingsmuligheder
  3. Bekræft at du accepterer Sweetdeals handelsbetingelser, samt at dine data er korrekte, ved at sætte flueben i afsnittet “Afslut ordre”.
  4. Klik herefter på ‘’Godkend og betal’’.
  5. Indtast dit telefonnummer og tryk ‘’fortsæt’’.
  6. Du vil herefter modtage en anmodning fra Sweetdeal i din MobilePay App. Tjek at beløb og modtager er korrekte og swipe til højre.

Problemer ved betaling

Der kan være flere grunde til, at du oplever problemer med din betaling. Gennemgå derfor følgende punkter:
  • Sørg for at være logget ind - klik her for vejledning.
  • Sørg for at alle felter er udfyldt. Hvis nogle felter er markeret med rød, skal disse udfyldes korrekt.
  • Anvender du et nyt kreditkort, skal du sørge for at det gamle kreditkort er slettet. Dette gøres under “Kontoindstillinger”.
  • Opstår fejlen ''Phone field is required', sørg da for at skrive dit telefonnummer under både “Betalingsoplysninger” og “Leveringsadresse”.
  • Hopper siden op og ned én gang, når du prøver at trykke videre, skal du tjekke om der ligger en vare med antallet “0” i “Din indkøbskurv”. Er dette ikke en vare som du ønsker, slettes denne ved at klikke på det lille skraldespands-logo.
Har du gennemgået ovenstående punkter, men stadig oplever problemer i forbindelse med købet, er du velkommen til at kontakte Sweetdeals kundeservice på e-mail: kundeservice@sweetdeal.dk eller tlf. nr.: +45 3375 3320 .

Tilbagebetaling

Fortrydelse af køb

Ved køb hos Sweetdeal har du 14 dages fortrydelsesret i henhold til dansk lovgivning. Der gælder dog særlige betingelser i forbindelse med køb af bl.a. pakkerejser og arrangementer som koncerter, teaterforestillinger m.fl. Læs mere om din fortrydelsesret i Sweetdeals handelsbetingelser ved at klikke her .

Tilbagebetalingen sker ved en overførsel til det betalingskort, der blev anvendt ved købet. Beløbets tilgængelighed afhænger af korttype:
  • Dankort: beløbet vil være tilgængeligt på din bankkonto i løbet af 1-3 bankdage.
  • MasterCard: beløbet vil fremgå ved næstkommende månedsoversigt, såfremt udbetalingen er foretaget efter den 20. i måneden.
Beløbet vil være angivet med “Sweetdeal” eller “Berlingske Media” som afsender. Kan du ikke se beløbet på din opgørelse, skal du tage kontakt til din bank.

Mit Sweetdeal

På Mit Sweetdeal kan du se dine køb, gaver, credits, profil og e-mail indstillinger.

Log ind / opret dig

Du logger ind på din Sweetdeal konto øverst til højre på hjemmesiden ved at klikke på “LOG IND / TILMELD”. Her skal du indtaste din e-mail og adgangskode.
Er du ny bruger på Sweetdeal.dk kan du oprette dig ved at følge denne vejledning:
  1. Gå ind på: www.sweetdeal.dk/login
  2. Udfyld alle felter
  3. Sæt flueben ud for de nyhedsbreve som du ønsker at modtage
  4. Sæt flueben ved at du accepterer Sweetdeals handelsbetingelser
  5. Klik på “TILMELD MIG”

Glemt adgangskode

Har du glemt din adgangskode, skal du blot trykke på “Har du glemt din adgangskode?’’. Her skal du indtaste din e-mail adresse, og vil umiddelbart efter modtage en e-mail fra Sweetdeal med et link, der leder dig til en ny side, hvor du bliver bedt om at indtaste en ny adgangskode.

Mine køb

Her kan du se de køb som du har foretaget på Sweetdeal.dk, samt dine værdibeviser.

Mine credits

Få et overblik over de credits, der er tilgængelige på din Sweetdeal konto. 1 credits har en værdi af 1 kr.

Mine gaver

Se hvilke Sweetdeals du har givet som gave og til hvem.

Opretter jeg automatisk en Sweetdeal profil ved køb?

Ja - du får automatisk oprettet en Sweetdeal profil, første gang du foretager et køb på Sweetdeal.dk. På den måde kan du lettere få et overblik over dine køb m.m.

Nyhedsbrev

Tilmelding af nyhedsbreve

Du kan tilmelde dig Sweetdeals nyhedsbreve både med og uden en Sweetdeal profil.
  • Har du ikke en profil på Sweetdeal.dk kan du indtaste din e-mail adresse i feltet “Din email” øverst i højre hjørne og på den måde modtage vores nyhedsbrev.
  • Har du allerede en Sweetdeal profil kan du logge ind og under dine “e-mail indstillinger” af- og tilmelde dig nyhedsbreve.
Du har mulighed for at modtage nyhedsbreve vedrørende Lokale deals, Shopping og Rejser.

Afmelding af nyhedsbreve

Ønsker du ikke længere at modtage nyhedsbreve fra Sweetdeal, kan du afmelde dig på følgende to måder:
  • Uden Sweetdeal profil: Vælg et nyhedsbrev og klik på linket ”Klik her for at afmelde nyhedsbrevet”, nederst i brevet.
  • Med Sweetdeal profil: Log ind og vælg fanen “E-mail indstillinger”. Her kan du fjerne fluebenet ud fra de nyhedsbreve som du ikke længere ønsker at være tilmeldt og afslutningsvis klikke på “Opdater konto”.
Skulle du mod forventning stadig modtage uønskede nyhedsbreve, kan du kontakte kundeservice på e-mail: kundeservice@sweetdeal.dk eller tlf. nr.: +45 3375 3320 .

Rabatkoder og gavekort

Rabatkoder

Sådan indløser du en rabatkode:

I din indkøbskurv, skal du klikke "tilføj" ved “Rabatkode”. Her indtaster du rabatkoden og det pågældende beløbet fratrækkes straks.

Betingelser ved indløsning af rabatkoder:

Du skal være opmærksom på, at der i nogle tilfælde, kan være krav om et minimumsbeløb som du skal handle for, før at din rabatkode er gyldig. Dette vil fremgå af vilkårene ved modtagelse af rabatkoden.
Bemærk! Alle rabatkoder har en begrænset gyldighed. Denne oplyses ved modtagelse af rabatkoden.

Gavekort

Køb af gavekort:

Du køber et Sweetdeal gavekort ved at klikke på ‘’Gavekort’’ øverst i midten på Sweetdeal.dk. Herefter vælger du det beløb som du ønsker at gavekortet skal være på og klikker på “Gå til betaling”. Du kan vælge gavekort til en værdi á 100 kr., 200 kr., 500 kr., 800 kr. og 1.000 kr.

Gavekortets gyldighed:

Når du køber et gavekort hos Sweetdeal er det gyldigt i 3 år efter udstedelsen.

Modtagelse af gavekort:

Ved køb af et gavekort på Sweetdeal.dk har du mulighed for enten at sende gavekortet til din egen e-mail adresse, eller til modtagerens e-mail adresse.
  • Sådan sender du gavekortet til egen e-mail adresse: Vælger du at sende gavekortet til din egen e-mail adresse, modtager du gavekortet efter gennemført betaling.
  • Sådan sender du gavekortet til modtagerens e-mail adresse: Vælger du at sende gavekortet direkte til modtageren, skal du klikke på “Giv som gave!” som findes under den grønne “KØB NU” knap, samt i din indkøbskurv. Når du klikker her dukker et pop-up vindue frem med en række informationer som du udfylder.

Sådan indløser du et gavekort:

For at anvende dit gavekort hos Sweetdeal, skal du have en Sweetdeal profil. Har du ikke allerede en profil kan du få vejledning til at oprette dig ved at klikke her .
I din indkøbskurv, skal du klikke ‘’tilføj’’, hvor der står “Gavekortkode”. Her indtaster du din 16-cifrede værdibeviskode som du finder øverst i højre hjørne på dit gavekort, og det pågældende beløb fratrækkes straks. OBS! Hvis du stadig har penge tilovers på dit gavekort, kan det resterende bruges ved næste Sweetdeal køb.

Fortrydelse af gavekort køb:

Ved fortrydelse af gavekort, har du 14 dages fortrydelsesret i henhold til dansk lovgivning

Returnering af vare købt med gavekort:

Ved returnering af vare købt ved gavekort, er det ikke muligt at få pengene udbetalt. Beløbet vil i stedet blive sat ind på din Sweetdeal konto som credits du kan bruge i forbindelse med fremtidige køb på Sweetdeal.dk.

Kontakt partner

Jeg kan ikke få kontakt til den Sweetdeal partner, der står bag mit Sweetdeal køb, hvad gør jeg?

Hvis du ikke har fundet svar på dine spørgsmål er du velkommen til at kontakte Sweetdeals kundeservice på e-mail: kundeservice@sweetdeal.dk eller tlf. nr.: +45 3375 3320 .

Lokale deals

Ønsker du at foretage et køb på Sweetdeal.dk, er det en forudsætning at du har en Sweetdeal profil. Du logger ind på din profil på https://www.sweetdeal.dk/login. På denne profil kan du se alle dine køb, samt detaljer om hvert enkelt køb.

Hvordan booker jeg min Sweetdeal?

Du skal følge vejledningen i dit værdibevis for at booke din Sweetdeal. Der kan være travlhed hos Sweetdeal partneren, og vi anbefaler derfor, at du booker din Sweetdeal hurtigst muligt.

Hvor mange informationer skal jeg medbringe, når jeg vil gøre brug af min Sweetdeal?

Du skal medbringe dit værdibevis i printet form eller på din mobiltelefon, enten via din e-mail eller Sweetdeal app . Se også information på selve værdibeviset og i afsnittet "Indløsning af værdibevis" .

Jeg kan ikke få kontakt til den Sweetdeal partner der står bag mit Sweetdeal køb - hvad gør jeg?

Kan du ikke få kontakt til den partner, der er tilknyttet dit Sweetdeal køb, er du velkommen til at kontakte vores kundeservice på e-mail: kundeservice@sweetdeal.dk eller tlf. nr.: +45 3375 3320 – de vil undersøge sagen nærmere og evt. sætte dig i kontakt med Sweetdeal partneren.
Send gerne den/de e-mail(s) som du evt. har sendt til vores partner, og som du mangler svar på. Husk at tilføje dit ordrenummer i e-mailen, eller den e-mail adresse du har anvendt ved købet.

Jeg er ikke tilfreds med min oplevelse – hvad gør jeg?

Hvis du ikke er tilfreds med din Sweetdeal, er det vigtigt, at du klager direkte på stedet til den pågældende Sweetdeal partner. Det er Sweetdeal partnerens ansvar at håndtere din reklamation. Du er også meget velkommen til at sende en e-mail til Sweetdeal med din oplevelse.

Shopping

Ønsker du at foretage et køb på Sweetdeal.dk, er det en forudsætning at du har en Sweetdeal profil. Du logger ind på din profil på https://www.sweetdeal.dk/login . På denne profil kan du se alle dine køb, samt detaljer om hvert enkelt køb.

Hvornår modtager jeg min vare?

Der er oplyst en leveringstid i Sweetdealen under fanebladet "Vigtig viden". Du kan finde Sweetdealen igen ved at logge ind på din profil og vælge "Mine køb". Her klikker du på billedet af Sweetdealen og således kan du gense din Sweetdeal.

Jeg har ikke modtaget min vare, selvom fristen for levering er overskredet - hvad gør jeg?

Du skal selv kontakte Sweetdeal partneren og rykke for din levering. Du finder Sweetdeal partnerens kontaktinformation i højre side af Sweetdealen under "Aftalepart". Husk at oplyse navn, adresse og hvilket produkt du har bestilt.
Nogle af vores partnere foretager udelukkende kundeservice via e-mail, og kan derfor ikke kontaktes telefonisk.

Jeg kan ikke få kontakt til den Sweetdeal partner der står bag mit Sweetdeal køb - hvad gør jeg?

Kan du ikke få kontakt til den partner, der er tilknyttet dit Sweetdeal køb, er du velkommen til at kontakte vores kundeservice på e-mail: kundeservice@sweetdeal.dk eller tlf. nr.: +45 3375 3320 – de vil undersøge sagen nærmere og evt. sætte dig i kontakt med Sweetdeal partneren.
Send gerne den/de e-mail(s) som du evt. har sendt til vores partner, og som du mangler svar på. Husk at tilføje dit ordrenummer i e-mailen, eller den e-mail adresse du har anvendt ved købet.

Jeg har modtaget en defekt vare - hvad gør jeg?

Opdager du fejl ved varen, har fået leveret en forkert vare, eller viser varen sig på anden måde at være mangelfuld, skal du rette henvendelse til samarbejdspartneren / udbyderen pr. e-mail eller telefon og gøre opmærksom på problemet hurtigst muligt.
Du finder Sweetdeal partnerens kontaktinformation i højre side af Sweetdealen under "Aftalepart".

Jeg har fortrudt en Sweetdeal, kan jeg få pengene tilbage?

Når du har købt en vare, der sendes til dig, har du 14 dages fortrydelsesret fra den dag, du modtager varen.
Hvis du allerede har modtaget varen, skal du kontakte Sweetdeal partneren for at aftale returnering af din vare. Du skal selv sørge for at sende varen retur til Sweetdeal partneren. Ved en fortrydelse sker returfragten for egen regning.

Jeg har ikke modtaget min ordrebekræftelse (kvittering) for mit køb - hvad gør jeg?

Ordrebekræftelsen (kvitteringen) for dit køb bliver sendt til din e-mail umiddelbart efter dit køb. Har du ikke modtaget denne, kan det skyldes at den er blevet frasorteret som uønsket post. Læs mere om uønsket post og hvordan du kan finde den igen under afsnittet "Værdibevis" .

Rejser

Ønsker du at foretage et køb på Sweetdeal.dk, er det en forudsætning at du har en Sweetdeal profil. Du logger ind på din profil på https://www.sweetdeal.dk/login . På denne profil kan du se alle dine køb, samt detaljer om hvert enkelt køb.

Skal jeg viderebooke min rejse/mit ophold?

Ja - i langt de fleste tilfælde, skal du viderebooke din rejse/dit ophold, så vores samarbejdspartner kan sikre sig, at de har alle de nødvendige oplysninger. Det vil fremgå af dit værdibevis, hvordan du skal booke din rejse eller dit ophold. Hvis denne booking ikke foretages inden for fristen, kan vi ikke garantere, at rejsen eller opholdet kan gennemføres.

Jeg har ikke modtaget en bekræftelse på min rejse/mit ophold - hvad gør jeg?

Når du har viderebooket din rejse/dit ophold, vil du oftest modtage en bekræftelse direkte fra vores partner. I dit værdibevis er det oplyst, hvornår du kan forvente at modtage denne bekræftelse. Det vil ligeledes være oplyst, hvornår du kan forvente at modtage eventuelle flytider m.m. fra vores samarbejdspartner.
Hvis du ikke modtager dine oplysninger inden for de oplyste frister, skal du kontakte rejsearrangøren / samarbejdspartneren og rykke for disse. Du kan se rejsearrangørens / samarbejdspartneren kontaktinformationer på selve Sweetdealen under fanebladet "Vigtig viden”. Hvis dealen ikke længere er til salg kan du finde den igen ved at logge ind på din profil og vælge "Mine køb". Her klikker du på billedet af Sweetdealen og således kan du gense din Sweetdeal.
Hvis du har købt et ophold, og har skrevet til vores samarbejdspartner uden at få svar, kan du sende os en kopi af e-mailen til: rejser@sweetdeal.dk . Så vil vi meget gerne hjælpe med at rykke for svar.

Jeg har spørgsmål til opholdet eller min booking - hvad gør jeg?

Har du spørgsmål til opholdet eller rejsen, som du ikke kan finde svar på i dit værdibevis, eller i selve Sweetdeal teksten, skal du kontakte vores samarbejdspartner direkte på den oplyste e-mail adresse.

Jeg har fortrudt en Sweetdeal, kan jeg få pengene tilbage?

Hvis du har købt en pakkerejse med fly og hotel, er der ingen fortrydelsesret jf. forbrugeraftalelovens §18, stk. 2. Læs mere i Sweetdeals handelsbetingelser ved at klikke her .
Når dit ophold er booket, er det aftalepartens afbestillingsregler der er gældende.
Hvis du ikke har booket dit ophold hos vores samarbejdspartner, har du som udgangspunkt 14 dages fortrydelsesret. Læs mere i Sweetdeals handelsbetingelser ved at klikke her .

Jeg er blevet syg eller på anden vis forhindret i at tage afsted - hvad gør jeg?

I dette tilfælde henviser vi til vores samarbejdspartneres gældende afbestillingsregler og jeres egen rejseforsikring.

Har du spørgsmål angående din deal?

Sweetdeal er annoncør af alle vores deals. Hvis du derfor har spørgsmål omkring levering eller selve produktet henviser vi til at kontakte samarbejdspartneren, for at få den bedst mulige hjælp.
Nederst i det tilsendte værdibevis finder du kontaktoplysninger til den ønskede samarbejdspartner.

Oftest stillede spørgsmål

LOKALE DEALS

Oftest stillede spørgsmål

SHOPPING

Oftest stillede spørgsmål

REJSER

Ring til os

Du kan ringe til os på

Mandag-Torsdag: 9-17
Fredag: 9-16

Vi holder lukket i weekenden og ved helligdage

Skriv til os

Vedr. lokale deals og shopping:
kundeservice@sweetdeal.dk

Vedr. rejser:
rejser@sweetdeal.dk

Aftalepart:

Aftalepart: Clean-Service Viborg ApS

Clean-Service Viborg ApS er en professionel rengøringsvirksomhed med over 20 år i branchen. Alle aftaler bliver overholdt for her er en aftale en aftale!

Du vil altid få et fuldført stykke arbejde, og medarbejderne springer aldrig over hvor gærdet er lavest. Samarbejde med kunden er vigtigt, og der tages højde for tryghed og individuelle ønsker fra kunde til kunde.

Alt til selve rengøringen er med i bilerne, så det eneste du skal er at åbne døren, og forvente et veludført resultat.

CVR: 37792144

Clean-Service Viborg ApS Beliggenhed:
Clean-Service Viborg ApS Dollerupvej 162
Viborg, 8800, DK Få vejvisning
Google Map

Andre spændende deals

Døjer dit barn med allergi eller høfeber? Effektiv allergibehandling til børn i hele landet
 

Effektiv allergibehandling til børn i hele landet

I Danmark er der ca. 1 million danskere, der dagligt plages af nysen, øjne der løber i vand osv., og hvis du har et barn, der lider rigtig meget af allergi, så kig med her...
Pris 7500,-
Før 14000,-
Før 6500,-
- 46%
Se deal
Gider du heller ikke gøre rent, når du har fri? Clean-Service tilbyder 2 timers professionel rengøring til HALV PRIS
  solgt 13

2 timers rengøring i dit hjem i Viborg og omegn

Vi kender det alle sammen. Nullermændene begynder at hobe sig op i hjørnerne, gulvene trænger til at blive vasket, og du har faktisk lidt svært ved at huske, hvornår du si...
Pris 310,-
Før 620,-
Før 310,-
- 50%
Se deal
1 smuk håndbunden buket i årstidens blomster i Randers
  solgt 36

1 smuk håndbunden buket i årstidens blomster i Randers

Man bliver bare rigtig, rigtig glad, når man kigger på smukke blomster i overdådige buketter - er du enig? Så er dagens Sweetdeal lige noget for dig. Blomster kommer i ri...
Pris 125,-
Før 250,-
Før 125,-
- 50%
Se deal
Få en grøn, sund og mosfri græsplæne: De dygtige folk fra Rytholt PlænePleje klarer arbejdet for dig
 

Rytholt PlænePleje giver grøn, sund og mos fri græsplæne

Godt nyt til havefolket! En sund og grøn græsplæne er nu inden for rækkevidde. Er din græsplæne ved at blive overtaget af mos, eller vil du bare sikre dig at dette ikke k...
Pris 699,-
Før 1398,-
Før 699,-
- 50%
Se deal
Har du sikret dine kære? LexJuris Advokatfirma hjælper dig med udarbejdelse af testamente
  solgt 17

Har du sikret dine kære? Få udarbejdet dit testamente

Har I sikret hinanden bedst muligt? Et testamente er et juridisk bindende dokument, hvor du kan bestemme, hvad der skal ske med din formue, når du dør. Opretter du ik...
Pris 1099,-
Før 2200,-
Før 1101,-
- 50%
Se deal
Giv taget nyt liv med en effektiv algebehandling af dit tag m/u fliserens i Jylland og på Fyn
  solgt 48

Effektiv algebehandling af dit tag m/u fliserens i Jylland og på Fyn

Træk udenfor og nyd udsigten af et (næsten) nyt tag! Stort set alle husejere vil gerne have noget pænt at kigge på, når de hygger sig i haven, eller når de kommer hjem ef...
Pris 599,-
Før 1399,-
Før 800,-
- 57%
Se deal