- 50%

Today's Deal: MUSICAL: Band On The Run – en hyldest til musikikonet, Sir Paul McCartney

MusicalDanmark
Værdi 340,-
- 50%
Spar 171,-
Tid tilbage: 00:00:00
169,-
har købt
47

Dealen

Gå ikke glip af denne enestående oplevelse!

I anledning af at selveste Sir Paul McCartney fylder 75 år i foråret i 2017, opsætter MusicalDanmark forestillingen Band On The Run – En hyldest til Paul McCartney.

Med dagens Sweetdeal får du billetter til forestillingen i JYSK Musikteater til halv pris!



Normalpris: 340 kr. // Dealpris: 169 kr.

(Prisen er inkl. billetgebyr)






Vær med når nogle af vor tids mest talentfulde musikere og skuespillere hylder Sir Paul McCartney.
Forestillingen fortæller en stærk og gribende historie om bl.a. Paul McCartneys liv og hans anstrengte forhold til vennen og med-musikeren John Lennon.

Band On The Run er en musikalsk og delvis fiktiv fortælling. Den foregår d. 8. december 1980, hvor Paul McCartney går i studiet med sit orkester The wings for at øve til en kommende verdensturné, hvor de for første gang skal spille Beatles sange.
McCartney har en drøm om at blive genforenet med John Lennon efter bruddet med Beatles i 1970, men det kommer desværre ikke til at ske.
Selv samme dag bliver John Lennon nemlig skudt ned foran sit hjem i New York.

Paul McCartney har et imponerende katalog af pop- og rocksange, og dem vil du bestemt ikke blive snydt for.
Historien bliver fortalt igennem 30 af McCartneys største sange fra hans solokarriere samt nogle af de velkendte Beatles sange, så du kan godt glæde dig!





Lad dig rive med, når denne skæbnesvangre dag for 37 år siden fortælles gennem en musikalsk og visuel historie, der hylder en af rockhistoriens mest betydningsfulde personer med 30 af de største McCartney- og Beatleshits. Du skal bl.a. rocke dig igennem Live And Let Die, Ebony And Ivory, Say Say Say, Let It Be, With A Little Luck, Back In The USSR og mange, mange flere festlige rockklassikere.



Godt at vide:

  • Værdibeviset gælder som billet for én person til Paul McCartney hyldestkoncert i JYSK Musikteater d. 31. marts 2017 kl. 19.30.
  • Værdibeviset er kun gyldigt på koncertdagen.
  • OBS: Kun 320 billetter til salg.
  • Vær opmærksom at køb af billetterne falder ind under § 18, stk. 2 jf. nr. 12, under lov om forbrugeraftaler og ikke kan refunderes.
  • Den unikke kode på værdibeviset er din kampagnekode og skal bruges til at ombytte dit værdibevis til en pladsbillet i salen.
  • OBS! Indløs din kampagnekode til en pladsbillet umiddelbart efter, at du har købt dit værdibevis, så du sikrer dig gode pladser. Bemærk, at kampagnekoden kun kan bruges en gang!




Vigtig viden

  • Værdibeviset fremsendes til din mail umiddelbart efter køb.
  • Værdibeviset gælder som billet for én person til Paul McCartney hyldestkoncert i JYSK Musikteater d. 31. marts 2017 kl. 19.30.
  • Værdibeviset er kun gyldigt på koncertdagen.
  • OBS: Kun 320 billetter til salg.
  • Vær opmærksom at køb af billetterne falder ind under § 18, stk. 2 jf. nr. 12, under lov om forbrugeraftaler og ikke kan refunderes.
  • Den unikke kode på værdibeviset er din kampagnekode og skal bruges til at ombytte dit værdibevis til en pladsbillet i salen.
  • OBS! Indløs din kampagnekode til en pladsbillet umiddelbart efter, at du har købt dit værdibevis, så du sikrer dig gode pladser. Bemærk, at kampagnekoden kun kan bruges en gang!
  • Samarbejdspartneren er MusicalDanmark. Tjenesteydelsen leveres af samarbejdspartneren. Sweetdeal er derfor ikke ansvarlig for eventuelle fejl eller mangler i forbindelse med samarbejdspartneren levering af tjenesteydelsen, medmindre andet følger af ufravigelig lovgivning.
  • Sweetdeal er formidler af dette tilbud, så alle spørgsmål vedr. dealen bedes rettet til: MusicalDanmark, tlf. 22 30 73 18.

Værdibeviser ombyttes til en billet se vejledning her:

Sådan får du din pladsbillet:
  • Gå ind på dette link
  • På skærmbilledet finder du feltet for Kampagnekoder, og indløser den/de kode du har modtaget.
  • Scroll ned og klik på 'Køb billet' til fredag d. 31. marts 2017.
  • Vælg din/dine pladser i salen.
  • Klik på 'Læg i kurv' - blå knap øverst til højre på hjemmesiden.
  • Klik på 'Vælg pris' under hver billet - du skal vælge: 'sweetdeal - 0,00'.
  • Klik på 'Tilføj til kurven'.
  • Klik på 'Gå til betaling'
  • Hvis du ikke i forvejen er bruger af JYSK Musikteater, så klik på OPRET MIG SOM NY KUNDE.
  • Opret dig som bruger og gå til betaling.
  • Din pladsbillet vil herefter blive sendt til din mail.
  • Hvis du får problemer med at gennemføre billetbestillingen, så er det muligt at kontakte Billettens Callcenter på tlf. 70 20 20 96.

OBS! Hvis indløsningen af koden ikke gennemføres, bliver koden først aktiv igen efter 15 minutter.

Koncerten afholdes i JYSK Musikteater, Papirfabrikken 80, 8600 Silkeborg.

CVR: 30979435

Mest stillede spørgsmål til Sweetdeal

Husk, hvis du har købt en deal, kan du logge ind på din profil og finde værdibeviser, oplysninger om køb, kredit m.m. Du kan logge ind på www.sweetdeal.dk/login

Oversigt

Hvis du ikke kan finde svar på dine spørgsmål, er du velkommen til at kontakte Sweetdeal kundeservice på kundeservice@sweetdeal.dk eller på tlf. 33 75 33 20

Generelle spørgsmål

Hvornår modtager jeg mit værdibevis?
Værdibeviset til din Sweetdeal, bliver udsendt umiddelbart efter dit køb. Hvis du ikke modtager dit værdibevis umiddelbart efter købet, skal du tjekke dit spamfilter, da mailen evt. kan være der.

Hvis du har købt et produkt, der sendes til dig, vil du modtage en kvittering i stedet for et værdibevis.

Skulle du ikke finde dit værdibevis i dit spamfilter, kan det skyldes, at du ved en fejl har angivet den forkerte mailadresse, da du købte din Sweetdeal. Skulle det være tilfældet, kan du kontakte kundeservice på kundeservice@sweetdeal.dk og få tilsendt en kopi af dit værdibevis til den korrekte mailadresse.
Hvor længe er mit værdibevis gyldigt?
Gyldigheden af et Sweetdeal værdibevis er afhængig af den enkelte Sweetdeal, og er angivet på selve værdibeviset, samt i Sweetdeal tilbuddet.
Jeg er kommet til at slette mit værdibevis, hvad gør jeg?
Når du har handlet på Sweetdeal, er der oprettet en profil til dig. Du kan derfor altid logge ind med din mailadresse og den valgte adgangskode, og udskrive dine værdibeviser. Værdibeviserne kan udskrives indtil den dato, de udløber. Du kan logge ind på www.sweetdeal.dk/login
Jeg kan ikke få lov at gennemføre mit køb?
Hvis du oplever problemer undervejs i dit køb, er det oftest fordi, der er tastet forkert i enten kortnummer, udløbsdato eller sikkerhedskode (CVV) fra dit betalingskort. Tjek disse indtastninger grundigt og forsøg at gennemføre købet igen. Hvis du har handlet på Sweetdeal tidligere, skal du logge ind på din profil, før du kan gennemføre købet. Hvis du stadig oplever problemer med købet, kan du kontakte vores kundeservice på tlf. 33 75 33 20.
Jeg er blevet syg eller forhindret, og kan ikke komme til den aftalte tid?
Du skal henvende dig til partneren og høre hvilke muligheder, de kan tilbyde dig. Der henvises til partnerens gældende afbestillingsregler.
Jeg har fortrudt en Sweetdeal, kan jeg få pengene tilbage?
Du har som udgangspunkt 14 dages fortrydelsesret ifølge købeloven, der er dog nogle undtagelser – se nedenfor og læs mere om dette i vores handelsbetingelser (link til http://www.berlingskemedia.dk/handelsbetingelser7-2/)

Der er ikke fortrydelsesret ved køb af værdibeviser til bl.a. nedenstående ydelser i henhold til forbrugeraftalelovens § 18, stk. 2:
  • persontransport, fx rejser med fly, bus, tog, taxi mv.
  • indkvartering, fx ophold på hotel, vandrehjem eller campingplads og leje af sommerhus,
  • pakkerejser, jf. afsnittet “Særligt om pakkerejser ved Sweetdeal Travel “ i handelsbetingelserne.
  • forplejning, fx restaurantbesøg og levering af mad (catering),
  • fritidstilbud, fx biografbesøg, teaterforestillinger, koncerter, sportsstævner mv.,
Min Sweetdeal er udløbet, kan jeg få gyldighedsperioden forlænget?
Det er op til den partner, der gennemfører dealen, at beslutte om de vil tage imod værdibeviser efter udløbsdatoen. Du skal derfor kontakte dem for at høre om dine muligheder. Sweetdeal kan ikke tage denne beslutning på vores partners vegne.
Jeg har bedt om at få refunderet mit Sweetdeal køb, men jeg endnu ikke fået pengene retur, hvorfor?
Hvis der er fortrydelsesret på dit køb, kan der gå op til 14 dage fra dit Sweetdeal køb er annulleret, til beløbet er synligt på din bankkonto. Beløbet vil inden for de 14 dage blive tilbageført til den konto, det er hævet fra, og vil være angivet med afsenderen: ”Sweetdeal eller Berlingske”.
Har du betalt via MasterCard, vil beløbet først fremgå ved næstkommende månedsoversigt, såfremt udbetalingen er foretaget efter den 20. i måneden.
Kan jeg modtage nyhedsbreve med Sweetdeal tilbud fra mere end én by?
Ja – du kan modtage Sweetdeal tilbud fra alle de byer, der kunne have interesse, du skal blot tilmelde dig nyhedsbrevet under den enkelte Sweetdeal by.
Hvordan afmelder jeg Sweetdeal’s nyhedsbrev?
Ønsker du ikke længere at modtage nyhedsbrevet om Sweetdeal’s tilbud, kan du afmelde dette på linket der findes nederst i hvert nyhedsbrev kaldet: ”Klik her for at afmelde nyhedsbrevet”.
Skulle du mod forventning stadig modtage nyhedsbrevet herefter, kan du kontakte kundeservice på kundeservice@sweetdeal.dk - her sidder vi klar til at hjælpe dig med afmeldingen.

Lokale deals - Mest stillede spørgsmål

Når du har lavet et køb på Sweetdeal, er der automatisk oprettet en profil med dine oplysninger. På denne profil kan du se alle dine køb, samt detaljer om hvert enkelt køb. Du logger ind på din profil på www.sweetdeal.dk/login

Hvordan booker jeg min Sweetdeal?
Du skal følge vejledningen i dit værdibevis for at booke din Sweetdeal. Der kan være travlhed hos Sweetdeal partneren, og vi anbefaler derfor, at du booker din Sweetdeal hurtigst muligt.
Hvor mange informationer skal jeg medbringe, når jeg vil bruge mit sweetdeal køb?
Du skal medbringe dit værdibevis i printet form eller på din mobiltelefon. Se også information på selve værdibeviset.
Jeg kan ikke få kontakt til den Sweetdeal partner/butik der står bag mit Sweetdeal køb, hvad gør jeg?
Skulle du ikke kunne få kontakt til den partner, der er tilknyttet dit Sweetdeal køb, er du velkommen til at kontakte vores kundeservice på kundeservice@sweetdeal.dk – de vil undersøge sagen nærmere og evt. sætte dig i kontakt med Sweetdeal partneren.
Send gerne den mail, som du evt. har sendt til vores partner - og som du mangler svar på. Husk at tilføje dit ordrenummer i mailen, eller den mailadresse, du har brugt ved købet.
Jeg er ikke tilfreds med min oplevelse – Hvad gør jeg?
Hvis du ikke er tilfreds med din Sweetdeal, er det vigtigt, at du klager på stedet til Sweetdeal partneren omgående. Det er Sweetdeal partnerens ansvar, at håndtere din reklamation.
Du må meget gerne sende en mail til Sweetdeal med din oplevelse.

Shopping / Produkter - Mest stillede spørgsmål

Når du har lavet et køb på Sweetdeal, er der automatisk oprettet en profil med dine oplysninger. På denne profil kan du se alle dine køb, samt detaljer om hvert enkelt køb. Du logger ind på din profil på www.sweetdeal.dk/login

Hvornår modtager jeg min vare?
Der er oplyst en leveringstid i dealen på fanebladet "Det med småt". Du kan se dealen igen ved at logge ind på din profil og vælge "mine køb". Her kan du trykke på billedet fra dealen, og få dealen frem på skærmen.

Når kampagnen er overstået sender Sweetdeal partneren din ordre ud til dig.
Jeg har ikke modtaget min vare, selvom fristen for levering er overskredet?
Du skal selv kontakte Sweetdeal partneren og rykke for din levering. Du finder Sweetdeal partnerens kontaktinformation i højre side af dealen under "aftalepart". Husk at oplyse navn, adresse og hvilket produkt, du har bestilt.
Nogle af vores leverandører har kun kundeservice via e-mail, og det er derfor ikke dem alle, der kan kontaktes telefonisk.
Jeg kan ikke få kontakt til den Sweetdeal partner/butik der står bag mit Sweetdeal køb, hvad gør jeg?
Skulle du ikke kunne få kontakt til den partner, der er tilknyttet dit Sweetdeal køb, er du velkommen til at kontakte vores kundeservice på kundeservice@sweetdeal.dk – de vil undersøge sagen nærmere og evt. sætte dig i kontakt med Sweetdeal partneren.
Send gerne den mail, som du evt. har sendt til vores partner - og som du mangler svar på. Husk at tilføje dit ordrenummer i mailen, eller den mail, du har brugt ved købet.
Jeg har modtaget en defekt vare?
Du skal kontakte Sweetdeal partneren og bede dem hjælpe med at udbedre skaden.
Jeg har fortrudt en Sweetdeal, kan jeg få pengene tilbage?
Når du har købt en vare, der sendes til dig, har du 14 dages fortrydelsesret fra den dag, du modtager varen.

Hvis du allerede har modtaget varen, skal du kontakte Sweetdeal partneren for at aftale returnering af din vare. Du skal selv sørge for at sende varen retur til Sweetdeal partneren. Ved en fortrydelse sker returfragten for egen regning.
Jeg har ikke modtaget min kvittering for mit køb - hvad gør jeg?
Kvitteringen for dit køb bliver sendt på din mail umiddelbart efter dit køb. Tjek evt. om mailen er endt i dit spamfilter.

Når du har handlet på Sweetdeal, er der oprettet en profil til dig. Du kan derfor altid logge ind med din mailadresse og den valgte adgangskode, og se din kvittering for købet. Du kan logge ind via www.wweetdeal.dk/login

Rejser - Mest stillede spørgsmål

Når du har lavet et køb på Sweetdeal, er der automatisk oprettet en profil med dine oplysninger. På denne profil kan du se alle dine køb, samt detaljer om hvert enkelt køb. Du logger ind på din profil på www.sweetdeal.dk/login

Jeg har købt en rejse med Wow Travel

Skal jeg viderebooke min rejse/mit ophold?
Ja – Du skal booke din rejse umiddelbart efter dit køb, så Wow Travel kan sikre sig, at de har alle de nødvendige oplysninger. Der er et bookinglink i dit værdibevis, som du skal bruge til at booke din rejse. Hvis denne booking ikke foretages indenfor fristen, kan vi ikke garantere, at rejsen eller opholdet kan gennemføres.
Hvordan booker jeg?
Du skal booke via det bookinglink, der står i dit værdibevis. Du skal booke til det hotel, den lufthavn og den afrejsedato, som du har købt værdibeviser til.

Det er vigtigt, at du skriver navnet på de rejsende, som det står i deres pas. Det er disse oplysninger, der vil komme til at stå på dine flyinformationer, og det er derfor vigtigt, at oplysningerne er korrekte.

Hvis du har et barn med under 2 år, skal du skrive barnets fulde navn og fødselsdato i kommentarfeltet.
Du kan skrive dine ønsker i kommentarfeltet, så vil Wow Travel gøre deres bedste for at opfylde dette.
Hvorfor er der plads til 3 rejsende på bookingen?
Der er som udgangspunkt plads til 3 personer på værelserne, hvoraf den ene plads er en opredning. Hvis der er flere end 3 rejsende, skal der laves én booking pr. værelse. Skriv gerne i kommentarfeltet, at I rejser sammen.

Hvis der er færre end 3 rejsende, skal der udfyldes det antal personer, der skal rejse – også selvom der så er tomme felter i bookingen.
Hvornår får jeg mine flytider?
Du vil modtage flyinformation direkte fra Wow Travel senest 5 dage før afrejse (selve afrejsedagen tæller også med). Du modtager ikke flybilletter/boardingpas, da du blot skal bruge dit pas til at checke ind i lufthavnen.

Wow Travel sender ikke flyinformation ud i weekenden, så hvis denne frist er i en weekend, vil Wow Travel sende dem ud den efterfølgende mandag.

Hvis du ikke har modtaget dine flyinformationer indenfor den oplyste tidsfrist, skal du tjekke om mailen evt. er endt i dit spamfilter.

Hvis du stadig ikke kan se, at du har modtaget dine flyinformationer indenfor den oplyste frist, kan du sende en mail (på engelsk) til info@wowtravel.de I denne mail skal du oplyse dato, destination og navne på de rejsende.

Hvis du modtager flyinformation med fejl i navne eller andet, skal du ligeledes skrive til ovenstående mail, da Sweetdeal desværre ikke kan ændre i disse informationer.
Jeg har ikke modtaget en bekræftelse på min rejse/mit ophold?
Når du har booket din rejse, vil du modtage en kopi af de indtastede oplysninger. Det er vigtigt, at du gennemlæser disse, og ved fejl, sender os en mail på rejser@sweetdeal.dk med de korrekte oplysninger. Hvis fejl ikke rettes, vil der stå fejlagtige oplysninger på jeres flyinformationer.

Du vil modtage en bookingbekræftelse senest på den dato, der er nævnt i dit værdibevis. Bookingbekræftelsen sendes til den mail, du har oplyst ved bookingen. Det vil også være oplyst, hvornår du modtager flytider m.m. og om informationen kommer fra Sweetdeal eller fra Wow Travel.

Hvis du ikke har modtaget din bookingbekræftelse senest på den oplyste dato, skal du tjekke om mailen evt. er endt i din uønskede post eller spam. Du kan også søge efter mailadressen rejser@sweetdeal.dk i din indbakke. Hvis du ikke finder din bookingbekræftelse, skal du sende os en mail på rejser@sweetdeal.dk.

Jeg har købt en rejse med en anden partner (ikke Wow Travel)?

Skal jeg viderebooke min rejse/mit ophold?
Ja - I langt de fleste deals, skal du viderebooke din rejse/dit ophold, så vores partner kan sikre sig, at de har alle de nødvendige oplysninger. Det vil altid være oplyst på dit værdibevis, hvordan du skal booke din rejse eller dit ophold. Hvis denne booking ikke foretages indenfor fristen, kan vi ikke garantere, at rejsen eller opholdet kan gennemføres.
Jeg har ikke modtaget en bekræftelse på min rejse/mit ophold?
Når du har viderebooket din rejse/dit ophold, vil du oftest modtage en bekræftelse fra vores partner. Der er oplyst i dit værdibevis, hvornår du kan forvente denne bekræftelse. Det vil også være oplyst, hvornår du modtager flytider m.m. og om informationen kommer fra Sweetdeal eller fra vores partner.

Hvis du ikke modtager dine oplysninger indenfor de oplyste frister, skal du kontakte rejsearrangøren og rykke for disse. Du kan se rejsearrangørens kontaktinformationer i selve dealteksten. Hvis dealen ikke længere er til salg, kan du finde linket til dealen på din profil under "mine køb".

Hvis du har købt et ophold, og har skrevet til vores partner uden at få svar, kan du sende os en kopi af mailen til rejser@sweetdeal.dk. Så vil vi meget gerne hjælpe med at rykke for svar.
Jeg har spørgsmål til opholdet eller min booking?
Da Sweetdeal ikke er informeret om det enkelte steds generelle regler, skal du kontakte vores partner direkte på den email-adresse, der er oplyst i dealen, hvis du har spørgsmål, som du ikke finder svar på i dealen eller på dit værdibevis.

Generelle spørgsmål til rejser

Jeg har fortrudt en Sweetdeal, kan jeg få pengene tilbage?
Hvis du har købt en pakkerejse med fly og hotel, er der ingen fortrydelsesret jf. forbrugeraftalelovens §18, stk. 2. - Se også vores handelsbetingelser.

Hvis du har købt et ophold, og har booket det hos vores partner, er det vores partners afbestillingsregler, der er gældende.

Hvis du ikke har booket dit ophold hos vores partner, har du som udgangspunkt 14 dages fortrydelsesret - se også vores handelsbetingelser.
Jeg er blevet syg eller forhindret, og kan ikke tage afsted?
Vi henviser til vores partneres gældende afbestillingsregler og vores kunders egne rejseforsikring.

Hvis du ikke kan finde svar på dine spørgsmål, er du velkommen til at kontakte Sweetdeal kundeservice på kundeservice@sweetdeal.dk eller på tlf. 33 75 33 20

Aftalepart:

Aftalepart: MusicalDanmark

Hjemmeside MusicalDanmark producerer teaterkoncerter og store musikalske oplevelser - med musik du kender og elsker.

MusicalDanmark // CVR nr. 30979435
MusicalDanmark Beliggenhed:
JYSK Musikteater, Silkeborg Papirfabrikken 80
Silkeborg, 8600, DK Få vejvisning
Google Map

Andre spændende deals

GENSYNSGLÆDE! Lækker oplevelses-dag på Rømø til KUN 695 kr. for 2 personer på Hotel Kommandørgården
solgt 0

Lækker frokostplatte, ridning og dampbad på Rømø

Foråret er over os, og hvorfor ikke nyde det gode vejr i uforglemmelige naturlandskaber på smukke Rømø? Tillad dig selv en rigtig forkælelsesdag ud over det sædvanlige sa...
Pris 695,-
Før 1450,-
Før 755,-
- 52%
Se deal
Frisk forårslokkerne op med en kærlig behandling hos Frisør Katja i Aarhus - Til halv pris!
solgt 10

Frisørbehandlinger hos Frisør Katja i Aarhus

Frisør Katja står klar til at forny dit look, forkæle dine lokker og give nyt liv til dit hår! Vejret kan være hårdt ved håret, det kan virke glansløst, tørt og spaltet. ...
Pris 85,-
Før 169,-
Før 84,-
- 50%
Se deal
Tid til et serviceeftersyn af bilen? Få LANDSDÆKKENDE SERVICE på 24 værksteder hos CarPeople
solgt 23

LANDSDÆKKENDE: Komplet serviceeftersyn hos CarPeople

Lyser lampen i instrumentbrættet eller er det tid til det årlige serviceeftersyn? Vi har en supergod service-nyhed til dig! Nu kan du få et komplet serviceeftersyn, skift...
Pris 995,-
Før 1995,-
Før 1000,-
- 50%
Se deal
Gå på opdagelse under vandet! Tag på harpunjagt med Dykker-Butikken langs Aarhus' smukke kyst
solgt 9

Harpunjagt i smukke omgivelser langs Aarhus' kyst

Er du klar på en friluftsoplevelse, der giver adgang til livet under vandet og mulighed for at fange din egen aftensmad? Dykkerbutikken giver dig chancen for et undervands...
Pris 399,-
Før 799,-
Før 400,-
- 50%
Se deal
MUSICAL: "SAD I PARKEN - En Rugsted & Kreutzfeldt hyldest". Få en festlig aften i Kulturhuset Skanderborg
solgt 21

MUSICAL: "SAD I PARKEN" i Kulturhuset Skanderborg

Tag med på en forrygende tur tilbage til 80’erne, når MusicalDanmark skruer op for den mest lækre danske pop-rock i den forførende koncert SAD i PARKEN - En Rugsted & ...
Pris 169,-
Før 330,-
Før 161,-
- 49%
Se deal
Stik til søs! Nyd udsigten på sejltur i Aarhus Bugt for 2 personer sammen med Aarhus Vandsportscenter
solgt 8

Flot oplevelse! Sejltur i Aarhus Bugt for 2 personer

Du føler sikkert at du kender Aarhus ind og ud – men har du nogensinde set byen fra rælingen af en båd? Der er altid noget nyt at se, når man går på opdagelse i sin egen b...
Pris 499,-
Før 780,-
Før 281,-
- 36%
Se deal
Få styr på dine kamerateknikker med 2 timers fotokursus hos professionelle Jonas Frank
solgt 34

2 timers fotokursus hos fotograf i Risskov

Er du den glade ejer af et lækkert kamera, du aldrig er blevet rigtig god til at bruge? Så hiv to timer ud af kalenderen og bliv fortrolig med fototeknikker. Med dagens de...
Pris 249,-
Før 1199,-
Før 950,-
- 79%
Se deal