- 50%

Få fantastique moules frites for 2 personer på Café Nice i hyggelige Nansensgade i Kbh K

Café Nice
Værdi 318,-
- 50%
Spar 159,-
Tid tilbage: 00:00:00
159,-
har købt
359

Dealen

Det er fantastique, fuld af charme, til de madglade og frankofile. En fransk darling er tilbage på Sweetdeal; Café Nice i Nansensgade. Her får du gode autentiske moules med masser af saft og kraft.

Nu har du igen muligheden for at få en velsmagende og autentisk bid af det franske køkken på hyggelige Café Nice, der huser centralt i Kbh K i Nansensgade 66.

Caféen emmer af fransk charme og atmosfære, hvor I vil opleve en venlig og tilbagelænet betjening, mens I nyder de fristende Moules Frites.


Café Nice' Moules frites er uden konkurrence blandt de allerbedste, man får serveret herhjemme, og fritterne er ægte håndskårne kartofler friske dag til dag. Det kan virkelig smages, at kun gode og ærlige råvarer er i brug.

Her får du moules frites for 2 personer til bare 159 kr. Det er da ikke til at stå for.

Læg vejen forbi Nansensgade og forkæl en nær.

Bon appétit!



Læs Gastros fine ord her:
http://www.gastro.dk/restaurant/Anmeldelser/anmeldelse-cafe-nice/

Læs AOK's anmeldelse:
http://www.aok.dk/restaurant-og-cafe/cafe-nice






Med dagens Sweetdeal får du:

Moules Frites (2 personer)
Førpris 318 kr. din Sweetdealpris: 159 kr.

1 kg friskdampet blåmuslinger i husets hvidvinssauce, der består af ristede krydderier, hvidløg, hvidvin, fløde, citron & frisk timian og sprøde fritter. Café Nice benytter kun helt friske muslinger, som er leveret samme dag.



Caféen er indrettet med farverige postkort, gamle reklameskilte og fine dekorative secondhand-effekter, der skaber varme og hygge. Den svenske ejer er vokset op med mors franske madtraditioner, og kærligheden er videreført til Café Nice.



Fine ord fra glade besøgende

Byens bedste Moules frites

Virkelig hyggelig cafe i kælder. Begrænset menu kort, men deres Moules Frites er helt sikkert byens bedste. Dejlig uformel betjening, man føler sig hjemme og meget velkommen. Kommer der med jævne mellemrum. Anmeldt d. 7. dec. 2016.


Mege velsmagende Moules frites

"Vi fik moules frites og det var en rigtig god oplevelse. Muslingerne var store og velsmagende og meget friske. Vi fik en kæmpe portion til fire personer og vi oplevede ikke en eneste vi måtte sortere fra, da alle var åbne og friske og lækre". Anmeldt 18. nov. 2016.

You don’t need go to provence to get a taste of Nice
.
Café Nice (Nice as in France) is fun and busy and has everything you would ever want from a provencal brasserie. I convinced by companion to go through all the entrees or as man as we could eat and we did wonderfully well. we shared one of everything for a fun lunch. Zucchini Flowers, Pissaladier, Crudites with Garlic aoli, socca. Anmeldt 21. jan. 2015

"Byens bedste Moules
.
Her får du Moules for alle pengene samt frites. Den bedste anbefaling jeg kan give er, at jeg faktisk aldrig spiser "suppen", men alt blev søbet op her. Rigtig sød og imødekommende betjening. Hyggeligt og intimt sted.
Anmeldt 17. dec. 2014

Fantastisk lille restaurant/café

.
Lille sted, ganske få retter, men FREMRAGENDE mad - det er i hvert fald ikke sidste gang jeg har været der. Menuen stod på moules frites, steak frites samt lammekrone (som dog var udsolgt ved mit besøg) og det var simpelthen en nydelse at spise denne skønne mad. En lille oase i byen og prisniveauet er simpelthen i orden :-)
Anmeldt d. 6 maj 2013.




Godt at vide:

- Værdibeviset er gyldigt indtil d. 13. maj 2017.
- Der er lukket i Påsken (9.-17. april 2017).
- Bordbestilling skal ske via online booking på hjemmesiden: www.cafenice.dk
- Værdibeviset kan benyttes på Café Nice på Nansensgade 66.
- Husk at skrive værdibeviskoden i kommentarfeltet.
- Afbestilling skal ske senest 24 timer før pr mail.
- Husk at medbringe dit værdibevis UDPRINTET!

- Café Nice er åben tirs-lør mellem 17-22 (telefonen er åben på samme tidspunkt).
- Gælder ikke til Take-away Telefonnummer til Cafe Nice: +45 33 12 10 22

Se mere under 'Det med småt'

Vigtig viden

  • Værdibeviset fremsendes umiddelbart efter dit køb.
  • Værdibeviset gælder til Moules Frites til 2 personer.
  • Værdibeviset er gyldigt indtil d. 13. maj 2017.
  • Café Nice er åben tirs-lør mellem 17-22 (telefonen er åben på samme tidspunkt).
  • Der er lukket i Påsken (9.-17. april 2017).
  • Bordbestilling skal ske via online booking på hjemmesiden: www.cafenice.dk - klik på 'Se ledig tid og book bord'. Husk at oplyse reference-nummeret på værdibeviset samt, at der et tale om en Sweetdeal.
  • Det er ikke muligt at få bord udenfor med denne Sweetdeal.
  • Værdibeviset kan benyttes på Café Nice på Nansensgade 66.
  • Husk at skrive værdibeviskoden i kommentarfeltet.
  • Bordbestilling skal ske min. 24 timer i forvejen (grundet daglig levering af friske muslinger). Bestillinger kan ikke foretages via telefon.
  • Afbestilling skal ske senest 24 timer før pr mail.
  • Værdibeviset anses for at være indløst, hvis man ikke møder op på den bookede tid.
  • Aftaleparten er: Cafe Nice ApS. Tjenesteydelsen leveres af aftaleparten. Sweetdeal er derfor ikke ansvarlig for eventuelle fejl eller mangler i forbindelse med aftalepartens levering af tjenesteydelsen, medmindre andet følger af ufravigelig lovgivning.
  • Der kan forekomme travlhed især i de sidste uger af indløsningsperioden - book derfor i god tid. ​Husk at medbringe dit værdibevis UDPRINTET!
  • Gælder ikke til Take-away Telefonnummer til Cafe Nice: +45 33 12 10 22

Mest stillede spørgsmål til Sweetdeal

Husk, hvis du har købt en deal, kan du logge ind på din profil og finde værdibeviser, oplysninger om køb, kredit m.m. Du kan logge ind på www.sweetdeal.dk/login

Oversigt

Hvis du ikke kan finde svar på dine spørgsmål, er du velkommen til at kontakte Sweetdeal kundeservice på kundeservice@sweetdeal.dk eller på tlf. 33 75 33 20

Generelle spørgsmål

Hvornår modtager jeg mit værdibevis?
Værdibeviset til din Sweetdeal, bliver udsendt umiddelbart efter dit køb. Hvis du ikke modtager dit værdibevis umiddelbart efter købet, skal du tjekke dit spamfilter, da mailen evt. kan være der.

Hvis du har købt et produkt, der sendes til dig, vil du modtage en kvittering i stedet for et værdibevis.

Skulle du ikke finde dit værdibevis i dit spamfilter, kan det skyldes, at du ved en fejl har angivet den forkerte mailadresse, da du købte din Sweetdeal. Skulle det være tilfældet, kan du kontakte kundeservice på kundeservice@sweetdeal.dk og få tilsendt en kopi af dit værdibevis til den korrekte mailadresse.
Hvor længe er mit værdibevis gyldigt?
Gyldigheden af et Sweetdeal værdibevis er afhængig af den enkelte Sweetdeal, og er angivet på selve værdibeviset, samt i Sweetdeal tilbuddet.
Jeg er kommet til at slette mit værdibevis, hvad gør jeg?
Når du har handlet på Sweetdeal, er der oprettet en profil til dig. Du kan derfor altid logge ind med din mailadresse og den valgte adgangskode, og udskrive dine værdibeviser. Værdibeviserne kan udskrives indtil den dato, de udløber. Du kan logge ind på www.sweetdeal.dk/login
Jeg kan ikke få lov at gennemføre mit køb?
Hvis du oplever problemer undervejs i dit køb, er det oftest fordi, der er tastet forkert i enten kortnummer, udløbsdato eller sikkerhedskode (CVV) fra dit betalingskort. Tjek disse indtastninger grundigt og forsøg at gennemføre købet igen. Hvis du har handlet på Sweetdeal tidligere, skal du logge ind på din profil, før du kan gennemføre købet. Hvis du stadig oplever problemer med købet, kan du kontakte vores kundeservice på tlf. 33 75 33 20.
Jeg er blevet syg eller forhindret, og kan ikke komme til den aftalte tid?
Du skal henvende dig til partneren og høre hvilke muligheder, de kan tilbyde dig. Der henvises til partnerens gældende afbestillingsregler.
Jeg har fortrudt en Sweetdeal, kan jeg få pengene tilbage?
Du har som udgangspunkt 14 dages fortrydelsesret ifølge købeloven, der er dog nogle undtagelser – se nedenfor og læs mere om dette i vores handelsbetingelser (link til http://www.berlingskemedia.dk/handelsbetingelser7-2/)

Der er ikke fortrydelsesret ved køb af værdibeviser til bl.a. nedenstående ydelser i henhold til forbrugeraftalelovens § 18, stk. 2:
  • persontransport, fx rejser med fly, bus, tog, taxi mv.
  • indkvartering, fx ophold på hotel, vandrehjem eller campingplads og leje af sommerhus,
  • pakkerejser, jf. afsnittet “Særligt om pakkerejser ved Sweetdeal Travel “ i handelsbetingelserne.
  • forplejning, fx restaurantbesøg og levering af mad (catering),
  • fritidstilbud, fx biografbesøg, teaterforestillinger, koncerter, sportsstævner mv.,
Min Sweetdeal er udløbet, kan jeg få gyldighedsperioden forlænget?
Det er op til den partner, der gennemfører dealen, at beslutte om de vil tage imod værdibeviser efter udløbsdatoen. Du skal derfor kontakte dem for at høre om dine muligheder. Sweetdeal kan ikke tage denne beslutning på vores partners vegne.
Jeg har bedt om at få refunderet mit Sweetdeal køb, men jeg endnu ikke fået pengene retur, hvorfor?
Hvis der er fortrydelsesret på dit køb, kan der gå op til 14 dage fra dit Sweetdeal køb er annulleret, til beløbet er synligt på din bankkonto. Beløbet vil inden for de 14 dage blive tilbageført til den konto, det er hævet fra, og vil være angivet med afsenderen: ”Sweetdeal eller Berlingske”.
Har du betalt via MasterCard, vil beløbet først fremgå ved næstkommende månedsoversigt, såfremt udbetalingen er foretaget efter den 20. i måneden.
Kan jeg modtage nyhedsbreve med Sweetdeal tilbud fra mere end én by?
Ja – du kan modtage Sweetdeal tilbud fra alle de byer, der kunne have interesse, du skal blot tilmelde dig nyhedsbrevet under den enkelte Sweetdeal by.
Hvordan afmelder jeg Sweetdeal’s nyhedsbrev?
Ønsker du ikke længere at modtage nyhedsbrevet om Sweetdeal’s tilbud, kan du afmelde dette på linket der findes nederst i hvert nyhedsbrev kaldet: ”Klik her for at afmelde nyhedsbrevet”.
Skulle du mod forventning stadig modtage nyhedsbrevet herefter, kan du kontakte kundeservice på kundeservice@sweetdeal.dk - her sidder vi klar til at hjælpe dig med afmeldingen.

Lokale deals - Mest stillede spørgsmål

Når du har lavet et køb på Sweetdeal, er der automatisk oprettet en profil med dine oplysninger. På denne profil kan du se alle dine køb, samt detaljer om hvert enkelt køb. Du logger ind på din profil på www.sweetdeal.dk/login

Hvordan booker jeg min Sweetdeal?
Du skal følge vejledningen i dit værdibevis for at booke din Sweetdeal. Der kan være travlhed hos Sweetdeal partneren, og vi anbefaler derfor, at du booker din Sweetdeal hurtigst muligt.
Hvor mange informationer skal jeg medbringe, når jeg vil bruge mit sweetdeal køb?
Du skal medbringe dit værdibevis i printet form eller på din mobiltelefon. Se også information på selve værdibeviset.
Jeg kan ikke få kontakt til den Sweetdeal partner/butik der står bag mit Sweetdeal køb, hvad gør jeg?
Skulle du ikke kunne få kontakt til den partner, der er tilknyttet dit Sweetdeal køb, er du velkommen til at kontakte vores kundeservice på kundeservice@sweetdeal.dk – de vil undersøge sagen nærmere og evt. sætte dig i kontakt med Sweetdeal partneren.
Send gerne den mail, som du evt. har sendt til vores partner - og som du mangler svar på. Husk at tilføje dit ordrenummer i mailen, eller den mailadresse, du har brugt ved købet.
Jeg er ikke tilfreds med min oplevelse – Hvad gør jeg?
Hvis du ikke er tilfreds med din Sweetdeal, er det vigtigt, at du klager på stedet til Sweetdeal partneren omgående. Det er Sweetdeal partnerens ansvar, at håndtere din reklamation.
Du må meget gerne sende en mail til Sweetdeal med din oplevelse.

Shopping / Produkter - Mest stillede spørgsmål

Når du har lavet et køb på Sweetdeal, er der automatisk oprettet en profil med dine oplysninger. På denne profil kan du se alle dine køb, samt detaljer om hvert enkelt køb. Du logger ind på din profil på www.sweetdeal.dk/login

Hvornår modtager jeg min vare?
Der er oplyst en leveringstid i dealen på fanebladet "Det med småt". Du kan se dealen igen ved at logge ind på din profil og vælge "mine køb". Her kan du trykke på billedet fra dealen, og få dealen frem på skærmen.

Når kampagnen er overstået sender Sweetdeal partneren din ordre ud til dig.
Jeg har ikke modtaget min vare, selvom fristen for levering er overskredet?
Du skal selv kontakte Sweetdeal partneren og rykke for din levering. Du finder Sweetdeal partnerens kontaktinformation i højre side af dealen under "aftalepart". Husk at oplyse navn, adresse og hvilket produkt, du har bestilt.
Nogle af vores leverandører har kun kundeservice via e-mail, og det er derfor ikke dem alle, der kan kontaktes telefonisk.
Jeg kan ikke få kontakt til den Sweetdeal partner/butik der står bag mit Sweetdeal køb, hvad gør jeg?
Skulle du ikke kunne få kontakt til den partner, der er tilknyttet dit Sweetdeal køb, er du velkommen til at kontakte vores kundeservice på kundeservice@sweetdeal.dk – de vil undersøge sagen nærmere og evt. sætte dig i kontakt med Sweetdeal partneren.
Send gerne den mail, som du evt. har sendt til vores partner - og som du mangler svar på. Husk at tilføje dit ordrenummer i mailen, eller den mail, du har brugt ved købet.
Jeg har modtaget en defekt vare?
Du skal kontakte Sweetdeal partneren og bede dem hjælpe med at udbedre skaden.
Jeg har fortrudt en Sweetdeal, kan jeg få pengene tilbage?
Når du har købt en vare, der sendes til dig, har du 14 dages fortrydelsesret fra den dag, du modtager varen.

Hvis du allerede har modtaget varen, skal du kontakte Sweetdeal partneren for at aftale returnering af din vare. Du skal selv sørge for at sende varen retur til Sweetdeal partneren. Ved en fortrydelse sker returfragten for egen regning.
Jeg har ikke modtaget min kvittering for mit køb - hvad gør jeg?
Kvitteringen for dit køb bliver sendt på din mail umiddelbart efter dit køb. Tjek evt. om mailen er endt i dit spamfilter.

Når du har handlet på Sweetdeal, er der oprettet en profil til dig. Du kan derfor altid logge ind med din mailadresse og den valgte adgangskode, og se din kvittering for købet. Du kan logge ind via www.wweetdeal.dk/login

Rejser - Mest stillede spørgsmål

Når du har lavet et køb på Sweetdeal, er der automatisk oprettet en profil med dine oplysninger. På denne profil kan du se alle dine køb, samt detaljer om hvert enkelt køb. Du logger ind på din profil på www.sweetdeal.dk/login

Jeg har købt en rejse med Wow Travel

Skal jeg viderebooke min rejse/mit ophold?
Ja – Du skal booke din rejse umiddelbart efter dit køb, så Wow Travel kan sikre sig, at de har alle de nødvendige oplysninger. Der er et bookinglink i dit værdibevis, som du skal bruge til at booke din rejse. Hvis denne booking ikke foretages indenfor fristen, kan vi ikke garantere, at rejsen eller opholdet kan gennemføres.
Hvordan booker jeg?
Du skal booke via det bookinglink, der står i dit værdibevis. Du skal booke til det hotel, den lufthavn og den afrejsedato, som du har købt værdibeviser til.

Det er vigtigt, at du skriver navnet på de rejsende, som det står i deres pas. Det er disse oplysninger, der vil komme til at stå på dine flyinformationer, og det er derfor vigtigt, at oplysningerne er korrekte.

Hvis du har et barn med under 2 år, skal du skrive barnets fulde navn og fødselsdato i kommentarfeltet.
Du kan skrive dine ønsker i kommentarfeltet, så vil Wow Travel gøre deres bedste for at opfylde dette.
Hvorfor er der plads til 3 rejsende på bookingen?
Der er som udgangspunkt plads til 3 personer på værelserne, hvoraf den ene plads er en opredning. Hvis der er flere end 3 rejsende, skal der laves én booking pr. værelse. Skriv gerne i kommentarfeltet, at I rejser sammen.

Hvis der er færre end 3 rejsende, skal der udfyldes det antal personer, der skal rejse – også selvom der så er tomme felter i bookingen.
Hvornår får jeg mine flytider?
Du vil modtage flyinformation direkte fra Wow Travel senest 5 dage før afrejse (selve afrejsedagen tæller også med). Du modtager ikke flybilletter/boardingpas, da du blot skal bruge dit pas til at checke ind i lufthavnen.

Wow Travel sender ikke flyinformation ud i weekenden, så hvis denne frist er i en weekend, vil Wow Travel sende dem ud den efterfølgende mandag.

Hvis du ikke har modtaget dine flyinformationer indenfor den oplyste tidsfrist, skal du tjekke om mailen evt. er endt i dit spamfilter.

Hvis du stadig ikke kan se, at du har modtaget dine flyinformationer indenfor den oplyste frist, kan du sende en mail (på engelsk) til info@wowtravel.de I denne mail skal du oplyse dato, destination og navne på de rejsende.

Hvis du modtager flyinformation med fejl i navne eller andet, skal du ligeledes skrive til ovenstående mail, da Sweetdeal desværre ikke kan ændre i disse informationer.
Jeg har ikke modtaget en bekræftelse på min rejse/mit ophold?
Når du har booket din rejse, vil du modtage en kopi af de indtastede oplysninger. Det er vigtigt, at du gennemlæser disse, og ved fejl, sender os en mail på rejser@sweetdeal.dk med de korrekte oplysninger. Hvis fejl ikke rettes, vil der stå fejlagtige oplysninger på jeres flyinformationer.

Du vil modtage en bookingbekræftelse senest på den dato, der er nævnt i dit værdibevis. Bookingbekræftelsen sendes til den mail, du har oplyst ved bookingen. Det vil også være oplyst, hvornår du modtager flytider m.m. og om informationen kommer fra Sweetdeal eller fra Wow Travel.

Hvis du ikke har modtaget din bookingbekræftelse senest på den oplyste dato, skal du tjekke om mailen evt. er endt i din uønskede post eller spam. Du kan også søge efter mailadressen rejser@sweetdeal.dk i din indbakke. Hvis du ikke finder din bookingbekræftelse, skal du sende os en mail på rejser@sweetdeal.dk.

Jeg har købt en rejse med en anden partner (ikke Wow Travel)?

Skal jeg viderebooke min rejse/mit ophold?
Ja - I langt de fleste deals, skal du viderebooke din rejse/dit ophold, så vores partner kan sikre sig, at de har alle de nødvendige oplysninger. Det vil altid være oplyst på dit værdibevis, hvordan du skal booke din rejse eller dit ophold. Hvis denne booking ikke foretages indenfor fristen, kan vi ikke garantere, at rejsen eller opholdet kan gennemføres.
Jeg har ikke modtaget en bekræftelse på min rejse/mit ophold?
Når du har viderebooket din rejse/dit ophold, vil du oftest modtage en bekræftelse fra vores partner. Der er oplyst i dit værdibevis, hvornår du kan forvente denne bekræftelse. Det vil også være oplyst, hvornår du modtager flytider m.m. og om informationen kommer fra Sweetdeal eller fra vores partner.

Hvis du ikke modtager dine oplysninger indenfor de oplyste frister, skal du kontakte rejsearrangøren og rykke for disse. Du kan se rejsearrangørens kontaktinformationer i selve dealteksten. Hvis dealen ikke længere er til salg, kan du finde linket til dealen på din profil under "mine køb".

Hvis du har købt et ophold, og har skrevet til vores partner uden at få svar, kan du sende os en kopi af mailen til rejser@sweetdeal.dk. Så vil vi meget gerne hjælpe med at rykke for svar.
Jeg har spørgsmål til opholdet eller min booking?
Da Sweetdeal ikke er informeret om det enkelte steds generelle regler, skal du kontakte vores partner direkte på den email-adresse, der er oplyst i dealen, hvis du har spørgsmål, som du ikke finder svar på i dealen eller på dit værdibevis.

Generelle spørgsmål til rejser

Jeg har fortrudt en Sweetdeal, kan jeg få pengene tilbage?
Hvis du har købt en pakkerejse med fly og hotel, er der ingen fortrydelsesret jf. forbrugeraftalelovens §18, stk. 2. - Se også vores handelsbetingelser.

Hvis du har købt et ophold, og har booket det hos vores partner, er det vores partners afbestillingsregler, der er gældende.

Hvis du ikke har booket dit ophold hos vores partner, har du som udgangspunkt 14 dages fortrydelsesret - se også vores handelsbetingelser.
Jeg er blevet syg eller forhindret, og kan ikke tage afsted?
Vi henviser til vores partneres gældende afbestillingsregler og vores kunders egne rejseforsikring.

Hvis du ikke kan finde svar på dine spørgsmål, er du velkommen til at kontakte Sweetdeal kundeservice på kundeservice@sweetdeal.dk eller på tlf. 33 75 33 20

Aftalepart:

Aftalepart: Café Nice

CVR-nr.: 37513520
Café Nice Beliggenhed:
Captain Moules Nansensgade 66
København K, 1366, DK Få vejvisning
Google Map

Andre spændende deals

Efterspurgt: Tag på en fransk madrejse på Vesterbro og få en fantastique 3-retters aftenmenu på Le Basilic
solgt 248

Fantastique fransk 3-retters på Le Basilic i KBH V

Flere Sweetdealers har ønsket sig denne Sweetdeal - så helt ekstraordinært har vi igen mulighed for at tilbyde jer en lækker fransk 3-retters middag på Le Basilic på Veste...
Pris 149,-
Før 350,-
Før 201,-
- 57%
Se deal
Kæmpestor kagemand eller Othello lagkage hos Bageriet Sløjfen el. Bake Shop i Greve
solgt 42

Kagemand eller lagkage fra Bageriet Sløjfen el. Bake Shop i Greve

Er der snart fødselsdag i familien, eller har du bare lyst til at forkæle dem du holder af? Nu kan du få hele den gode smag til den halve pris. Bageriet Sløjfen eller Bak...
Pris 119,-
Før 250,-
Før 131,-
- 52%
Se deal
Til små og store legebørn og madglade: Prøv 1 times Shuffleboard og burgermenu hos Shuffleboard Bar i Kbh K
solgt 193

1 times Shuffleboard og burgermenu i indre by

Savner du sjov i hverdagen eller planlægger du den næste udflugt? Her er en deal til legebørnene og de madglade. I Adelgade finder du ikke kun Petanque Bar, men også Shuf...
Pris 89,-
Før 184,-
Før 95,-
- 52%
Se deal
Inspirerende vinsmagning for 8 pers. hos dig eller i virksomheden - på brofaste øer i hele landet
solgt 39

Vinsmagning for 8 pers. på brofaste øer i hele landet

Imponer vennerne og start den næste fest med højt humør, hyggelige anekdoter og ikke mindst spændende vine. Med dagens Sweetdeal kan du komme tættere på vinens fascinerend...
Pris 299,-
Før 1600,-
Før 1301,-
- 81%
Se deal
Eksklusiv NYHED: 10 stk. mælkechokolade med karamelkugler, luksus flødebolle, øko fairtrade kaffe m.m. fra Kjærstrup Chokolade i Field's
solgt 26

Chokolade med karamelkugler, flødebolle, øko kaffe m.m. fra Kjærstrup Chokolade

Forkæl dig selv eller en du holder af med Danmarks bedste flødeboller! I Kjærstrup-familien er man drevet af glæde. Glæde over de gode, klassiske produkter, derfor gør m...
Pris 99,-
Før 207,-
Før 108,-
- 52%
Se deal
Eksklusivt og god smag: Gå på opdagelse og lad dig inspirere til livsstilsmessen på Gisselfeld Kloster d. 12.-14. maj 2017
solgt 114

Tag på livsstilsmesse på Gisselfeld Kloster d. 12.-14. maj 2017

CHPevent og Gisselfeld Kloster gentager successen fra 2016 med den storslåede livsstilsmesse, som sidste år blev besøgt af hele 13.500 glade mennesker. Med dagens sweetde...
Pris 50,-
Før 100,-
Før 50,-
- 50%
Se deal
Autentiske tapas-tryllerier: Prøv 14 smagfulde spanske tapas retter hos El Porron Grande i Kbh K
solgt 312

14 smagfulde spanske tapas retter hos El Porron Grande

Vamos! Besøg El Porron Grande, som du finder i Københavns hyggelige latinerkvarter på Teglgårdsstræde. Så snart du træder ind ad døren, er det som at være i en restauran...
Pris 169,-
Før 349,-
Før 180,-
- 52%
Se deal
Prøv det! Autentiske græske specialiteter med 18 lækre, små retter hos Restaurant Bakaliko i hjertet af KBH
solgt 172

"Mezes" græske specialiteter hos Restaurant Bakaliko

Græsk mad smager af ferie og sol over Det Ægæiske Hav, venlige smil og respekt for traditionerne. Tag på en smuttur mod varmere himmelstrøg midt i København K, hvor Bakali...
Pris 119,-
Før 249,-
Før 130,-
- 52%
Se deal
Frokost i det fri: Hent en fyldig og fristende picnickurv for 2 inkl. vin i vuggende Nyhavn eller i Kgs Have
solgt 198

Picnic for 2 inkl. vin fra Restaurant Fyrtøjet

"I naturen er man altid ved Guds hjerte". Citatet fra vores nationaldigter, H.C. Andersen får nyt liv, når du og en nær kan nyde den mest eventyrlige picnic signeret af Re...
Pris 249,-
Før 499,-
Før 250,-
- 50%
Se deal
VOILA! Fantastique fransk mad-oase midt på Vesterbro: Prøv en autentisk 3-retters på Bistro de Paris
solgt 507

3-retters fransk menu på Vesterbro

Nåede du det ikke sidst? Tusindvis af sultne Sweetdealers har besøgt Bistro de Paris sidst. Nu kan du smage - Voila! Bistro de Paris er en autentisk og charmerende frans...
Pris 169,-
Før 351,-
Før 182,-
- 52%
Se deal
ALT på aftenmenuen: Steak, fisk, vildt m.m. Vælg mellem 3 gode retter på City Kroen ved Gammeltorv
solgt 238

Dansk 3-retters middag på Gammeltorv på City Kroen

I udgangen af 2016 kunne vi sende flere tusind Sweetdealers til City Kroen ved Gammeltorv. Nu kan du igen glæde dit bankende danske madglade hjerte med en valgfri 3-retter...
Pris 149,-
Før 299,-
Før 150,-
- 50%
Se deal