- 35%

Lækker lørdagshygge i smukke omgivelser : Nyd et sønderjysk kaffebord for 2 på Kommandørgården

Hotel Kommandørgården
Værdi 270,-
- 35%
Spar 95,-
Tid tilbage: 00:00:00
175,-
har købt
113

Dealen

Har du en svaghed for kage og andre søde sager? Med dagens Sweetdeal kan I komme i den syvende kagehimmel, når Kommandørgården serverer deres overdådige kaffebord på bedste sønderjyske manér.

Smag på 20 forskellige slags kager, både bløde, tørre og hårde kager - der er noget for enhver smag! Prøv blandt andet den friske rabarber-up-side-down kage, den traditionelle stribekage, overdådige lagkager eller chokoladetunge brownies. Efter det store kagebord kan motion og frisk luft gøre underværker. Gå en smuk tur langs Vadehavet eller en snup en svømmetur i Vesterhavet.

I må være 2 til bords med 1 værdibevis, så inviter din bedste ven eller en du holder af på en lørdags hyggestund med et utal af lækre kager. Kommandørgården byder velkommen inden for i varmen og serverer lækkerier til ganen.

Dagens Sweetdeal:

  • Sønderjysk kaffebord for 2 personer på Kommandørgården.
  • Kaffebordet serveres hver lørdag kl. 15.00 – 16.30.

Normalpris: 270 kr. / Din Sweetdealpris: 175 kr.

Velbekomme!


OBS! Værdibeviset kan ikke benyttes i ugerne 27-34.


Kommandørgårdens sønderjyske kaffebord

Eksempler på hvad bordet kan indeholde:
Rugbrødstorte
Lagkage
Stribekage
Ananas- og ingefærpavlova
Cremesnitter

Boller
Hindbærsnitter

Black forest lagkage
Rabarber-up-side-down kage
Vandbakkelser
Wiener-stænger,
Cheese cake
Romkugler
Berlinere
Brownies
Småkager


Og meget mere...





Historien om Det Sønderjyske Kaffebord
Fra omkring 1870 til 1920 var det sønderjyske kaffebord et adelsmærke for Sønderjylland. Sønderjyderne måtte ikke samles om alkohol fordi preusserne mente at det løsnede sønderjydernes danske tungebånd. Derfor samledes sønderjyderne sig i stedet om kaffe og kage, hvor de sønderjyske koner begyndte at konkurre om at lave de mægtigste kager.


Kaffebord indledtes i reglen med boller og kringler og måske en søsterkage. Så fulgte pladekage og sandkage med og uden creme. Hermed var bunden lagt, godt og vel. Og nu kom det vigtigste: Lagkagerne. Der skulle være mindst to, af hvilke den ene typisk var brødtærten. Men hermed var man ikke færdig.

Bagværk som riskage og cremesnitter fulgte ofte efter som en blid overgang til småkagerne - gerne en fem-seks slags. En gæst måtte ikke lade en kage gå forbi uden at skulle smage, sprang man over, læssede værtinden et pænt stykker over på tallerkenen.


Godt at vide:

✔ Værdibeviset er gældende til den 11. november 2017.
✔ Værdibeviset gælder for 2 personer til 1 sønderjysk kaffebord.
✔ Maks. 1 værdibevis pr. husstand.
✔ Kaffebordet serveres hver lørdag kl. 15.00 – 16.30.
✔ Bemærk: værdibeviset kan ikke benyttes i ugerne 27 til 34.
✔ Billederne af kaffe, kage og te er vejledende.
✔ Din booking skal foretages senest 1. august 2017.
✔ For at booke bord, skal du fremsende værdibeviset til os på mail info@kommandoergaarden.dk med angivelse af navn, adresse og telefonnummer.

Vigtig viden

  • Værdibeviset er gældende til den 11. november 2017.
  • Værdibeviset gælder for 2 personer til 1 sønderjysk kaffebord på Kommandørgården.
  • Maks. 1 værdibevis pr. husstand.
  • Kaffebordet serveres hver lørdag kl. 15.00 – 16.30.
  • Bemærk: kan ikke benyttes i ugerne 27 til 34.
  • Billederne af kaffe, kage og te er vejledende.
  • Denne kampagne er en Sweetdeal Special-deal, hvilket betyder at der er de lovpligtige 14 dages refunderings-mulighed for dig. Efter de 14 dage er det ikke længere muligt at refundere dealen.Denne kampagne er en Sweetdeal Special-deal, hvilket betyder at der er de lovpligtige 14 dages refunderings-mulighed for dig. Efter de 14 dage er det ikke længere muligt at refundere dealen.
  • Aftaleparten er: Kommandørgården. Tjenesteydelsen leveres af aftaleparten. Sweetdeal er derfor ikke ansvarlig for
  • eventuelle fejl eller mangler i forbindelse med aftalepartens levering af tjenesteydelsen, medmindre andet følger af
  • ufravigelig lovgivning.

Booking:
  • Det er muligt at foretage din booking allerede nu.
  • For at booke bord, skal du fremsende værdibeviset til os på mail info@kommandoergaarden.dk med angivelse af navn, adresse og telefonnummer.
  • BEMÆRK! Din booking skal foretages senest 1. august 2017. Herfter vil dit værdibevis være ugyldigt.

Mest stillede spørgsmål til Sweetdeal

Husk, hvis du har købt en deal, kan du logge ind på din profil og finde værdibeviser, oplysninger om køb, kredit m.m. Du kan logge ind på www.sweetdeal.dk/login

Oversigt

Hvis du ikke kan finde svar på dine spørgsmål, er du velkommen til at kontakte Sweetdeal kundeservice på kundeservice@sweetdeal.dk eller på tlf. 33 75 33 20

Generelle spørgsmål

Hvornår modtager jeg mit værdibevis?
Værdibeviset til din Sweetdeal, bliver udsendt umiddelbart efter dit køb. Hvis du ikke modtager dit værdibevis umiddelbart efter købet, skal du tjekke dit spamfilter, da mailen evt. kan være der.

Hvis du har købt et produkt, der sendes til dig, vil du modtage en kvittering i stedet for et værdibevis.

Skulle du ikke finde dit værdibevis i dit spamfilter, kan det skyldes, at du ved en fejl har angivet den forkerte mailadresse, da du købte din Sweetdeal. Skulle det være tilfældet, kan du kontakte kundeservice på kundeservice@sweetdeal.dk og få tilsendt en kopi af dit værdibevis til den korrekte mailadresse.
Hvor længe er mit værdibevis gyldigt?
Gyldigheden af et Sweetdeal værdibevis er afhængig af den enkelte Sweetdeal, og er angivet på selve værdibeviset, samt i Sweetdeal tilbuddet.
Jeg er kommet til at slette mit værdibevis, hvad gør jeg?
Når du har handlet på Sweetdeal, er der oprettet en profil til dig. Du kan derfor altid logge ind med din mailadresse og den valgte adgangskode, og udskrive dine værdibeviser. Værdibeviserne kan udskrives indtil den dato, de udløber. Du kan logge ind på www.sweetdeal.dk/login
Jeg kan ikke få lov at gennemføre mit køb?
Hvis du oplever problemer undervejs i dit køb, er det oftest fordi, der er tastet forkert i enten kortnummer, udløbsdato eller sikkerhedskode (CVV) fra dit betalingskort. Tjek disse indtastninger grundigt og forsøg at gennemføre købet igen. Hvis du har handlet på Sweetdeal tidligere, skal du logge ind på din profil, før du kan gennemføre købet. Hvis du stadig oplever problemer med købet, kan du kontakte vores kundeservice på tlf. 33 75 33 20.
Jeg er blevet syg eller forhindret, og kan ikke komme til den aftalte tid?
Du skal henvende dig til partneren og høre hvilke muligheder, de kan tilbyde dig. Der henvises til partnerens gældende afbestillingsregler.
Jeg har fortrudt en Sweetdeal, kan jeg få pengene tilbage?
Du har som udgangspunkt 14 dages fortrydelsesret ifølge købeloven, der er dog nogle undtagelser – se nedenfor og læs mere om dette i vores handelsbetingelser (link til http://www.berlingskemedia.dk/handelsbetingelser7-2/)

Der er ikke fortrydelsesret ved køb af værdibeviser til bl.a. nedenstående ydelser i henhold til forbrugeraftalelovens § 18, stk. 2:
  • persontransport, fx rejser med fly, bus, tog, taxi mv.
  • indkvartering, fx ophold på hotel, vandrehjem eller campingplads og leje af sommerhus,
  • pakkerejser, jf. afsnittet “Særligt om pakkerejser ved Sweetdeal Travel “ i handelsbetingelserne.
  • forplejning, fx restaurantbesøg og levering af mad (catering),
  • fritidstilbud, fx biografbesøg, teaterforestillinger, koncerter, sportsstævner mv.,
Min Sweetdeal er udløbet, kan jeg få gyldighedsperioden forlænget?
Det er op til den partner, der gennemfører dealen, at beslutte om de vil tage imod værdibeviser efter udløbsdatoen. Du skal derfor kontakte dem for at høre om dine muligheder. Sweetdeal kan ikke tage denne beslutning på vores partners vegne.
Jeg har bedt om at få refunderet mit Sweetdeal køb, men jeg endnu ikke fået pengene retur, hvorfor?
Hvis der er fortrydelsesret på dit køb, kan der gå op til 14 dage fra dit Sweetdeal køb er annulleret, til beløbet er synligt på din bankkonto. Beløbet vil inden for de 14 dage blive tilbageført til den konto, det er hævet fra, og vil være angivet med afsenderen: ”Sweetdeal eller Berlingske”.
Har du betalt via MasterCard, vil beløbet først fremgå ved næstkommende månedsoversigt, såfremt udbetalingen er foretaget efter den 20. i måneden.
Kan jeg modtage nyhedsbreve med Sweetdeal tilbud fra mere end én by?
Ja – du kan modtage Sweetdeal tilbud fra alle de byer, der kunne have interesse, du skal blot tilmelde dig nyhedsbrevet under den enkelte Sweetdeal by.
Hvordan afmelder jeg Sweetdeal’s nyhedsbrev?
Ønsker du ikke længere at modtage nyhedsbrevet om Sweetdeal’s tilbud, kan du afmelde dette på linket der findes nederst i hvert nyhedsbrev kaldet: ”Klik her for at afmelde nyhedsbrevet”.
Skulle du mod forventning stadig modtage nyhedsbrevet herefter, kan du kontakte kundeservice på kundeservice@sweetdeal.dk - her sidder vi klar til at hjælpe dig med afmeldingen.

Lokale deals - Mest stillede spørgsmål

Når du har lavet et køb på Sweetdeal, er der automatisk oprettet en profil med dine oplysninger. På denne profil kan du se alle dine køb, samt detaljer om hvert enkelt køb. Du logger ind på din profil på www.sweetdeal.dk/login

Hvordan booker jeg min Sweetdeal?
Du skal følge vejledningen i dit værdibevis for at booke din Sweetdeal. Der kan være travlhed hos Sweetdeal partneren, og vi anbefaler derfor, at du booker din Sweetdeal hurtigst muligt.
Hvor mange informationer skal jeg medbringe, når jeg vil bruge mit sweetdeal køb?
Du skal medbringe dit værdibevis i printet form eller på din mobiltelefon. Se også information på selve værdibeviset.
Jeg kan ikke få kontakt til den Sweetdeal partner/butik der står bag mit Sweetdeal køb, hvad gør jeg?
Skulle du ikke kunne få kontakt til den partner, der er tilknyttet dit Sweetdeal køb, er du velkommen til at kontakte vores kundeservice på kundeservice@sweetdeal.dk – de vil undersøge sagen nærmere og evt. sætte dig i kontakt med Sweetdeal partneren.
Send gerne den mail, som du evt. har sendt til vores partner - og som du mangler svar på. Husk at tilføje dit ordrenummer i mailen, eller den mailadresse, du har brugt ved købet.
Jeg er ikke tilfreds med min oplevelse – Hvad gør jeg?
Hvis du ikke er tilfreds med din Sweetdeal, er det vigtigt, at du klager på stedet til Sweetdeal partneren omgående. Det er Sweetdeal partnerens ansvar, at håndtere din reklamation.
Du må meget gerne sende en mail til Sweetdeal med din oplevelse.

Shopping / Produkter - Mest stillede spørgsmål

Når du har lavet et køb på Sweetdeal, er der automatisk oprettet en profil med dine oplysninger. På denne profil kan du se alle dine køb, samt detaljer om hvert enkelt køb. Du logger ind på din profil på www.sweetdeal.dk/login

Hvornår modtager jeg min vare?
Der er oplyst en leveringstid i dealen på fanebladet "Det med småt". Du kan se dealen igen ved at logge ind på din profil og vælge "mine køb". Her kan du trykke på billedet fra dealen, og få dealen frem på skærmen.

Når kampagnen er overstået sender Sweetdeal partneren din ordre ud til dig.
Jeg har ikke modtaget min vare, selvom fristen for levering er overskredet?
Du skal selv kontakte Sweetdeal partneren og rykke for din levering. Du finder Sweetdeal partnerens kontaktinformation i højre side af dealen under "aftalepart". Husk at oplyse navn, adresse og hvilket produkt, du har bestilt.
Nogle af vores leverandører har kun kundeservice via e-mail, og det er derfor ikke dem alle, der kan kontaktes telefonisk.
Jeg kan ikke få kontakt til den Sweetdeal partner/butik der står bag mit Sweetdeal køb, hvad gør jeg?
Skulle du ikke kunne få kontakt til den partner, der er tilknyttet dit Sweetdeal køb, er du velkommen til at kontakte vores kundeservice på kundeservice@sweetdeal.dk – de vil undersøge sagen nærmere og evt. sætte dig i kontakt med Sweetdeal partneren.
Send gerne den mail, som du evt. har sendt til vores partner - og som du mangler svar på. Husk at tilføje dit ordrenummer i mailen, eller den mail, du har brugt ved købet.
Jeg har modtaget en defekt vare?
Du skal kontakte Sweetdeal partneren og bede dem hjælpe med at udbedre skaden.
Jeg har fortrudt en Sweetdeal, kan jeg få pengene tilbage?
Når du har købt en vare, der sendes til dig, har du 14 dages fortrydelsesret fra den dag, du modtager varen.

Hvis du allerede har modtaget varen, skal du kontakte Sweetdeal partneren for at aftale returnering af din vare. Du skal selv sørge for at sende varen retur til Sweetdeal partneren. Ved en fortrydelse sker returfragten for egen regning.
Jeg har ikke modtaget min kvittering for mit køb - hvad gør jeg?
Kvitteringen for dit køb bliver sendt på din mail umiddelbart efter dit køb. Tjek evt. om mailen er endt i dit spamfilter.

Når du har handlet på Sweetdeal, er der oprettet en profil til dig. Du kan derfor altid logge ind med din mailadresse og den valgte adgangskode, og se din kvittering for købet. Du kan logge ind via www.wweetdeal.dk/login

Rejser - Mest stillede spørgsmål

Når du har lavet et køb på Sweetdeal, er der automatisk oprettet en profil med dine oplysninger. På denne profil kan du se alle dine køb, samt detaljer om hvert enkelt køb. Du logger ind på din profil på www.sweetdeal.dk/login

Jeg har købt en rejse med Wow Travel

Skal jeg viderebooke min rejse/mit ophold?
Ja – Du skal booke din rejse umiddelbart efter dit køb, så Wow Travel kan sikre sig, at de har alle de nødvendige oplysninger. Der er et bookinglink i dit værdibevis, som du skal bruge til at booke din rejse. Hvis denne booking ikke foretages indenfor fristen, kan vi ikke garantere, at rejsen eller opholdet kan gennemføres.
Hvordan booker jeg?
Du skal booke via det bookinglink, der står i dit værdibevis. Du skal booke til det hotel, den lufthavn og den afrejsedato, som du har købt værdibeviser til.

Det er vigtigt, at du skriver navnet på de rejsende, som det står i deres pas. Det er disse oplysninger, der vil komme til at stå på dine flyinformationer, og det er derfor vigtigt, at oplysningerne er korrekte.

Hvis du har et barn med under 2 år, skal du skrive barnets fulde navn og fødselsdato i kommentarfeltet.
Du kan skrive dine ønsker i kommentarfeltet, så vil Wow Travel gøre deres bedste for at opfylde dette.
Hvorfor er der plads til 3 rejsende på bookingen?
Der er som udgangspunkt plads til 3 personer på værelserne, hvoraf den ene plads er en opredning. Hvis der er flere end 3 rejsende, skal der laves én booking pr. værelse. Skriv gerne i kommentarfeltet, at I rejser sammen.

Hvis der er færre end 3 rejsende, skal der udfyldes det antal personer, der skal rejse – også selvom der så er tomme felter i bookingen.
Hvornår får jeg mine flytider?
Du vil modtage flyinformation direkte fra Wow Travel senest 5 dage før afrejse (selve afrejsedagen tæller også med). Du modtager ikke flybilletter/boardingpas, da du blot skal bruge dit pas til at checke ind i lufthavnen.

Wow Travel sender ikke flyinformation ud i weekenden, så hvis denne frist er i en weekend, vil Wow Travel sende dem ud den efterfølgende mandag.

Hvis du ikke har modtaget dine flyinformationer indenfor den oplyste tidsfrist, skal du tjekke om mailen evt. er endt i dit spamfilter.

Hvis du stadig ikke kan se, at du har modtaget dine flyinformationer indenfor den oplyste frist, kan du sende en mail (på engelsk) til info@wowtravel.de I denne mail skal du oplyse dato, destination og navne på de rejsende.

Hvis du modtager flyinformation med fejl i navne eller andet, skal du ligeledes skrive til ovenstående mail, da Sweetdeal desværre ikke kan ændre i disse informationer.
Jeg har ikke modtaget en bekræftelse på min rejse/mit ophold?
Når du har booket din rejse, vil du modtage en kopi af de indtastede oplysninger. Det er vigtigt, at du gennemlæser disse, og ved fejl, sender os en mail på rejser@sweetdeal.dk med de korrekte oplysninger. Hvis fejl ikke rettes, vil der stå fejlagtige oplysninger på jeres flyinformationer.

Du vil modtage en bookingbekræftelse senest på den dato, der er nævnt i dit værdibevis. Bookingbekræftelsen sendes til den mail, du har oplyst ved bookingen. Det vil også være oplyst, hvornår du modtager flytider m.m. og om informationen kommer fra Sweetdeal eller fra Wow Travel.

Hvis du ikke har modtaget din bookingbekræftelse senest på den oplyste dato, skal du tjekke om mailen evt. er endt i din uønskede post eller spam. Du kan også søge efter mailadressen rejser@sweetdeal.dk i din indbakke. Hvis du ikke finder din bookingbekræftelse, skal du sende os en mail på rejser@sweetdeal.dk.

Jeg har købt en rejse med en anden partner (ikke Wow Travel)?

Skal jeg viderebooke min rejse/mit ophold?
Ja - I langt de fleste deals, skal du viderebooke din rejse/dit ophold, så vores partner kan sikre sig, at de har alle de nødvendige oplysninger. Det vil altid være oplyst på dit værdibevis, hvordan du skal booke din rejse eller dit ophold. Hvis denne booking ikke foretages indenfor fristen, kan vi ikke garantere, at rejsen eller opholdet kan gennemføres.
Jeg har ikke modtaget en bekræftelse på min rejse/mit ophold?
Når du har viderebooket din rejse/dit ophold, vil du oftest modtage en bekræftelse fra vores partner. Der er oplyst i dit værdibevis, hvornår du kan forvente denne bekræftelse. Det vil også være oplyst, hvornår du modtager flytider m.m. og om informationen kommer fra Sweetdeal eller fra vores partner.

Hvis du ikke modtager dine oplysninger indenfor de oplyste frister, skal du kontakte rejsearrangøren og rykke for disse. Du kan se rejsearrangørens kontaktinformationer i selve dealteksten. Hvis dealen ikke længere er til salg, kan du finde linket til dealen på din profil under "mine køb".

Hvis du har købt et ophold, og har skrevet til vores partner uden at få svar, kan du sende os en kopi af mailen til rejser@sweetdeal.dk. Så vil vi meget gerne hjælpe med at rykke for svar.
Jeg har spørgsmål til opholdet eller min booking?
Da Sweetdeal ikke er informeret om det enkelte steds generelle regler, skal du kontakte vores partner direkte på den email-adresse, der er oplyst i dealen, hvis du har spørgsmål, som du ikke finder svar på i dealen eller på dit værdibevis.

Generelle spørgsmål til rejser

Jeg har fortrudt en Sweetdeal, kan jeg få pengene tilbage?
Hvis du har købt en pakkerejse med fly og hotel, er der ingen fortrydelsesret jf. forbrugeraftalelovens §18, stk. 2. - Se også vores handelsbetingelser.

Hvis du har købt et ophold, og har booket det hos vores partner, er det vores partners afbestillingsregler, der er gældende.

Hvis du ikke har booket dit ophold hos vores partner, har du som udgangspunkt 14 dages fortrydelsesret - se også vores handelsbetingelser.
Jeg er blevet syg eller forhindret, og kan ikke tage afsted?
Vi henviser til vores partneres gældende afbestillingsregler og vores kunders egne rejseforsikring.

Hvis du ikke kan finde svar på dine spørgsmål, er du velkommen til at kontakte Sweetdeal kundeservice på kundeservice@sweetdeal.dk eller på tlf. 33 75 33 20

Aftalepart:

Aftalepart: Hotel Kommandørgården

Hjemmeside



CVR nr. 10298687
Hotel Kommandørgården Beliggenhed:
Hotel Kommandørgården Havnebyvej 201
Rømø, 6792, DK Telefon: (+45) 74 755 122 Få vejvisning
Google Map

Andre spændende deals

GENSYNSGLÆDE! Lækker oplevelses-dag på Rømø til KUN 695 kr. for 2 personer på Hotel Kommandørgården
solgt 0

Lækker frokostplatte, ridning og dampbad på Rømø

Foråret er over os, og hvorfor ikke nyde det gode vejr i uforglemmelige naturlandskaber på smukke Rømø? Tillad dig selv en rigtig forkælelsesdag ud over det sædvanlige sa...
Pris 695,-
Før 1450,-
Før 755,-
- 52%
Se deal
Kødkup! Vælg selv 5 pakker kød og få dem leveret lige til døren med Gris og Ko
solgt 93

Vælg selv 5 pakker kød m. levering i hele landet

Det er forår, og lige om lidt er det sommer. Og hvad kendetegner sommeren mere end hyggelige madoplevelser og grillaftener i godt selskab? Dagens Sweetdeal er et ægte mad...
Pris 199,-
Før 300,-
Før 101,-
- 34%
Se deal
Fest eller forklæde? Formidabel FESTMENU fra populære Kværs Kro i Gråsten
solgt 51

Formidabel festmenu fra Kværs Kro i Gråsten

Lækker 4-retters FESTMENU fra Kværs Kro - KUN på Sweetdeal! GYLDIG til 31. december 2017! Lad Kværs Kro stå for det smagfulde midtpunkt til din fest hjemme hos dig se...
Pris 179,-
Før 299,-
Før 120,-
- 40%
Se deal
Super saftige Herregårdsbøffer m. lækkert tilbehør + 1 fl. vin eller 2 store fadøl i Varde
solgt 104

Saftige bøffer m. tilbehør og vin for 2 i Varde

Dagens Sweetdeal er for 2 personer, og vi må bare sige, at det er et ægte madkup. Det Vestjyske Næsbjerghus i Varde var super populær sidste gang vi havde den på Sweetdea...
Pris 250,-
Før 500,-
Før 250,-
- 50%
Se deal
Super søndag for store og små! Burger og eventyrligt legeland for hele familien hos Eat & Play i Esbjerg
solgt 226

Burger og legeland for hele familien i Esbjerg

Super søndag for store og små! Synes du også, at det kan være vanskeligt at finde på underholdende aktiviteter for hele familien? Med dagens Sweetdeal kan du tage hele de...
Pris 52,-
Før 89,-
Før 37,-
- 42%
Se deal
Påskefrokosten er reddet! Smagfuld påskepakke fra SuperBrugsen i Bramming
solgt 40

Lækker påskepakke fra SuperBrugsen i Bramming

Påsken er pippende tæt på, og hvis det er dig, der skal svinge potter og pander til den årlige påskefrokost, så har du lige scoret det gyldne påskeæg med dagens Sweetdeal!...
Pris 319,-
Før 638,-
Før 319,-
- 50%
Se deal
Velsmagende påskefrokostbuffet på stemningsfulde Kværs Kro i Gråsten - KUN 129 kr. pr. person
solgt 156

Påskefrokostbuffet hos Kværs Kro i Gråsten

Kan du høre det? …Lyden af et pippende godt påsketilbud på Kværs Kro i Gråsten. Påsken er lige om hjørnet, og hvad er bedre end en god gedigen påskefrokost med alt, hvad ...
Pris 129,-
Før 258,-
Før 129,-
- 50%
Se deal