- 38%

Mægtig lækker Mokost m. Cava på den populære Restaurant Himmel og Hav i Odder

Restaurant Himmel og Hav
Værdi 300,-
- 38%
Spar 115,-
Tid tilbage: 00:00:00
185,-
har købt
91

Dealen

Hmm…en Mokost? Det lyder som noget, der skal prøves, og det er det også!

I hyggelige Odder (kun 20 km. fra Aarhus) ligger den efterhånden meget kendte Restaurant Himmel og Hav. I 2016 kom restauranten på listen over Danmarks bedste restauranter i White Guide, og hvis vi skal stole på tidligere gæster, så er dagens deal ikke noget, du har lyst til at gå glip af.


”Den bedste deal nogensinde! Lækker og anderledes brunch rigeligt af alt også kaffe. God, rolig betjening på trods af fuldt hus!! Vi kommer bestemt igen!” ★★★★★ - Bodil Vind d. 8. januar 2017


Restaurant Himmel og Hav har sammensat en velsmagende og spændende Mokost, som byder på et udvalg af virkelig smagfulde retter, der udelukkende er lavet af de mest friske økologiske råvarer af højeste kvalitet.

Du får en lækker Mokost inkl. kaffe eller te samt most og et dejligt glas bobler

Normalpris 300 kr. pr. person // Dealpris 185 kr. pr. person


Mokosten består af:

❅❅❅

Små pandekager med honning
Grønkåls timbale med bacon
Dampede muslinger med aioli
Råmarineret rødfisk på salat
Gedepølse fra Tunø med tapanade
Kornsalat med urter
Unghane med syltede rødløg
Hjemmerøget skinke
Anderilette med rosmarin
Danske oste med chutney
Hertil serveres kaffe eller te samt most og et dejligt glas bobler.




Om stedet
Restaurant Himmel og Hav er fra d. 1. januar blevet 100% økologisk, og den har ubetinget en af de bedste adresser i det Østjyske. Med en placering i første række til Kattegat og Kysing Strand er du i nærkontakt med naturen, og du er garanteret en uhøjtidelig stemning med en indre ro, der giver dig og dit selskab plads til at være og plads til at læne dig tilbage og nyde kokkens køkken-tryllerier og gode råvarer.
Indretningen er lys og imødekommende, og så snart du træder ind ad døren, kan du mærke den venlige stemning og rare atmosfære.

Restaurant Himmel og Hav har som tidligere nævnt fået rigtig mange fine anmeldelser af tidligere gæster, og på facebook scorer de 4,6 ud af 5 stjerner!


Nanna Reuther d. 22. januar 2017 -

”Fuldstændig fantastisk mad, fantastisk betjening og god atmosfære! Tak for mad!” ★★★★★


Heidi Møldrup Kristensen d. 8. januar 2017 -

”Stedet med altid det sødeste og imødekommende personale. Skønt lækkert mad og den dejligste beliggenhed. Vi kommer der ofte og sammen med venner der også glad for stedet og maden” ★★★★★




Godt at vide

  • Værdibeviset kan indløses lørdage og søndage fra kl. 10 - 12 til og med d. 5. maj 2017.
  • En unik kode gælder for en brunch for en person hos Himmel og Hav i Odder.
  • Menuen varierer efter sæson og udbud.
  • Det er nødvendigt at booke et bord her.


Vigtig viden

  • Værdibeviset fremsendes til din mail umiddelbart efter dit køb.
  • Værdibeviset kan indløses lørdage og søndage fra kl. 10 - 12 til og med d. 5. maj 2017.
  • En unik kode gælder for en brunch for en person hos Himmel og Hav i Odder.
  • Menuen varierer efter sæson og udbud.
  • Det er nødvendigt at booke et bord her.
  • I forbindelse med bookingen skal der oplyses, at der ønskes en brunch.
  • Husk at oplyse, hvor du har købt tilbuddet og den/de unikke kode(r) fra værdibeviset.
  • Medbring printet værdibevis, når tilbuddet indløses.
  • Der tages forbehold for allerede bookede tider.
  • Vi anbefaler derfor, at du booker tilbuddet hurtigst muligt, og inden de 14 dages fortrydelsesret udløber. Således kan du returnere tilbuddet, hvis den ønskede tid mod forventning IKKE er ledig.
  • Denne kampagne er en Sweetdeal Special-deal, hvilket betyder at der er de lovpligtige 14 dages refunderings-mulighed for køberne. Det vil sige, at du ikke kan fortryde dit køb efter de første 14 dage efter dit køb.
  • Samarbejdspartneren er Resaturant Himmel og Hav. Tjenesteydelsen leveres af samarbejdspartneren. Sweetdeal er derfor ikke ansvarlig for eventuelle fejl eller mangler i forbindelse med samarbejdspartneren levering af tjenesteydelsen, medmindre andet følger af ufravigelig lovgivning.
  • Sweetdeal er formidler af dette tilbud, så alle spørgsmål vedr. dealen bedes rettet til:



Restaurant Himmel og Hav
Kystvejen, Kysing Strand 200
8300 odder

Mest stillede spørgsmål til Sweetdeal

Husk, hvis du har købt en deal, kan du logge ind på din profil og finde værdibeviser, oplysninger om køb, kredit m.m. Du kan logge ind på www.sweetdeal.dk/login

Oversigt

Hvis du ikke kan finde svar på dine spørgsmål, er du velkommen til at kontakte Sweetdeal kundeservice på kundeservice@sweetdeal.dk eller på tlf. 33 75 33 20

Generelle spørgsmål

Hvornår modtager jeg mit værdibevis?
Værdibeviset til din Sweetdeal, bliver udsendt umiddelbart efter dit køb. Hvis du ikke modtager dit værdibevis umiddelbart efter købet, skal du tjekke dit spamfilter, da mailen evt. kan være der.

Hvis du har købt et produkt, der sendes til dig, vil du modtage en kvittering i stedet for et værdibevis.

Skulle du ikke finde dit værdibevis i dit spamfilter, kan det skyldes, at du ved en fejl har angivet den forkerte mailadresse, da du købte din Sweetdeal. Skulle det være tilfældet, kan du kontakte kundeservice på kundeservice@sweetdeal.dk og få tilsendt en kopi af dit værdibevis til den korrekte mailadresse.
Hvor længe er mit værdibevis gyldigt?
Gyldigheden af et Sweetdeal værdibevis er afhængig af den enkelte Sweetdeal, og er angivet på selve værdibeviset, samt i Sweetdeal tilbuddet.
Jeg er kommet til at slette mit værdibevis, hvad gør jeg?
Når du har handlet på Sweetdeal, er der oprettet en profil til dig. Du kan derfor altid logge ind med din mailadresse og den valgte adgangskode, og udskrive dine værdibeviser. Værdibeviserne kan udskrives indtil den dato, de udløber. Du kan logge ind på www.sweetdeal.dk/login
Jeg kan ikke få lov at gennemføre mit køb?
Hvis du oplever problemer undervejs i dit køb, er det oftest fordi, der er tastet forkert i enten kortnummer, udløbsdato eller sikkerhedskode (CVV) fra dit betalingskort. Tjek disse indtastninger grundigt og forsøg at gennemføre købet igen. Hvis du har handlet på Sweetdeal tidligere, skal du logge ind på din profil, før du kan gennemføre købet. Hvis du stadig oplever problemer med købet, kan du kontakte vores kundeservice på tlf. 33 75 33 20.
Jeg er blevet syg eller forhindret, og kan ikke komme til den aftalte tid?
Du skal henvende dig til partneren og høre hvilke muligheder, de kan tilbyde dig. Der henvises til partnerens gældende afbestillingsregler.
Jeg har fortrudt en Sweetdeal, kan jeg få pengene tilbage?
Du har som udgangspunkt 14 dages fortrydelsesret ifølge købeloven, der er dog nogle undtagelser – se nedenfor og læs mere om dette i vores handelsbetingelser (link til http://www.berlingskemedia.dk/handelsbetingelser7-2/)

Der er ikke fortrydelsesret ved køb af værdibeviser til bl.a. nedenstående ydelser i henhold til forbrugeraftalelovens § 18, stk. 2:
  • persontransport, fx rejser med fly, bus, tog, taxi mv.
  • indkvartering, fx ophold på hotel, vandrehjem eller campingplads og leje af sommerhus,
  • pakkerejser, jf. afsnittet “Særligt om pakkerejser ved Sweetdeal Travel “ i handelsbetingelserne.
  • forplejning, fx restaurantbesøg og levering af mad (catering),
  • fritidstilbud, fx biografbesøg, teaterforestillinger, koncerter, sportsstævner mv.,
Min Sweetdeal er udløbet, kan jeg få gyldighedsperioden forlænget?
Det er op til den partner, der gennemfører dealen, at beslutte om de vil tage imod værdibeviser efter udløbsdatoen. Du skal derfor kontakte dem for at høre om dine muligheder. Sweetdeal kan ikke tage denne beslutning på vores partners vegne.
Jeg har bedt om at få refunderet mit Sweetdeal køb, men jeg endnu ikke fået pengene retur, hvorfor?
Hvis der er fortrydelsesret på dit køb, kan der gå op til 14 dage fra dit Sweetdeal køb er annulleret, til beløbet er synligt på din bankkonto. Beløbet vil inden for de 14 dage blive tilbageført til den konto, det er hævet fra, og vil være angivet med afsenderen: ”Sweetdeal eller Berlingske”.
Har du betalt via MasterCard, vil beløbet først fremgå ved næstkommende månedsoversigt, såfremt udbetalingen er foretaget efter den 20. i måneden.
Kan jeg modtage nyhedsbreve med Sweetdeal tilbud fra mere end én by?
Ja – du kan modtage Sweetdeal tilbud fra alle de byer, der kunne have interesse, du skal blot tilmelde dig nyhedsbrevet under den enkelte Sweetdeal by.
Hvordan afmelder jeg Sweetdeal’s nyhedsbrev?
Ønsker du ikke længere at modtage nyhedsbrevet om Sweetdeal’s tilbud, kan du afmelde dette på linket der findes nederst i hvert nyhedsbrev kaldet: ”Klik her for at afmelde nyhedsbrevet”.
Skulle du mod forventning stadig modtage nyhedsbrevet herefter, kan du kontakte kundeservice på kundeservice@sweetdeal.dk - her sidder vi klar til at hjælpe dig med afmeldingen.

Lokale deals - Mest stillede spørgsmål

Når du har lavet et køb på Sweetdeal, er der automatisk oprettet en profil med dine oplysninger. På denne profil kan du se alle dine køb, samt detaljer om hvert enkelt køb. Du logger ind på din profil på www.sweetdeal.dk/login

Hvordan booker jeg min Sweetdeal?
Du skal følge vejledningen i dit værdibevis for at booke din Sweetdeal. Der kan være travlhed hos Sweetdeal partneren, og vi anbefaler derfor, at du booker din Sweetdeal hurtigst muligt.
Hvor mange informationer skal jeg medbringe, når jeg vil bruge mit sweetdeal køb?
Du skal medbringe dit værdibevis i printet form eller på din mobiltelefon. Se også information på selve værdibeviset.
Jeg kan ikke få kontakt til den Sweetdeal partner/butik der står bag mit Sweetdeal køb, hvad gør jeg?
Skulle du ikke kunne få kontakt til den partner, der er tilknyttet dit Sweetdeal køb, er du velkommen til at kontakte vores kundeservice på kundeservice@sweetdeal.dk – de vil undersøge sagen nærmere og evt. sætte dig i kontakt med Sweetdeal partneren.
Send gerne den mail, som du evt. har sendt til vores partner - og som du mangler svar på. Husk at tilføje dit ordrenummer i mailen, eller den mailadresse, du har brugt ved købet.
Jeg er ikke tilfreds med min oplevelse – Hvad gør jeg?
Hvis du ikke er tilfreds med din Sweetdeal, er det vigtigt, at du klager på stedet til Sweetdeal partneren omgående. Det er Sweetdeal partnerens ansvar, at håndtere din reklamation.
Du må meget gerne sende en mail til Sweetdeal med din oplevelse.

Shopping / Produkter - Mest stillede spørgsmål

Når du har lavet et køb på Sweetdeal, er der automatisk oprettet en profil med dine oplysninger. På denne profil kan du se alle dine køb, samt detaljer om hvert enkelt køb. Du logger ind på din profil på www.sweetdeal.dk/login

Hvornår modtager jeg min vare?
Der er oplyst en leveringstid i dealen på fanebladet "Det med småt". Du kan se dealen igen ved at logge ind på din profil og vælge "mine køb". Her kan du trykke på billedet fra dealen, og få dealen frem på skærmen.

Når kampagnen er overstået sender Sweetdeal partneren din ordre ud til dig.
Jeg har ikke modtaget min vare, selvom fristen for levering er overskredet?
Du skal selv kontakte Sweetdeal partneren og rykke for din levering. Du finder Sweetdeal partnerens kontaktinformation i højre side af dealen under "aftalepart". Husk at oplyse navn, adresse og hvilket produkt, du har bestilt.
Nogle af vores leverandører har kun kundeservice via e-mail, og det er derfor ikke dem alle, der kan kontaktes telefonisk.
Jeg kan ikke få kontakt til den Sweetdeal partner/butik der står bag mit Sweetdeal køb, hvad gør jeg?
Skulle du ikke kunne få kontakt til den partner, der er tilknyttet dit Sweetdeal køb, er du velkommen til at kontakte vores kundeservice på kundeservice@sweetdeal.dk – de vil undersøge sagen nærmere og evt. sætte dig i kontakt med Sweetdeal partneren.
Send gerne den mail, som du evt. har sendt til vores partner - og som du mangler svar på. Husk at tilføje dit ordrenummer i mailen, eller den mail, du har brugt ved købet.
Jeg har modtaget en defekt vare?
Du skal kontakte Sweetdeal partneren og bede dem hjælpe med at udbedre skaden.
Jeg har fortrudt en Sweetdeal, kan jeg få pengene tilbage?
Når du har købt en vare, der sendes til dig, har du 14 dages fortrydelsesret fra den dag, du modtager varen.

Hvis du allerede har modtaget varen, skal du kontakte Sweetdeal partneren for at aftale returnering af din vare. Du skal selv sørge for at sende varen retur til Sweetdeal partneren. Ved en fortrydelse sker returfragten for egen regning.
Jeg har ikke modtaget min kvittering for mit køb - hvad gør jeg?
Kvitteringen for dit køb bliver sendt på din mail umiddelbart efter dit køb. Tjek evt. om mailen er endt i dit spamfilter.

Når du har handlet på Sweetdeal, er der oprettet en profil til dig. Du kan derfor altid logge ind med din mailadresse og den valgte adgangskode, og se din kvittering for købet. Du kan logge ind via www.wweetdeal.dk/login

Rejser - Mest stillede spørgsmål

Når du har lavet et køb på Sweetdeal, er der automatisk oprettet en profil med dine oplysninger. På denne profil kan du se alle dine køb, samt detaljer om hvert enkelt køb. Du logger ind på din profil på www.sweetdeal.dk/login

Jeg har købt en rejse med Wow Travel

Skal jeg viderebooke min rejse/mit ophold?
Ja – Du skal booke din rejse umiddelbart efter dit køb, så Wow Travel kan sikre sig, at de har alle de nødvendige oplysninger. Der er et bookinglink i dit værdibevis, som du skal bruge til at booke din rejse. Hvis denne booking ikke foretages indenfor fristen, kan vi ikke garantere, at rejsen eller opholdet kan gennemføres.
Hvordan booker jeg?
Du skal booke via det bookinglink, der står i dit værdibevis. Du skal booke til det hotel, den lufthavn og den afrejsedato, som du har købt værdibeviser til.

Det er vigtigt, at du skriver navnet på de rejsende, som det står i deres pas. Det er disse oplysninger, der vil komme til at stå på dine flyinformationer, og det er derfor vigtigt, at oplysningerne er korrekte.

Hvis du har et barn med under 2 år, skal du skrive barnets fulde navn og fødselsdato i kommentarfeltet.
Du kan skrive dine ønsker i kommentarfeltet, så vil Wow Travel gøre deres bedste for at opfylde dette.
Hvorfor er der plads til 3 rejsende på bookingen?
Der er som udgangspunkt plads til 3 personer på værelserne, hvoraf den ene plads er en opredning. Hvis der er flere end 3 rejsende, skal der laves én booking pr. værelse. Skriv gerne i kommentarfeltet, at I rejser sammen.

Hvis der er færre end 3 rejsende, skal der udfyldes det antal personer, der skal rejse – også selvom der så er tomme felter i bookingen.
Hvornår får jeg mine flytider?
Du vil modtage flyinformation direkte fra Wow Travel senest 5 dage før afrejse (selve afrejsedagen tæller også med). Du modtager ikke flybilletter/boardingpas, da du blot skal bruge dit pas til at checke ind i lufthavnen.

Wow Travel sender ikke flyinformation ud i weekenden, så hvis denne frist er i en weekend, vil Wow Travel sende dem ud den efterfølgende mandag.

Hvis du ikke har modtaget dine flyinformationer indenfor den oplyste tidsfrist, skal du tjekke om mailen evt. er endt i dit spamfilter.

Hvis du stadig ikke kan se, at du har modtaget dine flyinformationer indenfor den oplyste frist, kan du sende en mail (på engelsk) til info@wowtravel.de I denne mail skal du oplyse dato, destination og navne på de rejsende.

Hvis du modtager flyinformation med fejl i navne eller andet, skal du ligeledes skrive til ovenstående mail, da Sweetdeal desværre ikke kan ændre i disse informationer.
Jeg har ikke modtaget en bekræftelse på min rejse/mit ophold?
Når du har booket din rejse, vil du modtage en kopi af de indtastede oplysninger. Det er vigtigt, at du gennemlæser disse, og ved fejl, sender os en mail på rejser@sweetdeal.dk med de korrekte oplysninger. Hvis fejl ikke rettes, vil der stå fejlagtige oplysninger på jeres flyinformationer.

Du vil modtage en bookingbekræftelse senest på den dato, der er nævnt i dit værdibevis. Bookingbekræftelsen sendes til den mail, du har oplyst ved bookingen. Det vil også være oplyst, hvornår du modtager flytider m.m. og om informationen kommer fra Sweetdeal eller fra Wow Travel.

Hvis du ikke har modtaget din bookingbekræftelse senest på den oplyste dato, skal du tjekke om mailen evt. er endt i din uønskede post eller spam. Du kan også søge efter mailadressen rejser@sweetdeal.dk i din indbakke. Hvis du ikke finder din bookingbekræftelse, skal du sende os en mail på rejser@sweetdeal.dk.

Jeg har købt en rejse med en anden partner (ikke Wow Travel)?

Skal jeg viderebooke min rejse/mit ophold?
Ja - I langt de fleste deals, skal du viderebooke din rejse/dit ophold, så vores partner kan sikre sig, at de har alle de nødvendige oplysninger. Det vil altid være oplyst på dit værdibevis, hvordan du skal booke din rejse eller dit ophold. Hvis denne booking ikke foretages indenfor fristen, kan vi ikke garantere, at rejsen eller opholdet kan gennemføres.
Jeg har ikke modtaget en bekræftelse på min rejse/mit ophold?
Når du har viderebooket din rejse/dit ophold, vil du oftest modtage en bekræftelse fra vores partner. Der er oplyst i dit værdibevis, hvornår du kan forvente denne bekræftelse. Det vil også være oplyst, hvornår du modtager flytider m.m. og om informationen kommer fra Sweetdeal eller fra vores partner.

Hvis du ikke modtager dine oplysninger indenfor de oplyste frister, skal du kontakte rejsearrangøren og rykke for disse. Du kan se rejsearrangørens kontaktinformationer i selve dealteksten. Hvis dealen ikke længere er til salg, kan du finde linket til dealen på din profil under "mine køb".

Hvis du har købt et ophold, og har skrevet til vores partner uden at få svar, kan du sende os en kopi af mailen til rejser@sweetdeal.dk. Så vil vi meget gerne hjælpe med at rykke for svar.
Jeg har spørgsmål til opholdet eller min booking?
Da Sweetdeal ikke er informeret om det enkelte steds generelle regler, skal du kontakte vores partner direkte på den email-adresse, der er oplyst i dealen, hvis du har spørgsmål, som du ikke finder svar på i dealen eller på dit værdibevis.

Generelle spørgsmål til rejser

Jeg har fortrudt en Sweetdeal, kan jeg få pengene tilbage?
Hvis du har købt en pakkerejse med fly og hotel, er der ingen fortrydelsesret jf. forbrugeraftalelovens §18, stk. 2. - Se også vores handelsbetingelser.

Hvis du har købt et ophold, og har booket det hos vores partner, er det vores partners afbestillingsregler, der er gældende.

Hvis du ikke har booket dit ophold hos vores partner, har du som udgangspunkt 14 dages fortrydelsesret - se også vores handelsbetingelser.
Jeg er blevet syg eller forhindret, og kan ikke tage afsted?
Vi henviser til vores partneres gældende afbestillingsregler og vores kunders egne rejseforsikring.

Hvis du ikke kan finde svar på dine spørgsmål, er du velkommen til at kontakte Sweetdeal kundeservice på kundeservice@sweetdeal.dk eller på tlf. 33 75 33 20

Aftalepart:

Aftalepart: Restaurant Himmel og Hav

CVR: 33864507
Restaurant Himmel og Hav Beliggenhed:
Restaurant Himmel og Hav Kystvejen, Kysing Strand 200
odder, 8300, DK Få vejvisning
Google Map

Andre spændende deals

Havfrisk NYHED: Stort og eksklusivt udvalg af fisk og skaldyr inkl. gratis levering på hele Sjælland fra Fisk och Skaldjur
solgt 8

Fisk og skaldyr inkl. gratis levering på hele Sjælland

Udnyt dette uhørt gode tilbud til at få den ypperste kvalitet af fisk og skaldyr på påskebordet - eller måske på grillen. Nu kan du nemlig vælge mellem et eksklusivt udva...
Pris 199,-
Før 439,-
Før 240,-
- 55%
Se deal
Til de dage hvor du ikke gider at lave mad: Hent 16 stk. sushi og tangsalat hos Restaurant Soya eller Soya2
solgt 5

16 stk. sushi og tangsalat i Aarhus (take away)

Sushi er efterhånden blevet en klassiker på linje med burger og pizza, når der skal hentes takeout -der er dog stor forskel på kvaliteten af de små hapsere, og skal du hav...
Pris 98,-
Før 182,-
Før 84,-
- 46%
Se deal
GENSYNSGLÆDE! Lækker oplevelses-dag på Rømø til KUN 695 kr. for 2 personer på Hotel Kommandørgården
solgt 0

Lækker frokostplatte, ridning og dampbad på Rømø

Foråret er over os, og hvorfor ikke nyde det gode vejr i uforglemmelige naturlandskaber på smukke Rømø? Tillad dig selv en rigtig forkælelsesdag ud over det sædvanlige sa...
Pris 695,-
Før 1450,-
Før 755,-
- 52%
Se deal
Få den bedste start på dagen! Velkomponeret brunchtallerken med alle dine favoritter fra Café Hugo
solgt 195

Lækker brunchtallerken hos Café Hugo i Randers

Har du en fridag i vente eller skal weekenden fejres? Nu kan du starte dagen med maner, når der bliver dækket op til dig med alle dine favoritter. Gør formiddagen lidt sød...
Pris 49,-
Før 100,-
Før 51,-
- 51%
Se deal
Sæsonåbning: Nyd en 3-retters aftenmenu på Restaurant Elverdybet på Bakken
solgt 81

3-retters menu på Restaurant Elverdybet på Bakken

Smag på en ægte forårs-lækkerbisken! Nu kan du nyde en 3-retters aftenmenu på hyggelige Restaurant Elverdybet på Bakken med udsigt til liv og glade dage. Her serveres der...
Pris 179,-
Før 358,-
Før 179,-
- 50%
Se deal
BESTSELLER! Aftenbuffet på Kværs Kro i Gråsten er tilbage. Lad dine smagsløg have en fest uden lige hver fredag og lørdag
solgt 16

Lækker og fyldig aftenbuffet på Kværs Kro i Gråsten

Tid til en hyggetur med dejlig mad i det sønderjyske? Gråsten er kendt for mange skønne ting, og Kværs Kro rangerer højt på listen over ting, du absolut skal prøve, hvis ...
Pris 119,-
Før 248,-
Før 129,-
- 52%
Se deal
Lækker Luna Menu fra Café Kop i Kolding Storcenter er tilbage på menuen!
solgt 55

Populær Luna Menu med tilbehør i Kolding Storcenter

En af vores populære Sweetdeals er endelig tilbage på menuen! Kender du følelesen af at være ude at shoppe, maven begynder at rumle og det bliver lige en anelse sværere a...
Pris 49,-
Før 82,-
Før 33,-
- 40%
Se deal
Hvad skal du på søndag? Få overdådig brunch inkl. kaffe, te og juice hos Hotel Skanderborghus
solgt 86

Brunch inkl. kaffe, te og juice i Skanderborg

Endelig tilbage! Sweetdeals kunder er vilde med brunchbuffeten hos Skanderborghus, og med 1110 solgte sidste gang er der her tale om en vaskeægte bestseller! Nu får du ige...
Pris 99,-
Før 168,-
Før 69,-
- 41%
Se deal
Stil sulten med god samvittighed! Café Kaffegal serverer økologisk burger med oksekød eller falafel
solgt 159

Økologisk burger hos Café Kaffegal i Aarhus

Er du burgersulten? Nu kan du sætte dig til bords og få stillet sulten med god samvittighed. Bæredygtige økologiske Café Kaffegal byder indenfor til veltilberedt hjemmelav...
Pris 64,-
Før 129,-
Før 65,-
- 50%
Se deal
Kom til eksklusiv ginsmagning og smag 6 forskellige slags gin hos Vin & Vin i Viborg
solgt 25

Kom til eksklusiv ginsmagning og smag 6 forskellige slags gin hos Vin & Vin i Viborg

Nu byder Vin & Vin i Viborg velkommen til en af de mest hypede former for smagninger: Nemlig GIN-smagning. Med dagens Sweetdeal kan du glæde dig til en aften i selskab...
Pris 249,-
Før 499,-
Før 250,-
- 50%
Se deal
Nyd en Sushi Box m. 24 suveræne stykker sushi. Hent den hos Restaurant King i Aabenraa
solgt 30

Sushi Box m. 24 stk. hos Restaurant King i Aabenraa

Sushi i forårs-solen - findes der noget bedre? Så er der godt nyt til alle, der sætter pris på en velsmagende og virkelig lækker sushi. Restaurant King i Aabenraa har st...
Pris 99,-
Før 247,-
Før 148,-
- 60%
Se deal
Sommerhygge og grillbuffet i Dyrehaven! Inviter familie, venner eller kæresten på Kongekilden
solgt 588

Sommerhygge og grillbuffet i Dyrehaven på Kongekilden

Saml de bedste til grillbuffet på Kongekilden inden cirkusrevyen, bakken eller en dejlig tur i dyrehaven! Forårets brise og de gode vibrationer blæser i vores ...
Pris 129,-
Før 258,-
Før 129,-
- 50%
Se deal
Ambitiøs italiensk 3 eller 4-retters menu tilberedt af uddannet kok fra NIMB hos Piccola Venezia i Gentofte
solgt 49

Ambitiøs italiensk 3 eller 4-retters i Gentofte

Hvis du er vild med smagen af Italien, så læs lige videre her. Nu slår italienske Piccola Venezia igen dørene op, og serverer en klassisk italiensk 3 eller 4-retters menu ...
Pris 179,-
Før 363,-
Før 184,-
- 51%
Se deal
Imponer middagsgæsterne! Lær at lave din egen sushi med et sushi-kursus hos Restaurant Soya
solgt 17

3 timers sushi-kursus hos Restaurant Soya i Aarhus

Er du som så mange andre danskere faldet for den japanske nationalret? Kan du svare ja til det spørgsmål, er denne deal helt sikkert noget for dig. Lige nu tilbyder Re...
Pris 295,-
Før 593,-
Før 298,-
- 50%
Se deal
FREMRAGENDE! Nyd 5 flotte gourmet-retter i indre by hos populære Restaurant Grønnegade
solgt 193

Nyd 5 gourmet-retter hos Restaurant Grønnegade

Det er næppe nogen hemmelighed, at Restaurant Grønnegade virkelig kan noget. Nu har vi fornøjelsen af at kunne tilbyde jer en madoplevelse lidt udover det sædvanli...
Pris 325,-
Før 650,-
Før 325,-
- 50%
Se deal
Den perfekte værtsgave! Få en påskepakke, der bugner af vin, øl, kaffe og påskelækkerier hos Prima Beer i Hobro
solgt 16

Påskepakke med vin, øl, kaffe og andre påskelækkerier i Hobro

Påsken banker på døren! Og så følger der selvfølgelig en masse hyggelige påskearrangementer med. Familien samles ved et smukt pyntet, gult påskebord, og der bliver spist m...
Pris 179,-
Før 365,-
Før 186,-
- 51%
Se deal
Indbydende 3-retters menu på charmerende FRB.: Café Cici serverer kvalitetstid og klassiske retter
solgt 37

Indbydende 3-retters menu hos Café Cici på Frb.

Sæt lidt kvalitetstid af til at nyde en god 3-retters menu på hyggelige Café Cici på Frederiksberg. Menuen er klar og stedet er valgt! Nu er det blot op til dig at...
Pris 139,-
Før 289,-
Før 150,-
- 52%
Se deal
Kødkup! Vælg selv 5 pakker kød og få dem leveret lige til døren med Gris og Ko
solgt 93

Vælg selv 5 pakker kød m. levering i hele landet

Det er forår, og lige om lidt er det sommer. Og hvad kendetegner sommeren mere end hyggelige madoplevelser og grillaftener i godt selskab? Dagens Sweetdeal er et ægte mad...
Pris 199,-
Før 300,-
Før 101,-
- 34%
Se deal
Smuttur til Mexico! Valgfri hovedret + nachos m. guacamole - Take away el. eat in hos Taco Diner i Kbh. K
solgt 809

Valgfri hovedret + Nachos m. guacamole i Kbh. K

Chimichanga ..uh! Quesadilla..uh! Burrito..uh uh! Det kunne godt lyde som et sprødt sommerhit, men det er det ikke. Det er nemlig 2 ud af 6 suverænt lækre mexicanske ...
Pris 67,-
Før 134,-
Før 67,-
- 50%
Se deal
Spis dig mæt i 24 stykker smagfuld sushi fra Chili Hotpot på Ny Banegårdsgade
solgt 182

Sushimenu med 24 stykker hos Chili Hotpot

Chili Hotpot er efterhånden blevet en klassiker på det kulinariske kort i Aarhus, og det er der en god grund til. I den centralt beliggende restaurant kan du med dagens de...
Pris 99,-
Før 209,-
Før 110,-
- 53%
Se deal