- 53%

Åbningstilbud fra bæredygtige Det Simrer på Østerbro: Vælg en lækker frokostret eller 2-retters aftenmenu

Det Simrer
Værdi 105,-
- 53%
Spar 56,-
Tid tilbage: 00:00:00
fra 49,-
har købt
827
Dealen er slut

Vælg type:

49,-
1 frokostret (Skipperlabskovs) (Værdi 105,-)
149,-
2-retters aftenmenu (forret + hovedret eller hovedret + dessert) (Værdi 298,-)
Dealen er slut

Dealen

København har fået en ny stjerne, og det fejrer vi på Sweetdeal med et appetitvækkende vintertilbud. Nu kan du nemlig slå vejen forbi nyåbnede Det Simrer på Østerbro, der serverer bæredygtig simremad med masser af smag, saft og kraft til vintersnue og indendørshygge.

Som navnet antyder, har den nyåbnede restaurant fokus på simremad, og den såkaldte slowfood passer perfekt til de kommende kolde vintermåneder.

Nyd en frokost eller 2-retters menu, der har fået masser af tid og kærlighed - ikke mindst.

Vælg en ægte fransk klassiker Boeuf Bourguignon til aften eller en gedigen skipperlabskovs med hjemmesyltede rødbeder til frokost. Valget er dit. Du kan læse mere om de lækre simreretter nedenfor.

Hos Det Simrer vægtes bæredygtighed højt, og teamet bag tilstræber kontinuerligt at forbedre sig. Som en del af produkt bæredygtighed vælger de også økologiske produkter, der hvor det er muligt. Derfor er basisvarer som bl.a. kaffe, mælk, smør, æg, sukker, mel, grøntsager, brød økologiske.

De fine nyindrettede lokaler er hyggelige og indbydende med udsyn til vine og fermenterede specialiteter i vitriner og montrer. Så der er noget at kigge på, mens I nyder en varm vinterret.

Tag din yndlingsperson under armen og nyd en veltilberedt simreret!

Facebook: https://www.facebook.com/detsimrer/?fref=ts
instagram: https://www.instagram.com/detsimrer/



Helt konkret betyder bæredygtighed på Det Simrer at;

⋆ De tilstræber at have så lidt madspild som muligt
⋆ De handler med lokale og danske leverandører i det omfang det er muligt og hensigtsmæssigt
⋆ De iværksætter løbende tiltag med henblik på at spare på vand og el
⋆ De laver mad fra bunden uden unødvendige tilsætningsstoffer
⋆ De arbejder henimod at langt hovedparten af vores råvarer skal være økologiske eller biodynamiske.




Vælg mellem følgende:

1 frokostret
Skipperlabskovs serveret med hjemmesyltede rødbeder og rugbrød
Normalpris: 105 kr. Sweetdeal pris: 49 kr.

2-retters aftenmenu
Normalpris: 298 kr. Sweetdealpris: 149 kr.

Forret
Røget færøsk laks fra "Letz" med råmarineret fennikel
(95 kr.)

Hovedret
Boeuf Bourgignon - én af de helt store klassikere fra det franske køkken.
Tilberedt langsomt med oksekød, champignon, bacon og rødvin.
Hertil kartoffel-rodfrugtmos og valgfrit grønt
(203 kr.)

Dessert
Gammeldags Æblekage
(70 kr.)






Godt at vide

Værdibeviset gælder indtil 29. marts 2017.
Book bord på tlf. 35553141 eller benyt formularen på hjemmesiden www.detsimrer.dk
Ved booking via hjemmesiden skal der noteres i "Besked-feltet", at det er en Sweetdeal.
Husk at booke bord i god tid og senest 1 dag i forvejen.
Der tages forbehold for travlhed og evt. fuldt bookede dage (særligt fredag og lørdag aften).
Restauranten er åben alle dage kl. 11:00 - 22:00 (køkkenet lukker kl. 21:00)


Vigtig viden

  • Værdibeviset fremsendes umiddelbart efter dit køb.
  • Værdibeviset gælder indtil 29. marts 2017.
  • Book bord på tlf. 35553141 eller benyt formularen på hjemmesiden www.detsimrer.dk
  • Ved booking via hjemmesiden skal der noteres i "Besked-feltet", at det er en Sweetdeal.
  • Husk at booke bord i god tid og senest 1 dag i forvejen.
  • Der tages forbehold for travlhed og evt. fuldt bookede dage (særligt fredag og lørdag aften).
  • Restauranten er åben alle dage kl. 11:00 - 22:00 (køkkenet lukker kl. 21:00)
  • Aftaleparten er: Det Simrer. Tjenesteydelsen leveres af aftaleparten. Sweetdeal er derfor ikke ansvarlig for eventuelle fejl eller mangler i forbindelse med aftalepartens levering af tjenesteydelsen, medmindre andet følger af ufravigelig lovgivning.

Mest stillede spørgsmål til Sweetdeal

Husk, hvis du har købt en deal, kan du logge ind på din profil og finde værdibeviser, oplysninger om køb, kredit m.m. Du kan logge ind på www.sweetdeal.dk/login

Oversigt

Hvis du ikke kan finde svar på dine spørgsmål, er du velkommen til at kontakte Sweetdeal kundeservice på kundeservice@sweetdeal.dk eller på tlf. 33 75 33 20

Generelle spørgsmål

Hvornår modtager jeg mit værdibevis?
Værdibeviset til din Sweetdeal, bliver udsendt umiddelbart efter dit køb. Hvis du ikke modtager dit værdibevis umiddelbart efter købet, skal du tjekke dit spamfilter, da mailen evt. kan være der.

Hvis du har købt et produkt, der sendes til dig, vil du modtage en kvittering i stedet for et værdibevis.

Skulle du ikke finde dit værdibevis i dit spamfilter, kan det skyldes, at du ved en fejl har angivet den forkerte mailadresse, da du købte din Sweetdeal. Skulle det være tilfældet, kan du kontakte kundeservice på kundeservice@sweetdeal.dk og få tilsendt en kopi af dit værdibevis til den korrekte mailadresse.
Hvor længe er mit værdibevis gyldigt?
Gyldigheden af et Sweetdeal værdibevis er afhængig af den enkelte Sweetdeal, og er angivet på selve værdibeviset, samt i Sweetdeal tilbuddet.
Jeg er kommet til at slette mit værdibevis, hvad gør jeg?
Når du har handlet på Sweetdeal, er der oprettet en profil til dig. Du kan derfor altid logge ind med din mailadresse og den valgte adgangskode, og udskrive dine værdibeviser. Værdibeviserne kan udskrives indtil den dato, de udløber. Du kan logge ind på www.sweetdeal.dk/login
Jeg kan ikke få lov at gennemføre mit køb?
Hvis du oplever problemer undervejs i dit køb, er det oftest fordi, der er tastet forkert i enten kortnummer, udløbsdato eller sikkerhedskode (CVV) fra dit betalingskort. Tjek disse indtastninger grundigt og forsøg at gennemføre købet igen. Hvis du har handlet på Sweetdeal tidligere, skal du logge ind på din profil, før du kan gennemføre købet. Hvis du stadig oplever problemer med købet, kan du kontakte vores kundeservice på tlf. 33 75 33 20.
Jeg er blevet syg eller forhindret, og kan ikke komme til den aftalte tid?
Du skal henvende dig til partneren og høre hvilke muligheder, de kan tilbyde dig. Der henvises til partnerens gældende afbestillingsregler.
Jeg har fortrudt en Sweetdeal, kan jeg få pengene tilbage?
Du har som udgangspunkt 14 dages fortrydelsesret ifølge købeloven, der er dog nogle undtagelser – se nedenfor og læs mere om dette i vores handelsbetingelser (link til http://www.berlingskemedia.dk/handelsbetingelser7-2/)

Der er ikke fortrydelsesret ved køb af værdibeviser til bl.a. nedenstående ydelser i henhold til forbrugeraftalelovens § 18, stk. 2:
  • persontransport, fx rejser med fly, bus, tog, taxi mv.
  • indkvartering, fx ophold på hotel, vandrehjem eller campingplads og leje af sommerhus,
  • pakkerejser, jf. afsnittet “Særligt om pakkerejser ved Sweetdeal Travel “ i handelsbetingelserne.
  • forplejning, fx restaurantbesøg og levering af mad (catering),
  • fritidstilbud, fx biografbesøg, teaterforestillinger, koncerter, sportsstævner mv.,
Min Sweetdeal er udløbet, kan jeg få gyldighedsperioden forlænget?
Det er op til den partner, der gennemfører dealen, at beslutte om de vil tage imod værdibeviser efter udløbsdatoen. Du skal derfor kontakte dem for at høre om dine muligheder. Sweetdeal kan ikke tage denne beslutning på vores partners vegne.
Jeg har bedt om at få refunderet mit Sweetdeal køb, men jeg endnu ikke fået pengene retur, hvorfor?
Hvis der er fortrydelsesret på dit køb, kan der gå op til 14 dage fra dit Sweetdeal køb er annulleret, til beløbet er synligt på din bankkonto. Beløbet vil inden for de 14 dage blive tilbageført til den konto, det er hævet fra, og vil være angivet med afsenderen: ”Sweetdeal eller Berlingske”.
Har du betalt via MasterCard, vil beløbet først fremgå ved næstkommende månedsoversigt, såfremt udbetalingen er foretaget efter den 20. i måneden.
Kan jeg modtage nyhedsbreve med Sweetdeal tilbud fra mere end én by?
Ja – du kan modtage Sweetdeal tilbud fra alle de byer, der kunne have interesse, du skal blot tilmelde dig nyhedsbrevet under den enkelte Sweetdeal by.
Hvordan afmelder jeg Sweetdeal’s nyhedsbrev?
Ønsker du ikke længere at modtage nyhedsbrevet om Sweetdeal’s tilbud, kan du afmelde dette på linket der findes nederst i hvert nyhedsbrev kaldet: ”Klik her for at afmelde nyhedsbrevet”.
Skulle du mod forventning stadig modtage nyhedsbrevet herefter, kan du kontakte kundeservice på kundeservice@sweetdeal.dk - her sidder vi klar til at hjælpe dig med afmeldingen.

Lokale deals - Mest stillede spørgsmål

Når du har lavet et køb på Sweetdeal, er der automatisk oprettet en profil med dine oplysninger. På denne profil kan du se alle dine køb, samt detaljer om hvert enkelt køb. Du logger ind på din profil på www.sweetdeal.dk/login

Hvordan booker jeg min Sweetdeal?
Du skal følge vejledningen i dit værdibevis for at booke din Sweetdeal. Der kan være travlhed hos Sweetdeal partneren, og vi anbefaler derfor, at du booker din Sweetdeal hurtigst muligt.
Hvor mange informationer skal jeg medbringe, når jeg vil bruge mit sweetdeal køb?
Du skal medbringe dit værdibevis i printet form eller på din mobiltelefon. Se også information på selve værdibeviset.
Jeg kan ikke få kontakt til den Sweetdeal partner/butik der står bag mit Sweetdeal køb, hvad gør jeg?
Skulle du ikke kunne få kontakt til den partner, der er tilknyttet dit Sweetdeal køb, er du velkommen til at kontakte vores kundeservice på kundeservice@sweetdeal.dk – de vil undersøge sagen nærmere og evt. sætte dig i kontakt med Sweetdeal partneren.
Send gerne den mail, som du evt. har sendt til vores partner - og som du mangler svar på. Husk at tilføje dit ordrenummer i mailen, eller den mailadresse, du har brugt ved købet.
Jeg er ikke tilfreds med min oplevelse – Hvad gør jeg?
Hvis du ikke er tilfreds med din Sweetdeal, er det vigtigt, at du klager på stedet til Sweetdeal partneren omgående. Det er Sweetdeal partnerens ansvar, at håndtere din reklamation.
Du må meget gerne sende en mail til Sweetdeal med din oplevelse.

Shopping / Produkter - Mest stillede spørgsmål

Når du har lavet et køb på Sweetdeal, er der automatisk oprettet en profil med dine oplysninger. På denne profil kan du se alle dine køb, samt detaljer om hvert enkelt køb. Du logger ind på din profil på www.sweetdeal.dk/login

Hvornår modtager jeg min vare?
Der er oplyst en leveringstid i dealen på fanebladet "Det med småt". Du kan se dealen igen ved at logge ind på din profil og vælge "mine køb". Her kan du trykke på billedet fra dealen, og få dealen frem på skærmen.

Når kampagnen er overstået sender Sweetdeal partneren din ordre ud til dig.
Jeg har ikke modtaget min vare, selvom fristen for levering er overskredet?
Du skal selv kontakte Sweetdeal partneren og rykke for din levering. Du finder Sweetdeal partnerens kontaktinformation i højre side af dealen under "aftalepart". Husk at oplyse navn, adresse og hvilket produkt, du har bestilt.
Nogle af vores leverandører har kun kundeservice via e-mail, og det er derfor ikke dem alle, der kan kontaktes telefonisk.
Jeg kan ikke få kontakt til den Sweetdeal partner/butik der står bag mit Sweetdeal køb, hvad gør jeg?
Skulle du ikke kunne få kontakt til den partner, der er tilknyttet dit Sweetdeal køb, er du velkommen til at kontakte vores kundeservice på kundeservice@sweetdeal.dk – de vil undersøge sagen nærmere og evt. sætte dig i kontakt med Sweetdeal partneren.
Send gerne den mail, som du evt. har sendt til vores partner - og som du mangler svar på. Husk at tilføje dit ordrenummer i mailen, eller den mail, du har brugt ved købet.
Jeg har modtaget en defekt vare?
Du skal kontakte Sweetdeal partneren og bede dem hjælpe med at udbedre skaden.
Jeg har fortrudt en Sweetdeal, kan jeg få pengene tilbage?
Når du har købt en vare, der sendes til dig, har du 14 dages fortrydelsesret fra den dag, du modtager varen.

Hvis du allerede har modtaget varen, skal du kontakte Sweetdeal partneren for at aftale returnering af din vare. Du skal selv sørge for at sende varen retur til Sweetdeal partneren. Ved en fortrydelse sker returfragten for egen regning.
Jeg har ikke modtaget min kvittering for mit køb - hvad gør jeg?
Kvitteringen for dit køb bliver sendt på din mail umiddelbart efter dit køb. Tjek evt. om mailen er endt i dit spamfilter.

Når du har handlet på Sweetdeal, er der oprettet en profil til dig. Du kan derfor altid logge ind med din mailadresse og den valgte adgangskode, og se din kvittering for købet. Du kan logge ind via www.wweetdeal.dk/login

Rejser - Mest stillede spørgsmål

Når du har lavet et køb på Sweetdeal, er der automatisk oprettet en profil med dine oplysninger. På denne profil kan du se alle dine køb, samt detaljer om hvert enkelt køb. Du logger ind på din profil på www.sweetdeal.dk/login

Jeg har købt en rejse med Wow Travel

Skal jeg viderebooke min rejse/mit ophold?
Ja – Du skal booke din rejse umiddelbart efter dit køb, så Wow Travel kan sikre sig, at de har alle de nødvendige oplysninger. Der er et bookinglink i dit værdibevis, som du skal bruge til at booke din rejse. Hvis denne booking ikke foretages indenfor fristen, kan vi ikke garantere, at rejsen eller opholdet kan gennemføres.
Hvordan booker jeg?
Du skal booke via det bookinglink, der står i dit værdibevis. Du skal booke til det hotel, den lufthavn og den afrejsedato, som du har købt værdibeviser til.

Det er vigtigt, at du skriver navnet på de rejsende, som det står i deres pas. Det er disse oplysninger, der vil komme til at stå på dine flyinformationer, og det er derfor vigtigt, at oplysningerne er korrekte.

Hvis du har et barn med under 2 år, skal du skrive barnets fulde navn og fødselsdato i kommentarfeltet.
Du kan skrive dine ønsker i kommentarfeltet, så vil Wow Travel gøre deres bedste for at opfylde dette.
Hvorfor er der plads til 3 rejsende på bookingen?
Der er som udgangspunkt plads til 3 personer på værelserne, hvoraf den ene plads er en opredning. Hvis der er flere end 3 rejsende, skal der laves én booking pr. værelse. Skriv gerne i kommentarfeltet, at I rejser sammen.

Hvis der er færre end 3 rejsende, skal der udfyldes det antal personer, der skal rejse – også selvom der så er tomme felter i bookingen.
Hvornår får jeg mine flytider?
Du vil modtage flyinformation direkte fra Wow Travel senest 5 dage før afrejse (selve afrejsedagen tæller også med). Du modtager ikke flybilletter/boardingpas, da du blot skal bruge dit pas til at checke ind i lufthavnen.

Wow Travel sender ikke flyinformation ud i weekenden, så hvis denne frist er i en weekend, vil Wow Travel sende dem ud den efterfølgende mandag.

Hvis du ikke har modtaget dine flyinformationer indenfor den oplyste tidsfrist, skal du tjekke om mailen evt. er endt i dit spamfilter.

Hvis du stadig ikke kan se, at du har modtaget dine flyinformationer indenfor den oplyste frist, kan du sende en mail (på engelsk) til info@wowtravel.de I denne mail skal du oplyse dato, destination og navne på de rejsende.

Hvis du modtager flyinformation med fejl i navne eller andet, skal du ligeledes skrive til ovenstående mail, da Sweetdeal desværre ikke kan ændre i disse informationer.
Jeg har ikke modtaget en bekræftelse på min rejse/mit ophold?
Når du har booket din rejse, vil du modtage en kopi af de indtastede oplysninger. Det er vigtigt, at du gennemlæser disse, og ved fejl, sender os en mail på rejser@sweetdeal.dk med de korrekte oplysninger. Hvis fejl ikke rettes, vil der stå fejlagtige oplysninger på jeres flyinformationer.

Du vil modtage en bookingbekræftelse senest på den dato, der er nævnt i dit værdibevis. Bookingbekræftelsen sendes til den mail, du har oplyst ved bookingen. Det vil også være oplyst, hvornår du modtager flytider m.m. og om informationen kommer fra Sweetdeal eller fra Wow Travel.

Hvis du ikke har modtaget din bookingbekræftelse senest på den oplyste dato, skal du tjekke om mailen evt. er endt i din uønskede post eller spam. Du kan også søge efter mailadressen rejser@sweetdeal.dk i din indbakke. Hvis du ikke finder din bookingbekræftelse, skal du sende os en mail på rejser@sweetdeal.dk.

Jeg har købt en rejse med en anden partner (ikke Wow Travel)?

Skal jeg viderebooke min rejse/mit ophold?
Ja - I langt de fleste deals, skal du viderebooke din rejse/dit ophold, så vores partner kan sikre sig, at de har alle de nødvendige oplysninger. Det vil altid være oplyst på dit værdibevis, hvordan du skal booke din rejse eller dit ophold. Hvis denne booking ikke foretages indenfor fristen, kan vi ikke garantere, at rejsen eller opholdet kan gennemføres.
Jeg har ikke modtaget en bekræftelse på min rejse/mit ophold?
Når du har viderebooket din rejse/dit ophold, vil du oftest modtage en bekræftelse fra vores partner. Der er oplyst i dit værdibevis, hvornår du kan forvente denne bekræftelse. Det vil også være oplyst, hvornår du modtager flytider m.m. og om informationen kommer fra Sweetdeal eller fra vores partner.

Hvis du ikke modtager dine oplysninger indenfor de oplyste frister, skal du kontakte rejsearrangøren og rykke for disse. Du kan se rejsearrangørens kontaktinformationer i selve dealteksten. Hvis dealen ikke længere er til salg, kan du finde linket til dealen på din profil under "mine køb".

Hvis du har købt et ophold, og har skrevet til vores partner uden at få svar, kan du sende os en kopi af mailen til rejser@sweetdeal.dk. Så vil vi meget gerne hjælpe med at rykke for svar.
Jeg har spørgsmål til opholdet eller min booking?
Da Sweetdeal ikke er informeret om det enkelte steds generelle regler, skal du kontakte vores partner direkte på den email-adresse, der er oplyst i dealen, hvis du har spørgsmål, som du ikke finder svar på i dealen eller på dit værdibevis.

Generelle spørgsmål til rejser

Jeg har fortrudt en Sweetdeal, kan jeg få pengene tilbage?
Hvis du har købt en pakkerejse med fly og hotel, er der ingen fortrydelsesret jf. forbrugeraftalelovens §18, stk. 2. - Se også vores handelsbetingelser.

Hvis du har købt et ophold, og har booket det hos vores partner, er det vores partners afbestillingsregler, der er gældende.

Hvis du ikke har booket dit ophold hos vores partner, har du som udgangspunkt 14 dages fortrydelsesret - se også vores handelsbetingelser.
Jeg er blevet syg eller forhindret, og kan ikke tage afsted?
Vi henviser til vores partneres gældende afbestillingsregler og vores kunders egne rejseforsikring.

Hvis du ikke kan finde svar på dine spørgsmål, er du velkommen til at kontakte Sweetdeal kundeservice på kundeservice@sweetdeal.dk eller på tlf. 33 75 33 20

Aftalepart:

Aftalepart: Det Simrer

CVR-nr.: 37500658


Det Simrer Beliggenhed:
Det Simrer Melchiors Plads 3
København Ø, 2100, DK Få vejvisning
Google Map

Andre spændende deals

Svært ved at bestemme dig på forhånd? Stil sulten med 2 eller 3 valgfri retter hos Café E i Hvidovre
solgt 0

Valgfri menu med 2 eller 3 retter i Hvidovre

Vi kender det allesammen. Måske havde du lyst til en speciel ret, da du planlagde dit restaurantbesøg, men når du så sidder med menukortet i hånden, er det noget helt ande...
Pris 139,-
Før 314,-
Før 175,-
- 56%
Se deal
Populær luksustapas: Få en lækker anretning og nyd en gourmet kaffe hos Lundgren V.I.P Gothersgade
solgt 216

Populær luksustapas hos Lundgren i Gothersgade

Med 4 ud af 5 stjerner på Tripadvisor og mere end 1500 solgte værdibeviser sidste gang, er det næppe nogen hemmelighed, at Lundgren V.I.P. kan noget. Er du også vild med ...
Pris 119,-
Før 238,-
Før 119,-
- 50%
Se deal
Akiba Sushi - BESTSELLER! Spis luksus sushi på Frederiksberg - vælg mellem 2 menuer
solgt 234

Få luksus-menuer hos Akiba Sushi på Frederiksberg

Vi er stolte af igen at kunne servere luksus-menuer fra populære Akiba Sushi på Frederiksberg. En særdeles god nyhed til alle sushi-elskere. Mere end 5000 solgte værdibev...
Pris 199,-
Før 457,-
Før 258,-
- 56%
Se deal
3-retters middag hos velomtalte Restaurant Eros med frit valg fra hele a la carte menuen + Bonus
solgt 78

Valgfri 3-retters hos Restaurant Eros + Bonus

Populære Eros er tilbage! Tusindvis af kunder har besøgt den lille restaurant. Nu er det din tur. Få en helstøbt middagsoplevelse, der er både enkel og smagfuld tilberedt...
Pris 159,-
Før 346,-
Før 187,-
- 54%
Se deal
2 for 1: Nyd 2 x Hereford Gastro Burger eller 2 x Snackburger Deluxe hos Sunset Boulevard i Slagelse
solgt 46

2 x Hereford Gastro eller 2 x Snackburger Deluxe

Sweetdeal giver dig igen muligheden for at få stillet sulten hos den danske restaurantkæde Sunset Boulevard. Måske har du allerede en favorit blandt deres lækre burgere o...
Pris 25,-
Før 50,-
Før 25,-
- 50%
Se deal
Klassisk 2-retters aftenmenu med bl.a. wienerschnitzel og æblekage på Nyhavnskroen i Nyhavn
solgt 134

2-retters menu på Nyhavnskroen i hyggelige Nyhavn

En klassisk darling fra Nyhavn er tilbage på Sweetdeal-menuen. Med mere end 1500 solgte værdibeviser tidligere, kan vi nu igen, i samarbejde med Nyhavnskroen, tilbyd...
Pris 139,-
Før 300,-
Før 161,-
- 54%
Se deal
Nyhed til legebørn og de madglade: 1 times Shuffleboard og burgermenu hos Shuffleboard Bar i Kbh K
solgt 522

1 times Shuffleboard og burgermenu i indre by

Savner du sjov i hverdagen eller planlægger du den næste udflugt? Her er en deal til legebørnene og de madglade. I Adelgade finder du ikke kun Petanque Bar, men også Shuf...
Pris 85,-
Før 174,-
Før 89,-
- 51%
Se deal
Formidabel fransk 3-retters frokost på Le Basilic i København V
solgt 145

Fransk 3-retters frokost på Le Basilic i Kbh. V

Parlez-vous français? Hvis ikke så gør det ikke noget. Du kan sagtens forstå den franske tone i de formidable retter hos Le Basilic på Vesterbro i københavn. Restaurant L...
Pris 149,-
Før 350,-
Før 201,-
- 57%
Se deal
Tapas por favor: Få 14 autentiske spanske tapas retter hos El Porron ved Torvehallerne
solgt 408

14-retters tapas hos El Porron ved Torvehallerne

Et stenkast fra Torvehallerne, et par trappetrin nede i kælderen i Vendersgade 10, ligger El Porron. En spansk enklave fristes man til at sige, da alt fra udsmykning ...
Pris 169,-
Før 349,-
Før 180,-
- 52%
Se deal
Gå på opdagelse i det vietnamesiske køkken med en valgfri 3-retters menu hos Bonjour Vietnam på Vesterbro
solgt 179

3-retters valgfri vietnamesisk menu på Vesterbro

Bonjour Vietnam er en vietnamesisk perle, smukt beliggende i Teaterarkaden lige ved Det Ny Teater på Vesterbro. Hos Bonjour Vietnam laves al mad fra bunden, og der følges...
Pris 165,-
Før 339,-
Før 174,-
- 51%
Se deal
Støvleland på Østerbro: Ægte italiensk 2-retters luksus frokostmenu hos Ristorante L'Imperatore ♥
solgt 56

Italiensk 2-retters frokostmenu hos L'Imperatore

Buongiorno e benvenuto! Nu kan du få et stykke af Italien, når L'Imperatore på Østerbro igen slår dørene op for vores kære Sweetdeal-kunder. Maden kommer ikke tættere på ...
Pris 127,-
Før 255,-
Før 128,-
- 50%
Se deal
Græsk mad, når det er bedst! Sammensæt din egen 3-retters menu hos Restaurant Bakaliko i Kbh K
solgt 362

Valgfri græsk 3-retters hos Restaurant Bakaliko

Græsk mad smager af ferie og sol over Det Ægæiske Hav, venlige smil og respekt for traditionerne. Tag på en smuttur mod varmere himmelstrøg midt i København K, hvor Bakali...
Pris 159,-
Før 407,-
Før 248,-
- 61%
Se deal
Superlækker NYHED: Vælg mellem 'Mandemad' eller burgermenu fra hippe KOHAOF på Vesterbro
solgt 558

Mandemad eller burgermenu fra KOHAOF på Vesterbro

KOHAOF er stærkt tilbage på Sweetdeal! Denne gang kan du prøve nye hammerlækre, nærende og fyldige retter. Vi lover dig - du bliver ikke skuffet! Med denne Sweetdeal...
Pris 54,-
Før 109,-
Før 55,-
- 50%
Se deal
Hent 3 kilo hjemmelavet, friskfanget fiskefars af bedste kvalitet fra Herlev Fisk & Vildt eller Vangede Slagteren
solgt 139

Hent 3 kg frisk fiskefars fra Herlev Fisk & Vildt

Lav verdens bedste fiskedeller og glæd familie og venner med en fiskesmag, der ikke kan sammenlignes med andre i hovedstaden. Med dagens Sweetdeal kan du nemlig hente int...
Pris 95,-
Før 240,-
Før 145,-
- 60%
Se deal
The Aussie Experience: Bestselleren Banksia i Boltens Gård serverer en perfekt 3-retters gourmet-menu
solgt 1006

3-retters gourmet-menu i Boltens Gård i Banksia

Populær deal - ny menu - og rigtig meget at glæde sig til. Bestselleren Banksia er tilbage! Restaurant Banksia er siden åbningen for blot to år siden blevet 'talk of the ...
Pris 199,-
Før 435,-
Før 236,-
- 54%
Se deal