- 50%

Forkæl krop og sjæl med yoga! Start din yogarejse med 6 klip til Ashtanga Yoga i Aarhus C

Ashtanga Yoga Shala
Værdi 480,-
- 50%
Spar 240,-
Tid tilbage: 00:00:00
240,-
har købt
135

Det gode:

Yoga er godt for både krop og sjæl, og hos Ashtanga Yoga på Nørre Allé i Aarhus kan du prøve kræfter med den populære yogaform 'Ashtanga'.

Med dagens Sweetdeal får du et klippekort med 6 klip til yoga à 90 minutter pr. gang. Det er den perfekte vej mod en sundere hverdag, og en god start på 2017.

Normalpris 480,- // Dealpris 240,-

Ashtanga yoga er den mest aktive yogaform, der findes. Det er derfor en god måde at komme i form på, og så har den den fordel, at den styrker og smidiggør kroppen samtidig med, at den bl.a. er afstressende og giver en fornemmelse af lethed og ro.




Om Ashtanga yoga:
Denne form for yoga består af en serie stillinger, der arbejder med åndedræt og bevægelser. Man arbejder også med nogle teknikker, der opvarmer kroppen, så den udsender en indre varme. Udover at være en effektiv træningsform, trænes din udholdenhed også, og dit immunforsvar bliver styrket.

Hos Ashtanga Yoga tilbyder de dig den bedste start på dit yogaeventyr med kyndig vejledning og et godt yogamiljø. Uanset om du er garvet yogaudøver eller helt uerfaren, så vil du finde et hold som passer til dit niveau.



Godt at vide:
- Værdibeviset er gyldigt til den 09. juni 2017.
- Værdibeviset gælder til alle hold.
- Klippekortet består af 6 klip á 90 minutter pr. gang.
- Klippekortet kan benyttes hos Ashtanga yoga i Aarhus C


​​​​​​

Det med småt:

  • Værdibeviset fremsendes til din mail umiddelbart efter køb.
  • Værdibeviset er gyldigt til den 09. juni 2017.
  • For at indløse din Sweetdeal bedes du møde op på skolen umiddelbart før et planlagt hold (se holdplanen på www.ashtangayoga.dk) med dit værdibevis, så værdibeviset kan indløses til et adgangskort. Herefter kan du deltage i holdet eller tilmelde dig de ønskede yogahold på hjemmesiden.
  • Husk at medbringe dit udskrevne værdibevis, når du vil indløse det.
  • Værdibeviset gælder til alle hold. Bemærk dog, at holdene er niveauopdelt. Nybegyndere får derfor mest ud af nybegynderholdet.
  • Efter indløsning af Sweetdealen skal klippekortet bruges inden for 3 måneder.
  • Denne kampagne er en Sweetdeal Special-deal, hvilket betyder at der er de lovpligtige 14 dages refunderings-mulighed for dig. Efter de 14 dage er det ikke længere muligt at refundere dealen.
  • Samarbejdspartneren er Ashtanga Yoga. Tjenesteydelsen leveres af samarbejdspartneren. Sweetdeal er derfor ikke ansvarlig for eventuelle fejl eller mangler i forbindelse med samarbejdspartneren levering af tjenesteydelsen, medmindre andet følger af ufravigelig lovgivning.
  • Sweetdeal er formidler af dette tilbud, så alle spørgsmål vdr. dealen bedes rettet til: Ashtanga Yoga, mail: info@ashtangayoga.dk, tlf.+45 25679932.

Mest stillede spørgsmål til Sweetdeal

Husk, hvis du har købt en deal, kan du logge ind på din profil og finde værdibeviser, oplysninger om køb, kredit m.m. Du kan logge ind på www.sweetdeal.dk/login

Oversigt

Hvis du ikke kan finde svar på dine spørgsmål, er du velkommen til at kontakte Sweetdeal kundeservice på kundeservice@sweetdeal.dk eller på tlf. 33 75 33 20

Generelle spørgsmål

Hvornår modtager jeg mit værdibevis?
Værdibeviset til din Sweetdeal, bliver udsendt umiddelbart efter dit køb. Hvis du ikke modtager dit værdibevis umiddelbart efter købet, skal du tjekke dit spamfilter, da mailen evt. kan være der.

Hvis du har købt et produkt, der sendes til dig, vil du modtage en kvittering i stedet for et værdibevis.

Skulle du ikke finde dit værdibevis i dit spamfilter, kan det skyldes, at du ved en fejl har angivet den forkerte mailadresse, da du købte din Sweetdeal. Skulle det være tilfældet, kan du kontakte kundeservice på kundeservice@sweetdeal.dk og få tilsendt en kopi af dit værdibevis til den korrekte mailadresse.
Hvor længe er mit værdibevis gyldigt?
Gyldigheden af et Sweetdeal værdibevis er afhængig af den enkelte Sweetdeal, og er angivet på selve værdibeviset, samt i Sweetdeal tilbuddet.
Jeg er kommet til at slette mit værdibevis, hvad gør jeg?
Når du har handlet på Sweetdeal, er der oprettet en profil til dig. Du kan derfor altid logge ind med din mailadresse og den valgte adgangskode, og udskrive dine værdibeviser. Værdibeviserne kan udskrives indtil den dato, de udløber. Du kan logge ind på www.sweetdeal.dk/login
Jeg kan ikke få lov at gennemføre mit køb?
Hvis du oplever problemer undervejs i dit køb, er det oftest fordi, der er tastet forkert i enten kortnummer, udløbsdato eller sikkerhedskode (CVV) fra dit betalingskort. Tjek disse indtastninger grundigt og forsøg at gennemføre købet igen. Hvis du har handlet på Sweetdeal tidligere, skal du logge ind på din profil, før du kan gennemføre købet. Hvis du stadig oplever problemer med købet, kan du kontakte vores kundeservice på tlf. 33 75 33 20.
Jeg er blevet syg eller forhindret, og kan ikke komme til den aftalte tid?
Du skal henvende dig til partneren og høre hvilke muligheder, de kan tilbyde dig. Der henvises til partnerens gældende afbestillingsregler.
Jeg har fortrudt en Sweetdeal, kan jeg få pengene tilbage?
Du har som udgangspunkt 14 dages fortrydelsesret ifølge købeloven, der er dog nogle undtagelser – se nedenfor og læs mere om dette i vores handelsbetingelser (link til http://www.berlingskemedia.dk/handelsbetingelser7-2/)

Der er ikke fortrydelsesret ved køb af værdibeviser til bl.a. nedenstående ydelser i henhold til forbrugeraftalelovens § 18, stk. 2:
  • persontransport, fx rejser med fly, bus, tog, taxi mv.
  • indkvartering, fx ophold på hotel, vandrehjem eller campingplads og leje af sommerhus,
  • pakkerejser, jf. afsnittet “Særligt om pakkerejser ved Sweetdeal Travel “ i handelsbetingelserne.
  • forplejning, fx restaurantbesøg og levering af mad (catering),
  • fritidstilbud, fx biografbesøg, teaterforestillinger, koncerter, sportsstævner mv.,
Min Sweetdeal er udløbet, kan jeg få gyldighedsperioden forlænget?
Det er op til den partner, der gennemfører dealen, at beslutte om de vil tage imod værdibeviser efter udløbsdatoen. Du skal derfor kontakte dem for at høre om dine muligheder. Sweetdeal kan ikke tage denne beslutning på vores partners vegne.
Jeg har bedt om at få refunderet mit Sweetdeal køb, men jeg endnu ikke fået pengene retur, hvorfor?
Hvis der er fortrydelsesret på dit køb, kan der gå op til 14 dage fra dit Sweetdeal køb er annulleret, til beløbet er synligt på din bankkonto. Beløbet vil inden for de 14 dage blive tilbageført til den konto, det er hævet fra, og vil være angivet med afsenderen: ”Sweetdeal eller Berlingske”.
Har du betalt via MasterCard, vil beløbet først fremgå ved næstkommende månedsoversigt, såfremt udbetalingen er foretaget efter den 20. i måneden.
Kan jeg modtage nyhedsbreve med Sweetdeal tilbud fra mere end én by?
Ja – du kan modtage Sweetdeal tilbud fra alle de byer, der kunne have interesse, du skal blot tilmelde dig nyhedsbrevet under den enkelte Sweetdeal by.
Hvordan afmelder jeg Sweetdeal’s nyhedsbrev?
Ønsker du ikke længere at modtage nyhedsbrevet om Sweetdeal’s tilbud, kan du afmelde dette på linket der findes nederst i hvert nyhedsbrev kaldet: ”Klik her for at afmelde nyhedsbrevet”.
Skulle du mod forventning stadig modtage nyhedsbrevet herefter, kan du kontakte kundeservice på kundeservice@sweetdeal.dk - her sidder vi klar til at hjælpe dig med afmeldingen.

Lokale deals - Mest stillede spørgsmål

Når du har lavet et køb på Sweetdeal, er der automatisk oprettet en profil med dine oplysninger. På denne profil kan du se alle dine køb, samt detaljer om hvert enkelt køb. Du logger ind på din profil på www.sweetdeal.dk/login

Hvordan booker jeg min Sweetdeal?
Du skal følge vejledningen i dit værdibevis for at booke din Sweetdeal. Der kan være travlhed hos Sweetdeal partneren, og vi anbefaler derfor, at du booker din Sweetdeal hurtigst muligt.
Hvor mange informationer skal jeg medbringe, når jeg vil bruge mit sweetdeal køb?
Du skal medbringe dit værdibevis i printet form eller på din mobiltelefon. Se også information på selve værdibeviset.
Jeg kan ikke få kontakt til den Sweetdeal partner/butik der står bag mit Sweetdeal køb, hvad gør jeg?
Skulle du ikke kunne få kontakt til den partner, der er tilknyttet dit Sweetdeal køb, er du velkommen til at kontakte vores kundeservice på kundeservice@sweetdeal.dk – de vil undersøge sagen nærmere og evt. sætte dig i kontakt med Sweetdeal partneren.
Send gerne den mail, som du evt. har sendt til vores partner - og som du mangler svar på. Husk at tilføje dit ordrenummer i mailen, eller den mailadresse, du har brugt ved købet.
Jeg er ikke tilfreds med min oplevelse – Hvad gør jeg?
Hvis du ikke er tilfreds med din Sweetdeal, er det vigtigt, at du klager på stedet til Sweetdeal partneren omgående. Det er Sweetdeal partnerens ansvar, at håndtere din reklamation.
Du må meget gerne sende en mail til Sweetdeal med din oplevelse.

Shopping / Produkter - Mest stillede spørgsmål

Når du har lavet et køb på Sweetdeal, er der automatisk oprettet en profil med dine oplysninger. På denne profil kan du se alle dine køb, samt detaljer om hvert enkelt køb. Du logger ind på din profil på www.sweetdeal.dk/login

Hvornår modtager jeg min vare?
Der er oplyst en leveringstid i dealen på fanebladet "Det med småt". Du kan se dealen igen ved at logge ind på din profil og vælge "mine køb". Her kan du trykke på billedet fra dealen, og få dealen frem på skærmen.

Når kampagnen er overstået sender Sweetdeal partneren din ordre ud til dig.
Jeg har ikke modtaget min vare, selvom fristen for levering er overskredet?
Du skal selv kontakte Sweetdeal partneren og rykke for din levering. Du finder Sweetdeal partnerens kontaktinformation i højre side af dealen under "aftalepart". Husk at oplyse navn, adresse og hvilket produkt, du har bestilt.
Nogle af vores leverandører har kun kundeservice via e-mail, og det er derfor ikke dem alle, der kan kontaktes telefonisk.
Jeg kan ikke få kontakt til den Sweetdeal partner/butik der står bag mit Sweetdeal køb, hvad gør jeg?
Skulle du ikke kunne få kontakt til den partner, der er tilknyttet dit Sweetdeal køb, er du velkommen til at kontakte vores kundeservice på kundeservice@sweetdeal.dk – de vil undersøge sagen nærmere og evt. sætte dig i kontakt med Sweetdeal partneren.
Send gerne den mail, som du evt. har sendt til vores partner - og som du mangler svar på. Husk at tilføje dit ordrenummer i mailen, eller den mail, du har brugt ved købet.
Jeg har modtaget en defekt vare?
Du skal kontakte Sweetdeal partneren og bede dem hjælpe med at udbedre skaden.
Jeg har fortrudt en Sweetdeal, kan jeg få pengene tilbage?
Når du har købt en vare, der sendes til dig, har du 14 dages fortrydelsesret fra den dag, du modtager varen.

Hvis du allerede har modtaget varen, skal du kontakte Sweetdeal partneren for at aftale returnering af din vare. Du skal selv sørge for at sende varen retur til Sweetdeal partneren. Ved en fortrydelse sker returfragten for egen regning.
Jeg har ikke modtaget min kvittering for mit køb - hvad gør jeg?
Kvitteringen for dit køb bliver sendt på din mail umiddelbart efter dit køb. Tjek evt. om mailen er endt i dit spamfilter.

Når du har handlet på Sweetdeal, er der oprettet en profil til dig. Du kan derfor altid logge ind med din mailadresse og den valgte adgangskode, og se din kvittering for købet. Du kan logge ind via www.wweetdeal.dk/login

Rejser - Mest stillede spørgsmål

Når du har lavet et køb på Sweetdeal, er der automatisk oprettet en profil med dine oplysninger. På denne profil kan du se alle dine køb, samt detaljer om hvert enkelt køb. Du logger ind på din profil på www.sweetdeal.dk/login

Jeg har købt en rejse med Wow Travel

Skal jeg viderebooke min rejse/mit ophold?
Ja – Du skal booke din rejse umiddelbart efter dit køb, så Wow Travel kan sikre sig, at de har alle de nødvendige oplysninger. Der er et bookinglink i dit værdibevis, som du skal bruge til at booke din rejse. Hvis denne booking ikke foretages indenfor fristen, kan vi ikke garantere, at rejsen eller opholdet kan gennemføres.
Hvordan booker jeg?
Du skal booke via det bookinglink, der står i dit værdibevis. Du skal booke til det hotel, den lufthavn og den afrejsedato, som du har købt værdibeviser til.

Det er vigtigt, at du skriver navnet på de rejsende, som det står i deres pas. Det er disse oplysninger, der vil komme til at stå på dine flyinformationer, og det er derfor vigtigt, at oplysningerne er korrekte.

Hvis du har et barn med under 2 år, skal du skrive barnets fulde navn og fødselsdato i kommentarfeltet.
Du kan skrive dine ønsker i kommentarfeltet, så vil Wow Travel gøre deres bedste for at opfylde dette.
Hvorfor er der plads til 3 rejsende på bookingen?
Der er som udgangspunkt plads til 3 personer på værelserne, hvoraf den ene plads er en opredning. Hvis der er flere end 3 rejsende, skal der laves én booking pr. værelse. Skriv gerne i kommentarfeltet, at I rejser sammen.

Hvis der er færre end 3 rejsende, skal der udfyldes det antal personer, der skal rejse – også selvom der så er tomme felter i bookingen.
Hvornår får jeg mine flytider?
Du vil modtage flyinformation direkte fra Wow Travel senest 5 dage før afrejse (selve afrejsedagen tæller også med). Du modtager ikke flybilletter/boardingpas, da du blot skal bruge dit pas til at checke ind i lufthavnen.

Wow Travel sender ikke flyinformation ud i weekenden, så hvis denne frist er i en weekend, vil Wow Travel sende dem ud den efterfølgende mandag.

Hvis du ikke har modtaget dine flyinformationer indenfor den oplyste tidsfrist, skal du tjekke om mailen evt. er endt i dit spamfilter.

Hvis du stadig ikke kan se, at du har modtaget dine flyinformationer indenfor den oplyste frist, kan du sende en mail (på engelsk) til info@wowtravel.de I denne mail skal du oplyse dato, destination og navne på de rejsende.

Hvis du modtager flyinformation med fejl i navne eller andet, skal du ligeledes skrive til ovenstående mail, da Sweetdeal desværre ikke kan ændre i disse informationer.
Jeg har ikke modtaget en bekræftelse på min rejse/mit ophold?
Når du har booket din rejse, vil du modtage en kopi af de indtastede oplysninger. Det er vigtigt, at du gennemlæser disse, og ved fejl, sender os en mail på rejser@sweetdeal.dk med de korrekte oplysninger. Hvis fejl ikke rettes, vil der stå fejlagtige oplysninger på jeres flyinformationer.

Du vil modtage en bookingbekræftelse senest på den dato, der er nævnt i dit værdibevis. Bookingbekræftelsen sendes til den mail, du har oplyst ved bookingen. Det vil også være oplyst, hvornår du modtager flytider m.m. og om informationen kommer fra Sweetdeal eller fra Wow Travel.

Hvis du ikke har modtaget din bookingbekræftelse senest på den oplyste dato, skal du tjekke om mailen evt. er endt i din uønskede post eller spam. Du kan også søge efter mailadressen rejser@sweetdeal.dk i din indbakke. Hvis du ikke finder din bookingbekræftelse, skal du sende os en mail på rejser@sweetdeal.dk.

Jeg har købt en rejse med en anden partner (ikke Wow Travel)?

Skal jeg viderebooke min rejse/mit ophold?
Ja - I langt de fleste deals, skal du viderebooke din rejse/dit ophold, så vores partner kan sikre sig, at de har alle de nødvendige oplysninger. Det vil altid være oplyst på dit værdibevis, hvordan du skal booke din rejse eller dit ophold. Hvis denne booking ikke foretages indenfor fristen, kan vi ikke garantere, at rejsen eller opholdet kan gennemføres.
Jeg har ikke modtaget en bekræftelse på min rejse/mit ophold?
Når du har viderebooket din rejse/dit ophold, vil du oftest modtage en bekræftelse fra vores partner. Der er oplyst i dit værdibevis, hvornår du kan forvente denne bekræftelse. Det vil også være oplyst, hvornår du modtager flytider m.m. og om informationen kommer fra Sweetdeal eller fra vores partner.

Hvis du ikke modtager dine oplysninger indenfor de oplyste frister, skal du kontakte rejsearrangøren og rykke for disse. Du kan se rejsearrangørens kontaktinformationer i selve dealteksten. Hvis dealen ikke længere er til salg, kan du finde linket til dealen på din profil under "mine køb".

Hvis du har købt et ophold, og har skrevet til vores partner uden at få svar, kan du sende os en kopi af mailen til rejser@sweetdeal.dk. Så vil vi meget gerne hjælpe med at rykke for svar.
Jeg har spørgsmål til opholdet eller min booking?
Da Sweetdeal ikke er informeret om det enkelte steds generelle regler, skal du kontakte vores partner direkte på den email-adresse, der er oplyst i dealen, hvis du har spørgsmål, som du ikke finder svar på i dealen eller på dit værdibevis.

Generelle spørgsmål til rejser

Jeg har fortrudt en Sweetdeal, kan jeg få pengene tilbage?
Hvis du har købt en pakkerejse med fly og hotel, er der ingen fortrydelsesret jf. forbrugeraftalelovens §18, stk. 2. - Se også vores handelsbetingelser.

Hvis du har købt et ophold, og har booket det hos vores partner, er det vores partners afbestillingsregler, der er gældende.

Hvis du ikke har booket dit ophold hos vores partner, har du som udgangspunkt 14 dages fortrydelsesret - se også vores handelsbetingelser.
Jeg er blevet syg eller forhindret, og kan ikke tage afsted?
Vi henviser til vores partneres gældende afbestillingsregler og vores kunders egne rejseforsikring.

Hvis du ikke kan finde svar på dine spørgsmål, er du velkommen til at kontakte Sweetdeal kundeservice på kundeservice@sweetdeal.dk eller på tlf. 33 75 33 20

Aftalepart:

Aftalepart: Ashtanga Yoga Shala

Hjemmeside Yogashala betyder "yogaskole" på sanskrit. Og Ashtanga Yoga Shala er den officielle Ashtanga yoga skole i Aarhus. Den har rummelige, lyse og hyggelige lokaler med omklædning, brusebad og toiletter. Ved indgangen er der en hyggekrog, hvor man kan mødes med andre yogaudøvere over en kop te, juice eller bare læse et yogablad.

På Yogashalaen får du ansvarlig undervisning, der tager udgangspunkt i den enkelte. Undervisernes mål er at støtte yogaeleverne i at opbygge en regelmæssig yogatræning efter den autentiske Ashtanga Vinyasa metode. De tilbyder et roligt, rent og stemningsfyldt sted, hvilket giver de helt rigtige betingelser for din yogapraksis.

Siden åbningen i januar 2003 har Ashtanga Yoga Shala været kernen i ashtangayogamiljøet i Århus og et samlingssted for yogaentusiaster i landsdelen.

Ashtanga Yoga - CVR 57668415
Ashtanga Yoga Shala Beliggenhed:
Ashtanga Yoga Nørre Allé 70, E, stuen
Aarhus C, 8000, DK Telefon: 25679932 Få vejvisning
Google Map

Andre spændende deals

Muskelsmerter, ledsmerter eller hovedpine? Få en halv times smertelindrende akupunktur hos AE Akupunktur
solgt 3

Smertelindrende akupunktur (ca. 30 min)

Lider du af muskel- eller ledsmerter, og føler du dig begrænset af det i din dagligdag? Måske har du ofte hovedpine, som gør dig uoplagt? Akupunktur kan hjælpe dig af med ...
Pris 229,-
Før 475,-
Før 246,-
- 52%
Se deal
Sæt skub i fedtforbrændingen med effektiv TEI-slankebehandling af 45 min. hos Clinic Asmussen
solgt 16

Effektiv slankebehandling i Aarhus C

Kæmper du med at få de overflødige kilo væk på sidebenene, så få skub i fedtforbrændingen med dagens deal. Clinic Asmussen står klar med en effektiv TEI-behandling, af 45...
Pris 185,-
Før 370,-
Før 185,-
- 50%
Se deal
Vild med dans? Få 15 sjove danselektioner til børnene hos Radich & Holde i Aarhus N
solgt 2

Dansehold for børn - vælg mellem flere hold

Vil du stimulere dit barns sanser, sprog og motorik med dans og rytmik? Hos Radich & Holde lærer dit barn at danse gennem leg, mens de lytter til kendte børnesange. Bø...
Pris 475,-
Før 950,-
Før 475,-
- 50%
Se deal
Slip for irriterende uønskede hår med permanent hårfjerning hos BestAge International i Aarhus og Aalborg
solgt 18

Permanent hårfjerning i Aarhus og Aalborg

Uønsket hårvækst er både prikkende, stikkende og irriterende, og lige meget hvor meget der barberes, epileres eller vokses, så kommer de små genstridige hår igen. Men der...
Pris 249,-
Før 500,-
Før 251,-
- 50%
Se deal
Få hjælp til at slippe sukkertrangen med hypnose hos Dynamic Minds i Aarhus
solgt 4

Slip sukkertrangen med hypnose hos Dynamic Minds

Kan du heller ikke sige nej til kage på arbejdet, og kaster du dig over chokoladen hver aften foran fjernsynet? Sukker kan virke ekstremt vanedannende, og ikke nok med a...
Pris 499,-
Før 1199,-
Før 700,-
- 58%
Se deal
Få energien tilbage med 1 times zoneterapi hos Soul Connection på Hobrovej
solgt 26

1 times zoneterapibehandling af fødder og underben

Husker du at gøre noget godt for dig selv? Årets første måneder kan godt være tunge at komme igennem. Det er mørkt og koldt, og måske er du træt og har ikke det store over...
Pris 249,-
Før 495,-
Før 246,-
- 50%
Se deal
Start det nye år med en ny frisure! Få klip, vask eller farve hos Salon Pretty Hair
solgt 52

Klip, vask og farve hos Salon Pretty Hair i Aarhus

Nyt år, nyt hår! Januar er for mange mennesker tid til forandringer og til at lægge planer for det nye år. Måske trænger du til et nyt look, men har forsømt frisørbesøget ...
Pris 125,-
Før 250,-
Før 125,-
- 50%
Se deal
Få mere energi og større velvære med 60 min. selvforkælelse ved massør Lone Rohmann i Aarhus!
solgt 133

60 minutters massage i Aarhus

Har kulden fået fat i dig? De mørke og kolde dage kan nemt give ekstra spændinger i kroppen, men løsningen er lige her! 60 min. massage ved Lone Rohmann i Aarhus vil live...
Pris 249,-
Før 500,-
Før 251,-
- 50%
Se deal
Husk at give huden fugt i vinterkulden! Effektiv ansigtsbehandling med frugtsyre hos Jonnas Fod- og Skønhedsklinik
solgt 4

Effektiv ansigtsbehandling med frugtsyre

Føles din hud tør i det kolde vejr? Forkæl dig selv med en afslappende og effektiv ansigtsbehandling med frugtsyre, der øjeblikkeligt giver et fugtboost til den trætte hud...
Pris 349,-
Før 650,-
Før 301,-
- 46%
Se deal
MUSICAL: Band On The Run – en hyldest til musikikonet, Sir Paul McCartney
solgt 43

Hyldestkoncert til Paul McCartney i Silkeborg

Gå ikke glip af denne enestående oplevelse! I anledning af at selveste Sir Paul McCartney fylder 75 år i foråret i 2017, opsætter MusicalDanmark forestillingen Band On Th...
Pris 169,-
Før 340,-
Før 171,-
- 50%
Se deal
Dine tænder skal holde hele livet! Tandklinikken City Vest giver dig et sundhedstjek
solgt 27

Sundhedstjek af dine tænder - vælg mellem 2 pakker

Hvornår har du sidst fået undersøgt dine tænder? Sunde tænder er en stor del af dit helbred og velbefindende, og det er derfor vigtigt at gå til regelmæssige tandeftersyn....
Pris 199,-
Før 880,-
Før 681,-
- 77%
Se deal