- 48%

Miniferie i Sydsverige: 2 nt. på berømte Ronneby Bruun inkl. middag, morgenbuffet & adgang til SPA-afdeling

DTF travel
Værdi 4208,-
- 48%
Spar 2010,-
Tid tilbage: 7d:13t:20m
fra 2198,-
har købt
1
KØB NU * begrænset antal

Vælg type:

2198,-
Ankomst søndag-torsdag (Værdi 4208,-)
2398,-
Ankomst fredag-lørdag (Værdi 4208,-)
KØB NU

Dealen

4-stjernede Ronneby Brunn ligger i den idylliske grønne spa-park Brunnsparken, der er et af det sydøstlige Sveriges største resortanlæg. Her kan du med dagens Sweetdeal nyde et dejligt ophold med en du holder af.

Ronneby Brunn har siden 1705 været et sted hvor besøgende kom for at socialisere, forbedre deres sundhed og spise god mad. I dag står stedet moderne og flot med et fantastisk spa-område, der byder på faciliteter som indendørspool, tørsauna, dampsauna og fitnesscenter. Her er det muligt at tilkøbe forskellige spabehandlinger ved forudbestilling hos hotellet. Spaen er åben alle dage mellem kl. 08.30 - 19.30 og fri adgang hertil er inkluderet i Sweetdealprisen.

Spahotellet har endvidere et badeland ’Brunsbadet’, der ligger lige op til hotelanlægget og byder på masser af sjov for alle aldre. Her er der åben alle ugens dage i perioden juni - august fra kl. 10 - 18 og der kan tilkøbes et dagskort til rutsjebanaen for 40 kr. pr. person. I finder også en isbar og en fantastisk frokostrestaurant, hvor I kan nyde en velsmagende middag i a la carte-restauranten eller på Brunnsterrassen.

Under opholdet bor I på et komfortabelt indrettet dobbeltværelse, udstyret med balkon, kaffe- og tefaciliteter, opholdsområde og TV. Herfra har I et godt udgangspunkt for at slentre rundt i den smukke park, nyde de fine gamle bygninger eller forkæle jer selv i Ronneby Brunns fantastiske spa-område,

Området byder også på en række øvrige aktiviteter som f.eks. minigolf, tennis og bowling og indenfor en køretur på 45 min findes hele 11 golfbaner. Ronnebys centrum ligger mindre end 10 minutters gang fra hotellet.

Opholdet gælder for 2 personer og inkluderer:
  • 2 overnatninger i delt dobbeltværelse på 4* Ronneby Bruun.
  • 1 x 2 retters middag/buffet på ankomstdagen.
  • Morgenmadsbuffet begge dage.
  • Gratis adgang til SPA-afdelingen.
  • Slutrengøring.

Ankomst søndag - torsdag
Førpris 4.208 kr. - Sweetdeal pris 2.198 kr.

Ankomst fredag - lørdag
Førpris 4.208 kr. - Sweetdeal pris 2.398 kr.




Sådan kommer I dertil:
Ronneby Bruun ligger i det sydøstlige Sverige, nær Karlskrona. Turen tager ca. 2,5 timer i bil fra København og 3,5 - 4 timer med offentlig transport.

Vigtig viden

  • Værdibeviset er gyldigt med ankomst på valgte ugedage i perioden 04. april – 15. juni 2017.
  • Værdibeviset gælder for 2 personer.
  • Værdibeviset fremsendes umiddelbart efter dit køb.
  • Herefter booker du dit ophold via bookinglinket, der følger i værdibeviset.
  • Booking kan ikke ændres når I først har foretaget jeres booking hos DTF Travel.
  • Der er 14 dages fuld returret på købet, herefter kan købet ikke annulleres.
  • Bemærk, at bookingen senest skal være foretaget den 03. maj 2017, herefter er værdibeviset ugyldigt.
  • Bemærk: Der er reserveret et begrænset antal værelser til Sweetdeals kunder pr. dag, og der tages forbehold for udsolgte datoer inden for den gældende periode.
  • Førprisen er baseret på hotellets rackrates. Der tages forbehold for udsolgte datoer, eventuelle sæson eller kampagnetilbud.
  • Sweetdeal er kun formidler af dette tilbud, læs handelsbetingelser for Sweetdeal Travel her.

Info vedrørende spa og badeland:
  • Spaen er åben alle dage fra kl. 08.30 - 19.30.
  • Brunnsbadet er åbent fra juni - august 2017 fra kl. 10 - 18. Bemærk, at det koster 40 kroner for et dagskort til vandrutsjebanen der kan købes i receptionen.
  • Tilkøb af forskellige spabehandlinger kan ske ved forudbestilling hos hotellet, tlf.: +46 457 750 93.

Alle ekstra tillæg og tilkøb betales direkte til DTF Travel, herunder:
  • 50 % rabat af normalpris for maks. 2 børn under 16 år i ekstraseng.
  • 25 % rabat af normalpris for maks. 1 voksen i ekstraseng.
  • Ét barn under 7 år sover gratis i forældrenes seng.

Generel info:
  • Opholdet inkluderer kun slutrengøring. Daglig rengøring kan bestilles mod pristillæg direkte på hotellet.
  • Check-in fra kl. 14.00 - 20.00 og check-ud senest kl. 10.00.
  • Hotellets navn/adresse: Ronneby Bruun. Box 135 Reddvägen, 272 22 Rønneby, Sverige.
  • Læs mere om hotellet her.

Mest stillede spørgsmål til Sweetdeal

Husk, hvis du har købt en deal, kan du logge ind på din profil og finde værdibeviser, oplysninger om køb, kredit m.m. Du kan logge ind på www.sweetdeal.dk/login

Oversigt

Hvis du ikke kan finde svar på dine spørgsmål, er du velkommen til at kontakte Sweetdeal kundeservice på kundeservice@sweetdeal.dk eller på tlf. 33 75 33 20

Generelle spørgsmål

Hvornår modtager jeg mit værdibevis?
Værdibeviset til din Sweetdeal, bliver udsendt umiddelbart efter dit køb. Hvis du ikke modtager dit værdibevis umiddelbart efter købet, skal du tjekke dit spamfilter, da mailen evt. kan være der.

Hvis du har købt et produkt, der sendes til dig, vil du modtage en kvittering i stedet for et værdibevis.

Skulle du ikke finde dit værdibevis i dit spamfilter, kan det skyldes, at du ved en fejl har angivet den forkerte mailadresse, da du købte din Sweetdeal. Skulle det være tilfældet, kan du kontakte kundeservice på kundeservice@sweetdeal.dk og få tilsendt en kopi af dit værdibevis til den korrekte mailadresse.
Hvor længe er mit værdibevis gyldigt?
Gyldigheden af et Sweetdeal værdibevis er afhængig af den enkelte Sweetdeal, og er angivet på selve værdibeviset, samt i Sweetdeal tilbuddet.
Jeg er kommet til at slette mit værdibevis, hvad gør jeg?
Når du har handlet på Sweetdeal, er der oprettet en profil til dig. Du kan derfor altid logge ind med din mailadresse og den valgte adgangskode, og udskrive dine værdibeviser. Værdibeviserne kan udskrives indtil den dato, de udløber. Du kan logge ind på www.sweetdeal.dk/login
Jeg kan ikke få lov at gennemføre mit køb?
Hvis du oplever problemer undervejs i dit køb, er det oftest fordi, der er tastet forkert i enten kortnummer, udløbsdato eller sikkerhedskode (CVV) fra dit betalingskort. Tjek disse indtastninger grundigt og forsøg at gennemføre købet igen. Hvis du har handlet på Sweetdeal tidligere, skal du logge ind på din profil, før du kan gennemføre købet. Hvis du stadig oplever problemer med købet, kan du kontakte vores kundeservice på tlf. 33 75 33 20.
Jeg er blevet syg eller forhindret, og kan ikke komme til den aftalte tid?
Du skal henvende dig til partneren og høre hvilke muligheder, de kan tilbyde dig. Der henvises til partnerens gældende afbestillingsregler.
Jeg har fortrudt en Sweetdeal, kan jeg få pengene tilbage?
Du har som udgangspunkt 14 dages fortrydelsesret ifølge købeloven, der er dog nogle undtagelser – se nedenfor og læs mere om dette i vores handelsbetingelser (link til http://www.berlingskemedia.dk/handelsbetingelser7-2/)

Der er ikke fortrydelsesret ved køb af værdibeviser til bl.a. nedenstående ydelser i henhold til forbrugeraftalelovens § 18, stk. 2:
  • persontransport, fx rejser med fly, bus, tog, taxi mv.
  • indkvartering, fx ophold på hotel, vandrehjem eller campingplads og leje af sommerhus,
  • pakkerejser, jf. afsnittet “Særligt om pakkerejser ved Sweetdeal Travel “ i handelsbetingelserne.
  • forplejning, fx restaurantbesøg og levering af mad (catering),
  • fritidstilbud, fx biografbesøg, teaterforestillinger, koncerter, sportsstævner mv.,
Min Sweetdeal er udløbet, kan jeg få gyldighedsperioden forlænget?
Det er op til den partner, der gennemfører dealen, at beslutte om de vil tage imod værdibeviser efter udløbsdatoen. Du skal derfor kontakte dem for at høre om dine muligheder. Sweetdeal kan ikke tage denne beslutning på vores partners vegne.
Jeg har bedt om at få refunderet mit Sweetdeal køb, men jeg endnu ikke fået pengene retur, hvorfor?
Hvis der er fortrydelsesret på dit køb, kan der gå op til 14 dage fra dit Sweetdeal køb er annulleret, til beløbet er synligt på din bankkonto. Beløbet vil inden for de 14 dage blive tilbageført til den konto, det er hævet fra, og vil være angivet med afsenderen: ”Sweetdeal eller Berlingske”.
Har du betalt via MasterCard, vil beløbet først fremgå ved næstkommende månedsoversigt, såfremt udbetalingen er foretaget efter den 20. i måneden.
Kan jeg modtage nyhedsbreve med Sweetdeal tilbud fra mere end én by?
Ja – du kan modtage Sweetdeal tilbud fra alle de byer, der kunne have interesse, du skal blot tilmelde dig nyhedsbrevet under den enkelte Sweetdeal by.
Hvordan afmelder jeg Sweetdeal’s nyhedsbrev?
Ønsker du ikke længere at modtage nyhedsbrevet om Sweetdeal’s tilbud, kan du afmelde dette på linket der findes nederst i hvert nyhedsbrev kaldet: ”Klik her for at afmelde nyhedsbrevet”.
Skulle du mod forventning stadig modtage nyhedsbrevet herefter, kan du kontakte kundeservice på kundeservice@sweetdeal.dk - her sidder vi klar til at hjælpe dig med afmeldingen.

Lokale deals - Mest stillede spørgsmål

Når du har lavet et køb på Sweetdeal, er der automatisk oprettet en profil med dine oplysninger. På denne profil kan du se alle dine køb, samt detaljer om hvert enkelt køb. Du logger ind på din profil på www.sweetdeal.dk/login

Hvordan booker jeg min Sweetdeal?
Du skal følge vejledningen i dit værdibevis for at booke din Sweetdeal. Der kan være travlhed hos Sweetdeal partneren, og vi anbefaler derfor, at du booker din Sweetdeal hurtigst muligt.
Hvor mange informationer skal jeg medbringe, når jeg vil bruge mit sweetdeal køb?
Du skal medbringe dit værdibevis i printet form eller på din mobiltelefon. Se også information på selve værdibeviset.
Jeg kan ikke få kontakt til den Sweetdeal partner/butik der står bag mit Sweetdeal køb, hvad gør jeg?
Skulle du ikke kunne få kontakt til den partner, der er tilknyttet dit Sweetdeal køb, er du velkommen til at kontakte vores kundeservice på kundeservice@sweetdeal.dk – de vil undersøge sagen nærmere og evt. sætte dig i kontakt med Sweetdeal partneren.
Send gerne den mail, som du evt. har sendt til vores partner - og som du mangler svar på. Husk at tilføje dit ordrenummer i mailen, eller den mailadresse, du har brugt ved købet.
Jeg er ikke tilfreds med min oplevelse – Hvad gør jeg?
Hvis du ikke er tilfreds med din Sweetdeal, er det vigtigt, at du klager på stedet til Sweetdeal partneren omgående. Det er Sweetdeal partnerens ansvar, at håndtere din reklamation.
Du må meget gerne sende en mail til Sweetdeal med din oplevelse.

Shopping / Produkter - Mest stillede spørgsmål

Når du har lavet et køb på Sweetdeal, er der automatisk oprettet en profil med dine oplysninger. På denne profil kan du se alle dine køb, samt detaljer om hvert enkelt køb. Du logger ind på din profil på www.sweetdeal.dk/login

Hvornår modtager jeg min vare?
Der er oplyst en leveringstid i dealen på fanebladet "Det med småt". Du kan se dealen igen ved at logge ind på din profil og vælge "mine køb". Her kan du trykke på billedet fra dealen, og få dealen frem på skærmen.

Når kampagnen er overstået sender Sweetdeal partneren din ordre ud til dig.
Jeg har ikke modtaget min vare, selvom fristen for levering er overskredet?
Du skal selv kontakte Sweetdeal partneren og rykke for din levering. Du finder Sweetdeal partnerens kontaktinformation i højre side af dealen under "aftalepart". Husk at oplyse navn, adresse og hvilket produkt, du har bestilt.
Nogle af vores leverandører har kun kundeservice via e-mail, og det er derfor ikke dem alle, der kan kontaktes telefonisk.
Jeg kan ikke få kontakt til den Sweetdeal partner/butik der står bag mit Sweetdeal køb, hvad gør jeg?
Skulle du ikke kunne få kontakt til den partner, der er tilknyttet dit Sweetdeal køb, er du velkommen til at kontakte vores kundeservice på kundeservice@sweetdeal.dk – de vil undersøge sagen nærmere og evt. sætte dig i kontakt med Sweetdeal partneren.
Send gerne den mail, som du evt. har sendt til vores partner - og som du mangler svar på. Husk at tilføje dit ordrenummer i mailen, eller den mail, du har brugt ved købet.
Jeg har modtaget en defekt vare?
Du skal kontakte Sweetdeal partneren og bede dem hjælpe med at udbedre skaden.
Jeg har fortrudt en Sweetdeal, kan jeg få pengene tilbage?
Når du har købt en vare, der sendes til dig, har du 14 dages fortrydelsesret fra den dag, du modtager varen.

Hvis du allerede har modtaget varen, skal du kontakte Sweetdeal partneren for at aftale returnering af din vare. Du skal selv sørge for at sende varen retur til Sweetdeal partneren. Ved en fortrydelse sker returfragten for egen regning.
Jeg har ikke modtaget min kvittering for mit køb - hvad gør jeg?
Kvitteringen for dit køb bliver sendt på din mail umiddelbart efter dit køb. Tjek evt. om mailen er endt i dit spamfilter.

Når du har handlet på Sweetdeal, er der oprettet en profil til dig. Du kan derfor altid logge ind med din mailadresse og den valgte adgangskode, og se din kvittering for købet. Du kan logge ind via www.wweetdeal.dk/login

Rejser - Mest stillede spørgsmål

Når du har lavet et køb på Sweetdeal, er der automatisk oprettet en profil med dine oplysninger. På denne profil kan du se alle dine køb, samt detaljer om hvert enkelt køb. Du logger ind på din profil på www.sweetdeal.dk/login

Jeg har købt en rejse med Wow Travel

Skal jeg viderebooke min rejse/mit ophold?
Ja – Du skal booke din rejse umiddelbart efter dit køb, så Wow Travel kan sikre sig, at de har alle de nødvendige oplysninger. Der er et bookinglink i dit værdibevis, som du skal bruge til at booke din rejse. Hvis denne booking ikke foretages indenfor fristen, kan vi ikke garantere, at rejsen eller opholdet kan gennemføres.
Hvordan booker jeg?
Du skal booke via det bookinglink, der står i dit værdibevis. Du skal booke til det hotel, den lufthavn og den afrejsedato, som du har købt værdibeviser til.

Det er vigtigt, at du skriver navnet på de rejsende, som det står i deres pas. Det er disse oplysninger, der vil komme til at stå på dine flyinformationer, og det er derfor vigtigt, at oplysningerne er korrekte.

Hvis du har et barn med under 2 år, skal du skrive barnets fulde navn og fødselsdato i kommentarfeltet.
Du kan skrive dine ønsker i kommentarfeltet, så vil Wow Travel gøre deres bedste for at opfylde dette.
Hvorfor er der plads til 3 rejsende på bookingen?
Der er som udgangspunkt plads til 3 personer på værelserne, hvoraf den ene plads er en opredning. Hvis der er flere end 3 rejsende, skal der laves én booking pr. værelse. Skriv gerne i kommentarfeltet, at I rejser sammen.

Hvis der er færre end 3 rejsende, skal der udfyldes det antal personer, der skal rejse – også selvom der så er tomme felter i bookingen.
Hvornår får jeg mine flytider?
Du vil modtage flyinformation direkte fra Wow Travel senest 5 dage før afrejse (selve afrejsedagen tæller også med). Du modtager ikke flybilletter/boardingpas, da du blot skal bruge dit pas til at checke ind i lufthavnen.

Wow Travel sender ikke flyinformation ud i weekenden, så hvis denne frist er i en weekend, vil Wow Travel sende dem ud den efterfølgende mandag.

Hvis du ikke har modtaget dine flyinformationer indenfor den oplyste tidsfrist, skal du tjekke om mailen evt. er endt i dit spamfilter.

Hvis du stadig ikke kan se, at du har modtaget dine flyinformationer indenfor den oplyste frist, kan du sende en mail (på engelsk) til info@wowtravel.de I denne mail skal du oplyse dato, destination og navne på de rejsende.

Hvis du modtager flyinformation med fejl i navne eller andet, skal du ligeledes skrive til ovenstående mail, da Sweetdeal desværre ikke kan ændre i disse informationer.
Jeg har ikke modtaget en bekræftelse på min rejse/mit ophold?
Når du har booket din rejse, vil du modtage en kopi af de indtastede oplysninger. Det er vigtigt, at du gennemlæser disse, og ved fejl, sender os en mail på rejser@sweetdeal.dk med de korrekte oplysninger. Hvis fejl ikke rettes, vil der stå fejlagtige oplysninger på jeres flyinformationer.

Du vil modtage en bookingbekræftelse senest på den dato, der er nævnt i dit værdibevis. Bookingbekræftelsen sendes til den mail, du har oplyst ved bookingen. Det vil også være oplyst, hvornår du modtager flytider m.m. og om informationen kommer fra Sweetdeal eller fra Wow Travel.

Hvis du ikke har modtaget din bookingbekræftelse senest på den oplyste dato, skal du tjekke om mailen evt. er endt i din uønskede post eller spam. Du kan også søge efter mailadressen rejser@sweetdeal.dk i din indbakke. Hvis du ikke finder din bookingbekræftelse, skal du sende os en mail på rejser@sweetdeal.dk.

Jeg har købt en rejse med en anden partner (ikke Wow Travel)?

Skal jeg viderebooke min rejse/mit ophold?
Ja - I langt de fleste deals, skal du viderebooke din rejse/dit ophold, så vores partner kan sikre sig, at de har alle de nødvendige oplysninger. Det vil altid være oplyst på dit værdibevis, hvordan du skal booke din rejse eller dit ophold. Hvis denne booking ikke foretages indenfor fristen, kan vi ikke garantere, at rejsen eller opholdet kan gennemføres.
Jeg har ikke modtaget en bekræftelse på min rejse/mit ophold?
Når du har viderebooket din rejse/dit ophold, vil du oftest modtage en bekræftelse fra vores partner. Der er oplyst i dit værdibevis, hvornår du kan forvente denne bekræftelse. Det vil også være oplyst, hvornår du modtager flytider m.m. og om informationen kommer fra Sweetdeal eller fra vores partner.

Hvis du ikke modtager dine oplysninger indenfor de oplyste frister, skal du kontakte rejsearrangøren og rykke for disse. Du kan se rejsearrangørens kontaktinformationer i selve dealteksten. Hvis dealen ikke længere er til salg, kan du finde linket til dealen på din profil under "mine køb".

Hvis du har købt et ophold, og har skrevet til vores partner uden at få svar, kan du sende os en kopi af mailen til rejser@sweetdeal.dk. Så vil vi meget gerne hjælpe med at rykke for svar.
Jeg har spørgsmål til opholdet eller min booking?
Da Sweetdeal ikke er informeret om det enkelte steds generelle regler, skal du kontakte vores partner direkte på den email-adresse, der er oplyst i dealen, hvis du har spørgsmål, som du ikke finder svar på i dealen eller på dit værdibevis.

Generelle spørgsmål til rejser

Jeg har fortrudt en Sweetdeal, kan jeg få pengene tilbage?
Hvis du har købt en pakkerejse med fly og hotel, er der ingen fortrydelsesret jf. forbrugeraftalelovens §18, stk. 2. - Se også vores handelsbetingelser.

Hvis du har købt et ophold, og har booket det hos vores partner, er det vores partners afbestillingsregler, der er gældende.

Hvis du ikke har booket dit ophold hos vores partner, har du som udgangspunkt 14 dages fortrydelsesret - se også vores handelsbetingelser.
Jeg er blevet syg eller forhindret, og kan ikke tage afsted?
Vi henviser til vores partneres gældende afbestillingsregler og vores kunders egne rejseforsikring.

Hvis du ikke kan finde svar på dine spørgsmål, er du velkommen til at kontakte Sweetdeal kundeservice på kundeservice@sweetdeal.dk eller på tlf. 33 75 33 20

Aftalepart:

Aftalepart: DTF travel

Hjemmeside
Kontakt DTF travel
Telefon 70 23 14 10
Mandag - torsdag: kl. 9-17.30
Fredag: kl. 9-17.00
Weekend og helligdage: kl. 10-14
Email: dtf@dtf-travel.dk




VAT nr.: SE556529179501


DTF travel
Kunde Support: 70 23 14 10
Website: http://www.dtf-travel.dk
Email: dtf@dtf-travel.dk

Andre spændende deals

2 nætters miniferie på Ribe Camping nær Vadehavet inkl. slutrengøring
solgt 0

Miniferie på Ribe Camping nær Vadehavet inkl. slutrengøring

På Ribe Camping i Sydvestjylland er rammerne sat for en skøn miniferie, hvor I rigtig kan nyde hinandens selskab og få gode oplevelser sammen. Ribe Camping ligger i g...
Pris 1125,-
Før 1875,-
Før 750,-
- 40%
Se deal
Nyd et luksusophold for 2 pers. i ♥ af Malmø på det berømte Hotel Mäster Johan
solgt 0

4★ ophold for 2 pers. på Hotel Mäster Johan i Malmø

Med dagens Sweetdeal kan I nyde et ophold i Malmø - en smuk by hvor velbevarede bygninger, hyggelige cafeer og restauranter, smukke parker og vandløb, kombineres med ny ar...
Pris 679,-
Før 1234,-
Før 555,-
- 45%
Se deal
Nyd en uges ferie i El Gouna i Egypten på 4★ resort m. All-inclusive eller på 5★ Sheraton m. morgenmad ✈
solgt 0

7 nt. på 4- eller 5★ resort i El Gouna inkl. fly t/r

Tag en uges ferie i foråret eller sommeren og nyd den egyptiske sol i El Gouna ☼ El Gouna er en eksklusiv ferieby i Egypten, der er bygget op omkring en række laguner med...
Pris 4995,-
Før 7990,-
Før 2995,-
- 37%
Se deal
4★ ophold i hjertet af Berlin inkl. velkomstdrink, 2 retters menu, morgenbuffet og adgang til wellness
solgt 12

Storbyophold for 2 personer i centrum af Berlin

Populære Berlin er en levende storby, som byder på alt fra brede boulevarder, historiske seværdigheder og spændende attraktioner, til inspirerende kunstnerkvarterer, trend...
Pris 1499,-
Før 3369,-
Før 1870,-
- 56%
Se deal
Kør-selv ferie til Lübeck for 2 pers. - kun 2 timer fra den dansk/tyske grænse
solgt 18

Kør-selv ferie for 2 pers. til Lübeck inkl. morgenmad

Lübeck er en af de smukkeste byer i det nordlige Tyskland. Den charmerende hansestad er både hyggelig og historisk med smalle kringlede gader, smukke gamle huse, utallige ...
Pris 559,-
Før 960,-
Før 401,-
- 42%
Se deal
4★ ophold eller miniferie i fantastiske Hamborg inkl. middag og morgenbuffet
solgt 6

4★ ophold eller miniferie i fantastiske Hamborg inkl. middag

Hamborg er mere populær end nogensinde! Den energiske storby ligger blot få timers kørsel fra Danmark, og lokker med charmerende havnepromenader, spændende kulturoplevelse...
Pris 1085,-
Før 1659,-
Før 574,-
- 35%
Se deal
Valgfrit ophold i Europa for 2 voksne og op til 4 børn - vælg ml. 20 destinationer
solgt 35

Valgfrit ophold i Europa for op til 6 personer

Med dagens Sweetdeal har I mulighed for en uforglemmelig oplevelse med 1, 2 eller 3 overnatninger i smukke Europa. Jeres værdibevis gælder til et valgfrit ophold til et a...
Pris 359,-
Før 1066,-
Før 707,-
- 66%
Se deal