- 69%

Lodskroen åbner dørene for et All-inclusive gourmet ophold for 2 personer

Lodskroen
Værdi 2893,-
- 69%
Spar 1994,-
Tid tilbage: 00:00:00
899,-
har købt
124

Det gode:

Med dagens Sweetdeal danner den utrolig populære Lodskroen de perfekte rammer for et naturskønt ophold i det idylliske fiskerleje Bisserup, direkte ud til Smålandshavet på Sydsjælland.

Kroen er beliggende ved havnen og tæt på den dejlig badestrand. Bisserup er kendt som en charmerende og smuk by med et fantastisk kunstnermiljø, lige fra gallerier til hyggelige steder, hvor lokale musikere optræder.

I indlogeres i dobbeltværelse som er hyggeligt indrettet med eget badeværelse med brus, tekøkken med køleskab, kaffemaskine inkl. gratis kaffe og te samt tv og radio. Herudover har I adgang til en hyggelig terrasse med havemøbler og en stor græsplæne, der frit kan benyttes.

Det er oplagt at gå en dejlig tur til havnen, hvor I kan mærke den hyggelige atmosfære og stemning. Udsigten over Smålandsfarvandet er utrolig smuk, og skovene over Holsteinborg i baggrunden danner et idyllisk billede. I kan også gå ad stien mod standen og nyde udsigten med Kristiansholm Plantage som baggrund. Skoven er ligeledes et besøg værd, da den ligger ud til havet med en flot udsigt ud over Karrebæksminde Bugt.

I nærområdet findes også skønne seværdigheder, herunder Holsteinsborg Gods blot 5 min derfra, Borreby Gods ca. 15 min derfra, Gavnø slot med bla. Danmarks største julebasar ca. 20 min derfra og BonBon land ca. 20 min. Herudeover er I tæt på golfbanerne Sorø Golfklub, Næstved Golfklub, Sydsjællands Golfklub Mogenstrup, Rønnede Golfklub samt 15 min. fra Næstved Zoo, 10 min. fra Karrebæksminde samt 15 min fra Skælskør.

Opholdet gælder for 2 personer og inkluderer følgende:
  • 1 overnatning i dobbeltværelse*.
  • 3-retters menu efter køkkenchefens valg inkl. fri øl, vand eller vin under maden**.
  • Morgenmad dagen efter.
  • Kaffe og te på værelset.
  • Wi-Fi i restauranten.
  • Gratis parkering.

*Den 3 retters menu kan nogle dage være udskiftet med buffet.

**Rejser I min. 4 personer sammen (2 x værdibeviser), kan I blive opgraderet til Lodskroens store lejlighed, hvis det aftales på forhånd. Den store lejlighed er på 125 m2, med stor fællesstue, 3 dobbeltværelser og her er der mulighed for at 8 voksne og 4 børn kan overnatte. Denne lejlighed på 1. sal har en fantastisk udsigt til indsejlingen til Bisserup havn.




Sådan kommer I dertil:
Lodskroen ligger på Sydsjælland ca. 20 km. vest for Næstved og ca. 1,5 times kørsel fra København.

Det med småt:

  • Værdibeviset kan benyttes alle dage i perioden 01. juni - 31. oktober 2017.
  • Bemærk, at der er et tillæg på 295 kr. for ophold på fredage og lørdage, samt et sommertillæg på 150 kr. pr. person i månederne juni, juli og august.
  • Værdibeviset fremsendes umiddelbart efter dit køb.
  • Herefter viderebooker du dit ophold direkte til Lodskroen på tlf. 55 45 91 91 mandag til fredag kl. 11.00 -16.00 eller på mail: lodskroen@lodskroen.dk.
  • Oplys, at der er tale om en Sweetdeal.
  • Bemærk! Grundet kroens popularitet, anbefales det at I booker i god tid.
  • Opholdet skal være booket inden den 01. maj 2017, herefter er værdibeviset ugyldigt.
  • Det er muligt at ændre booking mod et gebyr på 450 kr., dog senest 4 uger før oprindelig ankomstdato (man kan kun ændre 1 gang).
  • Bemærk: Der er reserveret et begrænset antal værelser til Sweetdeals kunder pr. dag, og der tages forbehold for udsolgte datoer inden for den gældende periode.
  • Førprisen er baseret på hotellets rackrates. Der tages forbehold for eventuelle sæson og kampagnetilbud.
  • Der er 14 dages fortrydelsesret. Herefter kan købet ikke fortrydes.
  • Sweetdeal er kun formidler af dette tilbud, læs handelsbetingelser for Sweetdeal Travel her.

Alle ekstra tillæg og tilkøb betales direkte til Lodskroen, herunder:
  • Tillæg for ophold fredag og lørdag på 295 kr. pr. værdibevis pr. dag.
  • Obligatorisk miljøtillæg på 55 kr. pr. person.
  • Sommertillæg i juni, juli og august på 150 kr. pr. person.
  • Rejser I min. 4 personer sammen (2 x værdibeviser), kan I blive opgraderet til Lodskroens store lejlighed, hvis det aftales på forhånd. Den store lejlighed er på 125 m2, med stor fællesstue, 3 dobbeltværelser, og her er der mulighed for at 8 voksne og 4 børn kan overnatte. Denne lejlighed på 1. sal har en fantastisk udsigt til indsejlingen til Bisserup havn.

Generel info:
  • Check ind mellem kl. 16.00 og check ud inden kl. 10.00.
  • Aftenmenuerne kan blive skiftet til buffet, denne vil også være inkl. drikkevarer.
  • Husk at medbringe dit værdibevis i printet form, da det skal vises ved check ind.
  • Læs mere om Lodskroen her.

Mest stillede spørgsmål til Sweetdeal

Husk, hvis du har købt en deal, kan du logge ind på din profil og finde værdibeviser, oplysninger om køb, kredit m.m. Du kan logge ind på www.sweetdeal.dk/login

Oversigt

Hvis du ikke kan finde svar på dine spørgsmål, er du velkommen til at kontakte Sweetdeal kundeservice på kundeservice@sweetdeal.dk eller på tlf. 33 75 33 20

Generelle spørgsmål

Hvornår modtager jeg mit værdibevis?
Værdibeviset til din Sweetdeal, bliver udsendt umiddelbart efter dit køb. Hvis du ikke modtager dit værdibevis umiddelbart efter købet, skal du tjekke dit spamfilter, da mailen evt. kan være der.

Hvis du har købt et produkt, der sendes til dig, vil du modtage en kvittering i stedet for et værdibevis.

Skulle du ikke finde dit værdibevis i dit spamfilter, kan det skyldes, at du ved en fejl har angivet den forkerte mailadresse, da du købte din Sweetdeal. Skulle det være tilfældet, kan du kontakte kundeservice på kundeservice@sweetdeal.dk og få tilsendt en kopi af dit værdibevis til den korrekte mailadresse.
Hvor længe er mit værdibevis gyldigt?
Gyldigheden af et Sweetdeal værdibevis er afhængig af den enkelte Sweetdeal, og er angivet på selve værdibeviset, samt i Sweetdeal tilbuddet.
Jeg er kommet til at slette mit værdibevis, hvad gør jeg?
Når du har handlet på Sweetdeal, er der oprettet en profil til dig. Du kan derfor altid logge ind med din mailadresse og den valgte adgangskode, og udskrive dine værdibeviser. Værdibeviserne kan udskrives indtil den dato, de udløber. Du kan logge ind på www.sweetdeal.dk/login
Jeg kan ikke få lov at gennemføre mit køb?
Hvis du oplever problemer undervejs i dit køb, er det oftest fordi, der er tastet forkert i enten kortnummer, udløbsdato eller sikkerhedskode (CVV) fra dit betalingskort. Tjek disse indtastninger grundigt og forsøg at gennemføre købet igen. Hvis du har handlet på Sweetdeal tidligere, skal du logge ind på din profil, før du kan gennemføre købet. Hvis du stadig oplever problemer med købet, kan du kontakte vores kundeservice på tlf. 33 75 33 20.
Jeg er blevet syg eller forhindret, og kan ikke komme til den aftalte tid?
Du skal henvende dig til partneren og høre hvilke muligheder, de kan tilbyde dig. Der henvises til partnerens gældende afbestillingsregler.
Jeg har fortrudt en Sweetdeal, kan jeg få pengene tilbage?
Du har som udgangspunkt 14 dages fortrydelsesret ifølge købeloven, der er dog nogle undtagelser – se nedenfor og læs mere om dette i vores handelsbetingelser (link til http://www.berlingskemedia.dk/handelsbetingelser7-2/)

Der er ikke fortrydelsesret ved køb af værdibeviser til bl.a. nedenstående ydelser i henhold til forbrugeraftalelovens § 18, stk. 2:
  • persontransport, fx rejser med fly, bus, tog, taxi mv.
  • indkvartering, fx ophold på hotel, vandrehjem eller campingplads og leje af sommerhus,
  • pakkerejser, jf. afsnittet “Særligt om pakkerejser ved Sweetdeal Travel “ i handelsbetingelserne.
  • forplejning, fx restaurantbesøg og levering af mad (catering),
  • fritidstilbud, fx biografbesøg, teaterforestillinger, koncerter, sportsstævner mv.,
Min Sweetdeal er udløbet, kan jeg få gyldighedsperioden forlænget?
Det er op til den partner, der gennemfører dealen, at beslutte om de vil tage imod værdibeviser efter udløbsdatoen. Du skal derfor kontakte dem for at høre om dine muligheder. Sweetdeal kan ikke tage denne beslutning på vores partners vegne.
Jeg har bedt om at få refunderet mit Sweetdeal køb, men jeg endnu ikke fået pengene retur, hvorfor?
Hvis der er fortrydelsesret på dit køb, kan der gå op til 14 dage fra dit Sweetdeal køb er annulleret, til beløbet er synligt på din bankkonto. Beløbet vil inden for de 14 dage blive tilbageført til den konto, det er hævet fra, og vil være angivet med afsenderen: ”Sweetdeal eller Berlingske”.
Har du betalt via MasterCard, vil beløbet først fremgå ved næstkommende månedsoversigt, såfremt udbetalingen er foretaget efter den 20. i måneden.
Kan jeg modtage nyhedsbreve med Sweetdeal tilbud fra mere end én by?
Ja – du kan modtage Sweetdeal tilbud fra alle de byer, der kunne have interesse, du skal blot tilmelde dig nyhedsbrevet under den enkelte Sweetdeal by.
Hvordan afmelder jeg Sweetdeal’s nyhedsbrev?
Ønsker du ikke længere at modtage nyhedsbrevet om Sweetdeal’s tilbud, kan du afmelde dette på linket der findes nederst i hvert nyhedsbrev kaldet: ”Klik her for at afmelde nyhedsbrevet”.
Skulle du mod forventning stadig modtage nyhedsbrevet herefter, kan du kontakte kundeservice på kundeservice@sweetdeal.dk - her sidder vi klar til at hjælpe dig med afmeldingen.

Lokale deals - Mest stillede spørgsmål

Når du har lavet et køb på Sweetdeal, er der automatisk oprettet en profil med dine oplysninger. På denne profil kan du se alle dine køb, samt detaljer om hvert enkelt køb. Du logger ind på din profil på www.sweetdeal.dk/login

Hvordan booker jeg min Sweetdeal?
Du skal følge vejledningen i dit værdibevis for at booke din Sweetdeal. Der kan være travlhed hos Sweetdeal partneren, og vi anbefaler derfor, at du booker din Sweetdeal hurtigst muligt.
Hvor mange informationer skal jeg medbringe, når jeg vil bruge mit sweetdeal køb?
Du skal medbringe dit værdibevis i printet form eller på din mobiltelefon. Se også information på selve værdibeviset.
Jeg kan ikke få kontakt til den Sweetdeal partner/butik der står bag mit Sweetdeal køb, hvad gør jeg?
Skulle du ikke kunne få kontakt til den partner, der er tilknyttet dit Sweetdeal køb, er du velkommen til at kontakte vores kundeservice på kundeservice@sweetdeal.dk – de vil undersøge sagen nærmere og evt. sætte dig i kontakt med Sweetdeal partneren.
Send gerne den mail, som du evt. har sendt til vores partner - og som du mangler svar på. Husk at tilføje dit ordrenummer i mailen, eller den mailadresse, du har brugt ved købet.
Jeg er ikke tilfreds med min oplevelse – Hvad gør jeg?
Hvis du ikke er tilfreds med din Sweetdeal, er det vigtigt, at du klager på stedet til Sweetdeal partneren omgående. Det er Sweetdeal partnerens ansvar, at håndtere din reklamation.
Du må meget gerne sende en mail til Sweetdeal med din oplevelse.

Shopping / Produkter - Mest stillede spørgsmål

Når du har lavet et køb på Sweetdeal, er der automatisk oprettet en profil med dine oplysninger. På denne profil kan du se alle dine køb, samt detaljer om hvert enkelt køb. Du logger ind på din profil på www.sweetdeal.dk/login

Hvornår modtager jeg min vare?
Der er oplyst en leveringstid i dealen på fanebladet "Det med småt". Du kan se dealen igen ved at logge ind på din profil og vælge "mine køb". Her kan du trykke på billedet fra dealen, og få dealen frem på skærmen.

Når kampagnen er overstået sender Sweetdeal partneren din ordre ud til dig.
Jeg har ikke modtaget min vare, selvom fristen for levering er overskredet?
Du skal selv kontakte Sweetdeal partneren og rykke for din levering. Du finder Sweetdeal partnerens kontaktinformation i højre side af dealen under "aftalepart". Husk at oplyse navn, adresse og hvilket produkt, du har bestilt.
Nogle af vores leverandører har kun kundeservice via e-mail, og det er derfor ikke dem alle, der kan kontaktes telefonisk.
Jeg kan ikke få kontakt til den Sweetdeal partner/butik der står bag mit Sweetdeal køb, hvad gør jeg?
Skulle du ikke kunne få kontakt til den partner, der er tilknyttet dit Sweetdeal køb, er du velkommen til at kontakte vores kundeservice på kundeservice@sweetdeal.dk – de vil undersøge sagen nærmere og evt. sætte dig i kontakt med Sweetdeal partneren.
Send gerne den mail, som du evt. har sendt til vores partner - og som du mangler svar på. Husk at tilføje dit ordrenummer i mailen, eller den mail, du har brugt ved købet.
Jeg har modtaget en defekt vare?
Du skal kontakte Sweetdeal partneren og bede dem hjælpe med at udbedre skaden.
Jeg har fortrudt en Sweetdeal, kan jeg få pengene tilbage?
Når du har købt en vare, der sendes til dig, har du 14 dages fortrydelsesret fra den dag, du modtager varen.

Hvis du allerede har modtaget varen, skal du kontakte Sweetdeal partneren for at aftale returnering af din vare. Du skal selv sørge for at sende varen retur til Sweetdeal partneren. Ved en fortrydelse sker returfragten for egen regning.
Jeg har ikke modtaget min kvittering for mit køb - hvad gør jeg?
Kvitteringen for dit køb bliver sendt på din mail umiddelbart efter dit køb. Tjek evt. om mailen er endt i dit spamfilter.

Når du har handlet på Sweetdeal, er der oprettet en profil til dig. Du kan derfor altid logge ind med din mailadresse og den valgte adgangskode, og se din kvittering for købet. Du kan logge ind via www.wweetdeal.dk/login

Rejser - Mest stillede spørgsmål

Når du har lavet et køb på Sweetdeal, er der automatisk oprettet en profil med dine oplysninger. På denne profil kan du se alle dine køb, samt detaljer om hvert enkelt køb. Du logger ind på din profil på www.sweetdeal.dk/login

Jeg har købt en rejse med Wow Travel

Skal jeg viderebooke min rejse/mit ophold?
Ja – Du skal booke din rejse umiddelbart efter dit køb, så Wow Travel kan sikre sig, at de har alle de nødvendige oplysninger. Der er et bookinglink i dit værdibevis, som du skal bruge til at booke din rejse. Hvis denne booking ikke foretages indenfor fristen, kan vi ikke garantere, at rejsen eller opholdet kan gennemføres.
Hvordan booker jeg?
Du skal booke via det bookinglink, der står i dit værdibevis. Du skal booke til det hotel, den lufthavn og den afrejsedato, som du har købt værdibeviser til.

Det er vigtigt, at du skriver navnet på de rejsende, som det står i deres pas. Det er disse oplysninger, der vil komme til at stå på dine flyinformationer, og det er derfor vigtigt, at oplysningerne er korrekte.

Hvis du har et barn med under 2 år, skal du skrive barnets fulde navn og fødselsdato i kommentarfeltet.
Du kan skrive dine ønsker i kommentarfeltet, så vil Wow Travel gøre deres bedste for at opfylde dette.
Hvorfor er der plads til 3 rejsende på bookingen?
Der er som udgangspunkt plads til 3 personer på værelserne, hvoraf den ene plads er en opredning. Hvis der er flere end 3 rejsende, skal der laves én booking pr. værelse. Skriv gerne i kommentarfeltet, at I rejser sammen.

Hvis der er færre end 3 rejsende, skal der udfyldes det antal personer, der skal rejse – også selvom der så er tomme felter i bookingen.
Hvornår får jeg mine flytider?
Du vil modtage flyinformation direkte fra Wow Travel senest 5 dage før afrejse (selve afrejsedagen tæller også med). Du modtager ikke flybilletter/boardingpas, da du blot skal bruge dit pas til at checke ind i lufthavnen.

Wow Travel sender ikke flyinformation ud i weekenden, så hvis denne frist er i en weekend, vil Wow Travel sende dem ud den efterfølgende mandag.

Hvis du ikke har modtaget dine flyinformationer indenfor den oplyste tidsfrist, skal du tjekke om mailen evt. er endt i dit spamfilter.

Hvis du stadig ikke kan se, at du har modtaget dine flyinformationer indenfor den oplyste frist, kan du sende en mail (på engelsk) til info@wowtravel.de I denne mail skal du oplyse dato, destination og navne på de rejsende.

Hvis du modtager flyinformation med fejl i navne eller andet, skal du ligeledes skrive til ovenstående mail, da Sweetdeal desværre ikke kan ændre i disse informationer.
Jeg har ikke modtaget en bekræftelse på min rejse/mit ophold?
Når du har booket din rejse, vil du modtage en kopi af de indtastede oplysninger. Det er vigtigt, at du gennemlæser disse, og ved fejl, sender os en mail på rejser@sweetdeal.dk med de korrekte oplysninger. Hvis fejl ikke rettes, vil der stå fejlagtige oplysninger på jeres flyinformationer.

Du vil modtage en bookingbekræftelse senest på den dato, der er nævnt i dit værdibevis. Bookingbekræftelsen sendes til den mail, du har oplyst ved bookingen. Det vil også være oplyst, hvornår du modtager flytider m.m. og om informationen kommer fra Sweetdeal eller fra Wow Travel.

Hvis du ikke har modtaget din bookingbekræftelse senest på den oplyste dato, skal du tjekke om mailen evt. er endt i din uønskede post eller spam. Du kan også søge efter mailadressen rejser@sweetdeal.dk i din indbakke. Hvis du ikke finder din bookingbekræftelse, skal du sende os en mail på rejser@sweetdeal.dk.

Jeg har købt en rejse med en anden partner (ikke Wow Travel)?

Skal jeg viderebooke min rejse/mit ophold?
Ja - I langt de fleste deals, skal du viderebooke din rejse/dit ophold, så vores partner kan sikre sig, at de har alle de nødvendige oplysninger. Det vil altid være oplyst på dit værdibevis, hvordan du skal booke din rejse eller dit ophold. Hvis denne booking ikke foretages indenfor fristen, kan vi ikke garantere, at rejsen eller opholdet kan gennemføres.
Jeg har ikke modtaget en bekræftelse på min rejse/mit ophold?
Når du har viderebooket din rejse/dit ophold, vil du oftest modtage en bekræftelse fra vores partner. Der er oplyst i dit værdibevis, hvornår du kan forvente denne bekræftelse. Det vil også være oplyst, hvornår du modtager flytider m.m. og om informationen kommer fra Sweetdeal eller fra vores partner.

Hvis du ikke modtager dine oplysninger indenfor de oplyste frister, skal du kontakte rejsearrangøren og rykke for disse. Du kan se rejsearrangørens kontaktinformationer i selve dealteksten. Hvis dealen ikke længere er til salg, kan du finde linket til dealen på din profil under "mine køb".

Hvis du har købt et ophold, og har skrevet til vores partner uden at få svar, kan du sende os en kopi af mailen til rejser@sweetdeal.dk. Så vil vi meget gerne hjælpe med at rykke for svar.
Jeg har spørgsmål til opholdet eller min booking?
Da Sweetdeal ikke er informeret om det enkelte steds generelle regler, skal du kontakte vores partner direkte på den email-adresse, der er oplyst i dealen, hvis du har spørgsmål, som du ikke finder svar på i dealen eller på dit værdibevis.

Generelle spørgsmål til rejser

Jeg har fortrudt en Sweetdeal, kan jeg få pengene tilbage?
Hvis du har købt en pakkerejse med fly og hotel, er der ingen fortrydelsesret jf. forbrugeraftalelovens §18, stk. 2. - Se også vores handelsbetingelser.

Hvis du har købt et ophold, og har booket det hos vores partner, er det vores partners afbestillingsregler, der er gældende.

Hvis du ikke har booket dit ophold hos vores partner, har du som udgangspunkt 14 dages fortrydelsesret - se også vores handelsbetingelser.
Jeg er blevet syg eller forhindret, og kan ikke tage afsted?
Vi henviser til vores partneres gældende afbestillingsregler og vores kunders egne rejseforsikring.

Hvis du ikke kan finde svar på dine spørgsmål, er du velkommen til at kontakte Sweetdeal kundeservice på kundeservice@sweetdeal.dk eller på tlf. 33 75 33 20

Aftalepart:

Aftalepart: Lodskroen

Hjemmeside CVR nr. 33576838
Lodskroen Beliggenhed:
Lodskroen Lodskroen, Bisserup Havnevej 67
Rude, 4243, DK Telefon: 55 45 91 91 Få vejvisning
Google Map

Andre spændende deals

Miniferie i luksushytte på Ribe Camping med mulighed for at opleve Sort Sol-fænomenet
solgt 9

Miniferie i luksushytte på Ribe Camping v. Vadehavet

På Ribe Camping i Sydvestjylland er rammerne sat for en skøn mini-hytteferie, hvor I rigtig kan nyde hinandens selskab og få en masse gode oplevelser sammen. Ribe Cam...
Pris 720,-
Før 1200,-
Før 480,-
- 40%
Se deal
Nyd 1 eller 2 nætter i skøn 5★ feriehytte med havudsigt på Langeland - Gælder for 4 pers. inkl. slutrengøring
solgt 8

5★ feriehytte med havudsigt på Langeland for 4 pers.

Med dagens Sweetdeal byder Emmerbølle Strand camping velkommen til en aktiv eller afslappet hytteferie for hele familien. Emmerbølle Strand camping på Langeland er meget ...
Pris 768,-
Før 1535,-
Før 767,-
- 50%
Se deal
Nyd en billig miniferie på hotel i København - pris for 2 voksne og 4 børn
solgt 307

Miniferie i København - pris for 2 voksne og 4 børn

Med dagens Sweetdeal kan I nyde et dejligt ophold eller en skøn miniferie i København for 2 voksne og op til 4 børn. I bor på A&O Copenhagen Nørrebro, et splinternyt ...
Pris 359,-
Før 1028,-
Før 669,-
- 65%
Se deal
Nyd et ophold for 2 pers. på Hotel CABINN i centrum af Vejle med udsigt over Vejle Å
solgt 21

CABINN i Vejle: ophold for 2 pers. inkl. morgenbuffet

Det moderne Hotel CABINN Vejle ligger i centrum af Vejle by, kun 2 minutter fra banegården, og er nabo til smukke Vejle Å. I indlogeres i et af hotellets Admiral-dobbeltv...
Pris 625,-
Før 1095,-
Før 470,-
- 43%
Se deal
Ophold for 2 personer ved det smukke Maribo Søområde på Ebsens Hotel inkl. 3 retters middag
solgt 11

Ophold ved Maribo Søområde inkl. 3 retters middag

Med dagens Sweetdeal kan I nyde et naturskønt ophold i Maribo, med et godt udgangspunkt for ture til hele Lolland Falster. Ebsens Hotel er et ældre, men meget hyggeligt o...
Pris 795,-
Før 1590,-
Før 795,-
- 50%
Se deal
Nyd et luksusophold ved Limfjorden inkl. vin, 2-retters middag og morgenbuffet
solgt 73

Luksusophold ved Limfjorden inkl. 2-retters middag og morgenbuffet

Med dagens Sweetdeal kan du og din ledsager nyde et dejligt luksusophold, på det smukt beliggende Hotel Pinenhus, direkte ud til Limfjordens dejlige strandbred i den smukk...
Pris 999,-
Før 2250,-
Før 1251,-
- 56%
Se deal