- 52%

Så er den tilbage! Lækker oplevelses-dag på Rømø til KUN 695 kr. for 2 personer på Hotel Kommandørgården.

Hotel Kommandørgården
Værdi 1450,-
- 52%
Spar 755,-
Tid tilbage: 00:00:00
695,-
har købt
112

Dealen

Tillad dig selv at nyde en rigtig forkælelsesdag ud over det sædvanlige sammen en, du holder af.
Nu kan du tage til skønne Rømø og opleve den smukke natur på en anderledes måde - nemlig på hesteryg.

Sammen med det populære Hotel Kommandørgården på Rømø har vi sammensat en rigtig forkælelses-fridag for 2 personer, som du ikke må glip af.

2 timers ridning i den skønne natur på islandsk hesteryg
Frokostplatte
Fri adgang til dampbad og pool-område


  • Normalpris 1450 kr. // Sweetdealpris 695 kr.


Dealen kan bruges hele ugen minus lørdag, så der er rig mulighed for at finde det helt rigtige tidspunkt til at få oplevelseskontoen i plus.

Book tid i vinterperioden og få masser af frisk luft og røde kinder, eller book tid i sommerperioden og nyd den dejlige sommersol og få fregner på næsen. Uanset hvornår på året I sætter kryds i kalenderen, så er vi sikre på, at det bliver en oplevelse, I ikke glemmer foreløbig.

Bemærk dog, at dealen IKKE gælder om lørdagen, helligdage samt ugerne 15, 21, 22, 27-34 og 42. Derudover skal dagen være booket INDEN d. 1. september 2017. Herefter vil værdibeviset være ugyldigt.



Ektra bonus! I forbindelse med dealen er det muligt at tilkøbe en overnatning og lave dagen om til et hyggeligt miniophold.

Overnatningen inkluderer en lækker 3-retters menu efter kokkens valg samt en morgenbuffet.

  • Normalprisen er 1500 kr. men i forbindelse med dealen er prisen kun 995 kr. for 2 personer.

Booking af overnatning aftales og afregnes direkte med Hotel Kommandørgården i forbindelse med booking.

OBS! Det er ikke muligt at overnatte om lørdagen.




Kommandørgårdens Islændercenter
Ridning på islandske heste er en familiesport. Hele familien, ung som gammel, drenge og piger. Centret har heste der passer til din erfaring og ikke mindst til din karakter. På Kommandørgårdens Islændercenter er sikkerheden i top for både rytter og hest. Alle rytternes vurderes individuelt og hesten tildeles ud fra den enkelte rytters evner. Alle får udleveret en ridehjelm.

Tip! Tag gerne gummistøvler med eller lukkede sko uden snørrebånd. Du kan eventuelt tage skiftetøj med, ridecentret anbefaler løstsiddende joggingbukser, undgå jeans.

Den natur, som den islandske hest har levet i gennem århundreder, har gjort dem sunde og hårdføre, og skabt en usædvanlig pålidelig, stærk og behagelig ridehest, utrolig sikker på benene og med masser af temperament og løbevilje.

Læs mere om de islandske heste her.


Frokost på Kommandørgården
I restauranten og brasseriet er der forskellige retter produceret på årstidens friske råvarer og med lokale råvarer som eksempelvis Rømø rejer og Rømø lam. Hver fredag serveres desuden Kommandørgårdens berømte fiskebuffet. I får serveret jeres lette frokostplatte, og kan tilkøbe drikkevarer. Maden indtages i et uformelt miljø.

Nyd eventuelt efter frokosten en varm kop kaffe, forskellige slags øl og alverdens cocktails og drinks i baren. Om vinteren er der tændt op i brændeovnen, så hygge og varme breder sig i hver en krog.


Med dagens deal kan du også nyde en dejlig tur i det afslappende dampbad eller i den forfriskende pool.
Poolen med modstrømsanlæg ligger i stueetagen, hvor du også finder dampbadet.

Hvis du ønsker at tilkøbe div. wellness behandlinger, får du -10 % på dem i forbindelse med denne Sweetdeal.




Du kan med fordel kombinere dealen med østersplukning.


Østers og Vadehavet
Der er også mulighed for at plukke østers og lære om det fantastiske Vadehav, som er Kommandørgårdens baghave, kun 200 meter væk - der udleveres kort og info. Undervejs kan du prøve den nye Vadehavs quiz - følg den nye Vadehavssti og lær om det fantastiske Vadehav ved interaktive informationstavler.



Godt at vide

  • Maks. 1 værdibevis pr. husstand.
  • Du kan booke tid fra d. 9. januar 2017, og du skal have booket din tid inden 1. september 2017.
  • Du booker dit værdibevis ved at sende en mail til hotellet med emnet "Ridning, frokost og pool" på info@kommandoergaarden.dk. I mailen skal du vedhæfte dit værdibevis samt følgende informationer:

Ankomstdato
Navn, adresse samt mobilnummer
Antal personer

  • Vedrører din deal ridning, bedes du ved booking samtidig angive, om I er erfarne eller uerfarne ryttere.
  • Hos os er man erfaren, hvis man kan svare ja til ALLE nedenstående punkter:

Du har min. 2 års rideskoleerfaring.
Du kan galopere i hurtigt tempo UDEN problemer.
Du kan selv sadle op.


Godt at vide om rideturen.

  • På Rømø Islændercenter gør de meget ud af, at sikkerheden er i top for både rytter og hest. Alle ryttere bliver derfor vurderet individuelt, og hesten tildeles efter den enkelte rytters evner.
  • Alle får udleveret en ridehjelm, og alt udstyret bliver tjekket løbende af centerets rideguider.
  • Derudover anbefales det, at alle ryttere har gummistøvler eller lukkede sko på UDEN snørrebånd samt løstsiddende joggingbukser.
  • Du skal undgå jeans.



Vigtig viden

GYLDIGHED.
  • Værdibeviset gælder for 2 personer til:
2 timers ridetur på islandsk hest. Varighed ca. 3 timer i alt inkl. strigling, op/afsadling og instruktion
Frokostplatte
Fri adgang til pool, dampbad alle ugens dage minus lørdage
  • Mulighed for Tilkøb direkte hos kommandoergaarden når du booker:
  • Overnatning i Dobbeltværelse inkl. 3 retters menu/buffet efter kokkens valg samt morgenbuffet
  • Ønsker du at tilkøbe wellnessbehandlinger i forbindelse med anvendelsen af din deal giver vi 10% rabat på behandlinger
  • Værdibeviset er gyldigt fra d. 9. januar 2017 og frem til den 13. november 2017. (Dog ikke i ugerne 15,21,22, 27 – 33 samt 42).
  • Arrangementet skal være booket INDEN D. 1. SEPTEMBER 2017, hvorefter værdibeviset vil være ugyldigt.
  • Bemærk! Dealen gælder alle ugens dage minus lørdage.

BOOKING.
  • Du kan foretage din booking allerede nu, og bemærk venligst, at det skal være INDEN d. 1. september 2017, hvorefter værdibeviset vil være ugyldigt.
  • Send en mail med emnet "Ridning, frokost og pool" til: info@kommandoergaarden.dk.
  • Oplys venligst følgende ved booking:
Ankomstdato
Navn, adresse samt mobilnummer
Antal personer
  • Booking kan IKKE ændres, når du først har foretaget din reservation.
  • Bookingen er kun gældende, når der efterfølgende er tilsendt en reservationsbekræftelse fra Kommandørgården og denne skal medbringes og afleveres ved ankomst sammen med værdibeviset.
  • Info vedr. booking:
  • For at lette ekspeditionen bedes du oplyse om du er erfarne eller uerfarne ryttere i forbindelse med bookingen.
  • Kommandørgården har hold for både erfarne og uerfarne ryttere.
Du er erfaren hvis du kan sige ja til følgende tre punkter:
Du har rideskoleerfaring i min. 2 år.
Du kan selv sadle op.
Du kan galoppere UDEN problemer.
  • Der tages forbehold for eventuelle sæson og kampagnetilbud.

ANDET.
  • Madbillederne i dealen er vejledende.
  • Frokostplatten er baseret på årstiden og det pågældende menukort.
  • Denne kampagne er en Sweetdeal Special-deal, hvilket betyder at der er de lovpligtige 14 dages refunderings-mulighed for køberne.
  • Aftaleparten er: Kommandørgården. Tjenesteydelsen leveres af aftaleparten. Sweetdeal er derfor ikke ansvarlig for eventuelle fejl eller mangler i forbindelse med aftalepartens levering af tjenesteydelsen, medmindre andet følger af ufravigelig lovgivning.

VIGTIGT.
  • Maks. 1 værdibevis pr. husstand.
  • HUSK at medbringe dit værdibevis samt bekræftelse fra hotellet.
  • Disse to dokumenter fungerer som dit betalingsmiddel.
  • Husk at medbringe både værdibevis samt den tilsendte reservationsbekræftelse fra Kommandørgården Generel info: Læs mere på Kommandørgårdens hjemmeside her.


Mest stillede spørgsmål til Sweetdeal

Husk, hvis du har købt en deal, kan du logge ind på din profil og finde værdibeviser, oplysninger om køb, kredit m.m. Du kan logge ind på www.sweetdeal.dk/login

Oversigt

Hvis du ikke kan finde svar på dine spørgsmål, er du velkommen til at kontakte Sweetdeal kundeservice på kundeservice@sweetdeal.dk eller på tlf. 33 75 33 20

Generelle spørgsmål

Hvornår modtager jeg mit værdibevis?
Værdibeviset til din Sweetdeal, bliver udsendt umiddelbart efter dit køb. Hvis du ikke modtager dit værdibevis umiddelbart efter købet, skal du tjekke dit spamfilter, da mailen evt. kan være der.

Hvis du har købt et produkt, der sendes til dig, vil du modtage en kvittering i stedet for et værdibevis.

Skulle du ikke finde dit værdibevis i dit spamfilter, kan det skyldes, at du ved en fejl har angivet den forkerte mailadresse, da du købte din Sweetdeal. Skulle det være tilfældet, kan du kontakte kundeservice på kundeservice@sweetdeal.dk og få tilsendt en kopi af dit værdibevis til den korrekte mailadresse.
Hvor længe er mit værdibevis gyldigt?
Gyldigheden af et Sweetdeal værdibevis er afhængig af den enkelte Sweetdeal, og er angivet på selve værdibeviset, samt i Sweetdeal tilbuddet.
Jeg er kommet til at slette mit værdibevis, hvad gør jeg?
Når du har handlet på Sweetdeal, er der oprettet en profil til dig. Du kan derfor altid logge ind med din mailadresse og den valgte adgangskode, og udskrive dine værdibeviser. Værdibeviserne kan udskrives indtil den dato, de udløber. Du kan logge ind på www.sweetdeal.dk/login
Jeg kan ikke få lov at gennemføre mit køb?
Hvis du oplever problemer undervejs i dit køb, er det oftest fordi, der er tastet forkert i enten kortnummer, udløbsdato eller sikkerhedskode (CVV) fra dit betalingskort. Tjek disse indtastninger grundigt og forsøg at gennemføre købet igen. Hvis du har handlet på Sweetdeal tidligere, skal du logge ind på din profil, før du kan gennemføre købet. Hvis du stadig oplever problemer med købet, kan du kontakte vores kundeservice på tlf. 33 75 33 20.
Jeg er blevet syg eller forhindret, og kan ikke komme til den aftalte tid?
Du skal henvende dig til partneren og høre hvilke muligheder, de kan tilbyde dig. Der henvises til partnerens gældende afbestillingsregler.
Jeg har fortrudt en Sweetdeal, kan jeg få pengene tilbage?
Du har som udgangspunkt 14 dages fortrydelsesret ifølge købeloven, der er dog nogle undtagelser – se nedenfor og læs mere om dette i vores handelsbetingelser (link til http://www.berlingskemedia.dk/handelsbetingelser7-2/)

Der er ikke fortrydelsesret ved køb af værdibeviser til bl.a. nedenstående ydelser i henhold til forbrugeraftalelovens § 18, stk. 2:
  • persontransport, fx rejser med fly, bus, tog, taxi mv.
  • indkvartering, fx ophold på hotel, vandrehjem eller campingplads og leje af sommerhus,
  • pakkerejser, jf. afsnittet “Særligt om pakkerejser ved Sweetdeal Travel “ i handelsbetingelserne.
  • forplejning, fx restaurantbesøg og levering af mad (catering),
  • fritidstilbud, fx biografbesøg, teaterforestillinger, koncerter, sportsstævner mv.,
Min Sweetdeal er udløbet, kan jeg få gyldighedsperioden forlænget?
Det er op til den partner, der gennemfører dealen, at beslutte om de vil tage imod værdibeviser efter udløbsdatoen. Du skal derfor kontakte dem for at høre om dine muligheder. Sweetdeal kan ikke tage denne beslutning på vores partners vegne.
Jeg har bedt om at få refunderet mit Sweetdeal køb, men jeg endnu ikke fået pengene retur, hvorfor?
Hvis der er fortrydelsesret på dit køb, kan der gå op til 14 dage fra dit Sweetdeal køb er annulleret, til beløbet er synligt på din bankkonto. Beløbet vil inden for de 14 dage blive tilbageført til den konto, det er hævet fra, og vil være angivet med afsenderen: ”Sweetdeal eller Berlingske”.
Har du betalt via MasterCard, vil beløbet først fremgå ved næstkommende månedsoversigt, såfremt udbetalingen er foretaget efter den 20. i måneden.
Kan jeg modtage nyhedsbreve med Sweetdeal tilbud fra mere end én by?
Ja – du kan modtage Sweetdeal tilbud fra alle de byer, der kunne have interesse, du skal blot tilmelde dig nyhedsbrevet under den enkelte Sweetdeal by.
Hvordan afmelder jeg Sweetdeal’s nyhedsbrev?
Ønsker du ikke længere at modtage nyhedsbrevet om Sweetdeal’s tilbud, kan du afmelde dette på linket der findes nederst i hvert nyhedsbrev kaldet: ”Klik her for at afmelde nyhedsbrevet”.
Skulle du mod forventning stadig modtage nyhedsbrevet herefter, kan du kontakte kundeservice på kundeservice@sweetdeal.dk - her sidder vi klar til at hjælpe dig med afmeldingen.

Lokale deals - Mest stillede spørgsmål

Når du har lavet et køb på Sweetdeal, er der automatisk oprettet en profil med dine oplysninger. På denne profil kan du se alle dine køb, samt detaljer om hvert enkelt køb. Du logger ind på din profil på www.sweetdeal.dk/login

Hvordan booker jeg min Sweetdeal?
Du skal følge vejledningen i dit værdibevis for at booke din Sweetdeal. Der kan være travlhed hos Sweetdeal partneren, og vi anbefaler derfor, at du booker din Sweetdeal hurtigst muligt.
Hvor mange informationer skal jeg medbringe, når jeg vil bruge mit sweetdeal køb?
Du skal medbringe dit værdibevis i printet form eller på din mobiltelefon. Se også information på selve værdibeviset.
Jeg kan ikke få kontakt til den Sweetdeal partner/butik der står bag mit Sweetdeal køb, hvad gør jeg?
Skulle du ikke kunne få kontakt til den partner, der er tilknyttet dit Sweetdeal køb, er du velkommen til at kontakte vores kundeservice på kundeservice@sweetdeal.dk – de vil undersøge sagen nærmere og evt. sætte dig i kontakt med Sweetdeal partneren.
Send gerne den mail, som du evt. har sendt til vores partner - og som du mangler svar på. Husk at tilføje dit ordrenummer i mailen, eller den mailadresse, du har brugt ved købet.
Jeg er ikke tilfreds med min oplevelse – Hvad gør jeg?
Hvis du ikke er tilfreds med din Sweetdeal, er det vigtigt, at du klager på stedet til Sweetdeal partneren omgående. Det er Sweetdeal partnerens ansvar, at håndtere din reklamation.
Du må meget gerne sende en mail til Sweetdeal med din oplevelse.

Shopping / Produkter - Mest stillede spørgsmål

Når du har lavet et køb på Sweetdeal, er der automatisk oprettet en profil med dine oplysninger. På denne profil kan du se alle dine køb, samt detaljer om hvert enkelt køb. Du logger ind på din profil på www.sweetdeal.dk/login

Hvornår modtager jeg min vare?
Der er oplyst en leveringstid i dealen på fanebladet "Det med småt". Du kan se dealen igen ved at logge ind på din profil og vælge "mine køb". Her kan du trykke på billedet fra dealen, og få dealen frem på skærmen.

Når kampagnen er overstået sender Sweetdeal partneren din ordre ud til dig.
Jeg har ikke modtaget min vare, selvom fristen for levering er overskredet?
Du skal selv kontakte Sweetdeal partneren og rykke for din levering. Du finder Sweetdeal partnerens kontaktinformation i højre side af dealen under "aftalepart". Husk at oplyse navn, adresse og hvilket produkt, du har bestilt.
Nogle af vores leverandører har kun kundeservice via e-mail, og det er derfor ikke dem alle, der kan kontaktes telefonisk.
Jeg kan ikke få kontakt til den Sweetdeal partner/butik der står bag mit Sweetdeal køb, hvad gør jeg?
Skulle du ikke kunne få kontakt til den partner, der er tilknyttet dit Sweetdeal køb, er du velkommen til at kontakte vores kundeservice på kundeservice@sweetdeal.dk – de vil undersøge sagen nærmere og evt. sætte dig i kontakt med Sweetdeal partneren.
Send gerne den mail, som du evt. har sendt til vores partner - og som du mangler svar på. Husk at tilføje dit ordrenummer i mailen, eller den mail, du har brugt ved købet.
Jeg har modtaget en defekt vare?
Du skal kontakte Sweetdeal partneren og bede dem hjælpe med at udbedre skaden.
Jeg har fortrudt en Sweetdeal, kan jeg få pengene tilbage?
Når du har købt en vare, der sendes til dig, har du 14 dages fortrydelsesret fra den dag, du modtager varen.

Hvis du allerede har modtaget varen, skal du kontakte Sweetdeal partneren for at aftale returnering af din vare. Du skal selv sørge for at sende varen retur til Sweetdeal partneren. Ved en fortrydelse sker returfragten for egen regning.
Jeg har ikke modtaget min kvittering for mit køb - hvad gør jeg?
Kvitteringen for dit køb bliver sendt på din mail umiddelbart efter dit køb. Tjek evt. om mailen er endt i dit spamfilter.

Når du har handlet på Sweetdeal, er der oprettet en profil til dig. Du kan derfor altid logge ind med din mailadresse og den valgte adgangskode, og se din kvittering for købet. Du kan logge ind via www.wweetdeal.dk/login

Rejser - Mest stillede spørgsmål

Når du har lavet et køb på Sweetdeal, er der automatisk oprettet en profil med dine oplysninger. På denne profil kan du se alle dine køb, samt detaljer om hvert enkelt køb. Du logger ind på din profil på www.sweetdeal.dk/login

Jeg har købt en rejse med Wow Travel

Skal jeg viderebooke min rejse/mit ophold?
Ja – Du skal booke din rejse umiddelbart efter dit køb, så Wow Travel kan sikre sig, at de har alle de nødvendige oplysninger. Der er et bookinglink i dit værdibevis, som du skal bruge til at booke din rejse. Hvis denne booking ikke foretages indenfor fristen, kan vi ikke garantere, at rejsen eller opholdet kan gennemføres.
Hvordan booker jeg?
Du skal booke via det bookinglink, der står i dit værdibevis. Du skal booke til det hotel, den lufthavn og den afrejsedato, som du har købt værdibeviser til.

Det er vigtigt, at du skriver navnet på de rejsende, som det står i deres pas. Det er disse oplysninger, der vil komme til at stå på dine flyinformationer, og det er derfor vigtigt, at oplysningerne er korrekte.

Hvis du har et barn med under 2 år, skal du skrive barnets fulde navn og fødselsdato i kommentarfeltet.
Du kan skrive dine ønsker i kommentarfeltet, så vil Wow Travel gøre deres bedste for at opfylde dette.
Hvorfor er der plads til 3 rejsende på bookingen?
Der er som udgangspunkt plads til 3 personer på værelserne, hvoraf den ene plads er en opredning. Hvis der er flere end 3 rejsende, skal der laves én booking pr. værelse. Skriv gerne i kommentarfeltet, at I rejser sammen.

Hvis der er færre end 3 rejsende, skal der udfyldes det antal personer, der skal rejse – også selvom der så er tomme felter i bookingen.
Hvornår får jeg mine flytider?
Du vil modtage flyinformation direkte fra Wow Travel senest 5 dage før afrejse (selve afrejsedagen tæller også med). Du modtager ikke flybilletter/boardingpas, da du blot skal bruge dit pas til at checke ind i lufthavnen.

Wow Travel sender ikke flyinformation ud i weekenden, så hvis denne frist er i en weekend, vil Wow Travel sende dem ud den efterfølgende mandag.

Hvis du ikke har modtaget dine flyinformationer indenfor den oplyste tidsfrist, skal du tjekke om mailen evt. er endt i dit spamfilter.

Hvis du stadig ikke kan se, at du har modtaget dine flyinformationer indenfor den oplyste frist, kan du sende en mail (på engelsk) til info@wowtravel.de I denne mail skal du oplyse dato, destination og navne på de rejsende.

Hvis du modtager flyinformation med fejl i navne eller andet, skal du ligeledes skrive til ovenstående mail, da Sweetdeal desværre ikke kan ændre i disse informationer.
Jeg har ikke modtaget en bekræftelse på min rejse/mit ophold?
Når du har booket din rejse, vil du modtage en kopi af de indtastede oplysninger. Det er vigtigt, at du gennemlæser disse, og ved fejl, sender os en mail på rejser@sweetdeal.dk med de korrekte oplysninger. Hvis fejl ikke rettes, vil der stå fejlagtige oplysninger på jeres flyinformationer.

Du vil modtage en bookingbekræftelse senest på den dato, der er nævnt i dit værdibevis. Bookingbekræftelsen sendes til den mail, du har oplyst ved bookingen. Det vil også være oplyst, hvornår du modtager flytider m.m. og om informationen kommer fra Sweetdeal eller fra Wow Travel.

Hvis du ikke har modtaget din bookingbekræftelse senest på den oplyste dato, skal du tjekke om mailen evt. er endt i din uønskede post eller spam. Du kan også søge efter mailadressen rejser@sweetdeal.dk i din indbakke. Hvis du ikke finder din bookingbekræftelse, skal du sende os en mail på rejser@sweetdeal.dk.

Jeg har købt en rejse med en anden partner (ikke Wow Travel)?

Skal jeg viderebooke min rejse/mit ophold?
Ja - I langt de fleste deals, skal du viderebooke din rejse/dit ophold, så vores partner kan sikre sig, at de har alle de nødvendige oplysninger. Det vil altid være oplyst på dit værdibevis, hvordan du skal booke din rejse eller dit ophold. Hvis denne booking ikke foretages indenfor fristen, kan vi ikke garantere, at rejsen eller opholdet kan gennemføres.
Jeg har ikke modtaget en bekræftelse på min rejse/mit ophold?
Når du har viderebooket din rejse/dit ophold, vil du oftest modtage en bekræftelse fra vores partner. Der er oplyst i dit værdibevis, hvornår du kan forvente denne bekræftelse. Det vil også være oplyst, hvornår du modtager flytider m.m. og om informationen kommer fra Sweetdeal eller fra vores partner.

Hvis du ikke modtager dine oplysninger indenfor de oplyste frister, skal du kontakte rejsearrangøren og rykke for disse. Du kan se rejsearrangørens kontaktinformationer i selve dealteksten. Hvis dealen ikke længere er til salg, kan du finde linket til dealen på din profil under "mine køb".

Hvis du har købt et ophold, og har skrevet til vores partner uden at få svar, kan du sende os en kopi af mailen til rejser@sweetdeal.dk. Så vil vi meget gerne hjælpe med at rykke for svar.
Jeg har spørgsmål til opholdet eller min booking?
Da Sweetdeal ikke er informeret om det enkelte steds generelle regler, skal du kontakte vores partner direkte på den email-adresse, der er oplyst i dealen, hvis du har spørgsmål, som du ikke finder svar på i dealen eller på dit værdibevis.

Generelle spørgsmål til rejser

Jeg har fortrudt en Sweetdeal, kan jeg få pengene tilbage?
Hvis du har købt en pakkerejse med fly og hotel, er der ingen fortrydelsesret jf. forbrugeraftalelovens §18, stk. 2. - Se også vores handelsbetingelser.

Hvis du har købt et ophold, og har booket det hos vores partner, er det vores partners afbestillingsregler, der er gældende.

Hvis du ikke har booket dit ophold hos vores partner, har du som udgangspunkt 14 dages fortrydelsesret - se også vores handelsbetingelser.
Jeg er blevet syg eller forhindret, og kan ikke tage afsted?
Vi henviser til vores partneres gældende afbestillingsregler og vores kunders egne rejseforsikring.

Hvis du ikke kan finde svar på dine spørgsmål, er du velkommen til at kontakte Sweetdeal kundeservice på kundeservice@sweetdeal.dk eller på tlf. 33 75 33 20

Aftalepart:

Aftalepart: Hotel Kommandørgården

Hjemmeside



CVR nr. 10298687
Hotel Kommandørgården Beliggenhed:
Hotel Kommandørgården Havnebyvej 201
Rømø, 6792, DK Telefon: (+45) 74 755 122 Få vejvisning
Google Map

Andre spændende deals

GENSYNSGLÆDE! Lækker oplevelses-dag på Rømø til KUN 695 kr. for 2 personer på Hotel Kommandørgården
solgt 0

Lækker frokostplatte, ridning og dampbad på Rømø

Foråret er over os, og hvorfor ikke nyde det gode vejr i uforglemmelige naturlandskaber på smukke Rømø? Tillad dig selv en rigtig forkælelsesdag ud over det sædvanlige sa...
Pris 695,-
Før 1450,-
Før 755,-
- 52%
Se deal
Få den bedste start på dagen! Velkomponeret brunchtallerken med alle dine favoritter fra Café Hugo
solgt 195

Lækker brunchtallerken hos Café Hugo i Randers

Har du en fridag i vente eller skal weekenden fejres? Nu kan du starte dagen med maner, når der bliver dækket op til dig med alle dine favoritter. Gør formiddagen lidt sød...
Pris 49,-
Før 100,-
Før 51,-
- 51%
Se deal
Tid til et serviceeftersyn af bilen? Få LANDSDÆKKENDE SERVICE på 24 værksteder hos CarPeople
solgt 23

LANDSDÆKKENDE: Komplet serviceeftersyn hos CarPeople

Lyser lampen i instrumentbrættet eller er det tid til det årlige serviceeftersyn? Vi har en supergod service-nyhed til dig! Nu kan du få et komplet serviceeftersyn, skift...
Pris 995,-
Før 1995,-
Før 1000,-
- 50%
Se deal
Den perfekte værtsgave! Få en påskepakke, der bugner af vin, øl, kaffe og påskelækkerier hos Prima Beer i Hobro
solgt 16

Påskepakke med vin, øl, kaffe og andre påskelækkerier i Hobro

Påsken banker på døren! Og så følger der selvfølgelig en masse hyggelige påskearrangementer med. Familien samles ved et smukt pyntet, gult påskebord, og der bliver spist m...
Pris 179,-
Før 365,-
Før 186,-
- 51%
Se deal
Stik til søs! Nyd udsigten på sejltur i Aarhus Bugt for 2 personer sammen med Aarhus Vandsportscenter
solgt 8

Flot oplevelse! Sejltur i Aarhus Bugt for 2 personer

Du føler sikkert at du kender Aarhus ind og ud – men har du nogensinde set byen fra rælingen af en båd? Der er altid noget nyt at se, når man går på opdagelse i sin egen b...
Pris 499,-
Før 780,-
Før 281,-
- 36%
Se deal
Kom de dårlige vaner til livs med 1 hypnosesession hos Dynamic Minds i Randers eller Viborg
solgt 23

1x hypnosesession i Randers eller Viborg

Kan du heller ikke sige nej til kage på arbejdet, og kaster du dig over chokoladen hver aften foran fjernsynet? Sukker kan virke ekstremt vanedannende, og ikke nok med a...
Pris 449,-
Før 1200,-
Før 751,-
- 63%
Se deal