- 50%

FREMRAGENDE! Nyd 5 flotte gourmet-retter i indre by hos populære Restaurant Grønnegade

Restaurant Grønnegade
Værdi 650,-
- 50%
Spar 325,-
Tid tilbage: 3d:3t:30m
325,-
har købt
235

Det gode:

Med tusindvis af solgte værdibeviser er det næppe nogen hemmelighed, at Restaurant Grønnegade virkelig kan noget. Nu har vi igen fornøjelsen af at kunne tilbyde jer en madoplevelse lidt udover det sædvanlige.

Midt i Grønnegade ligger det eksklusive og særdeles anmelderroste spisested; Restaurant Grønnegade!


Bliv gæst for en aften, hvor du kan nyde en uforglemmelig 5-retters gourmet middag i hjertet af København.

Din 5-retters gourmetmenu er inspireret af det moderne Danske og Franske køkken. Du er velkommen til at nyde den alene eller købe op til 10 værdibeviser pr. selskab, og invitere dem du holder af til en mindeværdig middag.

Det bliver en gastronomisk oplevelse og ren forkælelse for smagsløgene! Du kan se frem til en middag tilberedt af gode friske råvarer, som er nøje udvalgt efter sæson. Der er noget at se frem til.

Restaurant Grønnegade har fået 4,5 stjerner ud af 5 og ligger nr. 65 af 1.779 restauranter i København.

Læs de mange positive anmeldelser på TripAdvisor her

Glæd dig til en intim og personlig restaurantoplevelse!





Din 5-retters menu i Grønnegade lige nu

Ørred

Ørred – persille – hasselnød – miso
Trout – parsley – hazelnut – miso


Rødbede

Rødbede – morkel
selleri – lang peber
Beet root – morel – celery – pepper


Kæbe af gris

kæbe
skorzenerod – kål – granulat af popcorn
Cheek of pork – salsify – cabbage popcorn

Okse

Okse – Persillerod – trompetsvampe – roscoff løg
Beef – parsley root – mushrooms – onion

Mandel

Mandel – pære – vanilje
verbena
Almond – pear – vanilla – lemon verbena

⋆⋆⋆⋆⋆
OBS: Menuen kan variere!




Læs hvad gæsterne skriver på Tripadvisor

Loui "Særklasse" ★★★★★

Jeg har besøgt restauranten to gange, og begge har været fantastiske oplevelser! Hyggeligt og luksus - med madoplevelser helt i top! Absolut eneste lille "men", er at er en dyr fornøjelse, hvilket retfærdiggøres af kvaliteten. Kan kun anbefales hvis der ønskes en særlig aften. Anmeldt d. 2. jan. 2017

Pia "Eminent" ★★★★★

Denne aften var virkelig i særklasse. Maden var sublim og servicen i top. Vi fik alle 3 retters menu, dog forskellige. Vi kan helt klar anbefale Skærising, Gris, og Okse. Det var alle skønne retter med smuk anretning. Derudover var der 2 andre serveringer som er en del af menuen. Her fik vi skøn kartoffel appetizer og en pre- dessert. Anmeldt d. 10. okt. 2016.

Mona K "Et besøg værd"
★★★★★

Vi havde købt en deal til en 5 retters menu. Lige fra velkomsten følte vi os godt tilpas. Meget professionel betjening, og maden var i top. Hvis man skal komme med lidt galde er det prisen på vinmenu. Når man får så fin mad kræver det noget vin. Savner man kunne købe enkelte glas til en lidt mere overkommelig pris.
Anmeldt d. 11. okt. 2016.


Rikke K "Fantastisk mad og betjening" ★★★★★

Imponerende at Grønnegade kan blive ved med at holde standarden. Super lækre 4 retter og 2 virkelig gode vine. Romantiske omgivelser og skøn betjening, som lige havde lidt gode råd til vores USA tur. Vi kommer gerne igen. Anmeldt d. 8. august 2016

Sarah Sofie - “Stjernegodt” ★★★★★
Servicen er helt i særklasse. Serveringerne er fantastisk lækre, unikke og meget smukke. Vinene er og stjerne-lækre. Alt i alt, et skønt lille sted. Vi kommer igen (igen igen). Anmeldt 20. april 2016.




Det med småt:

  • Værdibeviset fremsendes umiddelbart efter dit køb.
  • Værdibeviset gælder for en 5-retters menu til 1 person på Restaurant Grønnegade.
  • OBS: Menuen kan variere.
  • Værdibeviset kan benyttes frem til d. 31. marts 2017.
  • Kan ikke benyttes d. 14. februar 2017.
  • Gyldig MANDAG, TIRSDAG og ONSDAG kl. 17.30 - 24.00 (køkkenet lukker kl. 22).
  • Booking kan KUN ske på: www.groennegade.dk/index.php/om-os/bordreservation
  • Husk at oplys at der er tale om en Sweetdeal.
  • Glæd dig til den meget eksklusive atmosfære.
  • Det er desværre ikke muligt at medbringe børn under 8 år i restauranten.
  • Der er 24 timers afbestillingspolitik (ellers er værdibeviset brugt).
  • Husk at medbringe dit værdibevis.
  • Aftaleparten er: Restaurant Grønnegade. Tjenesteydelsen leveres af aftaleparten. Sweetdeal er derfor ikke ansvarlig for eventuelle fejl eller mangler i forbindelse med aftalepartens levering af tjenesteydelsen, medmindre andet følger af ufravigelig lovgivning

SE HER! Dette er en Sweetdeal Special-deal. Det betyder, at teamet har gjort en ekstra indsat for at få denne deal på til dig som kunde. Du har selvfølgelig stadigvæk 14 dages fortrydelsesret, men herefter frafalder muligheden for at få refunderet dit værdibevis, selvom det ikke er blevet indløst. Husk derfor at booke bord i god tid, da der kan forekomme travle perioder, særligt i start og slutperioden af værdibevisets gyldighed.

KORT SAGT: Husk at indløse dit værdibevis, så du ikke går glip af en god oplevelse!

Mest stillede spørgsmål til Sweetdeal

Husk, hvis du har købt en deal, kan du logge ind på din profil og finde værdibeviser, oplysninger om køb, kredit m.m. Du kan logge ind på www.sweetdeal.dk/login

Oversigt

Hvis du ikke kan finde svar på dine spørgsmål, er du velkommen til at kontakte Sweetdeal kundeservice på kundeservice@sweetdeal.dk eller på tlf. 33 75 33 20

Generelle spørgsmål

Hvornår modtager jeg mit værdibevis?
Værdibeviset til din Sweetdeal, bliver udsendt umiddelbart efter dit køb. Hvis du ikke modtager dit værdibevis umiddelbart efter købet, skal du tjekke dit spamfilter, da mailen evt. kan være der.

Hvis du har købt et produkt, der sendes til dig, vil du modtage en kvittering i stedet for et værdibevis.

Skulle du ikke finde dit værdibevis i dit spamfilter, kan det skyldes, at du ved en fejl har angivet den forkerte mailadresse, da du købte din Sweetdeal. Skulle det være tilfældet, kan du kontakte kundeservice på kundeservice@sweetdeal.dk og få tilsendt en kopi af dit værdibevis til den korrekte mailadresse.
Hvor længe er mit værdibevis gyldigt?
Gyldigheden af et Sweetdeal værdibevis er afhængig af den enkelte Sweetdeal, og er angivet på selve værdibeviset, samt i Sweetdeal tilbuddet.
Jeg er kommet til at slette mit værdibevis, hvad gør jeg?
Når du har handlet på Sweetdeal, er der oprettet en profil til dig. Du kan derfor altid logge ind med din mailadresse og den valgte adgangskode, og udskrive dine værdibeviser. Værdibeviserne kan udskrives indtil den dato, de udløber. Du kan logge ind på www.sweetdeal.dk/login
Jeg kan ikke få lov at gennemføre mit køb?
Hvis du oplever problemer undervejs i dit køb, er det oftest fordi, der er tastet forkert i enten kortnummer, udløbsdato eller sikkerhedskode (CVV) fra dit betalingskort. Tjek disse indtastninger grundigt og forsøg at gennemføre købet igen. Hvis du har handlet på Sweetdeal tidligere, skal du logge ind på din profil, før du kan gennemføre købet. Hvis du stadig oplever problemer med købet, kan du kontakte vores kundeservice på tlf. 33 75 33 20.
Jeg er blevet syg eller forhindret, og kan ikke komme til den aftalte tid?
Du skal henvende dig til partneren og høre hvilke muligheder, de kan tilbyde dig. Der henvises til partnerens gældende afbestillingsregler.
Jeg har fortrudt en Sweetdeal, kan jeg få pengene tilbage?
Du har som udgangspunkt 14 dages fortrydelsesret ifølge købeloven, der er dog nogle undtagelser – se nedenfor og læs mere om dette i vores handelsbetingelser (link til http://www.berlingskemedia.dk/handelsbetingelser7-2/)

Der er ikke fortrydelsesret ved køb af værdibeviser til bl.a. nedenstående ydelser i henhold til forbrugeraftalelovens § 18, stk. 2:
  • persontransport, fx rejser med fly, bus, tog, taxi mv.
  • indkvartering, fx ophold på hotel, vandrehjem eller campingplads og leje af sommerhus,
  • pakkerejser, jf. afsnittet “Særligt om pakkerejser ved Sweetdeal Travel “ i handelsbetingelserne.
  • forplejning, fx restaurantbesøg og levering af mad (catering),
  • fritidstilbud, fx biografbesøg, teaterforestillinger, koncerter, sportsstævner mv.,
Min Sweetdeal er udløbet, kan jeg få gyldighedsperioden forlænget?
Det er op til den partner, der gennemfører dealen, at beslutte om de vil tage imod værdibeviser efter udløbsdatoen. Du skal derfor kontakte dem for at høre om dine muligheder. Sweetdeal kan ikke tage denne beslutning på vores partners vegne.
Jeg har bedt om at få refunderet mit Sweetdeal køb, men jeg endnu ikke fået pengene retur, hvorfor?
Hvis der er fortrydelsesret på dit køb, kan der gå op til 14 dage fra dit Sweetdeal køb er annulleret, til beløbet er synligt på din bankkonto. Beløbet vil inden for de 14 dage blive tilbageført til den konto, det er hævet fra, og vil være angivet med afsenderen: ”Sweetdeal eller Berlingske”.
Har du betalt via MasterCard, vil beløbet først fremgå ved næstkommende månedsoversigt, såfremt udbetalingen er foretaget efter den 20. i måneden.
Kan jeg modtage nyhedsbreve med Sweetdeal tilbud fra mere end én by?
Ja – du kan modtage Sweetdeal tilbud fra alle de byer, der kunne have interesse, du skal blot tilmelde dig nyhedsbrevet under den enkelte Sweetdeal by.
Hvordan afmelder jeg Sweetdeal’s nyhedsbrev?
Ønsker du ikke længere at modtage nyhedsbrevet om Sweetdeal’s tilbud, kan du afmelde dette på linket der findes nederst i hvert nyhedsbrev kaldet: ”Klik her for at afmelde nyhedsbrevet”.
Skulle du mod forventning stadig modtage nyhedsbrevet herefter, kan du kontakte kundeservice på kundeservice@sweetdeal.dk - her sidder vi klar til at hjælpe dig med afmeldingen.

Lokale deals - Mest stillede spørgsmål

Når du har lavet et køb på Sweetdeal, er der automatisk oprettet en profil med dine oplysninger. På denne profil kan du se alle dine køb, samt detaljer om hvert enkelt køb. Du logger ind på din profil på www.sweetdeal.dk/login

Hvordan booker jeg min Sweetdeal?
Du skal følge vejledningen i dit værdibevis for at booke din Sweetdeal. Der kan være travlhed hos Sweetdeal partneren, og vi anbefaler derfor, at du booker din Sweetdeal hurtigst muligt.
Hvor mange informationer skal jeg medbringe, når jeg vil bruge mit sweetdeal køb?
Du skal medbringe dit værdibevis i printet form eller på din mobiltelefon. Se også information på selve værdibeviset.
Jeg kan ikke få kontakt til den Sweetdeal partner/butik der står bag mit Sweetdeal køb, hvad gør jeg?
Skulle du ikke kunne få kontakt til den partner, der er tilknyttet dit Sweetdeal køb, er du velkommen til at kontakte vores kundeservice på kundeservice@sweetdeal.dk – de vil undersøge sagen nærmere og evt. sætte dig i kontakt med Sweetdeal partneren.
Send gerne den mail, som du evt. har sendt til vores partner - og som du mangler svar på. Husk at tilføje dit ordrenummer i mailen, eller den mailadresse, du har brugt ved købet.
Jeg er ikke tilfreds med min oplevelse – Hvad gør jeg?
Hvis du ikke er tilfreds med din Sweetdeal, er det vigtigt, at du klager på stedet til Sweetdeal partneren omgående. Det er Sweetdeal partnerens ansvar, at håndtere din reklamation.
Du må meget gerne sende en mail til Sweetdeal med din oplevelse.

Shopping / Produkter - Mest stillede spørgsmål

Når du har lavet et køb på Sweetdeal, er der automatisk oprettet en profil med dine oplysninger. På denne profil kan du se alle dine køb, samt detaljer om hvert enkelt køb. Du logger ind på din profil på www.sweetdeal.dk/login

Hvornår modtager jeg min vare?
Der er oplyst en leveringstid i dealen på fanebladet "Det med småt". Du kan se dealen igen ved at logge ind på din profil og vælge "mine køb". Her kan du trykke på billedet fra dealen, og få dealen frem på skærmen.

Når kampagnen er overstået sender Sweetdeal partneren din ordre ud til dig.
Jeg har ikke modtaget min vare, selvom fristen for levering er overskredet?
Du skal selv kontakte Sweetdeal partneren og rykke for din levering. Du finder Sweetdeal partnerens kontaktinformation i højre side af dealen under "aftalepart". Husk at oplyse navn, adresse og hvilket produkt, du har bestilt.
Nogle af vores leverandører har kun kundeservice via e-mail, og det er derfor ikke dem alle, der kan kontaktes telefonisk.
Jeg kan ikke få kontakt til den Sweetdeal partner/butik der står bag mit Sweetdeal køb, hvad gør jeg?
Skulle du ikke kunne få kontakt til den partner, der er tilknyttet dit Sweetdeal køb, er du velkommen til at kontakte vores kundeservice på kundeservice@sweetdeal.dk – de vil undersøge sagen nærmere og evt. sætte dig i kontakt med Sweetdeal partneren.
Send gerne den mail, som du evt. har sendt til vores partner - og som du mangler svar på. Husk at tilføje dit ordrenummer i mailen, eller den mail, du har brugt ved købet.
Jeg har modtaget en defekt vare?
Du skal kontakte Sweetdeal partneren og bede dem hjælpe med at udbedre skaden.
Jeg har fortrudt en Sweetdeal, kan jeg få pengene tilbage?
Når du har købt en vare, der sendes til dig, har du 14 dages fortrydelsesret fra den dag, du modtager varen.

Hvis du allerede har modtaget varen, skal du kontakte Sweetdeal partneren for at aftale returnering af din vare. Du skal selv sørge for at sende varen retur til Sweetdeal partneren. Ved en fortrydelse sker returfragten for egen regning.
Jeg har ikke modtaget min kvittering for mit køb - hvad gør jeg?
Kvitteringen for dit køb bliver sendt på din mail umiddelbart efter dit køb. Tjek evt. om mailen er endt i dit spamfilter.

Når du har handlet på Sweetdeal, er der oprettet en profil til dig. Du kan derfor altid logge ind med din mailadresse og den valgte adgangskode, og se din kvittering for købet. Du kan logge ind via www.wweetdeal.dk/login

Rejser - Mest stillede spørgsmål

Når du har lavet et køb på Sweetdeal, er der automatisk oprettet en profil med dine oplysninger. På denne profil kan du se alle dine køb, samt detaljer om hvert enkelt køb. Du logger ind på din profil på www.sweetdeal.dk/login

Jeg har købt en rejse med Wow Travel

Skal jeg viderebooke min rejse/mit ophold?
Ja – Du skal booke din rejse umiddelbart efter dit køb, så Wow Travel kan sikre sig, at de har alle de nødvendige oplysninger. Der er et bookinglink i dit værdibevis, som du skal bruge til at booke din rejse. Hvis denne booking ikke foretages indenfor fristen, kan vi ikke garantere, at rejsen eller opholdet kan gennemføres.
Hvordan booker jeg?
Du skal booke via det bookinglink, der står i dit værdibevis. Du skal booke til det hotel, den lufthavn og den afrejsedato, som du har købt værdibeviser til.

Det er vigtigt, at du skriver navnet på de rejsende, som det står i deres pas. Det er disse oplysninger, der vil komme til at stå på dine flyinformationer, og det er derfor vigtigt, at oplysningerne er korrekte.

Hvis du har et barn med under 2 år, skal du skrive barnets fulde navn og fødselsdato i kommentarfeltet.
Du kan skrive dine ønsker i kommentarfeltet, så vil Wow Travel gøre deres bedste for at opfylde dette.
Hvorfor er der plads til 3 rejsende på bookingen?
Der er som udgangspunkt plads til 3 personer på værelserne, hvoraf den ene plads er en opredning. Hvis der er flere end 3 rejsende, skal der laves én booking pr. værelse. Skriv gerne i kommentarfeltet, at I rejser sammen.

Hvis der er færre end 3 rejsende, skal der udfyldes det antal personer, der skal rejse – også selvom der så er tomme felter i bookingen.
Hvornår får jeg mine flytider?
Du vil modtage flyinformation direkte fra Wow Travel senest 5 dage før afrejse (selve afrejsedagen tæller også med). Du modtager ikke flybilletter/boardingpas, da du blot skal bruge dit pas til at checke ind i lufthavnen.

Wow Travel sender ikke flyinformation ud i weekenden, så hvis denne frist er i en weekend, vil Wow Travel sende dem ud den efterfølgende mandag.

Hvis du ikke har modtaget dine flyinformationer indenfor den oplyste tidsfrist, skal du tjekke om mailen evt. er endt i dit spamfilter.

Hvis du stadig ikke kan se, at du har modtaget dine flyinformationer indenfor den oplyste frist, kan du sende en mail (på engelsk) til info@wowtravel.de I denne mail skal du oplyse dato, destination og navne på de rejsende.

Hvis du modtager flyinformation med fejl i navne eller andet, skal du ligeledes skrive til ovenstående mail, da Sweetdeal desværre ikke kan ændre i disse informationer.
Jeg har ikke modtaget en bekræftelse på min rejse/mit ophold?
Når du har booket din rejse, vil du modtage en kopi af de indtastede oplysninger. Det er vigtigt, at du gennemlæser disse, og ved fejl, sender os en mail på rejser@sweetdeal.dk med de korrekte oplysninger. Hvis fejl ikke rettes, vil der stå fejlagtige oplysninger på jeres flyinformationer.

Du vil modtage en bookingbekræftelse senest på den dato, der er nævnt i dit værdibevis. Bookingbekræftelsen sendes til den mail, du har oplyst ved bookingen. Det vil også være oplyst, hvornår du modtager flytider m.m. og om informationen kommer fra Sweetdeal eller fra Wow Travel.

Hvis du ikke har modtaget din bookingbekræftelse senest på den oplyste dato, skal du tjekke om mailen evt. er endt i din uønskede post eller spam. Du kan også søge efter mailadressen rejser@sweetdeal.dk i din indbakke. Hvis du ikke finder din bookingbekræftelse, skal du sende os en mail på rejser@sweetdeal.dk.

Jeg har købt en rejse med en anden partner (ikke Wow Travel)?

Skal jeg viderebooke min rejse/mit ophold?
Ja - I langt de fleste deals, skal du viderebooke din rejse/dit ophold, så vores partner kan sikre sig, at de har alle de nødvendige oplysninger. Det vil altid være oplyst på dit værdibevis, hvordan du skal booke din rejse eller dit ophold. Hvis denne booking ikke foretages indenfor fristen, kan vi ikke garantere, at rejsen eller opholdet kan gennemføres.
Jeg har ikke modtaget en bekræftelse på min rejse/mit ophold?
Når du har viderebooket din rejse/dit ophold, vil du oftest modtage en bekræftelse fra vores partner. Der er oplyst i dit værdibevis, hvornår du kan forvente denne bekræftelse. Det vil også være oplyst, hvornår du modtager flytider m.m. og om informationen kommer fra Sweetdeal eller fra vores partner.

Hvis du ikke modtager dine oplysninger indenfor de oplyste frister, skal du kontakte rejsearrangøren og rykke for disse. Du kan se rejsearrangørens kontaktinformationer i selve dealteksten. Hvis dealen ikke længere er til salg, kan du finde linket til dealen på din profil under "mine køb".

Hvis du har købt et ophold, og har skrevet til vores partner uden at få svar, kan du sende os en kopi af mailen til rejser@sweetdeal.dk. Så vil vi meget gerne hjælpe med at rykke for svar.
Jeg har spørgsmål til opholdet eller min booking?
Da Sweetdeal ikke er informeret om det enkelte steds generelle regler, skal du kontakte vores partner direkte på den email-adresse, der er oplyst i dealen, hvis du har spørgsmål, som du ikke finder svar på i dealen eller på dit værdibevis.

Generelle spørgsmål til rejser

Jeg har fortrudt en Sweetdeal, kan jeg få pengene tilbage?
Hvis du har købt en pakkerejse med fly og hotel, er der ingen fortrydelsesret jf. forbrugeraftalelovens §18, stk. 2. - Se også vores handelsbetingelser.

Hvis du har købt et ophold, og har booket det hos vores partner, er det vores partners afbestillingsregler, der er gældende.

Hvis du ikke har booket dit ophold hos vores partner, har du som udgangspunkt 14 dages fortrydelsesret - se også vores handelsbetingelser.
Jeg er blevet syg eller forhindret, og kan ikke tage afsted?
Vi henviser til vores partneres gældende afbestillingsregler og vores kunders egne rejseforsikring.

Hvis du ikke kan finde svar på dine spørgsmål, er du velkommen til at kontakte Sweetdeal kundeservice på kundeservice@sweetdeal.dk eller på tlf. 33 75 33 20

Aftalepart:

Aftalepart: Restaurant Grønnegade

Hjemmeside Nænsomt restaureret i en af Københavns ældste bygninger, ligger i Grønnegade den skønneste restauration, hvor synlig historie og genial gourmet-mad sikrer dig en uforglemmelig aften af ypperste kvalitet.

Restaurant Grønnegade er især kendt for sine udsøgte 5-retters menuer, hvor du får en eksklusiv madoplevelse, der er inspireret af moderne Danske og Franske tendenser og de klassiske franske dyder.

CVR-nr.: 26903793
Restaurant Grønnegade Beliggenhed:
Restaurant Grønnegade Grønnegade 39
København, 1107, DK Telefon: 33 933 133 Få vejvisning
Google Map

Andre spændende deals

Mærk morgenlykken med en stor brunch-buffet hos Restaurant Fyrtøjet i vuggende Nyhavn
solgt 128

Stor brunch-buffet hos Fyrtøjet i vuggende Nyhavn

De er stærkt tilbage - en perle midt i Nyhavn. Fyrtøjet vil denne gang servere en mundvandsdrivende og særdeles lækker brunch-buffet, der nok skal starte din dag på beds...
Pris 115,-
Før 230,-
Før 115,-
- 50%
Se deal
Mad-nyhed i KBH K: Velsmagende og valgfri 3-retters menu hos Fusion Køkken på Sankt Annae Plads
solgt 265

NYHED: Valgfri 3-retters menu hos Fusion Køkken i Kbh K

Smag på dagens NYHED i hjertet i København og byd Fusion Køkken varmt velkommen på Sweetdeal. Fusion Køkken tilbereder mad fra hjertet, og byens puls og trængsel lokker ...
Pris 199,-
Før 413,-
Før 214,-
- 52%
Se deal
Service-tip! Komplet serviceeftersyn inkl. stempel i bogen og 1 liter motorolie hos Dansk Bilrens ✔
solgt 14

Få et komplet serviceeftersyn hos Dansk Bilrens ✔

Er det ved at være tid til at få et service på bilen? Kom den dårlige samvittighed til livs og læs videre her. Med dagens Sweetdeal kan du nemlig køre bilen forbi Dansk B...
Pris 1599,-
Før 4999,-
Før 3400,-
- 68%
Se deal
Italienske La Libertá er tilbage: Nyd 3 eller 4 flotte retter i den hyggelige restaurant på Frb.
solgt 210

italienske retter hos La Libertá på Frb.

Buongiorno e benvenuto! Vil du en smuttur til Italien, mens du nyder din middag? Normalt skal du rejse langt for at mærke den italienske varme og charme, men vi har godt...
Pris 149,-
Før 299,-
Før 150,-
- 50%
Se deal
Indisk smagseventyr hos Bindia: Vælg mellem 5 fantastiske retter ved Trianglen i Kbh Ø
solgt 110

Vælg mellem 5 retter hos Bindia ved Trianglen

Indisk imødekommenhed, mad af høj kvalitet og et stilrent design gør Restaurant Bindia til et fantastisk spisetid for dem, der elsker indisk mad. Med dagens Sweetdeal har...
Pris 82,-
Før 165,-
Før 83,-
- 50%
Se deal
Domo Sushi på Frb. er tilbage! Få 2 uimodståelige luksus-menuer samt tilvalgsretter
solgt 631

Overdådige sushi-menuer

Konichiwa. Så er der forrygende frisk sushi på menuen, og det er lige så mundvandet løber! Sæt spisepindene i kompromisløs sushi tilberedt af kokke, der virkelig kan sit ...
Pris 169,-
Før 418,-
Før 249,-
- 60%
Se deal
NYT: Flot menu med 8 tapas-hapsere, hovedret og dessert hos populære El Porron ved Torvehallerne
solgt 113

Vamos! Flot tapas-menu hos El Porron

Vamos! Besøg populære El Porron, som du finder i den hyggelige Vendersgade tæt på både søerne og Torvehallerne i København K. Så snart du træder ind ad døren, er det ...
Pris 199,-
Før 399,-
Før 200,-
- 50%
Se deal
Start dagen stærkt: Nyd en konditorbrunch hos Conditori & Café H.C. Andersen ved Rådhuspladsen
solgt 1252

Konditorbrunch hos Conditori & Café H.C. Andersen

Alle morgener bør starte med brunch - og nu kan du prøve en af byens rigtig gode steder. Nyd en himmelsk konditorbrunch, når passionerede Conditori & Café H.C. Anders...
Pris 75,-
Før 150,-
Før 75,-
- 50%
Se deal
En fantastique fransk mad-oase midt på Vesterbro: Autentisk 3-retters på Bistro de Paris
solgt 559

3-retters fransk menu på Vesterbro

Voila! Mere end 1000 Sweetdealers besøgte Bistro de Paris sidst. Nu har du muligheden for at smage ღ Bistro de Paris er en autentisk og charmerende fransk bistro beliggen...
Pris 149,-
Før 346,-
Før 197,-
- 57%
Se deal
Stor rund fest eller bryllup i 2017? Vælg en luksus tapas-buffet med 16 fantastiske anretninger
solgt 1026

Luksus tapas-buffet fra Tapas Amor

Byder 2017 på stor fest og fejringer? Find menuen her og tjek en stor to do af listen. Nu kan du samle dit favoritselskab over en luksuriøs tapas-buffet med 16 særdeles l...
Pris 98,-
Før 198,-
Før 100,-
- 51%
Se deal
Cheers mate! Saml vennerne til øl- eller Irish Whiskey smagning på Shamrock Inn
solgt 210

Øl el. Whiskey smagning

Glem alt om det triste, danske vintervejr og søg ly hos Shamrock Inn med gode øl eller ægte Irish whiskey. Med dagens Sweetdeal har I mulighed for at få en tasting-menu m...
Pris 75,-
Før 150,-
Før 75,-
- 50%
Se deal
Klassisk og godt: Traditionel 2-retters aftenmenu med lækre valgmuligheder fra Hyttefadet i Nyhavn
solgt 517

2-retters aftenmenu fra Hyttefadet i Nyhavn

Sidst kunne vi sende 1396 glade sweetdealers på en udsøgt madoplevelse. Nu har du chancen igen! Denne gang kan I forkæle de lystne ganer med en god dansk 2-retters aften...
Pris 139,-
Før 308,-
Før 169,-
- 55%
Se deal
Vild med sushi og Japan? Kom på et spændende 4-timers sushi kursus i København
solgt 22

Kom på sushi-kursus i København

Nu er der igen mulighed for at komme på et sublimt sushi kursus i København. De sidste Sweetdealers var vældig begejstrede for oplevelsen - så spring til nu, der er et beg...
Pris 444,-
Før 888,-
Før 444,-
- 50%
Se deal
Så er den tilbage! Lækker oplevelses-dag på Rømø til KUN 695 kr. for 2 personer på Hotel Kommandørgården.
solgt 60

Frokostplatte, ridning og dampbad på Rømø

Tillad dig selv at nyde en rigtig forkælelsesdag ud over det sædvanlige sammen en, du holder af. Nu kan du tage til skønne Rømø og opleve den smukke natur på en anderledes...
Pris 695,-
Før 1450,-
Før 755,-
- 52%
Se deal
Pandekagehuset i Lyngby Storcenter: Få 2 store og lækre pandekager med topping + 2 valgfri drikke
solgt 601

Få 2 store pandekager med topping + 2 drikke i Lyngby

Vi gentager pandekage-succesen: Med omkring 1000 solgte sidst, er vi nu glade for igen at tilbyde vores Sweetdealers de gode søde pandekager fra Pandekagehuset. Det ikoni...
Pris 77,-
Før 154,-
Før 77,-
- 50%
Se deal
Kinesisk velsmag på hippe Vesterbro: NY 5-retters tasting-menu hos New Century
solgt 269

NY 5-retters tasting-menu hos New Century

Hvis du er typen, der bedømmer et spisested på smag og atter smag, kan du roligt lægge vejen forbi New Century på hippe Vesterbrogade ved historiske Sorte Hest. Den lille...
Pris 149,-
Før 298,-
Før 149,-
- 50%
Se deal