- 50%

ALT på aftenmenuen: Steak, fisk, vildt m.m. Vælg mellem 3 gode retter på City Kroen ved Gammeltorv

Restaurant City Kroen
Værdi 299,-
- 50%
Spar 150,-
Tid tilbage: 00:00:00
149,-
har købt
303

Dealen

I udgangen af 2016 kunne vi sende flere tusind Sweetdealers til City Kroen ved Gammeltorv. Nu kan du igen glæde dit bankende danske madglade hjerte med en valgfri 3-retters med gode velkendte klassikere på menuen.

City Kroen på Gammeltorv er Københavns bedste bud på en moderne restaurant med et vaskeægte kro-image, hvor det erfarne køkkenteam primært kokkererer inden for rammerne af traditionel dansk mad.

Med dagens Sweetdeal kan du sætte tænderne i en god klassisk 3-retters aftenmenu tilberedt efter traditionelle danske køkkendyder.

Du vælger selv din menu, og der er mange valgmuligheder. Der er mæthedsgaranti tør vi godt sige.

Kongelig privilegeret kro er City Kroen dog ikke, men der er en del kongeligt over stedet, da City Kroen er placeret lige over for den gamle Caritas Fontæne som blev opstillet af Christian IV.

Fra deres vinduer kan I se springvandet som, ud over at være smukt, er specielt idet der på mærkedage springer små guldæbler i vandet.



Med dagens Sweetdeal får du en 3-retters aftenmenu
Din pris 149 kr. per person. (normalpris 299 kr. pr. person)

Du vælger frit blandt alle forretter, hovedretter og desserter på aften-menuen.





Godt at vide:

- Der skal reserveres bord online via hjemmesiden www.citykroen.dk
- Husk at notere "Sweetdeal" i kommentarfeltet.
- Værdibeviset skal printes og medbringes på restauranten.


HUSK at læse 'Vigtig viden' ved at klikke på billedet under fanen




Vigtig viden

  • Værdibeviset fremsendes umiddelbart efter dit køb.
  • Værdibeviset er gyldigt frem til d. 11. juli 2017.
  • Tilbuddet gælder til valgfri 3-retters aftenmenu for 1 person.
  • Værdibeviset kan benyttes alle ugens dage fra kl. 17:00.
  • Der kan bookes bord helt op til 20 personer.
  • Samarbejdspartneren er City Kroen. Tjenesteydelsen leveres af samarbejdspartneren. Sweetdeal er derfor ikke ansvarlig for eventuelle fejl eller mangler i forbindelse med samarbejdspartneren levering af tjenesteydelsen, medmindre andet følger af ufravigelig lovgivning.

Booking:
  • Der skal reserveres bord online via hjemmesiden www.citykroen.dk
  • Husk at notere "Sweetdeal" i kommentarfeltet.
  • Værdibeviset skal printes og medbringes på restauranten.

Mest stillede spørgsmål til Sweetdeal

Husk, hvis du har købt en deal, kan du logge ind på din profil og finde værdibeviser, oplysninger om køb, kredit m.m. Du kan logge ind på www.sweetdeal.dk/login

Oversigt

Hvis du ikke kan finde svar på dine spørgsmål, er du velkommen til at kontakte Sweetdeal kundeservice på kundeservice@sweetdeal.dk eller på tlf. 33 75 33 20

Generelle spørgsmål

Hvornår modtager jeg mit værdibevis?
Værdibeviset til din Sweetdeal, bliver udsendt umiddelbart efter dit køb. Hvis du ikke modtager dit værdibevis umiddelbart efter købet, skal du tjekke dit spamfilter, da mailen evt. kan være der.

Hvis du har købt et produkt, der sendes til dig, vil du modtage en kvittering i stedet for et værdibevis.

Skulle du ikke finde dit værdibevis i dit spamfilter, kan det skyldes, at du ved en fejl har angivet den forkerte mailadresse, da du købte din Sweetdeal. Skulle det være tilfældet, kan du kontakte kundeservice på kundeservice@sweetdeal.dk og få tilsendt en kopi af dit værdibevis til den korrekte mailadresse.
Hvor længe er mit værdibevis gyldigt?
Gyldigheden af et Sweetdeal værdibevis er afhængig af den enkelte Sweetdeal, og er angivet på selve værdibeviset, samt i Sweetdeal tilbuddet.
Jeg er kommet til at slette mit værdibevis, hvad gør jeg?
Når du har handlet på Sweetdeal, er der oprettet en profil til dig. Du kan derfor altid logge ind med din mailadresse og den valgte adgangskode, og udskrive dine værdibeviser. Værdibeviserne kan udskrives indtil den dato, de udløber. Du kan logge ind på www.sweetdeal.dk/login
Jeg kan ikke få lov at gennemføre mit køb?
Hvis du oplever problemer undervejs i dit køb, er det oftest fordi, der er tastet forkert i enten kortnummer, udløbsdato eller sikkerhedskode (CVV) fra dit betalingskort. Tjek disse indtastninger grundigt og forsøg at gennemføre købet igen. Hvis du har handlet på Sweetdeal tidligere, skal du logge ind på din profil, før du kan gennemføre købet. Hvis du stadig oplever problemer med købet, kan du kontakte vores kundeservice på tlf. 33 75 33 20.
Jeg er blevet syg eller forhindret, og kan ikke komme til den aftalte tid?
Du skal henvende dig til partneren og høre hvilke muligheder, de kan tilbyde dig. Der henvises til partnerens gældende afbestillingsregler.
Jeg har fortrudt en Sweetdeal, kan jeg få pengene tilbage?
Du har som udgangspunkt 14 dages fortrydelsesret ifølge købeloven, der er dog nogle undtagelser – se nedenfor og læs mere om dette i vores handelsbetingelser (link til http://www.berlingskemedia.dk/handelsbetingelser7-2/)

Der er ikke fortrydelsesret ved køb af værdibeviser til bl.a. nedenstående ydelser i henhold til forbrugeraftalelovens § 18, stk. 2:
  • persontransport, fx rejser med fly, bus, tog, taxi mv.
  • indkvartering, fx ophold på hotel, vandrehjem eller campingplads og leje af sommerhus,
  • pakkerejser, jf. afsnittet “Særligt om pakkerejser ved Sweetdeal Travel “ i handelsbetingelserne.
  • forplejning, fx restaurantbesøg og levering af mad (catering),
  • fritidstilbud, fx biografbesøg, teaterforestillinger, koncerter, sportsstævner mv.,
Min Sweetdeal er udløbet, kan jeg få gyldighedsperioden forlænget?
Det er op til den partner, der gennemfører dealen, at beslutte om de vil tage imod værdibeviser efter udløbsdatoen. Du skal derfor kontakte dem for at høre om dine muligheder. Sweetdeal kan ikke tage denne beslutning på vores partners vegne.
Jeg har bedt om at få refunderet mit Sweetdeal køb, men jeg endnu ikke fået pengene retur, hvorfor?
Hvis der er fortrydelsesret på dit køb, kan der gå op til 14 dage fra dit Sweetdeal køb er annulleret, til beløbet er synligt på din bankkonto. Beløbet vil inden for de 14 dage blive tilbageført til den konto, det er hævet fra, og vil være angivet med afsenderen: ”Sweetdeal eller Berlingske”.
Har du betalt via MasterCard, vil beløbet først fremgå ved næstkommende månedsoversigt, såfremt udbetalingen er foretaget efter den 20. i måneden.
Kan jeg modtage nyhedsbreve med Sweetdeal tilbud fra mere end én by?
Ja – du kan modtage Sweetdeal tilbud fra alle de byer, der kunne have interesse, du skal blot tilmelde dig nyhedsbrevet under den enkelte Sweetdeal by.
Hvordan afmelder jeg Sweetdeal’s nyhedsbrev?
Ønsker du ikke længere at modtage nyhedsbrevet om Sweetdeal’s tilbud, kan du afmelde dette på linket der findes nederst i hvert nyhedsbrev kaldet: ”Klik her for at afmelde nyhedsbrevet”.
Skulle du mod forventning stadig modtage nyhedsbrevet herefter, kan du kontakte kundeservice på kundeservice@sweetdeal.dk - her sidder vi klar til at hjælpe dig med afmeldingen.

Lokale deals - Mest stillede spørgsmål

Når du har lavet et køb på Sweetdeal, er der automatisk oprettet en profil med dine oplysninger. På denne profil kan du se alle dine køb, samt detaljer om hvert enkelt køb. Du logger ind på din profil på www.sweetdeal.dk/login

Hvordan booker jeg min Sweetdeal?
Du skal følge vejledningen i dit værdibevis for at booke din Sweetdeal. Der kan være travlhed hos Sweetdeal partneren, og vi anbefaler derfor, at du booker din Sweetdeal hurtigst muligt.
Hvor mange informationer skal jeg medbringe, når jeg vil bruge mit sweetdeal køb?
Du skal medbringe dit værdibevis i printet form eller på din mobiltelefon. Se også information på selve værdibeviset.
Jeg kan ikke få kontakt til den Sweetdeal partner/butik der står bag mit Sweetdeal køb, hvad gør jeg?
Skulle du ikke kunne få kontakt til den partner, der er tilknyttet dit Sweetdeal køb, er du velkommen til at kontakte vores kundeservice på kundeservice@sweetdeal.dk – de vil undersøge sagen nærmere og evt. sætte dig i kontakt med Sweetdeal partneren.
Send gerne den mail, som du evt. har sendt til vores partner - og som du mangler svar på. Husk at tilføje dit ordrenummer i mailen, eller den mailadresse, du har brugt ved købet.
Jeg er ikke tilfreds med min oplevelse – Hvad gør jeg?
Hvis du ikke er tilfreds med din Sweetdeal, er det vigtigt, at du klager på stedet til Sweetdeal partneren omgående. Det er Sweetdeal partnerens ansvar, at håndtere din reklamation.
Du må meget gerne sende en mail til Sweetdeal med din oplevelse.

Shopping / Produkter - Mest stillede spørgsmål

Når du har lavet et køb på Sweetdeal, er der automatisk oprettet en profil med dine oplysninger. På denne profil kan du se alle dine køb, samt detaljer om hvert enkelt køb. Du logger ind på din profil på www.sweetdeal.dk/login

Hvornår modtager jeg min vare?
Der er oplyst en leveringstid i dealen på fanebladet "Det med småt". Du kan se dealen igen ved at logge ind på din profil og vælge "mine køb". Her kan du trykke på billedet fra dealen, og få dealen frem på skærmen.

Når kampagnen er overstået sender Sweetdeal partneren din ordre ud til dig.
Jeg har ikke modtaget min vare, selvom fristen for levering er overskredet?
Du skal selv kontakte Sweetdeal partneren og rykke for din levering. Du finder Sweetdeal partnerens kontaktinformation i højre side af dealen under "aftalepart". Husk at oplyse navn, adresse og hvilket produkt, du har bestilt.
Nogle af vores leverandører har kun kundeservice via e-mail, og det er derfor ikke dem alle, der kan kontaktes telefonisk.
Jeg kan ikke få kontakt til den Sweetdeal partner/butik der står bag mit Sweetdeal køb, hvad gør jeg?
Skulle du ikke kunne få kontakt til den partner, der er tilknyttet dit Sweetdeal køb, er du velkommen til at kontakte vores kundeservice på kundeservice@sweetdeal.dk – de vil undersøge sagen nærmere og evt. sætte dig i kontakt med Sweetdeal partneren.
Send gerne den mail, som du evt. har sendt til vores partner - og som du mangler svar på. Husk at tilføje dit ordrenummer i mailen, eller den mail, du har brugt ved købet.
Jeg har modtaget en defekt vare?
Du skal kontakte Sweetdeal partneren og bede dem hjælpe med at udbedre skaden.
Jeg har fortrudt en Sweetdeal, kan jeg få pengene tilbage?
Når du har købt en vare, der sendes til dig, har du 14 dages fortrydelsesret fra den dag, du modtager varen.

Hvis du allerede har modtaget varen, skal du kontakte Sweetdeal partneren for at aftale returnering af din vare. Du skal selv sørge for at sende varen retur til Sweetdeal partneren. Ved en fortrydelse sker returfragten for egen regning.
Jeg har ikke modtaget min kvittering for mit køb - hvad gør jeg?
Kvitteringen for dit køb bliver sendt på din mail umiddelbart efter dit køb. Tjek evt. om mailen er endt i dit spamfilter.

Når du har handlet på Sweetdeal, er der oprettet en profil til dig. Du kan derfor altid logge ind med din mailadresse og den valgte adgangskode, og se din kvittering for købet. Du kan logge ind via www.wweetdeal.dk/login

Rejser - Mest stillede spørgsmål

Når du har lavet et køb på Sweetdeal, er der automatisk oprettet en profil med dine oplysninger. På denne profil kan du se alle dine køb, samt detaljer om hvert enkelt køb. Du logger ind på din profil på www.sweetdeal.dk/login

Jeg har købt en rejse med Wow Travel

Skal jeg viderebooke min rejse/mit ophold?
Ja – Du skal booke din rejse umiddelbart efter dit køb, så Wow Travel kan sikre sig, at de har alle de nødvendige oplysninger. Der er et bookinglink i dit værdibevis, som du skal bruge til at booke din rejse. Hvis denne booking ikke foretages indenfor fristen, kan vi ikke garantere, at rejsen eller opholdet kan gennemføres.
Hvordan booker jeg?
Du skal booke via det bookinglink, der står i dit værdibevis. Du skal booke til det hotel, den lufthavn og den afrejsedato, som du har købt værdibeviser til.

Det er vigtigt, at du skriver navnet på de rejsende, som det står i deres pas. Det er disse oplysninger, der vil komme til at stå på dine flyinformationer, og det er derfor vigtigt, at oplysningerne er korrekte.

Hvis du har et barn med under 2 år, skal du skrive barnets fulde navn og fødselsdato i kommentarfeltet.
Du kan skrive dine ønsker i kommentarfeltet, så vil Wow Travel gøre deres bedste for at opfylde dette.
Hvorfor er der plads til 3 rejsende på bookingen?
Der er som udgangspunkt plads til 3 personer på værelserne, hvoraf den ene plads er en opredning. Hvis der er flere end 3 rejsende, skal der laves én booking pr. værelse. Skriv gerne i kommentarfeltet, at I rejser sammen.

Hvis der er færre end 3 rejsende, skal der udfyldes det antal personer, der skal rejse – også selvom der så er tomme felter i bookingen.
Hvornår får jeg mine flytider?
Du vil modtage flyinformation direkte fra Wow Travel senest 5 dage før afrejse (selve afrejsedagen tæller også med). Du modtager ikke flybilletter/boardingpas, da du blot skal bruge dit pas til at checke ind i lufthavnen.

Wow Travel sender ikke flyinformation ud i weekenden, så hvis denne frist er i en weekend, vil Wow Travel sende dem ud den efterfølgende mandag.

Hvis du ikke har modtaget dine flyinformationer indenfor den oplyste tidsfrist, skal du tjekke om mailen evt. er endt i dit spamfilter.

Hvis du stadig ikke kan se, at du har modtaget dine flyinformationer indenfor den oplyste frist, kan du sende en mail (på engelsk) til info@wowtravel.de I denne mail skal du oplyse dato, destination og navne på de rejsende.

Hvis du modtager flyinformation med fejl i navne eller andet, skal du ligeledes skrive til ovenstående mail, da Sweetdeal desværre ikke kan ændre i disse informationer.
Jeg har ikke modtaget en bekræftelse på min rejse/mit ophold?
Når du har booket din rejse, vil du modtage en kopi af de indtastede oplysninger. Det er vigtigt, at du gennemlæser disse, og ved fejl, sender os en mail på rejser@sweetdeal.dk med de korrekte oplysninger. Hvis fejl ikke rettes, vil der stå fejlagtige oplysninger på jeres flyinformationer.

Du vil modtage en bookingbekræftelse senest på den dato, der er nævnt i dit værdibevis. Bookingbekræftelsen sendes til den mail, du har oplyst ved bookingen. Det vil også være oplyst, hvornår du modtager flytider m.m. og om informationen kommer fra Sweetdeal eller fra Wow Travel.

Hvis du ikke har modtaget din bookingbekræftelse senest på den oplyste dato, skal du tjekke om mailen evt. er endt i din uønskede post eller spam. Du kan også søge efter mailadressen rejser@sweetdeal.dk i din indbakke. Hvis du ikke finder din bookingbekræftelse, skal du sende os en mail på rejser@sweetdeal.dk.

Jeg har købt en rejse med en anden partner (ikke Wow Travel)?

Skal jeg viderebooke min rejse/mit ophold?
Ja - I langt de fleste deals, skal du viderebooke din rejse/dit ophold, så vores partner kan sikre sig, at de har alle de nødvendige oplysninger. Det vil altid være oplyst på dit værdibevis, hvordan du skal booke din rejse eller dit ophold. Hvis denne booking ikke foretages indenfor fristen, kan vi ikke garantere, at rejsen eller opholdet kan gennemføres.
Jeg har ikke modtaget en bekræftelse på min rejse/mit ophold?
Når du har viderebooket din rejse/dit ophold, vil du oftest modtage en bekræftelse fra vores partner. Der er oplyst i dit værdibevis, hvornår du kan forvente denne bekræftelse. Det vil også være oplyst, hvornår du modtager flytider m.m. og om informationen kommer fra Sweetdeal eller fra vores partner.

Hvis du ikke modtager dine oplysninger indenfor de oplyste frister, skal du kontakte rejsearrangøren og rykke for disse. Du kan se rejsearrangørens kontaktinformationer i selve dealteksten. Hvis dealen ikke længere er til salg, kan du finde linket til dealen på din profil under "mine køb".

Hvis du har købt et ophold, og har skrevet til vores partner uden at få svar, kan du sende os en kopi af mailen til rejser@sweetdeal.dk. Så vil vi meget gerne hjælpe med at rykke for svar.
Jeg har spørgsmål til opholdet eller min booking?
Da Sweetdeal ikke er informeret om det enkelte steds generelle regler, skal du kontakte vores partner direkte på den email-adresse, der er oplyst i dealen, hvis du har spørgsmål, som du ikke finder svar på i dealen eller på dit værdibevis.

Generelle spørgsmål til rejser

Jeg har fortrudt en Sweetdeal, kan jeg få pengene tilbage?
Hvis du har købt en pakkerejse med fly og hotel, er der ingen fortrydelsesret jf. forbrugeraftalelovens §18, stk. 2. - Se også vores handelsbetingelser.

Hvis du har købt et ophold, og har booket det hos vores partner, er det vores partners afbestillingsregler, der er gældende.

Hvis du ikke har booket dit ophold hos vores partner, har du som udgangspunkt 14 dages fortrydelsesret - se også vores handelsbetingelser.
Jeg er blevet syg eller forhindret, og kan ikke tage afsted?
Vi henviser til vores partneres gældende afbestillingsregler og vores kunders egne rejseforsikring.

Hvis du ikke kan finde svar på dine spørgsmål, er du velkommen til at kontakte Sweetdeal kundeservice på kundeservice@sweetdeal.dk eller på tlf. 33 75 33 20

Aftalepart:

Aftalepart: Restaurant City Kroen

CVR. nr.: 25288807
Tlf.: 42 46 59 99
Mail: cafehollywood9999@gmail.com

Restaurant City Kroen Beliggenhed:
City Kroen Gammeltorv 8
København K, 1457, DK Få vejvisning
Google Map

Andre spændende deals

Så er den endelig tilbage: Populær weekend-brunch-buffet med 40 retter hos Café Fatamorgana. KUN 59 kr.
solgt 60

Populær weekend-brunch-buffet hos Café Fatamorgana

Så er den populære brunch tilbage! Med dagens Sweetdeal vil du glæde dig til at komme ud af fjerene, så du kan starte weekenden på allerbedste vis. Inviter din mor, kære...
Pris 59,-
Før 119,-
Før 60,-
- 50%
Se deal
Lær at lave suveræn sushi: Kom på et spændende og inspirerende 4-timers sushi kursus i København
solgt 7

Kom på 4-timers sushi-kursus i København

Nu er der igen mulighed for at komme på et sublimt sushi kursus i København. De sidste Sweetdealers var vældig begejstrede for oplevelsen - så spring til nu, der er et beg...
Pris 444,-
Før 888,-
Før 444,-
- 50%
Se deal
Efterspurgt: Tag på en fransk madrejse på Vesterbro og få en fantastique 3-retters aftenmenu på Le Basilic
solgt 515

Fantastique fransk 3-retters på Le Basilic i KBH V

Flere Sweetdealers har ønsket sig denne Sweetdeal - så helt ekstraordinært har vi igen mulighed for at tilbyde jer en lækker fransk 3-retters middag på Le Basilic på Veste...
Pris 149,-
Før 350,-
Før 201,-
- 57%
Se deal
Kæmpestor kagemand eller Othello lagkage hos Bageriet Sløjfen el. Bake Shop i Greve
solgt 59

Kagemand eller lagkage fra Bageriet Sløjfen el. Bake Shop i Greve

Er der snart fødselsdag i familien, eller har du bare lyst til at forkæle dem du holder af? Nu kan du få hele den gode smag til den halve pris. Bageriet Sløjfen eller Bak...
Pris 119,-
Før 250,-
Før 131,-
- 52%
Se deal
Til små og store legebørn og madglade: Prøv 1 times Shuffleboard og burgermenu hos Shuffleboard Bar i Kbh K
solgt 296

1 times Shuffleboard og burgermenu i indre by

Savner du sjov i hverdagen eller planlægger du den næste udflugt? Her er en deal til legebørnene og de madglade. I Adelgade finder du ikke kun Petanque Bar, men også Shuf...
Pris 89,-
Før 184,-
Før 95,-
- 52%
Se deal
Inspirerende vinsmagning for 8 pers. hos dig eller i virksomheden - på brofaste øer i hele landet
solgt 50

Vinsmagning for 8 pers. på brofaste øer i hele landet

Imponer vennerne og start den næste fest med højt humør, hyggelige anekdoter og ikke mindst spændende vine. Med dagens Sweetdeal kan du komme tættere på vinens fascinerend...
Pris 299,-
Før 1600,-
Før 1301,-
- 81%
Se deal
Eksklusiv NYHED: 10 stk. mælkechokolade med karamelkugler, luksus flødebolle, øko fairtrade kaffe m.m. fra Kjærstrup Chokolade i Field's
solgt 28

Chokolade med karamelkugler, flødebolle, øko kaffe m.m. fra Kjærstrup Chokolade

Forkæl dig selv eller en du holder af med Danmarks bedste flødeboller! I Kjærstrup-familien er man drevet af glæde. Glæde over de gode, klassiske produkter, derfor gør m...
Pris 99,-
Før 207,-
Før 108,-
- 52%
Se deal
Eksklusivt og god smag: Gå på opdagelse og lad dig inspirere til livsstilsmessen på Gisselfeld Kloster d. 12.-14. maj 2017
solgt 142

Tag på livsstilsmesse på Gisselfeld Kloster d. 12.-14. maj 2017

CHPevent og Gisselfeld Kloster gentager successen fra 2016 med den storslåede livsstilsmesse, som sidste år blev besøgt af hele 13.500 glade mennesker. Med dagens sweetde...
Pris 50,-
Før 100,-
Før 50,-
- 50%
Se deal
Autentiske tapas-tryllerier: Prøv 14 smagfulde spanske tapas retter hos El Porron Grande i Kbh K
solgt 371

14 smagfulde spanske tapas retter hos El Porron Grande

Vamos! Besøg El Porron Grande, som du finder i Københavns hyggelige latinerkvarter på Teglgårdsstræde. Så snart du træder ind ad døren, er det som at være i en restauran...
Pris 169,-
Før 349,-
Før 180,-
- 52%
Se deal
Prøv det! Autentiske græske specialiteter med 18 lækre, små retter hos Restaurant Bakaliko i hjertet af KBH
solgt 178

"Mezes" græske specialiteter hos Restaurant Bakaliko

Græsk mad smager af ferie og sol over Det Ægæiske Hav, venlige smil og respekt for traditionerne. Tag på en smuttur mod varmere himmelstrøg midt i København K, hvor Bakali...
Pris 119,-
Før 249,-
Før 130,-
- 52%
Se deal
Frokost i det fri: Hent en fyldig og fristende picnickurv for 2 inkl. vin i vuggende Nyhavn eller i Kgs Have
solgt 223

Picnic for 2 inkl. vin fra Restaurant Fyrtøjet

"I naturen er man altid ved Guds hjerte". Citatet fra vores nationaldigter, H.C. Andersen får nyt liv, når du og en nær kan nyde den mest eventyrlige picnic signeret af Re...
Pris 249,-
Før 499,-
Før 250,-
- 50%
Se deal
VOILA! Fantastique fransk mad-oase midt på Vesterbro: Prøv en autentisk 3-retters på Bistro de Paris
solgt 596

3-retters fransk menu på Vesterbro

Nåede du det ikke sidst? Tusindvis af sultne Sweetdealers har besøgt Bistro de Paris sidst. Nu kan du smage - Voila! Bistro de Paris er en autentisk og charmerende frans...
Pris 169,-
Før 351,-
Før 182,-
- 52%
Se deal