- 60%

Hent 3 kilo hjemmelavet, friskfanget fiskefars af bedste kvalitet fra Herlev Fisk & Vildt eller Vangede Slagteren

Herlev Fisk & Vildt
Værdi 240,-
- 60%
Spar 145,-
Tid tilbage: 00:00:00
fra 95,-
har købt
153
Dealen er slut

Vælg type:

95,-
3 kg fiskefars, afhentes hos Herlev fisk og vildt (Værdi 240,-)
95,-
3 kg fiskefars, afhentes hos Vangede slageren (Værdi 240,-)
Dealen er slut

Dealen

Lav verdens bedste fiskedeller og glæd familie og venner med en fiskesmag, der ikke kan sammenlignes med andre i hovedstaden.

Med dagens Sweetdeal kan du nemlig hente intet mindre end 3 kilo fiskefars fra Herlev Fisk & Vildt eller Vangede Slagteren. Du vælger i betalingsflowet!

Du vælger desuden mellem den fine eller grove af slagsen. Køb fiskefarsen, lav en bunke lækre fiskedeller og frys dem herefter ned i mindre portioner.


Det er simpelt og med garanteret succes-oplevelse hos dine fiskeglade gæster. Det er nemlig verdens bedste fiskefars - du er sikret den allerfineste kvalitet hos Herlev Fisk & Vildt.

Hos Herlev Fisk og Vildt og Vangede Slagteren sælger de mere end 3000 fiskedeller i deres lokale butik i Herlev, og tallet stiger for hver uge. Her fremstiller de deres egne fiskedeller ud af den grove fiskefars.

Herlev Fisk & Vildt er stolte at at kunne sælge fiskefars til alle Sweetdealere - og til en ganske særlig pris. Normalt i butikken for 500 gram er 45 kr. og 1 kilo for 80 kr. Sweetdealpris 95 kr. for hele 3 kilo.

Der er da gået fisk i farsen - uhørt god deal - velbekomme!





Godt at vide:

- Fiskefarsen skal tilberedes før den kan nedfryses.
- Fiskefarsen skal tilberedes den dag, du afhenter den hos Herlev Fisk.
- Bestil senest din fiskefars til afhentning dagen inden.
- Du vælger i købsflowet, om du vil afhente i Herlev eller Vangede
- Husk at oplyse, om du ønsker den fine eller grove fiskefars
- Herlev Fisk & Vildt bekræfter på mail med et ok.


Herlev Fisk & Vildt kender til kvalitet, og de ligger inde med den bedste fiskefars, der smager fremragende, mens det er let at få den gode smag under tilberedningen. Det er der ingen ben i.



Fiskefarsens Ingredienser:

Hakket torskekød
Hakket mørksej
Fiskefarsblanding

Krydderier
Salt
Løg

Vand

Uhørt billigt. DIN pris: 95 kr. Normal pris 240 kr.





Det siger kunderne:

★★★★★ ”En helt fantastisk oplevelse at komme ind i en butik en fredag eftermiddag og opleve en personalestab, der var i supergodt humør og grinede sammen og smilede til kunderne - det på trods af, at man kunne se, at de havde travlt og knoklede. Og den fisketapas, vi havde bestilt, var virkelig lækker. Herlev Fisk. Vi kommer snart igen.” Skrevet af Tei den 24. september via facebook.dk


★★★★★ ” Super service - lækker fisk og ikke mindst deres catering er helt i top! Kan varmt anbefale deres fisketapas.” Skrevet af Anja den 10. oktober via facebook.dk

★★★★★ ”Fantastisk fiskeforretning - super lækre varer og fantastisk service. Tak for jeres gode tilbud der lokker os ned i butikken og ofte inspirerer til lidt andet lækkert også.” Skrevet af Hanne den 5. oktober via facebook.dk




Vigtig viden

- Værdibeviset fremsendes umiddelbart efter dit køb.
- Værdibeviset gælder til 3 kg. fiskefars fra Herlev Fisk & Vildt.
- Værdibeviset er gyldigt frem til og med d. 15. maj 2017.
- Du skal senest bestille din fiskefars d. 14. maj 2017 og afhente dagen efter.
- Fiskefarsen skal tilberedes, før den kan nedfryses.
- Fiskefarsen skal tilberedes den dag, du afhenter hos Herlev Fisk.
- Bestil senest din fiskefars til afhentning dagen inden.
- Aftaleparten er: Herlev Fisk & Vildt. Tjenesteydelsen leveres af aftaleparten. Sweetdeal er derfor ikke ansvarlig for eventuelle fejl eller mangler i forbindelse med aftalepartens levering af tjenesteydelsen, medmindre andet følger af ufravigelig lovgivning.

Afhentning:

Fiskefarsen kan afhentes 1 af 2 steder:

- Herlev Fisk og Vildt: Herlev Torv 10a, 2730 Herlev
- Vangede Slagteren: Vangedevej 142, 2870 Dyssegård.
- Du vælger i købsflowet om du vil afhente i Herlev eller Vangede.

- Ved forudbestilling, husk da at skrive om du vil hente i Herlev Fisk & Vildt eller Vangede Slagteren.
- Bestilling sker på mail Herlev Fisk: herlevfisk@gmail.com eller Vangede Slagteren: gastrogryden@gmail.com.
- Husk at skrive, om I ønsker den fine eller grove fiskefars, hvorefter Herlev Fisk og Vildt bekræfter med et ok.


Herlev Fisk
Herlev Torv 10a
2730 Herlev
CVR.nr. 35410074
Mail: herlevfisk@gmail.com

Vangede Slagteren
Vangedevej 142
2870 Dyssegård
Mail: gastrogryden@gmail.com

Åbningstider Herlev Fisk: Mandag til fredag fra 9.00 - 17.30 Lørdag fra 9:00-14:00 Åbningstider
Vangede Slagteren: Mandag til fredag fra 9.00 - 17.30 Lørdag fra 8.00 - 13.00

Mest stillede spørgsmål til Sweetdeal

Husk, hvis du har købt en deal, kan du logge ind på din profil og finde værdibeviser, oplysninger om køb, kredit m.m. Du kan logge ind på www.sweetdeal.dk/login

Oversigt

Hvis du ikke kan finde svar på dine spørgsmål, er du velkommen til at kontakte Sweetdeal kundeservice på kundeservice@sweetdeal.dk eller på tlf. 33 75 33 20

Generelle spørgsmål

Hvornår modtager jeg mit værdibevis?
Værdibeviset til din Sweetdeal, bliver udsendt umiddelbart efter dit køb. Hvis du ikke modtager dit værdibevis umiddelbart efter købet, skal du tjekke dit spamfilter, da mailen evt. kan være der.

Hvis du har købt et produkt, der sendes til dig, vil du modtage en kvittering i stedet for et værdibevis.

Skulle du ikke finde dit værdibevis i dit spamfilter, kan det skyldes, at du ved en fejl har angivet den forkerte mailadresse, da du købte din Sweetdeal. Skulle det være tilfældet, kan du kontakte kundeservice på kundeservice@sweetdeal.dk og få tilsendt en kopi af dit værdibevis til den korrekte mailadresse.
Hvor længe er mit værdibevis gyldigt?
Gyldigheden af et Sweetdeal værdibevis er afhængig af den enkelte Sweetdeal, og er angivet på selve værdibeviset, samt i Sweetdeal tilbuddet.
Jeg er kommet til at slette mit værdibevis, hvad gør jeg?
Når du har handlet på Sweetdeal, er der oprettet en profil til dig. Du kan derfor altid logge ind med din mailadresse og den valgte adgangskode, og udskrive dine værdibeviser. Værdibeviserne kan udskrives indtil den dato, de udløber. Du kan logge ind på www.sweetdeal.dk/login
Jeg kan ikke få lov at gennemføre mit køb?
Hvis du oplever problemer undervejs i dit køb, er det oftest fordi, der er tastet forkert i enten kortnummer, udløbsdato eller sikkerhedskode (CVV) fra dit betalingskort. Tjek disse indtastninger grundigt og forsøg at gennemføre købet igen. Hvis du har handlet på Sweetdeal tidligere, skal du logge ind på din profil, før du kan gennemføre købet. Hvis du stadig oplever problemer med købet, kan du kontakte vores kundeservice på tlf. 33 75 33 20.
Jeg er blevet syg eller forhindret, og kan ikke komme til den aftalte tid?
Du skal henvende dig til partneren og høre hvilke muligheder, de kan tilbyde dig. Der henvises til partnerens gældende afbestillingsregler.
Jeg har fortrudt en Sweetdeal, kan jeg få pengene tilbage?
Du har som udgangspunkt 14 dages fortrydelsesret ifølge købeloven, der er dog nogle undtagelser – se nedenfor og læs mere om dette i vores handelsbetingelser (link til http://www.berlingskemedia.dk/handelsbetingelser7-2/)

Der er ikke fortrydelsesret ved køb af værdibeviser til bl.a. nedenstående ydelser i henhold til forbrugeraftalelovens § 18, stk. 2:
  • persontransport, fx rejser med fly, bus, tog, taxi mv.
  • indkvartering, fx ophold på hotel, vandrehjem eller campingplads og leje af sommerhus,
  • pakkerejser, jf. afsnittet “Særligt om pakkerejser ved Sweetdeal Travel “ i handelsbetingelserne.
  • forplejning, fx restaurantbesøg og levering af mad (catering),
  • fritidstilbud, fx biografbesøg, teaterforestillinger, koncerter, sportsstævner mv.,
Min Sweetdeal er udløbet, kan jeg få gyldighedsperioden forlænget?
Det er op til den partner, der gennemfører dealen, at beslutte om de vil tage imod værdibeviser efter udløbsdatoen. Du skal derfor kontakte dem for at høre om dine muligheder. Sweetdeal kan ikke tage denne beslutning på vores partners vegne.
Jeg har bedt om at få refunderet mit Sweetdeal køb, men jeg endnu ikke fået pengene retur, hvorfor?
Hvis der er fortrydelsesret på dit køb, kan der gå op til 14 dage fra dit Sweetdeal køb er annulleret, til beløbet er synligt på din bankkonto. Beløbet vil inden for de 14 dage blive tilbageført til den konto, det er hævet fra, og vil være angivet med afsenderen: ”Sweetdeal eller Berlingske”.
Har du betalt via MasterCard, vil beløbet først fremgå ved næstkommende månedsoversigt, såfremt udbetalingen er foretaget efter den 20. i måneden.
Kan jeg modtage nyhedsbreve med Sweetdeal tilbud fra mere end én by?
Ja – du kan modtage Sweetdeal tilbud fra alle de byer, der kunne have interesse, du skal blot tilmelde dig nyhedsbrevet under den enkelte Sweetdeal by.
Hvordan afmelder jeg Sweetdeal’s nyhedsbrev?
Ønsker du ikke længere at modtage nyhedsbrevet om Sweetdeal’s tilbud, kan du afmelde dette på linket der findes nederst i hvert nyhedsbrev kaldet: ”Klik her for at afmelde nyhedsbrevet”.
Skulle du mod forventning stadig modtage nyhedsbrevet herefter, kan du kontakte kundeservice på kundeservice@sweetdeal.dk - her sidder vi klar til at hjælpe dig med afmeldingen.

Lokale deals - Mest stillede spørgsmål

Når du har lavet et køb på Sweetdeal, er der automatisk oprettet en profil med dine oplysninger. På denne profil kan du se alle dine køb, samt detaljer om hvert enkelt køb. Du logger ind på din profil på www.sweetdeal.dk/login

Hvordan booker jeg min Sweetdeal?
Du skal følge vejledningen i dit værdibevis for at booke din Sweetdeal. Der kan være travlhed hos Sweetdeal partneren, og vi anbefaler derfor, at du booker din Sweetdeal hurtigst muligt.
Hvor mange informationer skal jeg medbringe, når jeg vil bruge mit sweetdeal køb?
Du skal medbringe dit værdibevis i printet form eller på din mobiltelefon. Se også information på selve værdibeviset.
Jeg kan ikke få kontakt til den Sweetdeal partner/butik der står bag mit Sweetdeal køb, hvad gør jeg?
Skulle du ikke kunne få kontakt til den partner, der er tilknyttet dit Sweetdeal køb, er du velkommen til at kontakte vores kundeservice på kundeservice@sweetdeal.dk – de vil undersøge sagen nærmere og evt. sætte dig i kontakt med Sweetdeal partneren.
Send gerne den mail, som du evt. har sendt til vores partner - og som du mangler svar på. Husk at tilføje dit ordrenummer i mailen, eller den mailadresse, du har brugt ved købet.
Jeg er ikke tilfreds med min oplevelse – Hvad gør jeg?
Hvis du ikke er tilfreds med din Sweetdeal, er det vigtigt, at du klager på stedet til Sweetdeal partneren omgående. Det er Sweetdeal partnerens ansvar, at håndtere din reklamation.
Du må meget gerne sende en mail til Sweetdeal med din oplevelse.

Shopping / Produkter - Mest stillede spørgsmål

Når du har lavet et køb på Sweetdeal, er der automatisk oprettet en profil med dine oplysninger. På denne profil kan du se alle dine køb, samt detaljer om hvert enkelt køb. Du logger ind på din profil på www.sweetdeal.dk/login

Hvornår modtager jeg min vare?
Der er oplyst en leveringstid i dealen på fanebladet "Det med småt". Du kan se dealen igen ved at logge ind på din profil og vælge "mine køb". Her kan du trykke på billedet fra dealen, og få dealen frem på skærmen.

Når kampagnen er overstået sender Sweetdeal partneren din ordre ud til dig.
Jeg har ikke modtaget min vare, selvom fristen for levering er overskredet?
Du skal selv kontakte Sweetdeal partneren og rykke for din levering. Du finder Sweetdeal partnerens kontaktinformation i højre side af dealen under "aftalepart". Husk at oplyse navn, adresse og hvilket produkt, du har bestilt.
Nogle af vores leverandører har kun kundeservice via e-mail, og det er derfor ikke dem alle, der kan kontaktes telefonisk.
Jeg kan ikke få kontakt til den Sweetdeal partner/butik der står bag mit Sweetdeal køb, hvad gør jeg?
Skulle du ikke kunne få kontakt til den partner, der er tilknyttet dit Sweetdeal køb, er du velkommen til at kontakte vores kundeservice på kundeservice@sweetdeal.dk – de vil undersøge sagen nærmere og evt. sætte dig i kontakt med Sweetdeal partneren.
Send gerne den mail, som du evt. har sendt til vores partner - og som du mangler svar på. Husk at tilføje dit ordrenummer i mailen, eller den mail, du har brugt ved købet.
Jeg har modtaget en defekt vare?
Du skal kontakte Sweetdeal partneren og bede dem hjælpe med at udbedre skaden.
Jeg har fortrudt en Sweetdeal, kan jeg få pengene tilbage?
Når du har købt en vare, der sendes til dig, har du 14 dages fortrydelsesret fra den dag, du modtager varen.

Hvis du allerede har modtaget varen, skal du kontakte Sweetdeal partneren for at aftale returnering af din vare. Du skal selv sørge for at sende varen retur til Sweetdeal partneren. Ved en fortrydelse sker returfragten for egen regning.
Jeg har ikke modtaget min kvittering for mit køb - hvad gør jeg?
Kvitteringen for dit køb bliver sendt på din mail umiddelbart efter dit køb. Tjek evt. om mailen er endt i dit spamfilter.

Når du har handlet på Sweetdeal, er der oprettet en profil til dig. Du kan derfor altid logge ind med din mailadresse og den valgte adgangskode, og se din kvittering for købet. Du kan logge ind via www.wweetdeal.dk/login

Rejser - Mest stillede spørgsmål

Når du har lavet et køb på Sweetdeal, er der automatisk oprettet en profil med dine oplysninger. På denne profil kan du se alle dine køb, samt detaljer om hvert enkelt køb. Du logger ind på din profil på www.sweetdeal.dk/login

Jeg har købt en rejse med Wow Travel

Skal jeg viderebooke min rejse/mit ophold?
Ja – Du skal booke din rejse umiddelbart efter dit køb, så Wow Travel kan sikre sig, at de har alle de nødvendige oplysninger. Der er et bookinglink i dit værdibevis, som du skal bruge til at booke din rejse. Hvis denne booking ikke foretages indenfor fristen, kan vi ikke garantere, at rejsen eller opholdet kan gennemføres.
Hvordan booker jeg?
Du skal booke via det bookinglink, der står i dit værdibevis. Du skal booke til det hotel, den lufthavn og den afrejsedato, som du har købt værdibeviser til.

Det er vigtigt, at du skriver navnet på de rejsende, som det står i deres pas. Det er disse oplysninger, der vil komme til at stå på dine flyinformationer, og det er derfor vigtigt, at oplysningerne er korrekte.

Hvis du har et barn med under 2 år, skal du skrive barnets fulde navn og fødselsdato i kommentarfeltet.
Du kan skrive dine ønsker i kommentarfeltet, så vil Wow Travel gøre deres bedste for at opfylde dette.
Hvorfor er der plads til 3 rejsende på bookingen?
Der er som udgangspunkt plads til 3 personer på værelserne, hvoraf den ene plads er en opredning. Hvis der er flere end 3 rejsende, skal der laves én booking pr. værelse. Skriv gerne i kommentarfeltet, at I rejser sammen.

Hvis der er færre end 3 rejsende, skal der udfyldes det antal personer, der skal rejse – også selvom der så er tomme felter i bookingen.
Hvornår får jeg mine flytider?
Du vil modtage flyinformation direkte fra Wow Travel senest 5 dage før afrejse (selve afrejsedagen tæller også med). Du modtager ikke flybilletter/boardingpas, da du blot skal bruge dit pas til at checke ind i lufthavnen.

Wow Travel sender ikke flyinformation ud i weekenden, så hvis denne frist er i en weekend, vil Wow Travel sende dem ud den efterfølgende mandag.

Hvis du ikke har modtaget dine flyinformationer indenfor den oplyste tidsfrist, skal du tjekke om mailen evt. er endt i dit spamfilter.

Hvis du stadig ikke kan se, at du har modtaget dine flyinformationer indenfor den oplyste frist, kan du sende en mail (på engelsk) til info@wowtravel.de I denne mail skal du oplyse dato, destination og navne på de rejsende.

Hvis du modtager flyinformation med fejl i navne eller andet, skal du ligeledes skrive til ovenstående mail, da Sweetdeal desværre ikke kan ændre i disse informationer.
Jeg har ikke modtaget en bekræftelse på min rejse/mit ophold?
Når du har booket din rejse, vil du modtage en kopi af de indtastede oplysninger. Det er vigtigt, at du gennemlæser disse, og ved fejl, sender os en mail på rejser@sweetdeal.dk med de korrekte oplysninger. Hvis fejl ikke rettes, vil der stå fejlagtige oplysninger på jeres flyinformationer.

Du vil modtage en bookingbekræftelse senest på den dato, der er nævnt i dit værdibevis. Bookingbekræftelsen sendes til den mail, du har oplyst ved bookingen. Det vil også være oplyst, hvornår du modtager flytider m.m. og om informationen kommer fra Sweetdeal eller fra Wow Travel.

Hvis du ikke har modtaget din bookingbekræftelse senest på den oplyste dato, skal du tjekke om mailen evt. er endt i din uønskede post eller spam. Du kan også søge efter mailadressen rejser@sweetdeal.dk i din indbakke. Hvis du ikke finder din bookingbekræftelse, skal du sende os en mail på rejser@sweetdeal.dk.

Jeg har købt en rejse med en anden partner (ikke Wow Travel)?

Skal jeg viderebooke min rejse/mit ophold?
Ja - I langt de fleste deals, skal du viderebooke din rejse/dit ophold, så vores partner kan sikre sig, at de har alle de nødvendige oplysninger. Det vil altid være oplyst på dit værdibevis, hvordan du skal booke din rejse eller dit ophold. Hvis denne booking ikke foretages indenfor fristen, kan vi ikke garantere, at rejsen eller opholdet kan gennemføres.
Jeg har ikke modtaget en bekræftelse på min rejse/mit ophold?
Når du har viderebooket din rejse/dit ophold, vil du oftest modtage en bekræftelse fra vores partner. Der er oplyst i dit værdibevis, hvornår du kan forvente denne bekræftelse. Det vil også være oplyst, hvornår du modtager flytider m.m. og om informationen kommer fra Sweetdeal eller fra vores partner.

Hvis du ikke modtager dine oplysninger indenfor de oplyste frister, skal du kontakte rejsearrangøren og rykke for disse. Du kan se rejsearrangørens kontaktinformationer i selve dealteksten. Hvis dealen ikke længere er til salg, kan du finde linket til dealen på din profil under "mine køb".

Hvis du har købt et ophold, og har skrevet til vores partner uden at få svar, kan du sende os en kopi af mailen til rejser@sweetdeal.dk. Så vil vi meget gerne hjælpe med at rykke for svar.
Jeg har spørgsmål til opholdet eller min booking?
Da Sweetdeal ikke er informeret om det enkelte steds generelle regler, skal du kontakte vores partner direkte på den email-adresse, der er oplyst i dealen, hvis du har spørgsmål, som du ikke finder svar på i dealen eller på dit værdibevis.

Generelle spørgsmål til rejser

Jeg har fortrudt en Sweetdeal, kan jeg få pengene tilbage?
Hvis du har købt en pakkerejse med fly og hotel, er der ingen fortrydelsesret jf. forbrugeraftalelovens §18, stk. 2. - Se også vores handelsbetingelser.

Hvis du har købt et ophold, og har booket det hos vores partner, er det vores partners afbestillingsregler, der er gældende.

Hvis du ikke har booket dit ophold hos vores partner, har du som udgangspunkt 14 dages fortrydelsesret - se også vores handelsbetingelser.
Jeg er blevet syg eller forhindret, og kan ikke tage afsted?
Vi henviser til vores partneres gældende afbestillingsregler og vores kunders egne rejseforsikring.

Hvis du ikke kan finde svar på dine spørgsmål, er du velkommen til at kontakte Sweetdeal kundeservice på kundeservice@sweetdeal.dk eller på tlf. 33 75 33 20

Aftalepart:

Aftalepart: Herlev Fisk & Vildt

Hjemmeside Herlev Fisk & Vildt er den foretrukne fiskebutik på Herlev Torv siden 1985. Her fås alt frisk fisk og vildt, og du garanteres en smagsoplevelse ud over det sædvanlige. Herlev Fisk & Vildt er fokuseret på at tilbyde service af høj kvalitet og det lille dedikerede team står altid klar til at guide og hjælpe dig.
Personalet har en helt særlig evne til at gøre kunderne glade - det mærkede vores udsendte hurtigt, for når lokale beboere kom ind for at gøre det daglige delikatessekøb, stod den på hyggesnak og hjertevarme ad libitum.

Ud over et stort udvalg af fristende fisk, er du her også garanteret byens største udvalg af friske færdigretter, som blot skal lunes i ovnen. Man har også et bredt sortiment af hjemmelavede salater, der alle går som varmt brød i den lille butik på torvet. Har du ikke mulighed for at svinge forbi den fysiske forretning, tilbydes også populære catering-løsninger. Herlev Fisk & Vildt kommer gerne med forslag til menuen, men har kunderne særlige ønsker og livretter, har disse altid første prioritet.

Velkommen og velbekomme!

Herlev Fisk & Vildt
Herlev Torv 10a Herlev
CVR-nr.: 35410074

Vangede Slagteren
Vangedevej 142
2870 Dyssegård
Herlev Fisk & Vildt Beliggenhed:
Herlev Fisk & Vildt Herlev Torv 10a
Herlev, 2730, DK Få vejvisning
Google Map

Andre spændende deals

Havfrisk NYHED: Stort og eksklusivt udvalg af fisk og skaldyr inkl. gratis levering på hele Sjælland fra Fisk och Skaldjur
solgt 8

Fisk og skaldyr inkl. gratis levering på hele Sjælland

Udnyt dette uhørt gode tilbud til at få den ypperste kvalitet af fisk og skaldyr på påskebordet - eller måske på grillen. Nu kan du nemlig vælge mellem et eksklusivt udva...
Pris 199,-
Før 439,-
Før 240,-
- 55%
Se deal
Sæsonåbning: Nyd en 3-retters aftenmenu på Restaurant Elverdybet på Bakken
solgt 81

3-retters menu på Restaurant Elverdybet på Bakken

Smag på en ægte forårs-lækkerbisken! Nu kan du nyde en 3-retters aftenmenu på hyggelige Restaurant Elverdybet på Bakken med udsigt til liv og glade dage. Her serveres der...
Pris 179,-
Før 358,-
Før 179,-
- 50%
Se deal
Sommerhygge og grillbuffet i Dyrehaven! Inviter familie, venner eller kæresten på Kongekilden
solgt 588

Sommerhygge og grillbuffet i Dyrehaven på Kongekilden

Saml de bedste til grillbuffet på Kongekilden inden cirkusrevyen, bakken eller en dejlig tur i dyrehaven! Forårets brise og de gode vibrationer blæser i vores ...
Pris 129,-
Før 258,-
Før 129,-
- 50%
Se deal
Ambitiøs italiensk 3 eller 4-retters menu tilberedt af uddannet kok fra NIMB hos Piccola Venezia i Gentofte
solgt 49

Ambitiøs italiensk 3 eller 4-retters i Gentofte

Hvis du er vild med smagen af Italien, så læs lige videre her. Nu slår italienske Piccola Venezia igen dørene op, og serverer en klassisk italiensk 3 eller 4-retters menu ...
Pris 179,-
Før 363,-
Før 184,-
- 51%
Se deal
FREMRAGENDE! Nyd 5 flotte gourmet-retter i indre by hos populære Restaurant Grønnegade
solgt 193

Nyd 5 gourmet-retter hos Restaurant Grønnegade

Det er næppe nogen hemmelighed, at Restaurant Grønnegade virkelig kan noget. Nu har vi fornøjelsen af at kunne tilbyde jer en madoplevelse lidt udover det sædvanli...
Pris 325,-
Før 650,-
Før 325,-
- 50%
Se deal
Indbydende 3-retters menu på charmerende FRB.: Café Cici serverer kvalitetstid og klassiske retter
solgt 37

Indbydende 3-retters menu hos Café Cici på Frb.

Sæt lidt kvalitetstid af til at nyde en god 3-retters menu på hyggelige Café Cici på Frederiksberg. Menuen er klar og stedet er valgt! Nu er det blot op til dig at...
Pris 139,-
Før 289,-
Før 150,-
- 52%
Se deal
Smuttur til Mexico! Valgfri hovedret + nachos m. guacamole - Take away el. eat in hos Taco Diner i Kbh. K
solgt 809

Valgfri hovedret + Nachos m. guacamole i Kbh. K

Chimichanga ..uh! Quesadilla..uh! Burrito..uh uh! Det kunne godt lyde som et sprødt sommerhit, men det er det ikke. Det er nemlig 2 ud af 6 suverænt lækre mexicanske ...
Pris 67,-
Før 134,-
Før 67,-
- 50%
Se deal
ENDELIG! Veldrejet 3-retters menu med valgmuligheder hos Modern American Diner på Københavns 'Times Square'
solgt 703

3-retters menu hos Modern American Diner

Sidste gang kunne vi sende mere end 4000 sultne Sweetdealers til MAD - Modern American Diner. Nu er succesen tilbage! Med dagens Sweetdeal har du, helt eksklusivt, mulig...
Pris 165,-
Før 340,-
Før 175,-
- 51%
Se deal
Anmelderdarling, hotspot og hyggehule! Tight i Kbh K fremtryller en flot 3-retters aftenmenu til under halv pris
solgt 558

Tight i Kbh K fremtryller en flot 3-retters menu

Anmelderdarling, hotspot, hyggehule - kært barn har mange navne, og 'Tight' i Hyskenstræde er i den grad elsket. Sammensæt selv din egen 3-retters aftenmenu ud fra et udva...
Pris 169,-
Før 350,-
Før 181,-
- 52%
Se deal
Skål foråret ind! Saml dine gutter og gutinder til øl- eller Irish Whiskey smagning på Shamrock Inn
solgt 281

Øl eller Whiskey smagning på Shamrock Inn

Omfavn det blomstrende forår og sving forbi Shamrock Inn med dine gutter og gutinder, hvor I serveres gode øl eller ægte Irish whiskey. I anledning af St. Patrick's Day ...
Pris 75,-
Før 150,-
Før 75,-
- 50%
Se deal
SUCCES! Vælg mellem 2 deluxe menuer tilberedt af erfaren sushikok fra velomtalte Amager Fisk hos Meny ★
solgt 262

Suveræn sushi-succes på Amager er tilbage

Sushi-succesen er endelig tilbage på Sweetdeal. Og vi er ikke de eneste, der ikke kan få armene ned! "Den bedste sushi jeg længe har fået! Kan simpelthen ikke få armene n...
Pris 169,-
Før 369,-
Før 200,-
- 54%
Se deal
Eftertragtet hverdagsbrunch-buffet inkl. 1 glas bobler + kaffe/the & juice ad libitum hos Café Phenix ved Amager Strandpark
solgt 988

Brunch buffet inkl. kaffe/the og juice på Amager

I september kunne vi sende 2783 Sweetdealers på en forrygende madoplevelse. Nu er succesen tilbage! Café Phenix på Amager vil gerne glæde jer med et lækkert Sweetdeal-ti...
Pris 95,-
Før 190,-
Før 95,-
- 50%
Se deal