- 50%

Maritim madkærlighed! Hent et indbydende royalt skaldyrsfad fra Herlev Fisk & Vildt eller Vangede Slagteren

Herlev Fisk & Vildt
Værdi 499,-
- 50%
Spar 250,-
Tid tilbage: 00:00:00
fra 249,-
har købt
66
Dealen er slut

Vælg type:

249,-
Skaldyrsfad for 2 pers. afhentning hos Herlev Fisk & Vildt (Værdi 499,-)
249,-
Skaldyrsfad for 2 pers. med afhentning hos Vangede Slagteren (Værdi 499,-)
Dealen er slut

Dealen

Dyk ned i havets fineste spise og nyd et velsammensat royalt skaldyrsfad med mad nok til 2 personer, der er anrettet fint på fad fra Herlev Fisk & Vildt eller Vangede Slagteren.

Det er uden tvivl ugens festmåltid, og du kan sagtens købe flere værdibeviser nok til at samle dit favoritselskab til en formidabel middag med skaldyr af bedste kvalitet.

Vangede Slagteren og Herlev Fisk & Vildt kender til kvalitet og god smag, og leverer derfor kun de bedste skaldyr, der smager fremragende og samtidig nemme at tilberede.

Begge butikker ligger inde med levende hummere (du får hummeren færdigkogt) af den bedste, fineste og mest eftertragtet kvalitet - intet mindre. Du kan godt begynde at glæde dig!


Det får du:

Royalt skaldyrsfad for 2 personer
Normalpris 499 kr. // Sweetdealpris 249 kr.


Det er ægte maritim madkærlighed - God fornøjelse og velbekomme! ❋


Du vælger i betalingsdelen om du vil hente maden hos Herlev Fisk & Vildt eller Vangede Slagteren.


Royalt skaldyrsfad til to Personer

Hel kogt og renset hummer
Hjemmelavet chili-mayo
Rejesalat med stenbiderrogn
Krabbesalat
Røget lakseskiver
Tigerrejer i hvidløgsolie
Letsaltet krebsehaler
Imiteret krabbekøb
Bambusskud
Tangsalat


Herligheden bliver pakket og gjort klar på et engangsfad, der gør det nemt lige at pakke ud og servere.



Godt at vide
Værdibeviset er gyldigt til og med d. 4. maj 2017.
Det lækre royale skaldyrsfad kan afhentes 1 af 2 steder:

Herlev Fisk og Vildt: Herlev Torv 10a, 2730 Herlev
Vangede Slagteren: Vangedevej 142, 2870 Dyssegård.


Vigtig viden

Gyldighed
  • Værdibeviset fremsendes til din mail umiddelbart efter køb.
  • Værdibeviset gælder til et royalt skaldyrsfad med afhentning hos enten Herlev Fisk eller Vangede Slagteren.
  • Værdibeviset er gyldigt til og med d. 4. maj 2017.

Afhentning
Det lækre royale skaldyrsfad kan afhentes 1 af 2 steder:
  • Herlev Fisk og Vildt: Herlev Torv 10a, 2730 Herlev
  • Vangede Slagteren: Vangedevej 142, 2870 Dyssegård.
  • Du vælger i købsflowet om du vil afhente i Herlev eller Vangede.
  • Hvis du vil være helt sikker på at dit royale skaldyrsfad er klar når du kommer, anbefales det at skrive 2 dage inden, da den friske fisk jo kan være udsolgt. Herlev Fisk: herlevfisk@gmail.com eller Vangede Slagteren: gastrogryden@gmail.com
  • Ved forudbestilling, husk da at skrive om du vil hente i Herlev Fisk & Vildt eller Vangede Slagteren.

Generelt
  • Samarbejdspartneren er Herlev Fisk & Vildt. Tjenesteydelsen leveres af samarbejdspartneren. Sweetdeal er derfor ikke ansvarlig for eventuelle fejl eller mangler i forbindelse med samarbejdspartneren levering af tjenesteydelsen, medmindre andet følger af ufravigelig lovgivning.
  • Sweetdeal er formidler af dette tilbud, så alle spørgsmål vedr. dealen bedes rettet til:

Herlev Fisk & Vildt
Herlev Torv 10a
2730 Herlev
Mail: herlevfisk@gmail.com

Vangede Slagteren
Vangedevej 142
2870 Dyssegård
Mail: gastrogryden@gmail.com

CVR-nr.: 35410074

Mest stillede spørgsmål til Sweetdeal

Husk, hvis du har købt en deal, kan du logge ind på din profil og finde værdibeviser, oplysninger om køb, kredit m.m. Du kan logge ind på www.sweetdeal.dk/login

Oversigt

Hvis du ikke kan finde svar på dine spørgsmål, er du velkommen til at kontakte Sweetdeal kundeservice på kundeservice@sweetdeal.dk eller på tlf. 33 75 33 20

Generelle spørgsmål

Hvornår modtager jeg mit værdibevis?
Værdibeviset til din Sweetdeal, bliver udsendt umiddelbart efter dit køb. Hvis du ikke modtager dit værdibevis umiddelbart efter købet, skal du tjekke dit spamfilter, da mailen evt. kan være der.

Hvis du har købt et produkt, der sendes til dig, vil du modtage en kvittering i stedet for et værdibevis.

Skulle du ikke finde dit værdibevis i dit spamfilter, kan det skyldes, at du ved en fejl har angivet den forkerte mailadresse, da du købte din Sweetdeal. Skulle det være tilfældet, kan du kontakte kundeservice på kundeservice@sweetdeal.dk og få tilsendt en kopi af dit værdibevis til den korrekte mailadresse.
Hvor længe er mit værdibevis gyldigt?
Gyldigheden af et Sweetdeal værdibevis er afhængig af den enkelte Sweetdeal, og er angivet på selve værdibeviset, samt i Sweetdeal tilbuddet.
Jeg er kommet til at slette mit værdibevis, hvad gør jeg?
Når du har handlet på Sweetdeal, er der oprettet en profil til dig. Du kan derfor altid logge ind med din mailadresse og den valgte adgangskode, og udskrive dine værdibeviser. Værdibeviserne kan udskrives indtil den dato, de udløber. Du kan logge ind på www.sweetdeal.dk/login
Jeg kan ikke få lov at gennemføre mit køb?
Hvis du oplever problemer undervejs i dit køb, er det oftest fordi, der er tastet forkert i enten kortnummer, udløbsdato eller sikkerhedskode (CVV) fra dit betalingskort. Tjek disse indtastninger grundigt og forsøg at gennemføre købet igen. Hvis du har handlet på Sweetdeal tidligere, skal du logge ind på din profil, før du kan gennemføre købet. Hvis du stadig oplever problemer med købet, kan du kontakte vores kundeservice på tlf. 33 75 33 20.
Jeg er blevet syg eller forhindret, og kan ikke komme til den aftalte tid?
Du skal henvende dig til partneren og høre hvilke muligheder, de kan tilbyde dig. Der henvises til partnerens gældende afbestillingsregler.
Jeg har fortrudt en Sweetdeal, kan jeg få pengene tilbage?
Du har som udgangspunkt 14 dages fortrydelsesret ifølge købeloven, der er dog nogle undtagelser – se nedenfor og læs mere om dette i vores handelsbetingelser (link til http://www.berlingskemedia.dk/handelsbetingelser7-2/)

Der er ikke fortrydelsesret ved køb af værdibeviser til bl.a. nedenstående ydelser i henhold til forbrugeraftalelovens § 18, stk. 2:
  • persontransport, fx rejser med fly, bus, tog, taxi mv.
  • indkvartering, fx ophold på hotel, vandrehjem eller campingplads og leje af sommerhus,
  • pakkerejser, jf. afsnittet “Særligt om pakkerejser ved Sweetdeal Travel “ i handelsbetingelserne.
  • forplejning, fx restaurantbesøg og levering af mad (catering),
  • fritidstilbud, fx biografbesøg, teaterforestillinger, koncerter, sportsstævner mv.,
Min Sweetdeal er udløbet, kan jeg få gyldighedsperioden forlænget?
Det er op til den partner, der gennemfører dealen, at beslutte om de vil tage imod værdibeviser efter udløbsdatoen. Du skal derfor kontakte dem for at høre om dine muligheder. Sweetdeal kan ikke tage denne beslutning på vores partners vegne.
Jeg har bedt om at få refunderet mit Sweetdeal køb, men jeg endnu ikke fået pengene retur, hvorfor?
Hvis der er fortrydelsesret på dit køb, kan der gå op til 14 dage fra dit Sweetdeal køb er annulleret, til beløbet er synligt på din bankkonto. Beløbet vil inden for de 14 dage blive tilbageført til den konto, det er hævet fra, og vil være angivet med afsenderen: ”Sweetdeal eller Berlingske”.
Har du betalt via MasterCard, vil beløbet først fremgå ved næstkommende månedsoversigt, såfremt udbetalingen er foretaget efter den 20. i måneden.
Kan jeg modtage nyhedsbreve med Sweetdeal tilbud fra mere end én by?
Ja – du kan modtage Sweetdeal tilbud fra alle de byer, der kunne have interesse, du skal blot tilmelde dig nyhedsbrevet under den enkelte Sweetdeal by.
Hvordan afmelder jeg Sweetdeal’s nyhedsbrev?
Ønsker du ikke længere at modtage nyhedsbrevet om Sweetdeal’s tilbud, kan du afmelde dette på linket der findes nederst i hvert nyhedsbrev kaldet: ”Klik her for at afmelde nyhedsbrevet”.
Skulle du mod forventning stadig modtage nyhedsbrevet herefter, kan du kontakte kundeservice på kundeservice@sweetdeal.dk - her sidder vi klar til at hjælpe dig med afmeldingen.

Lokale deals - Mest stillede spørgsmål

Når du har lavet et køb på Sweetdeal, er der automatisk oprettet en profil med dine oplysninger. På denne profil kan du se alle dine køb, samt detaljer om hvert enkelt køb. Du logger ind på din profil på www.sweetdeal.dk/login

Hvordan booker jeg min Sweetdeal?
Du skal følge vejledningen i dit værdibevis for at booke din Sweetdeal. Der kan være travlhed hos Sweetdeal partneren, og vi anbefaler derfor, at du booker din Sweetdeal hurtigst muligt.
Hvor mange informationer skal jeg medbringe, når jeg vil bruge mit sweetdeal køb?
Du skal medbringe dit værdibevis i printet form eller på din mobiltelefon. Se også information på selve værdibeviset.
Jeg kan ikke få kontakt til den Sweetdeal partner/butik der står bag mit Sweetdeal køb, hvad gør jeg?
Skulle du ikke kunne få kontakt til den partner, der er tilknyttet dit Sweetdeal køb, er du velkommen til at kontakte vores kundeservice på kundeservice@sweetdeal.dk – de vil undersøge sagen nærmere og evt. sætte dig i kontakt med Sweetdeal partneren.
Send gerne den mail, som du evt. har sendt til vores partner - og som du mangler svar på. Husk at tilføje dit ordrenummer i mailen, eller den mailadresse, du har brugt ved købet.
Jeg er ikke tilfreds med min oplevelse – Hvad gør jeg?
Hvis du ikke er tilfreds med din Sweetdeal, er det vigtigt, at du klager på stedet til Sweetdeal partneren omgående. Det er Sweetdeal partnerens ansvar, at håndtere din reklamation.
Du må meget gerne sende en mail til Sweetdeal med din oplevelse.

Shopping / Produkter - Mest stillede spørgsmål

Når du har lavet et køb på Sweetdeal, er der automatisk oprettet en profil med dine oplysninger. På denne profil kan du se alle dine køb, samt detaljer om hvert enkelt køb. Du logger ind på din profil på www.sweetdeal.dk/login

Hvornår modtager jeg min vare?
Der er oplyst en leveringstid i dealen på fanebladet "Det med småt". Du kan se dealen igen ved at logge ind på din profil og vælge "mine køb". Her kan du trykke på billedet fra dealen, og få dealen frem på skærmen.

Når kampagnen er overstået sender Sweetdeal partneren din ordre ud til dig.
Jeg har ikke modtaget min vare, selvom fristen for levering er overskredet?
Du skal selv kontakte Sweetdeal partneren og rykke for din levering. Du finder Sweetdeal partnerens kontaktinformation i højre side af dealen under "aftalepart". Husk at oplyse navn, adresse og hvilket produkt, du har bestilt.
Nogle af vores leverandører har kun kundeservice via e-mail, og det er derfor ikke dem alle, der kan kontaktes telefonisk.
Jeg kan ikke få kontakt til den Sweetdeal partner/butik der står bag mit Sweetdeal køb, hvad gør jeg?
Skulle du ikke kunne få kontakt til den partner, der er tilknyttet dit Sweetdeal køb, er du velkommen til at kontakte vores kundeservice på kundeservice@sweetdeal.dk – de vil undersøge sagen nærmere og evt. sætte dig i kontakt med Sweetdeal partneren.
Send gerne den mail, som du evt. har sendt til vores partner - og som du mangler svar på. Husk at tilføje dit ordrenummer i mailen, eller den mail, du har brugt ved købet.
Jeg har modtaget en defekt vare?
Du skal kontakte Sweetdeal partneren og bede dem hjælpe med at udbedre skaden.
Jeg har fortrudt en Sweetdeal, kan jeg få pengene tilbage?
Når du har købt en vare, der sendes til dig, har du 14 dages fortrydelsesret fra den dag, du modtager varen.

Hvis du allerede har modtaget varen, skal du kontakte Sweetdeal partneren for at aftale returnering af din vare. Du skal selv sørge for at sende varen retur til Sweetdeal partneren. Ved en fortrydelse sker returfragten for egen regning.
Jeg har ikke modtaget min kvittering for mit køb - hvad gør jeg?
Kvitteringen for dit køb bliver sendt på din mail umiddelbart efter dit køb. Tjek evt. om mailen er endt i dit spamfilter.

Når du har handlet på Sweetdeal, er der oprettet en profil til dig. Du kan derfor altid logge ind med din mailadresse og den valgte adgangskode, og se din kvittering for købet. Du kan logge ind via www.wweetdeal.dk/login

Rejser - Mest stillede spørgsmål

Når du har lavet et køb på Sweetdeal, er der automatisk oprettet en profil med dine oplysninger. På denne profil kan du se alle dine køb, samt detaljer om hvert enkelt køb. Du logger ind på din profil på www.sweetdeal.dk/login

Jeg har købt en rejse med Wow Travel

Skal jeg viderebooke min rejse/mit ophold?
Ja – Du skal booke din rejse umiddelbart efter dit køb, så Wow Travel kan sikre sig, at de har alle de nødvendige oplysninger. Der er et bookinglink i dit værdibevis, som du skal bruge til at booke din rejse. Hvis denne booking ikke foretages indenfor fristen, kan vi ikke garantere, at rejsen eller opholdet kan gennemføres.
Hvordan booker jeg?
Du skal booke via det bookinglink, der står i dit værdibevis. Du skal booke til det hotel, den lufthavn og den afrejsedato, som du har købt værdibeviser til.

Det er vigtigt, at du skriver navnet på de rejsende, som det står i deres pas. Det er disse oplysninger, der vil komme til at stå på dine flyinformationer, og det er derfor vigtigt, at oplysningerne er korrekte.

Hvis du har et barn med under 2 år, skal du skrive barnets fulde navn og fødselsdato i kommentarfeltet.
Du kan skrive dine ønsker i kommentarfeltet, så vil Wow Travel gøre deres bedste for at opfylde dette.
Hvorfor er der plads til 3 rejsende på bookingen?
Der er som udgangspunkt plads til 3 personer på værelserne, hvoraf den ene plads er en opredning. Hvis der er flere end 3 rejsende, skal der laves én booking pr. værelse. Skriv gerne i kommentarfeltet, at I rejser sammen.

Hvis der er færre end 3 rejsende, skal der udfyldes det antal personer, der skal rejse – også selvom der så er tomme felter i bookingen.
Hvornår får jeg mine flytider?
Du vil modtage flyinformation direkte fra Wow Travel senest 5 dage før afrejse (selve afrejsedagen tæller også med). Du modtager ikke flybilletter/boardingpas, da du blot skal bruge dit pas til at checke ind i lufthavnen.

Wow Travel sender ikke flyinformation ud i weekenden, så hvis denne frist er i en weekend, vil Wow Travel sende dem ud den efterfølgende mandag.

Hvis du ikke har modtaget dine flyinformationer indenfor den oplyste tidsfrist, skal du tjekke om mailen evt. er endt i dit spamfilter.

Hvis du stadig ikke kan se, at du har modtaget dine flyinformationer indenfor den oplyste frist, kan du sende en mail (på engelsk) til info@wowtravel.de I denne mail skal du oplyse dato, destination og navne på de rejsende.

Hvis du modtager flyinformation med fejl i navne eller andet, skal du ligeledes skrive til ovenstående mail, da Sweetdeal desværre ikke kan ændre i disse informationer.
Jeg har ikke modtaget en bekræftelse på min rejse/mit ophold?
Når du har booket din rejse, vil du modtage en kopi af de indtastede oplysninger. Det er vigtigt, at du gennemlæser disse, og ved fejl, sender os en mail på rejser@sweetdeal.dk med de korrekte oplysninger. Hvis fejl ikke rettes, vil der stå fejlagtige oplysninger på jeres flyinformationer.

Du vil modtage en bookingbekræftelse senest på den dato, der er nævnt i dit værdibevis. Bookingbekræftelsen sendes til den mail, du har oplyst ved bookingen. Det vil også være oplyst, hvornår du modtager flytider m.m. og om informationen kommer fra Sweetdeal eller fra Wow Travel.

Hvis du ikke har modtaget din bookingbekræftelse senest på den oplyste dato, skal du tjekke om mailen evt. er endt i din uønskede post eller spam. Du kan også søge efter mailadressen rejser@sweetdeal.dk i din indbakke. Hvis du ikke finder din bookingbekræftelse, skal du sende os en mail på rejser@sweetdeal.dk.

Jeg har købt en rejse med en anden partner (ikke Wow Travel)?

Skal jeg viderebooke min rejse/mit ophold?
Ja - I langt de fleste deals, skal du viderebooke din rejse/dit ophold, så vores partner kan sikre sig, at de har alle de nødvendige oplysninger. Det vil altid være oplyst på dit værdibevis, hvordan du skal booke din rejse eller dit ophold. Hvis denne booking ikke foretages indenfor fristen, kan vi ikke garantere, at rejsen eller opholdet kan gennemføres.
Jeg har ikke modtaget en bekræftelse på min rejse/mit ophold?
Når du har viderebooket din rejse/dit ophold, vil du oftest modtage en bekræftelse fra vores partner. Der er oplyst i dit værdibevis, hvornår du kan forvente denne bekræftelse. Det vil også være oplyst, hvornår du modtager flytider m.m. og om informationen kommer fra Sweetdeal eller fra vores partner.

Hvis du ikke modtager dine oplysninger indenfor de oplyste frister, skal du kontakte rejsearrangøren og rykke for disse. Du kan se rejsearrangørens kontaktinformationer i selve dealteksten. Hvis dealen ikke længere er til salg, kan du finde linket til dealen på din profil under "mine køb".

Hvis du har købt et ophold, og har skrevet til vores partner uden at få svar, kan du sende os en kopi af mailen til rejser@sweetdeal.dk. Så vil vi meget gerne hjælpe med at rykke for svar.
Jeg har spørgsmål til opholdet eller min booking?
Da Sweetdeal ikke er informeret om det enkelte steds generelle regler, skal du kontakte vores partner direkte på den email-adresse, der er oplyst i dealen, hvis du har spørgsmål, som du ikke finder svar på i dealen eller på dit værdibevis.

Generelle spørgsmål til rejser

Jeg har fortrudt en Sweetdeal, kan jeg få pengene tilbage?
Hvis du har købt en pakkerejse med fly og hotel, er der ingen fortrydelsesret jf. forbrugeraftalelovens §18, stk. 2. - Se også vores handelsbetingelser.

Hvis du har købt et ophold, og har booket det hos vores partner, er det vores partners afbestillingsregler, der er gældende.

Hvis du ikke har booket dit ophold hos vores partner, har du som udgangspunkt 14 dages fortrydelsesret - se også vores handelsbetingelser.
Jeg er blevet syg eller forhindret, og kan ikke tage afsted?
Vi henviser til vores partneres gældende afbestillingsregler og vores kunders egne rejseforsikring.

Hvis du ikke kan finde svar på dine spørgsmål, er du velkommen til at kontakte Sweetdeal kundeservice på kundeservice@sweetdeal.dk eller på tlf. 33 75 33 20

Aftalepart:

Aftalepart: Herlev Fisk & Vildt

Hjemmeside Herlev Fisk & Vildt er den foretrukne fiskebutik på Herlev Torv siden 1985. Her fås alt frisk fisk og vildt, og du garanteres en smagsoplevelse ud over det sædvanlige. Herlev Fisk & Vildt er fokuseret på at tilbyde service af høj kvalitet og det lille dedikerede team står altid klar til at guide og hjælpe dig.
Personalet har en helt særlig evne til at gøre kunderne glade - det mærkede vores udsendte hurtigt, for når lokale beboere kom ind for at gøre det daglige delikatessekøb, stod den på hyggesnak og hjertevarme ad libitum.

Ud over et stort udvalg af fristende fisk, er du her også garanteret byens største udvalg af friske færdigretter, som blot skal lunes i ovnen. Man har også et bredt sortiment af hjemmelavede salater, der alle går som varmt brød i den lille butik på torvet. Har du ikke mulighed for at svinge forbi den fysiske forretning, tilbydes også populære catering-løsninger. Herlev Fisk & Vildt kommer gerne med forslag til menuen, men har kunderne særlige ønsker og livretter, har disse altid første prioritet.

Velkommen og velbekomme!

Herlev Fisk & Vildt
Herlev Torv 10a Herlev
CVR-nr.: 35410074

Vangede Slagteren
Vangedevej 142
2870 Dyssegård
Herlev Fisk & Vildt Beliggenhed:
Herlev Fisk & Vildt Herlev Torv 10a
Herlev, 2730, DK Få vejvisning
Vangede Slagteren Vangedevej 142
Dyssegård, 2870, DK Få vejvisning
Google Map

Andre spændende deals

EKSKLUSIVT! Smuk forårssol, samvær & saftig grillbuffet i Dyrehaven! Inviter dine kære på Kongekilden
solgt 0

Sol og grillbuffet i Dyrehaven på Kongekilden

Saml de bedste til grillbuffet på Kongekilden inden cirkusrevyen, bakken eller en dejlig tur i dyrehaven! Forårets brise og de gode vibrationer blæser i vores ...
Pris 129,-
Før 258,-
Før 129,-
- 50%
Se deal
Ambitiøs italiensk 3 eller 4-retters menu tilberedt af uddannet kok fra NIMB hos Piccola Venezia i Gentofte
solgt 13

Ambitiøs italiensk 3 eller 4-retters i Gentofte

Hvis du er vild med smagen af Italien, så læs lige videre her. Nu slår italienske Piccola Venezia igen dørene op, og serverer en klassisk italiensk 3 eller 4-retters menu ...
Pris 179,-
Før 363,-
Før 184,-
- 51%
Se deal
FREMRAGENDE! Nyd 5 flotte gourmet-retter i indre by hos populære Restaurant Grønnegade
solgt 108

Nyd 5 gourmet-retter hos Restaurant Grønnegade

Det er næppe nogen hemmelighed, at Restaurant Grønnegade virkelig kan noget. Nu har vi fornøjelsen af at kunne tilbyde jer en madoplevelse lidt udover det sædvanli...
Pris 325,-
Før 650,-
Før 325,-
- 50%
Se deal
Indbydende 3-retters menu på charmerende FRB.: Café Cici serverer kvalitetstid og klassiske retter
solgt 22

Indbydende 3-retters menu hos Café Cici på Frb.

Sæt lidt kvalitetstid af til at nyde en god 3-retters menu på hyggelige Café Cici på Frederiksberg. Menuen er klar og stedet er valgt! Nu er det blot op til dig at...
Pris 139,-
Før 289,-
Før 150,-
- 52%
Se deal
Smuttur til Mexico! Valgfri hovedret + nachos m. guacamole - Take away el. eat in hos Taco Diner i Kbh. K
solgt 638

Valgfri hovedret + Nachos m. guacamole i Kbh. K

Chimichanga ..uh! Quesadilla..uh! Burrito..uh uh! Det kunne godt lyde som et sprødt sommerhit, men det er det ikke. Det er nemlig 2 ud af 6 suverænt lækre mexicanske ...
Pris 67,-
Før 134,-
Før 67,-
- 50%
Se deal
ENDELIG! Veldrejet 3-retters menu med valgmuligheder hos Modern American Diner på Københavns 'Times Square'
solgt 540

3-retters menu hos Modern American Diner

Sidste gang kunne vi sende mere end 4000 sultne Sweetdealers til MAD - Modern American Diner. Nu er succesen tilbage! Med dagens Sweetdeal har du, helt eksklusivt, mulig...
Pris 165,-
Før 340,-
Før 175,-
- 51%
Se deal
Anmelderdarling, hotspot og hyggehule! Tight i Kbh K fremtryller en flot 3-retters aftenmenu til under halv pris
solgt 461

Tight i Kbh K fremtryller en flot 3-retters menu

Anmelderdarling, hotspot, hyggehule - kært barn har mange navne, og 'Tight' i Hyskenstræde er i den grad elsket. Sammensæt selv din egen 3-retters aftenmenu ud fra et udva...
Pris 169,-
Før 350,-
Før 181,-
- 52%
Se deal
Skål foråret ind! Saml dine gutter og gutinder til øl- eller Irish Whiskey smagning på Shamrock Inn
solgt 199

Øl eller Whiskey smagning på Shamrock Inn

Omfavn det blomstrende forår og sving forbi Shamrock Inn med dine gutter og gutinder, hvor I serveres gode øl eller ægte Irish whiskey. I anledning af St. Patrick's Day ...
Pris 75,-
Før 150,-
Før 75,-
- 50%
Se deal
SUCCES! Vælg mellem 2 deluxe menuer tilberedt af erfaren sushikok fra velomtalte Amager Fisk hos Meny ★
solgt 212

Suveræn sushi-succes på Amager er tilbage

Sushi-succesen er endelig tilbage på Sweetdeal. Og vi er ikke de eneste, der ikke kan få armene ned! "Den bedste sushi jeg længe har fået! Kan simpelthen ikke få armene n...
Pris 169,-
Før 369,-
Før 200,-
- 54%
Se deal
Besøg Café Fata’Morgana på Nørrebro: Valgfri 3-retters menu eller smagfuld middelhavstapas
solgt 113

Tapas eller 3-retters hos Café Fata’Morgana på Nørrebro

Inviter dit favorit selskab på en lækker middelhavs-tapas eller 3-retters menu på Café Fata’Morgana på det hippe Nørrebro! Café Fata'Morgana bringer smagen af middelhavet...
Pris 79,-
Før 159,-
Før 80,-
- 50%
Se deal
Eftertragtet hverdagsbrunch-buffet inkl. 1 glas bobler + kaffe/the & juice ad libitum hos Café Phenix ved Amager Strandpark
solgt 845

Brunch buffet inkl. kaffe/the og juice på Amager

I september kunne vi sende 2783 Sweetdealers på en forrygende madoplevelse. Nu er succesen tilbage! Café Phenix på Amager vil gerne glæde jer med et lækkert Sweetdeal-ti...
Pris 95,-
Før 190,-
Før 95,-
- 50%
Se deal
Ristorante Nino & Franco - hvor mad er tradition: Enkelt og autentisk italiensk 3-retters menu tæt på Søerne
solgt 267

Enkelt og autentisk italiensk 3-retters menu

Har du endnu ikke fået fornøjelsen af Nino og Francos italienske kokkekunst? Gennem årene har vi sendt tusindvis af glade Sweetdealers afsted, og det er ikke uden grund. ...
Pris 149,-
Før 320,-
Før 171,-
- 53%
Se deal