- 51%

Fristende valgfri burger på Frederiksberg med salat og håndskårne fritter på hyggelige Kaleidoskop

Café Kaleidoskop
Værdi 120,-
- 51%
Spar 61,-
Tid tilbage: 00:00:00
59,-
har købt
695

Dealen

Opnå maksimal madglæde og få en helstøbt burgeroplevelse på mondæne Frederiksberg, når hyggelige Kaleidoskop serverer en mundvandsdrivende menu.

For nogle er en burger bare en hurtig tømmermandsspise. For os her på redaktionen er en burger en fornøjelig og helstøbt spiseoplevelse som - når de er lavet med masser af kærlighed - kan sende smagsløgene i den syvende himmel.

Hyggelige Café Kaleidoskop byder dig indenfor i hjemlige og intime omgivelser, der bringer dig i den helt rigtige stemning, når du skal lade dine smagsløg forføre og have tid til at nyde et frisklavet måltid.

Vi havde vores egen sælger og burgerglade pige ude for at smage:

"Det var simpelthen så lækkert - masser af smag, saftigt kød og søde/salte sprøde håndskårne fritter med cremet chili mayo, som jeg helt sikkert vil komme efter igen".

Hvad enten du er mest til den klassiske med oksekød, foretrækker kylling eller måske er vegetar, så er der rig mulighed for at få stillet burger-sulten. Du kan nemlig vælge mellem 8 superlækre burgere, der hver kan

Burgerne serveres med salat, agurk, håndskårne fries, samt ketchup og hjemmerørt chilimayo.
Normalpris: 120 kr. Din dealpris: 59 kr.
Den saftige burger skal få gang i mundvandet



Valgfri burger - vælg mellem:

Saftig oksebøfbruger 200 gr. bøf af hakket oksekød.
Burger med kyllingebryst, rødløg, salat og ost.

Bacon & Cheeseburger – 200 gr. Bøf af hakket oksekød, ost og bacon.
Spicy Burger – 200 gr. Bøf af hakket oksekød, ost, jalapenos, salsa, og kartofler.

Mexican Burger – 200 gr. Bøf af hakket oksekød, ost, jalapenos, salsa, kartofler og tortilla chips. (Nachos)
Huset’s Specialburger – 200 gr. Bøf af hakket oksekød, stegt krydderpølse,spejlæg og ost.

American Burger – 250 gr. Bøf af hakket oksekød,løg, ost, bacon, spejlæg og pommes fries.
Vegetar Burger - Vegetarburger med falafel, gratineret gedeost, tomat, agurk, rødløg.





Godt at vide:
.

- Værdibeviset gælder for en valgfri burger på café Kaleidoskop på Frederiksberg for 1 person.
- Den valgfri burger kan indløses alle dage! Lørdag og søndag dog først efter kl. 16.00.
- Caféen har ret til at afvise kunder uden bordbestilling.
- Værdibeviset kan ikke kombineres med andre tilbud.

- Du kan max bestille bord for op til 4 personer.

Se mere under 'Det med småt' fanen under billedet



Vigtig viden

  • Værdibeviset fremsendes umiddelbart efter dit køb.
  • Værdibeviset gælder til en burger-menu.
  • Værdibeviset er gyldigt frem til og med d. 12. maj 2017.
  • Værdibeviset gælder for en valgfri burger på café Kaleidoskop på Frederiksberg for 1 person.
  • Den valgfri burger kan indløses alle dage! Lørdag og søndag dog først efter kl. 16.00.
  • Booking online er nødvendigt www.cafekaleidoskop.dk eller tlf. 38 71 54 00 - bestil i god tid, min. 1 dag før.
  • Caféen har ret til at afvise kunder uden bordbestilling.
  • Der kan forekomme travlhed i starten og i slutningen af gyldighedsperioden. Vi anbefaler at bestille bord i god tid i disse perioder.
  • Husk at medbringe dit værdibevis.
  • Du kan max bestille bord for op til 4 personer.
  • I kan ikke bestille flere borde til samme dag eller sætte flere borde sammen, hverken under samme eller forskellige navne.
  • Værdibeviset kan ikke kombineres med andre tilbud.
  • Takeaway ikke muligt.
  • Samarbejdspartneren er: Café Kaleidoskop. Tjenesteydelsen leveres af samarbejdspartneren. Sweetdeal er derfor ikke ansvarlig for eventuelle fejl eller mangler i forbindelse med samarbejdspartneren levering af tjenesteydelsen, medmindre andet følger af ufravigelig lovgivning.

Mest stillede spørgsmål til Sweetdeal

Husk, hvis du har købt en deal, kan du logge ind på din profil og finde værdibeviser, oplysninger om køb, kredit m.m. Du kan logge ind på www.sweetdeal.dk/login

Oversigt

Hvis du ikke kan finde svar på dine spørgsmål, er du velkommen til at kontakte Sweetdeal kundeservice på kundeservice@sweetdeal.dk eller på tlf. 33 75 33 20

Generelle spørgsmål

Hvornår modtager jeg mit værdibevis?
Værdibeviset til din Sweetdeal, bliver udsendt umiddelbart efter dit køb. Hvis du ikke modtager dit værdibevis umiddelbart efter købet, skal du tjekke dit spamfilter, da mailen evt. kan være der.

Hvis du har købt et produkt, der sendes til dig, vil du modtage en kvittering i stedet for et værdibevis.

Skulle du ikke finde dit værdibevis i dit spamfilter, kan det skyldes, at du ved en fejl har angivet den forkerte mailadresse, da du købte din Sweetdeal. Skulle det være tilfældet, kan du kontakte kundeservice på kundeservice@sweetdeal.dk og få tilsendt en kopi af dit værdibevis til den korrekte mailadresse.
Hvor længe er mit værdibevis gyldigt?
Gyldigheden af et Sweetdeal værdibevis er afhængig af den enkelte Sweetdeal, og er angivet på selve værdibeviset, samt i Sweetdeal tilbuddet.
Jeg er kommet til at slette mit værdibevis, hvad gør jeg?
Når du har handlet på Sweetdeal, er der oprettet en profil til dig. Du kan derfor altid logge ind med din mailadresse og den valgte adgangskode, og udskrive dine værdibeviser. Værdibeviserne kan udskrives indtil den dato, de udløber. Du kan logge ind på www.sweetdeal.dk/login
Jeg kan ikke få lov at gennemføre mit køb?
Hvis du oplever problemer undervejs i dit køb, er det oftest fordi, der er tastet forkert i enten kortnummer, udløbsdato eller sikkerhedskode (CVV) fra dit betalingskort. Tjek disse indtastninger grundigt og forsøg at gennemføre købet igen. Hvis du har handlet på Sweetdeal tidligere, skal du logge ind på din profil, før du kan gennemføre købet. Hvis du stadig oplever problemer med købet, kan du kontakte vores kundeservice på tlf. 33 75 33 20.
Jeg er blevet syg eller forhindret, og kan ikke komme til den aftalte tid?
Du skal henvende dig til partneren og høre hvilke muligheder, de kan tilbyde dig. Der henvises til partnerens gældende afbestillingsregler.
Jeg har fortrudt en Sweetdeal, kan jeg få pengene tilbage?
Du har som udgangspunkt 14 dages fortrydelsesret ifølge købeloven, der er dog nogle undtagelser – se nedenfor og læs mere om dette i vores handelsbetingelser (link til http://www.berlingskemedia.dk/handelsbetingelser7-2/)

Der er ikke fortrydelsesret ved køb af værdibeviser til bl.a. nedenstående ydelser i henhold til forbrugeraftalelovens § 18, stk. 2:
  • persontransport, fx rejser med fly, bus, tog, taxi mv.
  • indkvartering, fx ophold på hotel, vandrehjem eller campingplads og leje af sommerhus,
  • pakkerejser, jf. afsnittet “Særligt om pakkerejser ved Sweetdeal Travel “ i handelsbetingelserne.
  • forplejning, fx restaurantbesøg og levering af mad (catering),
  • fritidstilbud, fx biografbesøg, teaterforestillinger, koncerter, sportsstævner mv.,
Min Sweetdeal er udløbet, kan jeg få gyldighedsperioden forlænget?
Det er op til den partner, der gennemfører dealen, at beslutte om de vil tage imod værdibeviser efter udløbsdatoen. Du skal derfor kontakte dem for at høre om dine muligheder. Sweetdeal kan ikke tage denne beslutning på vores partners vegne.
Jeg har bedt om at få refunderet mit Sweetdeal køb, men jeg endnu ikke fået pengene retur, hvorfor?
Hvis der er fortrydelsesret på dit køb, kan der gå op til 14 dage fra dit Sweetdeal køb er annulleret, til beløbet er synligt på din bankkonto. Beløbet vil inden for de 14 dage blive tilbageført til den konto, det er hævet fra, og vil være angivet med afsenderen: ”Sweetdeal eller Berlingske”.
Har du betalt via MasterCard, vil beløbet først fremgå ved næstkommende månedsoversigt, såfremt udbetalingen er foretaget efter den 20. i måneden.
Kan jeg modtage nyhedsbreve med Sweetdeal tilbud fra mere end én by?
Ja – du kan modtage Sweetdeal tilbud fra alle de byer, der kunne have interesse, du skal blot tilmelde dig nyhedsbrevet under den enkelte Sweetdeal by.
Hvordan afmelder jeg Sweetdeal’s nyhedsbrev?
Ønsker du ikke længere at modtage nyhedsbrevet om Sweetdeal’s tilbud, kan du afmelde dette på linket der findes nederst i hvert nyhedsbrev kaldet: ”Klik her for at afmelde nyhedsbrevet”.
Skulle du mod forventning stadig modtage nyhedsbrevet herefter, kan du kontakte kundeservice på kundeservice@sweetdeal.dk - her sidder vi klar til at hjælpe dig med afmeldingen.

Lokale deals - Mest stillede spørgsmål

Når du har lavet et køb på Sweetdeal, er der automatisk oprettet en profil med dine oplysninger. På denne profil kan du se alle dine køb, samt detaljer om hvert enkelt køb. Du logger ind på din profil på www.sweetdeal.dk/login

Hvordan booker jeg min Sweetdeal?
Du skal følge vejledningen i dit værdibevis for at booke din Sweetdeal. Der kan være travlhed hos Sweetdeal partneren, og vi anbefaler derfor, at du booker din Sweetdeal hurtigst muligt.
Hvor mange informationer skal jeg medbringe, når jeg vil bruge mit sweetdeal køb?
Du skal medbringe dit værdibevis i printet form eller på din mobiltelefon. Se også information på selve værdibeviset.
Jeg kan ikke få kontakt til den Sweetdeal partner/butik der står bag mit Sweetdeal køb, hvad gør jeg?
Skulle du ikke kunne få kontakt til den partner, der er tilknyttet dit Sweetdeal køb, er du velkommen til at kontakte vores kundeservice på kundeservice@sweetdeal.dk – de vil undersøge sagen nærmere og evt. sætte dig i kontakt med Sweetdeal partneren.
Send gerne den mail, som du evt. har sendt til vores partner - og som du mangler svar på. Husk at tilføje dit ordrenummer i mailen, eller den mailadresse, du har brugt ved købet.
Jeg er ikke tilfreds med min oplevelse – Hvad gør jeg?
Hvis du ikke er tilfreds med din Sweetdeal, er det vigtigt, at du klager på stedet til Sweetdeal partneren omgående. Det er Sweetdeal partnerens ansvar, at håndtere din reklamation.
Du må meget gerne sende en mail til Sweetdeal med din oplevelse.

Shopping / Produkter - Mest stillede spørgsmål

Når du har lavet et køb på Sweetdeal, er der automatisk oprettet en profil med dine oplysninger. På denne profil kan du se alle dine køb, samt detaljer om hvert enkelt køb. Du logger ind på din profil på www.sweetdeal.dk/login

Hvornår modtager jeg min vare?
Der er oplyst en leveringstid i dealen på fanebladet "Det med småt". Du kan se dealen igen ved at logge ind på din profil og vælge "mine køb". Her kan du trykke på billedet fra dealen, og få dealen frem på skærmen.

Når kampagnen er overstået sender Sweetdeal partneren din ordre ud til dig.
Jeg har ikke modtaget min vare, selvom fristen for levering er overskredet?
Du skal selv kontakte Sweetdeal partneren og rykke for din levering. Du finder Sweetdeal partnerens kontaktinformation i højre side af dealen under "aftalepart". Husk at oplyse navn, adresse og hvilket produkt, du har bestilt.
Nogle af vores leverandører har kun kundeservice via e-mail, og det er derfor ikke dem alle, der kan kontaktes telefonisk.
Jeg kan ikke få kontakt til den Sweetdeal partner/butik der står bag mit Sweetdeal køb, hvad gør jeg?
Skulle du ikke kunne få kontakt til den partner, der er tilknyttet dit Sweetdeal køb, er du velkommen til at kontakte vores kundeservice på kundeservice@sweetdeal.dk – de vil undersøge sagen nærmere og evt. sætte dig i kontakt med Sweetdeal partneren.
Send gerne den mail, som du evt. har sendt til vores partner - og som du mangler svar på. Husk at tilføje dit ordrenummer i mailen, eller den mail, du har brugt ved købet.
Jeg har modtaget en defekt vare?
Du skal kontakte Sweetdeal partneren og bede dem hjælpe med at udbedre skaden.
Jeg har fortrudt en Sweetdeal, kan jeg få pengene tilbage?
Når du har købt en vare, der sendes til dig, har du 14 dages fortrydelsesret fra den dag, du modtager varen.

Hvis du allerede har modtaget varen, skal du kontakte Sweetdeal partneren for at aftale returnering af din vare. Du skal selv sørge for at sende varen retur til Sweetdeal partneren. Ved en fortrydelse sker returfragten for egen regning.
Jeg har ikke modtaget min kvittering for mit køb - hvad gør jeg?
Kvitteringen for dit køb bliver sendt på din mail umiddelbart efter dit køb. Tjek evt. om mailen er endt i dit spamfilter.

Når du har handlet på Sweetdeal, er der oprettet en profil til dig. Du kan derfor altid logge ind med din mailadresse og den valgte adgangskode, og se din kvittering for købet. Du kan logge ind via www.wweetdeal.dk/login

Rejser - Mest stillede spørgsmål

Når du har lavet et køb på Sweetdeal, er der automatisk oprettet en profil med dine oplysninger. På denne profil kan du se alle dine køb, samt detaljer om hvert enkelt køb. Du logger ind på din profil på www.sweetdeal.dk/login

Jeg har købt en rejse med Wow Travel

Skal jeg viderebooke min rejse/mit ophold?
Ja – Du skal booke din rejse umiddelbart efter dit køb, så Wow Travel kan sikre sig, at de har alle de nødvendige oplysninger. Der er et bookinglink i dit værdibevis, som du skal bruge til at booke din rejse. Hvis denne booking ikke foretages indenfor fristen, kan vi ikke garantere, at rejsen eller opholdet kan gennemføres.
Hvordan booker jeg?
Du skal booke via det bookinglink, der står i dit værdibevis. Du skal booke til det hotel, den lufthavn og den afrejsedato, som du har købt værdibeviser til.

Det er vigtigt, at du skriver navnet på de rejsende, som det står i deres pas. Det er disse oplysninger, der vil komme til at stå på dine flyinformationer, og det er derfor vigtigt, at oplysningerne er korrekte.

Hvis du har et barn med under 2 år, skal du skrive barnets fulde navn og fødselsdato i kommentarfeltet.
Du kan skrive dine ønsker i kommentarfeltet, så vil Wow Travel gøre deres bedste for at opfylde dette.
Hvorfor er der plads til 3 rejsende på bookingen?
Der er som udgangspunkt plads til 3 personer på værelserne, hvoraf den ene plads er en opredning. Hvis der er flere end 3 rejsende, skal der laves én booking pr. værelse. Skriv gerne i kommentarfeltet, at I rejser sammen.

Hvis der er færre end 3 rejsende, skal der udfyldes det antal personer, der skal rejse – også selvom der så er tomme felter i bookingen.
Hvornår får jeg mine flytider?
Du vil modtage flyinformation direkte fra Wow Travel senest 5 dage før afrejse (selve afrejsedagen tæller også med). Du modtager ikke flybilletter/boardingpas, da du blot skal bruge dit pas til at checke ind i lufthavnen.

Wow Travel sender ikke flyinformation ud i weekenden, så hvis denne frist er i en weekend, vil Wow Travel sende dem ud den efterfølgende mandag.

Hvis du ikke har modtaget dine flyinformationer indenfor den oplyste tidsfrist, skal du tjekke om mailen evt. er endt i dit spamfilter.

Hvis du stadig ikke kan se, at du har modtaget dine flyinformationer indenfor den oplyste frist, kan du sende en mail (på engelsk) til info@wowtravel.de I denne mail skal du oplyse dato, destination og navne på de rejsende.

Hvis du modtager flyinformation med fejl i navne eller andet, skal du ligeledes skrive til ovenstående mail, da Sweetdeal desværre ikke kan ændre i disse informationer.
Jeg har ikke modtaget en bekræftelse på min rejse/mit ophold?
Når du har booket din rejse, vil du modtage en kopi af de indtastede oplysninger. Det er vigtigt, at du gennemlæser disse, og ved fejl, sender os en mail på rejser@sweetdeal.dk med de korrekte oplysninger. Hvis fejl ikke rettes, vil der stå fejlagtige oplysninger på jeres flyinformationer.

Du vil modtage en bookingbekræftelse senest på den dato, der er nævnt i dit værdibevis. Bookingbekræftelsen sendes til den mail, du har oplyst ved bookingen. Det vil også være oplyst, hvornår du modtager flytider m.m. og om informationen kommer fra Sweetdeal eller fra Wow Travel.

Hvis du ikke har modtaget din bookingbekræftelse senest på den oplyste dato, skal du tjekke om mailen evt. er endt i din uønskede post eller spam. Du kan også søge efter mailadressen rejser@sweetdeal.dk i din indbakke. Hvis du ikke finder din bookingbekræftelse, skal du sende os en mail på rejser@sweetdeal.dk.

Jeg har købt en rejse med en anden partner (ikke Wow Travel)?

Skal jeg viderebooke min rejse/mit ophold?
Ja - I langt de fleste deals, skal du viderebooke din rejse/dit ophold, så vores partner kan sikre sig, at de har alle de nødvendige oplysninger. Det vil altid være oplyst på dit værdibevis, hvordan du skal booke din rejse eller dit ophold. Hvis denne booking ikke foretages indenfor fristen, kan vi ikke garantere, at rejsen eller opholdet kan gennemføres.
Jeg har ikke modtaget en bekræftelse på min rejse/mit ophold?
Når du har viderebooket din rejse/dit ophold, vil du oftest modtage en bekræftelse fra vores partner. Der er oplyst i dit værdibevis, hvornår du kan forvente denne bekræftelse. Det vil også være oplyst, hvornår du modtager flytider m.m. og om informationen kommer fra Sweetdeal eller fra vores partner.

Hvis du ikke modtager dine oplysninger indenfor de oplyste frister, skal du kontakte rejsearrangøren og rykke for disse. Du kan se rejsearrangørens kontaktinformationer i selve dealteksten. Hvis dealen ikke længere er til salg, kan du finde linket til dealen på din profil under "mine køb".

Hvis du har købt et ophold, og har skrevet til vores partner uden at få svar, kan du sende os en kopi af mailen til rejser@sweetdeal.dk. Så vil vi meget gerne hjælpe med at rykke for svar.
Jeg har spørgsmål til opholdet eller min booking?
Da Sweetdeal ikke er informeret om det enkelte steds generelle regler, skal du kontakte vores partner direkte på den email-adresse, der er oplyst i dealen, hvis du har spørgsmål, som du ikke finder svar på i dealen eller på dit værdibevis.

Generelle spørgsmål til rejser

Jeg har fortrudt en Sweetdeal, kan jeg få pengene tilbage?
Hvis du har købt en pakkerejse med fly og hotel, er der ingen fortrydelsesret jf. forbrugeraftalelovens §18, stk. 2. - Se også vores handelsbetingelser.

Hvis du har købt et ophold, og har booket det hos vores partner, er det vores partners afbestillingsregler, der er gældende.

Hvis du ikke har booket dit ophold hos vores partner, har du som udgangspunkt 14 dages fortrydelsesret - se også vores handelsbetingelser.
Jeg er blevet syg eller forhindret, og kan ikke tage afsted?
Vi henviser til vores partneres gældende afbestillingsregler og vores kunders egne rejseforsikring.

Hvis du ikke kan finde svar på dine spørgsmål, er du velkommen til at kontakte Sweetdeal kundeservice på kundeservice@sweetdeal.dk eller på tlf. 33 75 33 20

Aftalepart:

Aftalepart: Café Kaleidoskop

Hjemmeside Café Kaleidoskops køkken tilbyder et spændende udvalg af smagsoplevelser, med retter for en hver smag, men med et nyt strejf. Her fås alt fra lækre brunch, salater, burger med fritter, mexikanske nachos og lækre pastaretter. Priserne er rimelige og cafeen har en hyggelig og intim stemning i de moderne lokaler.

Café Kaleidoskop har både gårdhave, og en stor hyggelig lukket terrasse med udsigt til stemning og aktivitet på Peter Bangs Vej. Skulle vejret drille eller aftentimerne blive for kølige kan de store markiser køres ud - og desuden er der opstillet varmelamper og mulighed for at låne et tæppe.

CVR-nr.: 35284575
Café Kaleidoskop Beliggenhed:
Café Kaleidoskop Café Kaleidoskop, Peter Bangs Vej 108
Frederiksberg, 2000, DK Telefon: 38 71 54 00 Få vejvisning
Google Map

Andre spændende deals

EKSKLUSIVT! Smuk forårssol, samvær & saftig grillbuffet i Dyrehaven! Inviter dine kære på Kongekilden
solgt 0

Sol og grillbuffet i Dyrehaven på Kongekilden

Saml de bedste til grillbuffet på Kongekilden inden cirkusrevyen, bakken eller en dejlig tur i dyrehaven! Forårets brise og de gode vibrationer blæser i vores ...
Pris 129,-
Før 258,-
Før 129,-
- 50%
Se deal
Ambitiøs italiensk 3 eller 4-retters menu tilberedt af uddannet kok fra NIMB hos Piccola Venezia i Gentofte
solgt 13

Ambitiøs italiensk 3 eller 4-retters i Gentofte

Hvis du er vild med smagen af Italien, så læs lige videre her. Nu slår italienske Piccola Venezia igen dørene op, og serverer en klassisk italiensk 3 eller 4-retters menu ...
Pris 179,-
Før 363,-
Før 184,-
- 51%
Se deal
FREMRAGENDE! Nyd 5 flotte gourmet-retter i indre by hos populære Restaurant Grønnegade
solgt 108

Nyd 5 gourmet-retter hos Restaurant Grønnegade

Det er næppe nogen hemmelighed, at Restaurant Grønnegade virkelig kan noget. Nu har vi fornøjelsen af at kunne tilbyde jer en madoplevelse lidt udover det sædvanli...
Pris 325,-
Før 650,-
Før 325,-
- 50%
Se deal
Indbydende 3-retters menu på charmerende FRB.: Café Cici serverer kvalitetstid og klassiske retter
solgt 22

Indbydende 3-retters menu hos Café Cici på Frb.

Sæt lidt kvalitetstid af til at nyde en god 3-retters menu på hyggelige Café Cici på Frederiksberg. Menuen er klar og stedet er valgt! Nu er det blot op til dig at...
Pris 139,-
Før 289,-
Før 150,-
- 52%
Se deal
Smuttur til Mexico! Valgfri hovedret + nachos m. guacamole - Take away el. eat in hos Taco Diner i Kbh. K
solgt 638

Valgfri hovedret + Nachos m. guacamole i Kbh. K

Chimichanga ..uh! Quesadilla..uh! Burrito..uh uh! Det kunne godt lyde som et sprødt sommerhit, men det er det ikke. Det er nemlig 2 ud af 6 suverænt lækre mexicanske ...
Pris 67,-
Før 134,-
Før 67,-
- 50%
Se deal
ENDELIG! Veldrejet 3-retters menu med valgmuligheder hos Modern American Diner på Københavns 'Times Square'
solgt 540

3-retters menu hos Modern American Diner

Sidste gang kunne vi sende mere end 4000 sultne Sweetdealers til MAD - Modern American Diner. Nu er succesen tilbage! Med dagens Sweetdeal har du, helt eksklusivt, mulig...
Pris 165,-
Før 340,-
Før 175,-
- 51%
Se deal
Anmelderdarling, hotspot og hyggehule! Tight i Kbh K fremtryller en flot 3-retters aftenmenu til under halv pris
solgt 461

Tight i Kbh K fremtryller en flot 3-retters menu

Anmelderdarling, hotspot, hyggehule - kært barn har mange navne, og 'Tight' i Hyskenstræde er i den grad elsket. Sammensæt selv din egen 3-retters aftenmenu ud fra et udva...
Pris 169,-
Før 350,-
Før 181,-
- 52%
Se deal
Skål foråret ind! Saml dine gutter og gutinder til øl- eller Irish Whiskey smagning på Shamrock Inn
solgt 199

Øl eller Whiskey smagning på Shamrock Inn

Omfavn det blomstrende forår og sving forbi Shamrock Inn med dine gutter og gutinder, hvor I serveres gode øl eller ægte Irish whiskey. I anledning af St. Patrick's Day ...
Pris 75,-
Før 150,-
Før 75,-
- 50%
Se deal
SUCCES! Vælg mellem 2 deluxe menuer tilberedt af erfaren sushikok fra velomtalte Amager Fisk hos Meny ★
solgt 212

Suveræn sushi-succes på Amager er tilbage

Sushi-succesen er endelig tilbage på Sweetdeal. Og vi er ikke de eneste, der ikke kan få armene ned! "Den bedste sushi jeg længe har fået! Kan simpelthen ikke få armene n...
Pris 169,-
Før 369,-
Før 200,-
- 54%
Se deal
Besøg Café Fata’Morgana på Nørrebro: Valgfri 3-retters menu eller smagfuld middelhavstapas
solgt 113

Tapas eller 3-retters hos Café Fata’Morgana på Nørrebro

Inviter dit favorit selskab på en lækker middelhavs-tapas eller 3-retters menu på Café Fata’Morgana på det hippe Nørrebro! Café Fata'Morgana bringer smagen af middelhavet...
Pris 79,-
Før 159,-
Før 80,-
- 50%
Se deal
Eftertragtet hverdagsbrunch-buffet inkl. 1 glas bobler + kaffe/the & juice ad libitum hos Café Phenix ved Amager Strandpark
solgt 845

Brunch buffet inkl. kaffe/the og juice på Amager

I september kunne vi sende 2783 Sweetdealers på en forrygende madoplevelse. Nu er succesen tilbage! Café Phenix på Amager vil gerne glæde jer med et lækkert Sweetdeal-ti...
Pris 95,-
Før 190,-
Før 95,-
- 50%
Se deal
Ristorante Nino & Franco - hvor mad er tradition: Enkelt og autentisk italiensk 3-retters menu tæt på Søerne
solgt 267

Enkelt og autentisk italiensk 3-retters menu

Har du endnu ikke fået fornøjelsen af Nino og Francos italienske kokkekunst? Gennem årene har vi sendt tusindvis af glade Sweetdealers afsted, og det er ikke uden grund. ...
Pris 149,-
Før 320,-
Før 171,-
- 53%
Se deal