- 51%

Today's Deal: Lad solen skinne gennem vinduerne med den reneste samvittighed: Vælg 1 times professionel vinduespolering

BJ Vinduespolering & Erhvervsrengøring
Værdi 450,-
- 51%
Spar 231,-
Tid tilbage: 16t:20m:40s
219,-
har købt
215

Dealen

Få ruderne til at skinne i forårssolen uden selv at skulle røre en finger med 1 times professionel vinduespolering.

Vi glæder os alle over, at forårssolen har meldt sin ankomst. Glæden kan dog hurtigt forsvinde, hvis solstrålerne ikke kan finde vej gennem vinduerne og afslører skidt, snavs og fedtede fingre.

Vinterens grå og barske vejr har uden tvivl sat sine spor, og vinduerne kalder desperat på en kærlig hånd. Men nu er der ingen undskyldninger mere!

BJ Vinduespolering og Erhvervsrengøring gør det beskidte arbejde for dig og endda til en rigtig flot pris! Om du bor i villa eller lejlighed, kan du få glæde af denne deal og på blot en time få pudset op til 24 ruder ind- og udvendigt.

Slip for sved på panden og gå foråret i møde med god samvittighed.

BONUS - du kan købe så mange værdibeviser, du ønsker!



Du får følgende:

1 times professionel vinduespudsning
Normalpris 450 kr. // Din Sweetdealpris 219 kr.


1 times professionel vinduespudsning svarer til ca. 24 ruder indvendigt og udvendigt.

Det er en ren fornøjelse!




Godt at vide

✔ Værdibeviset er gyldigt frem til d. 10. august 2017
✔ Der er medregnet tid til parkering og diverse forberedelse.
✔ Kørsel er gratis, hvis boligen har beliggenhed inden for postnummer 1000-2900.
✔ For kørsel til adresser, som ligger udover postnummer 1000-2900, koster det 7 kr. pr. km.
✔ Bor du i et område med parkeringstillæg, skal du selv betale for p-billetten.
✔ Er højden på vinduerne mere end 2,20 meter, er der stige-tillæg på 40 kr (50% rabat).
✔ Der kan forekomme tillæg, hvis vinduerne er ekstraordinært snavsede.
✔ Eventuelle tillæg for kørsel/parkering/stige aftales og afregnes direkte med BJ Vinduespolering.
✔ Hvis du har spørgsmål til noget, er du velkommen til at kontakte BJ Vinduespolering på tlf. 40 89 09 29.



Vigtig viden

  • Værdibeviset fremsendes umiddelbart efter dit køb.
  • Værdibeviset gælder til 1 times professionel vinduespolering.
  • Værdibeviset er gyldigt frem til d. 10. august 2017
  • 1 times professionel vinduespudsning svarer til ca. 7 vinduespartier indvendigt og udvendigt.
  • Der skal beregnes ekstra tid ved småsprossede vinduer / Palæruder (kontakt BJ Vinduespolering for nærmere info).
  • Der er medregnet tid til parkering og diverse forberedelse.
  • Kørsel er gratis, hvis boligen har beliggenhed inden for postnummer 1000-2900.
  • For kørsel til adresser, som ligger udover postnummer 1000-2900, koster det 7 kr. pr. km.
  • Bor du i et område med parkeringstillæg, skal du selv betale for p-billetten.
  • Er højden på vinduerne mere end 2,20 meter, er der stige-tillæg på 40 kr (50% rabat).
  • Der kan forekomme tillæg, hvis vinduerne er ekstraordinært snavsede.
  • Eventuelle tillæg for kørsel/parkering/stige aftales og afregnes direkte med BJ Vinduespolering.
  • Hvis du har spørgsmål til noget, er du velkommen til at kontakte BJ Vinduespolering på tlf. 40 89 09 29.
  • Aftaleparten er: BJ Vinduespolering. Tjenesteydelsen leveres af aftaleparten. Sweetdeal er derfor ikke ansvarlig for eventuelle fejl eller mangler i forbindelse med aftalepartens levering af tjenesteydelsen, medmindre andet følger af ufravigelig lovgivning.

Booking:
  • Tidsbestilling via SMS på tlf.: 40 89 09 29.
  • For hurtig bestilling skriv "Sweetdeal" + navn og adresse og afvent svar på SMS.
  • Det anbefales at booke i god tid, da der kan være ekstraordinær travlhed - særligt i starten og slutning af indløsningsperioden.

BJ Vinduespolering & Erhvervsrengøring
Latyrushaven 1
2765 Smørum
CVR-nr.: 31409098
Tlf.: 40 89 09 29
Mail: bjpudsning@gmail.com


Mest stillede spørgsmål til Sweetdeal

Husk, hvis du har købt en deal, kan du logge ind på din profil og finde værdibeviser, oplysninger om køb, kredit m.m. Du kan logge ind på www.sweetdeal.dk/login

Oversigt

Hvis du ikke kan finde svar på dine spørgsmål, er du velkommen til at kontakte Sweetdeal kundeservice på kundeservice@sweetdeal.dk eller på tlf. 33 75 33 20

Generelle spørgsmål

Hvornår modtager jeg mit værdibevis?
Værdibeviset til din Sweetdeal, bliver udsendt umiddelbart efter dit køb. Hvis du ikke modtager dit værdibevis umiddelbart efter købet, skal du tjekke dit spamfilter, da mailen evt. kan være der.

Hvis du har købt et produkt, der sendes til dig, vil du modtage en kvittering i stedet for et værdibevis.

Skulle du ikke finde dit værdibevis i dit spamfilter, kan det skyldes, at du ved en fejl har angivet den forkerte mailadresse, da du købte din Sweetdeal. Skulle det være tilfældet, kan du kontakte kundeservice på kundeservice@sweetdeal.dk og få tilsendt en kopi af dit værdibevis til den korrekte mailadresse.
Hvor længe er mit værdibevis gyldigt?
Gyldigheden af et Sweetdeal værdibevis er afhængig af den enkelte Sweetdeal, og er angivet på selve værdibeviset, samt i Sweetdeal tilbuddet.
Jeg er kommet til at slette mit værdibevis, hvad gør jeg?
Når du har handlet på Sweetdeal, er der oprettet en profil til dig. Du kan derfor altid logge ind med din mailadresse og den valgte adgangskode, og udskrive dine værdibeviser. Værdibeviserne kan udskrives indtil den dato, de udløber. Du kan logge ind på www.sweetdeal.dk/login
Jeg kan ikke få lov at gennemføre mit køb?
Hvis du oplever problemer undervejs i dit køb, er det oftest fordi, der er tastet forkert i enten kortnummer, udløbsdato eller sikkerhedskode (CVV) fra dit betalingskort. Tjek disse indtastninger grundigt og forsøg at gennemføre købet igen. Hvis du har handlet på Sweetdeal tidligere, skal du logge ind på din profil, før du kan gennemføre købet. Hvis du stadig oplever problemer med købet, kan du kontakte vores kundeservice på tlf. 33 75 33 20.
Jeg er blevet syg eller forhindret, og kan ikke komme til den aftalte tid?
Du skal henvende dig til partneren og høre hvilke muligheder, de kan tilbyde dig. Der henvises til partnerens gældende afbestillingsregler.
Jeg har fortrudt en Sweetdeal, kan jeg få pengene tilbage?
Du har som udgangspunkt 14 dages fortrydelsesret ifølge købeloven, der er dog nogle undtagelser – se nedenfor og læs mere om dette i vores handelsbetingelser (link til http://www.berlingskemedia.dk/handelsbetingelser7-2/)

Der er ikke fortrydelsesret ved køb af værdibeviser til bl.a. nedenstående ydelser i henhold til forbrugeraftalelovens § 18, stk. 2:
  • persontransport, fx rejser med fly, bus, tog, taxi mv.
  • indkvartering, fx ophold på hotel, vandrehjem eller campingplads og leje af sommerhus,
  • pakkerejser, jf. afsnittet “Særligt om pakkerejser ved Sweetdeal Travel “ i handelsbetingelserne.
  • forplejning, fx restaurantbesøg og levering af mad (catering),
  • fritidstilbud, fx biografbesøg, teaterforestillinger, koncerter, sportsstævner mv.,
Min Sweetdeal er udløbet, kan jeg få gyldighedsperioden forlænget?
Det er op til den partner, der gennemfører dealen, at beslutte om de vil tage imod værdibeviser efter udløbsdatoen. Du skal derfor kontakte dem for at høre om dine muligheder. Sweetdeal kan ikke tage denne beslutning på vores partners vegne.
Jeg har bedt om at få refunderet mit Sweetdeal køb, men jeg endnu ikke fået pengene retur, hvorfor?
Hvis der er fortrydelsesret på dit køb, kan der gå op til 14 dage fra dit Sweetdeal køb er annulleret, til beløbet er synligt på din bankkonto. Beløbet vil inden for de 14 dage blive tilbageført til den konto, det er hævet fra, og vil være angivet med afsenderen: ”Sweetdeal eller Berlingske”.
Har du betalt via MasterCard, vil beløbet først fremgå ved næstkommende månedsoversigt, såfremt udbetalingen er foretaget efter den 20. i måneden.
Kan jeg modtage nyhedsbreve med Sweetdeal tilbud fra mere end én by?
Ja – du kan modtage Sweetdeal tilbud fra alle de byer, der kunne have interesse, du skal blot tilmelde dig nyhedsbrevet under den enkelte Sweetdeal by.
Hvordan afmelder jeg Sweetdeal’s nyhedsbrev?
Ønsker du ikke længere at modtage nyhedsbrevet om Sweetdeal’s tilbud, kan du afmelde dette på linket der findes nederst i hvert nyhedsbrev kaldet: ”Klik her for at afmelde nyhedsbrevet”.
Skulle du mod forventning stadig modtage nyhedsbrevet herefter, kan du kontakte kundeservice på kundeservice@sweetdeal.dk - her sidder vi klar til at hjælpe dig med afmeldingen.

Lokale deals - Mest stillede spørgsmål

Når du har lavet et køb på Sweetdeal, er der automatisk oprettet en profil med dine oplysninger. På denne profil kan du se alle dine køb, samt detaljer om hvert enkelt køb. Du logger ind på din profil på www.sweetdeal.dk/login

Hvordan booker jeg min Sweetdeal?
Du skal følge vejledningen i dit værdibevis for at booke din Sweetdeal. Der kan være travlhed hos Sweetdeal partneren, og vi anbefaler derfor, at du booker din Sweetdeal hurtigst muligt.
Hvor mange informationer skal jeg medbringe, når jeg vil bruge mit sweetdeal køb?
Du skal medbringe dit værdibevis i printet form eller på din mobiltelefon. Se også information på selve værdibeviset.
Jeg kan ikke få kontakt til den Sweetdeal partner/butik der står bag mit Sweetdeal køb, hvad gør jeg?
Skulle du ikke kunne få kontakt til den partner, der er tilknyttet dit Sweetdeal køb, er du velkommen til at kontakte vores kundeservice på kundeservice@sweetdeal.dk – de vil undersøge sagen nærmere og evt. sætte dig i kontakt med Sweetdeal partneren.
Send gerne den mail, som du evt. har sendt til vores partner - og som du mangler svar på. Husk at tilføje dit ordrenummer i mailen, eller den mailadresse, du har brugt ved købet.
Jeg er ikke tilfreds med min oplevelse – Hvad gør jeg?
Hvis du ikke er tilfreds med din Sweetdeal, er det vigtigt, at du klager på stedet til Sweetdeal partneren omgående. Det er Sweetdeal partnerens ansvar, at håndtere din reklamation.
Du må meget gerne sende en mail til Sweetdeal med din oplevelse.

Shopping / Produkter - Mest stillede spørgsmål

Når du har lavet et køb på Sweetdeal, er der automatisk oprettet en profil med dine oplysninger. På denne profil kan du se alle dine køb, samt detaljer om hvert enkelt køb. Du logger ind på din profil på www.sweetdeal.dk/login

Hvornår modtager jeg min vare?
Der er oplyst en leveringstid i dealen på fanebladet "Det med småt". Du kan se dealen igen ved at logge ind på din profil og vælge "mine køb". Her kan du trykke på billedet fra dealen, og få dealen frem på skærmen.

Når kampagnen er overstået sender Sweetdeal partneren din ordre ud til dig.
Jeg har ikke modtaget min vare, selvom fristen for levering er overskredet?
Du skal selv kontakte Sweetdeal partneren og rykke for din levering. Du finder Sweetdeal partnerens kontaktinformation i højre side af dealen under "aftalepart". Husk at oplyse navn, adresse og hvilket produkt, du har bestilt.
Nogle af vores leverandører har kun kundeservice via e-mail, og det er derfor ikke dem alle, der kan kontaktes telefonisk.
Jeg kan ikke få kontakt til den Sweetdeal partner/butik der står bag mit Sweetdeal køb, hvad gør jeg?
Skulle du ikke kunne få kontakt til den partner, der er tilknyttet dit Sweetdeal køb, er du velkommen til at kontakte vores kundeservice på kundeservice@sweetdeal.dk – de vil undersøge sagen nærmere og evt. sætte dig i kontakt med Sweetdeal partneren.
Send gerne den mail, som du evt. har sendt til vores partner - og som du mangler svar på. Husk at tilføje dit ordrenummer i mailen, eller den mail, du har brugt ved købet.
Jeg har modtaget en defekt vare?
Du skal kontakte Sweetdeal partneren og bede dem hjælpe med at udbedre skaden.
Jeg har fortrudt en Sweetdeal, kan jeg få pengene tilbage?
Når du har købt en vare, der sendes til dig, har du 14 dages fortrydelsesret fra den dag, du modtager varen.

Hvis du allerede har modtaget varen, skal du kontakte Sweetdeal partneren for at aftale returnering af din vare. Du skal selv sørge for at sende varen retur til Sweetdeal partneren. Ved en fortrydelse sker returfragten for egen regning.
Jeg har ikke modtaget min kvittering for mit køb - hvad gør jeg?
Kvitteringen for dit køb bliver sendt på din mail umiddelbart efter dit køb. Tjek evt. om mailen er endt i dit spamfilter.

Når du har handlet på Sweetdeal, er der oprettet en profil til dig. Du kan derfor altid logge ind med din mailadresse og den valgte adgangskode, og se din kvittering for købet. Du kan logge ind via www.wweetdeal.dk/login

Rejser - Mest stillede spørgsmål

Når du har lavet et køb på Sweetdeal, er der automatisk oprettet en profil med dine oplysninger. På denne profil kan du se alle dine køb, samt detaljer om hvert enkelt køb. Du logger ind på din profil på www.sweetdeal.dk/login

Jeg har købt en rejse med Wow Travel

Skal jeg viderebooke min rejse/mit ophold?
Ja – Du skal booke din rejse umiddelbart efter dit køb, så Wow Travel kan sikre sig, at de har alle de nødvendige oplysninger. Der er et bookinglink i dit værdibevis, som du skal bruge til at booke din rejse. Hvis denne booking ikke foretages indenfor fristen, kan vi ikke garantere, at rejsen eller opholdet kan gennemføres.
Hvordan booker jeg?
Du skal booke via det bookinglink, der står i dit værdibevis. Du skal booke til det hotel, den lufthavn og den afrejsedato, som du har købt værdibeviser til.

Det er vigtigt, at du skriver navnet på de rejsende, som det står i deres pas. Det er disse oplysninger, der vil komme til at stå på dine flyinformationer, og det er derfor vigtigt, at oplysningerne er korrekte.

Hvis du har et barn med under 2 år, skal du skrive barnets fulde navn og fødselsdato i kommentarfeltet.
Du kan skrive dine ønsker i kommentarfeltet, så vil Wow Travel gøre deres bedste for at opfylde dette.
Hvorfor er der plads til 3 rejsende på bookingen?
Der er som udgangspunkt plads til 3 personer på værelserne, hvoraf den ene plads er en opredning. Hvis der er flere end 3 rejsende, skal der laves én booking pr. værelse. Skriv gerne i kommentarfeltet, at I rejser sammen.

Hvis der er færre end 3 rejsende, skal der udfyldes det antal personer, der skal rejse – også selvom der så er tomme felter i bookingen.
Hvornår får jeg mine flytider?
Du vil modtage flyinformation direkte fra Wow Travel senest 5 dage før afrejse (selve afrejsedagen tæller også med). Du modtager ikke flybilletter/boardingpas, da du blot skal bruge dit pas til at checke ind i lufthavnen.

Wow Travel sender ikke flyinformation ud i weekenden, så hvis denne frist er i en weekend, vil Wow Travel sende dem ud den efterfølgende mandag.

Hvis du ikke har modtaget dine flyinformationer indenfor den oplyste tidsfrist, skal du tjekke om mailen evt. er endt i dit spamfilter.

Hvis du stadig ikke kan se, at du har modtaget dine flyinformationer indenfor den oplyste frist, kan du sende en mail (på engelsk) til info@wowtravel.de I denne mail skal du oplyse dato, destination og navne på de rejsende.

Hvis du modtager flyinformation med fejl i navne eller andet, skal du ligeledes skrive til ovenstående mail, da Sweetdeal desværre ikke kan ændre i disse informationer.
Jeg har ikke modtaget en bekræftelse på min rejse/mit ophold?
Når du har booket din rejse, vil du modtage en kopi af de indtastede oplysninger. Det er vigtigt, at du gennemlæser disse, og ved fejl, sender os en mail på rejser@sweetdeal.dk med de korrekte oplysninger. Hvis fejl ikke rettes, vil der stå fejlagtige oplysninger på jeres flyinformationer.

Du vil modtage en bookingbekræftelse senest på den dato, der er nævnt i dit værdibevis. Bookingbekræftelsen sendes til den mail, du har oplyst ved bookingen. Det vil også være oplyst, hvornår du modtager flytider m.m. og om informationen kommer fra Sweetdeal eller fra Wow Travel.

Hvis du ikke har modtaget din bookingbekræftelse senest på den oplyste dato, skal du tjekke om mailen evt. er endt i din uønskede post eller spam. Du kan også søge efter mailadressen rejser@sweetdeal.dk i din indbakke. Hvis du ikke finder din bookingbekræftelse, skal du sende os en mail på rejser@sweetdeal.dk.

Jeg har købt en rejse med en anden partner (ikke Wow Travel)?

Skal jeg viderebooke min rejse/mit ophold?
Ja - I langt de fleste deals, skal du viderebooke din rejse/dit ophold, så vores partner kan sikre sig, at de har alle de nødvendige oplysninger. Det vil altid være oplyst på dit værdibevis, hvordan du skal booke din rejse eller dit ophold. Hvis denne booking ikke foretages indenfor fristen, kan vi ikke garantere, at rejsen eller opholdet kan gennemføres.
Jeg har ikke modtaget en bekræftelse på min rejse/mit ophold?
Når du har viderebooket din rejse/dit ophold, vil du oftest modtage en bekræftelse fra vores partner. Der er oplyst i dit værdibevis, hvornår du kan forvente denne bekræftelse. Det vil også være oplyst, hvornår du modtager flytider m.m. og om informationen kommer fra Sweetdeal eller fra vores partner.

Hvis du ikke modtager dine oplysninger indenfor de oplyste frister, skal du kontakte rejsearrangøren og rykke for disse. Du kan se rejsearrangørens kontaktinformationer i selve dealteksten. Hvis dealen ikke længere er til salg, kan du finde linket til dealen på din profil under "mine køb".

Hvis du har købt et ophold, og har skrevet til vores partner uden at få svar, kan du sende os en kopi af mailen til rejser@sweetdeal.dk. Så vil vi meget gerne hjælpe med at rykke for svar.
Jeg har spørgsmål til opholdet eller min booking?
Da Sweetdeal ikke er informeret om det enkelte steds generelle regler, skal du kontakte vores partner direkte på den email-adresse, der er oplyst i dealen, hvis du har spørgsmål, som du ikke finder svar på i dealen eller på dit værdibevis.

Generelle spørgsmål til rejser

Jeg har fortrudt en Sweetdeal, kan jeg få pengene tilbage?
Hvis du har købt en pakkerejse med fly og hotel, er der ingen fortrydelsesret jf. forbrugeraftalelovens §18, stk. 2. - Se også vores handelsbetingelser.

Hvis du har købt et ophold, og har booket det hos vores partner, er det vores partners afbestillingsregler, der er gældende.

Hvis du ikke har booket dit ophold hos vores partner, har du som udgangspunkt 14 dages fortrydelsesret - se også vores handelsbetingelser.
Jeg er blevet syg eller forhindret, og kan ikke tage afsted?
Vi henviser til vores partneres gældende afbestillingsregler og vores kunders egne rejseforsikring.

Hvis du ikke kan finde svar på dine spørgsmål, er du velkommen til at kontakte Sweetdeal kundeservice på kundeservice@sweetdeal.dk eller på tlf. 33 75 33 20

Aftalepart:

Aftalepart: BJ Vinduespolering & Erhvervsrengøring

Hjemmeside
CVR-nr: 31409098
BJ Vinduespolering & Erhvervsrengøring Beliggenhed:
BJ Vinduespolering & Erhvervsrengøring Latyrushaven 1
Smørum, 2765, DK Få vejvisning
Google Map

Andre spændende deals

Topvildt tilbud! Professionel fotosession hos Kristina Wulff, der har studie på Værnedamsvej på FRB
solgt 2

Fotosession + billede hos Kristina Wulff på FRB

Der er intet som et godt minde foreviget i et smukt fotografi. Det kan bringe en masse glæde frem og sætte et stort, bredt smil på læben. Med denne Sweetdeal kan du motion...
Pris 149,-
Før 1000,-
Før 851,-
- 85%
Se deal
Stop bekymringer om dit helbred: Få en scanning af blodkarrene hos Cardiofit - eksklusivt på Sweetdeal
solgt 20

Få en scanning af blodkarrene hos Cardiofit

"Jeg løber flere gange om ugen og føler jeg er i god form. CardioFit scanningen viste, at jeg burde ændre yderligere et par ting og derved minimere risikoen for åreforkalk...
Pris 1495,-
Før 3000,-
Før 1505,-
- 50%
Se deal
Få en komplet rengøring af din bil hos SLK Biler i Ishøj. Inkl. dampvask både ind- og udvendigt og lakpolering
solgt 102

Ind- og udvendig rengøring af din bil i Ishøj

Savner du følelsen og duften af at køre i en ny bil? Så er det måske på tide, at du triller forbi SLK Biler i Ishøj, og får rengjort bilen både indvendigt og udvendigt. M...
Pris 399,-
Før 950,-
Før 551,-
- 58%
Se deal
Ny terrasse inden sommer? Det får du næsten med en professionel og grundig fliserens fra Rytholt ApS
solgt 18

Grundig og effektiv fliserens hos Rytholt ApS

Har I fået ny terrasse? Nej, vi har bare fået den renset af Rytholt! Når du får en Rytholt grundrens, bliver dine belægninger rene med det samme, og forvandlingen sker li...
Pris 1499,-
Før 2998,-
Før 1499,-
- 50%
Se deal
ÅBNINGSTILBUD: Effektiv og fiks forårsklargøring af jernhesten eller punkterfrie dæk inklusiv montering hos Copenhagen Bikes
solgt 78

Forårsklargøring eller punkterfrie dæk hos CPH Bikes

Det er forår, fuglene synger, og du er så glad for din cykel, men vinteren har med garanti været hård ved din trofaste jernhest. Fortvivl ej! Vi bringer her et uimodståeli...
Pris 129,-
Før 300,-
Før 171,-
- 57%
Se deal
Trænger hjemmet til en opgradering? Få gulvafslibning eller gulvlægning på op til 20 m2 hos Dansk Parket
solgt 2

Gulvafslibning eller gulvlægning (op til 20 m2)

Ser gulvene lidt trætte ud, og trænger hjemmet til en opfriskning? Du behøver ikke en stor renovering for at give din bolig nyt liv, og har du en masse drømme for dit hjem...
Pris 2400,-
Før 4000,-
Før 1600,-
- 40%
Se deal