- 44%

Ultra lækker påsketallerken hos populære Foodfein i hjertet af Aarhus - Eat in eller take away

Foodfein
Værdi 229,-
- 44%
Spar 100,-
Tid tilbage: 9d:13t:20m
fra 129,-
har købt
148
KØB NU * begrænset antal

Vælg type:

129,-
Take away påsketallerken hos Foodfein (Værdi 229,-)
129,-
Mandag d. 10. april - Eat in hos Foodfein (Værdi 229,-)
129,-
Tirsdag d. 11. april - Eat in hos Foodfein (Værdi 229,-)
129,-
Onsdag d. 12. april - Eat in hos Foodfein (Værdi 229,-)
129,-
Torsdag d.13. april - Eat in Foodfein (Værdi 229,-)
129,-
Fredag d.14. april - Eat in Foodfein (Værdi 229,-)
129,-
Lørdag d. 15. april - Eat in hos Foodfein (Værdi 229,-)
129,-
Søndag d. 16. april - Eat in hos Foodfein (Værdi 229,-)
129,-
Mandag d. 17. april - Eat in hos Foodfein (Værdi 229,-)
KØB NU

Dealen

Få påskens smagsoplevelser i hus med en absolut BESTSELLER! Sidst vi havde den på menuen solgte den 599, så vi kan vist ikke komme udenom, at det er en ægte sweet seller. Og vi kan godt forstå hvorfor.

Med en ambition om at være Aarhus’ foretrukne fødevarebutik og cafe vil du altid kun finde de mest friske og lækre råvarer hos Foodfein. Udover at råvarerne er dugfriske og en sand fornøjelse for dine smagsløg, er brugen af alle former for tilsætningsstoffer begrænset til et minimum, og du kan derfor udelukkende sætte tænderne i den rene smag. Du er garanteret kvalitet!

Foodfein ligger i hjertet af Aarhus – kun 20 m. fra Strøget - og er bestemt et påske besøg værd. Foodfein kræser om indhold og råvarer, så alt matcher Foodfeins egne værdier, og de bestræber sig hele tiden på at udvikle nye og spændende idéer og retter tilpasset årstidens udvalg.

Med dagens deal får du en virkelig lækker påsketallerken med velsmagende delikatesser, som får dit mundvand til at løbe efter mere, og som en ekstra lækker detalje serverer de lækkert brød direkte fra egen stenovn, hvor selv melet er hjemme-malet. Alt i alt får du en smagsoplevelse udover det sædvanlige, og vi kan varmt anbefale, at du ikke går glip af dagens deal.

Dagens deal kan både nydes i den hyggelige café, eller du kan nyde den derhjemme med benene oppe. Om det skal være eat in eller take away vælges i betalingsmodulet. Du kan bruge dealen fra d. 10. - 17. april.

  • Normalpris 229 kr. // Sweetdealpris 129 kr.


BEMÆRK venligst, at du skal købe min. 2 værdibeviser og maks. 6 værdibeviser for at kunne bruge dealen.


Den lækre påsketallerken består af følgende smagsforkælelse.

Varmrøget norsk laks med basilikums-aioli, stenbiderrogn og rugbrødschip
Kalkun med ramsløgspesto og syltede rødløg
Drageæg med sennepssauce
Pulled lamb med dild & rejer
Pebersteg med svamperagout og grillede løg
2 slags ost fra Arla Unika med syltede figner og oliven
Panna cotta med appelsin og sprød chokolade

Hertil Foodfeins stenovnsbagte brød.


Se meget mere på www.foodfein.dk




Godt at vide

Værdibeviset kan bruges mandag d.10. april til mandag d. 17. april - begge dage inklusiv.
For at bruge dealen skal du købe min. 2 og maks. 6 værdibeviser.
Dealen gælder i tidsrummet fra kl. 12.00 - 16.00 alle dagene i gyldighedsperioden.
Vær opmærksom på, at der maks. er 30 eat in + 30 take away pr. dag, så HUSK at ringe og bestille din take away med det samme, når du har købt dealen. Så er du sikker på at kunne hente din mad, den dag du ønsker.

Vigtig viden

  • Værdibeviset fremsendes til din mail umiddelbart efter dit køb.
  • Værdibeviset kan bruges fra mandag d. 10. april til mandag d. 17. april - begge dage inkl..
  • Der skal bestilles til min. 2 personer og til maks. 6 personer.
  • Gælder i tidsrummet fra kl. 12.00 til kl. 16.00 alle dagene i gyldighedsperioden.
  • Der er maks. 30 eat in + 30 take away pr. dag.
  • OBS! Hvis du vælger at købe take away, skal du ringe til Foodfein på tlf. 72 44 44 23 med det samme og bestille til den ønskede dag, så du er sikker på at kunne hente din mad, den dag du ønsker.
  • Denne kampagne er en Sweetdeal Special-deal, hvilket betyder at der er de lovpligtige 14 dages refunderings-mulighed for køberne. Du kan derfor ikke fortryde dit køb efter de første 14 dage efter købet.
  • Samarbejdspartneren er Foodfein. Tjenesteydelsen leveres af samarbejdspartneren. Sweetdeal er derfor ikke ansvarlig for eventuelle fejl eller mangler i forbindelse med samarbejdspartneren levering af tjenesteydelsen, medmindre andet følger af ufravigelig lovgivning.
  • Sweetdeal er formidler af dette tilbud, så alle spørgsmål vedr. dealen bedes rettet til:

Foodfein
Sønder Alle 6
8000 Aarhus

Tlf. 72 44 44 23

Mest stillede spørgsmål til Sweetdeal

Husk, hvis du har købt en deal, kan du logge ind på din profil og finde værdibeviser, oplysninger om køb, kredit m.m. Du kan logge ind på www.sweetdeal.dk/login

Oversigt

Hvis du ikke kan finde svar på dine spørgsmål, er du velkommen til at kontakte Sweetdeal kundeservice på kundeservice@sweetdeal.dk eller på tlf. 33 75 33 20

Generelle spørgsmål

Hvornår modtager jeg mit værdibevis?
Værdibeviset til din Sweetdeal, bliver udsendt umiddelbart efter dit køb. Hvis du ikke modtager dit værdibevis umiddelbart efter købet, skal du tjekke dit spamfilter, da mailen evt. kan være der.

Hvis du har købt et produkt, der sendes til dig, vil du modtage en kvittering i stedet for et værdibevis.

Skulle du ikke finde dit værdibevis i dit spamfilter, kan det skyldes, at du ved en fejl har angivet den forkerte mailadresse, da du købte din Sweetdeal. Skulle det være tilfældet, kan du kontakte kundeservice på kundeservice@sweetdeal.dk og få tilsendt en kopi af dit værdibevis til den korrekte mailadresse.
Hvor længe er mit værdibevis gyldigt?
Gyldigheden af et Sweetdeal værdibevis er afhængig af den enkelte Sweetdeal, og er angivet på selve værdibeviset, samt i Sweetdeal tilbuddet.
Jeg er kommet til at slette mit værdibevis, hvad gør jeg?
Når du har handlet på Sweetdeal, er der oprettet en profil til dig. Du kan derfor altid logge ind med din mailadresse og den valgte adgangskode, og udskrive dine værdibeviser. Værdibeviserne kan udskrives indtil den dato, de udløber. Du kan logge ind på www.sweetdeal.dk/login
Jeg kan ikke få lov at gennemføre mit køb?
Hvis du oplever problemer undervejs i dit køb, er det oftest fordi, der er tastet forkert i enten kortnummer, udløbsdato eller sikkerhedskode (CVV) fra dit betalingskort. Tjek disse indtastninger grundigt og forsøg at gennemføre købet igen. Hvis du har handlet på Sweetdeal tidligere, skal du logge ind på din profil, før du kan gennemføre købet. Hvis du stadig oplever problemer med købet, kan du kontakte vores kundeservice på tlf. 33 75 33 20.
Jeg er blevet syg eller forhindret, og kan ikke komme til den aftalte tid?
Du skal henvende dig til partneren og høre hvilke muligheder, de kan tilbyde dig. Der henvises til partnerens gældende afbestillingsregler.
Jeg har fortrudt en Sweetdeal, kan jeg få pengene tilbage?
Du har som udgangspunkt 14 dages fortrydelsesret ifølge købeloven, der er dog nogle undtagelser – se nedenfor og læs mere om dette i vores handelsbetingelser (link til http://www.berlingskemedia.dk/handelsbetingelser7-2/)

Der er ikke fortrydelsesret ved køb af værdibeviser til bl.a. nedenstående ydelser i henhold til forbrugeraftalelovens § 18, stk. 2:
  • persontransport, fx rejser med fly, bus, tog, taxi mv.
  • indkvartering, fx ophold på hotel, vandrehjem eller campingplads og leje af sommerhus,
  • pakkerejser, jf. afsnittet “Særligt om pakkerejser ved Sweetdeal Travel “ i handelsbetingelserne.
  • forplejning, fx restaurantbesøg og levering af mad (catering),
  • fritidstilbud, fx biografbesøg, teaterforestillinger, koncerter, sportsstævner mv.,
Min Sweetdeal er udløbet, kan jeg få gyldighedsperioden forlænget?
Det er op til den partner, der gennemfører dealen, at beslutte om de vil tage imod værdibeviser efter udløbsdatoen. Du skal derfor kontakte dem for at høre om dine muligheder. Sweetdeal kan ikke tage denne beslutning på vores partners vegne.
Jeg har bedt om at få refunderet mit Sweetdeal køb, men jeg endnu ikke fået pengene retur, hvorfor?
Hvis der er fortrydelsesret på dit køb, kan der gå op til 14 dage fra dit Sweetdeal køb er annulleret, til beløbet er synligt på din bankkonto. Beløbet vil inden for de 14 dage blive tilbageført til den konto, det er hævet fra, og vil være angivet med afsenderen: ”Sweetdeal eller Berlingske”.
Har du betalt via MasterCard, vil beløbet først fremgå ved næstkommende månedsoversigt, såfremt udbetalingen er foretaget efter den 20. i måneden.
Kan jeg modtage nyhedsbreve med Sweetdeal tilbud fra mere end én by?
Ja – du kan modtage Sweetdeal tilbud fra alle de byer, der kunne have interesse, du skal blot tilmelde dig nyhedsbrevet under den enkelte Sweetdeal by.
Hvordan afmelder jeg Sweetdeal’s nyhedsbrev?
Ønsker du ikke længere at modtage nyhedsbrevet om Sweetdeal’s tilbud, kan du afmelde dette på linket der findes nederst i hvert nyhedsbrev kaldet: ”Klik her for at afmelde nyhedsbrevet”.
Skulle du mod forventning stadig modtage nyhedsbrevet herefter, kan du kontakte kundeservice på kundeservice@sweetdeal.dk - her sidder vi klar til at hjælpe dig med afmeldingen.

Lokale deals - Mest stillede spørgsmål

Når du har lavet et køb på Sweetdeal, er der automatisk oprettet en profil med dine oplysninger. På denne profil kan du se alle dine køb, samt detaljer om hvert enkelt køb. Du logger ind på din profil på www.sweetdeal.dk/login

Hvordan booker jeg min Sweetdeal?
Du skal følge vejledningen i dit værdibevis for at booke din Sweetdeal. Der kan være travlhed hos Sweetdeal partneren, og vi anbefaler derfor, at du booker din Sweetdeal hurtigst muligt.
Hvor mange informationer skal jeg medbringe, når jeg vil bruge mit sweetdeal køb?
Du skal medbringe dit værdibevis i printet form eller på din mobiltelefon. Se også information på selve værdibeviset.
Jeg kan ikke få kontakt til den Sweetdeal partner/butik der står bag mit Sweetdeal køb, hvad gør jeg?
Skulle du ikke kunne få kontakt til den partner, der er tilknyttet dit Sweetdeal køb, er du velkommen til at kontakte vores kundeservice på kundeservice@sweetdeal.dk – de vil undersøge sagen nærmere og evt. sætte dig i kontakt med Sweetdeal partneren.
Send gerne den mail, som du evt. har sendt til vores partner - og som du mangler svar på. Husk at tilføje dit ordrenummer i mailen, eller den mailadresse, du har brugt ved købet.
Jeg er ikke tilfreds med min oplevelse – Hvad gør jeg?
Hvis du ikke er tilfreds med din Sweetdeal, er det vigtigt, at du klager på stedet til Sweetdeal partneren omgående. Det er Sweetdeal partnerens ansvar, at håndtere din reklamation.
Du må meget gerne sende en mail til Sweetdeal med din oplevelse.

Shopping / Produkter - Mest stillede spørgsmål

Når du har lavet et køb på Sweetdeal, er der automatisk oprettet en profil med dine oplysninger. På denne profil kan du se alle dine køb, samt detaljer om hvert enkelt køb. Du logger ind på din profil på www.sweetdeal.dk/login

Hvornår modtager jeg min vare?
Der er oplyst en leveringstid i dealen på fanebladet "Det med småt". Du kan se dealen igen ved at logge ind på din profil og vælge "mine køb". Her kan du trykke på billedet fra dealen, og få dealen frem på skærmen.

Når kampagnen er overstået sender Sweetdeal partneren din ordre ud til dig.
Jeg har ikke modtaget min vare, selvom fristen for levering er overskredet?
Du skal selv kontakte Sweetdeal partneren og rykke for din levering. Du finder Sweetdeal partnerens kontaktinformation i højre side af dealen under "aftalepart". Husk at oplyse navn, adresse og hvilket produkt, du har bestilt.
Nogle af vores leverandører har kun kundeservice via e-mail, og det er derfor ikke dem alle, der kan kontaktes telefonisk.
Jeg kan ikke få kontakt til den Sweetdeal partner/butik der står bag mit Sweetdeal køb, hvad gør jeg?
Skulle du ikke kunne få kontakt til den partner, der er tilknyttet dit Sweetdeal køb, er du velkommen til at kontakte vores kundeservice på kundeservice@sweetdeal.dk – de vil undersøge sagen nærmere og evt. sætte dig i kontakt med Sweetdeal partneren.
Send gerne den mail, som du evt. har sendt til vores partner - og som du mangler svar på. Husk at tilføje dit ordrenummer i mailen, eller den mail, du har brugt ved købet.
Jeg har modtaget en defekt vare?
Du skal kontakte Sweetdeal partneren og bede dem hjælpe med at udbedre skaden.
Jeg har fortrudt en Sweetdeal, kan jeg få pengene tilbage?
Når du har købt en vare, der sendes til dig, har du 14 dages fortrydelsesret fra den dag, du modtager varen.

Hvis du allerede har modtaget varen, skal du kontakte Sweetdeal partneren for at aftale returnering af din vare. Du skal selv sørge for at sende varen retur til Sweetdeal partneren. Ved en fortrydelse sker returfragten for egen regning.
Jeg har ikke modtaget min kvittering for mit køb - hvad gør jeg?
Kvitteringen for dit køb bliver sendt på din mail umiddelbart efter dit køb. Tjek evt. om mailen er endt i dit spamfilter.

Når du har handlet på Sweetdeal, er der oprettet en profil til dig. Du kan derfor altid logge ind med din mailadresse og den valgte adgangskode, og se din kvittering for købet. Du kan logge ind via www.wweetdeal.dk/login

Rejser - Mest stillede spørgsmål

Når du har lavet et køb på Sweetdeal, er der automatisk oprettet en profil med dine oplysninger. På denne profil kan du se alle dine køb, samt detaljer om hvert enkelt køb. Du logger ind på din profil på www.sweetdeal.dk/login

Jeg har købt en rejse med Wow Travel

Skal jeg viderebooke min rejse/mit ophold?
Ja – Du skal booke din rejse umiddelbart efter dit køb, så Wow Travel kan sikre sig, at de har alle de nødvendige oplysninger. Der er et bookinglink i dit værdibevis, som du skal bruge til at booke din rejse. Hvis denne booking ikke foretages indenfor fristen, kan vi ikke garantere, at rejsen eller opholdet kan gennemføres.
Hvordan booker jeg?
Du skal booke via det bookinglink, der står i dit værdibevis. Du skal booke til det hotel, den lufthavn og den afrejsedato, som du har købt værdibeviser til.

Det er vigtigt, at du skriver navnet på de rejsende, som det står i deres pas. Det er disse oplysninger, der vil komme til at stå på dine flyinformationer, og det er derfor vigtigt, at oplysningerne er korrekte.

Hvis du har et barn med under 2 år, skal du skrive barnets fulde navn og fødselsdato i kommentarfeltet.
Du kan skrive dine ønsker i kommentarfeltet, så vil Wow Travel gøre deres bedste for at opfylde dette.
Hvorfor er der plads til 3 rejsende på bookingen?
Der er som udgangspunkt plads til 3 personer på værelserne, hvoraf den ene plads er en opredning. Hvis der er flere end 3 rejsende, skal der laves én booking pr. værelse. Skriv gerne i kommentarfeltet, at I rejser sammen.

Hvis der er færre end 3 rejsende, skal der udfyldes det antal personer, der skal rejse – også selvom der så er tomme felter i bookingen.
Hvornår får jeg mine flytider?
Du vil modtage flyinformation direkte fra Wow Travel senest 5 dage før afrejse (selve afrejsedagen tæller også med). Du modtager ikke flybilletter/boardingpas, da du blot skal bruge dit pas til at checke ind i lufthavnen.

Wow Travel sender ikke flyinformation ud i weekenden, så hvis denne frist er i en weekend, vil Wow Travel sende dem ud den efterfølgende mandag.

Hvis du ikke har modtaget dine flyinformationer indenfor den oplyste tidsfrist, skal du tjekke om mailen evt. er endt i dit spamfilter.

Hvis du stadig ikke kan se, at du har modtaget dine flyinformationer indenfor den oplyste frist, kan du sende en mail (på engelsk) til info@wowtravel.de I denne mail skal du oplyse dato, destination og navne på de rejsende.

Hvis du modtager flyinformation med fejl i navne eller andet, skal du ligeledes skrive til ovenstående mail, da Sweetdeal desværre ikke kan ændre i disse informationer.
Jeg har ikke modtaget en bekræftelse på min rejse/mit ophold?
Når du har booket din rejse, vil du modtage en kopi af de indtastede oplysninger. Det er vigtigt, at du gennemlæser disse, og ved fejl, sender os en mail på rejser@sweetdeal.dk med de korrekte oplysninger. Hvis fejl ikke rettes, vil der stå fejlagtige oplysninger på jeres flyinformationer.

Du vil modtage en bookingbekræftelse senest på den dato, der er nævnt i dit værdibevis. Bookingbekræftelsen sendes til den mail, du har oplyst ved bookingen. Det vil også være oplyst, hvornår du modtager flytider m.m. og om informationen kommer fra Sweetdeal eller fra Wow Travel.

Hvis du ikke har modtaget din bookingbekræftelse senest på den oplyste dato, skal du tjekke om mailen evt. er endt i din uønskede post eller spam. Du kan også søge efter mailadressen rejser@sweetdeal.dk i din indbakke. Hvis du ikke finder din bookingbekræftelse, skal du sende os en mail på rejser@sweetdeal.dk.

Jeg har købt en rejse med en anden partner (ikke Wow Travel)?

Skal jeg viderebooke min rejse/mit ophold?
Ja - I langt de fleste deals, skal du viderebooke din rejse/dit ophold, så vores partner kan sikre sig, at de har alle de nødvendige oplysninger. Det vil altid være oplyst på dit værdibevis, hvordan du skal booke din rejse eller dit ophold. Hvis denne booking ikke foretages indenfor fristen, kan vi ikke garantere, at rejsen eller opholdet kan gennemføres.
Jeg har ikke modtaget en bekræftelse på min rejse/mit ophold?
Når du har viderebooket din rejse/dit ophold, vil du oftest modtage en bekræftelse fra vores partner. Der er oplyst i dit værdibevis, hvornår du kan forvente denne bekræftelse. Det vil også være oplyst, hvornår du modtager flytider m.m. og om informationen kommer fra Sweetdeal eller fra vores partner.

Hvis du ikke modtager dine oplysninger indenfor de oplyste frister, skal du kontakte rejsearrangøren og rykke for disse. Du kan se rejsearrangørens kontaktinformationer i selve dealteksten. Hvis dealen ikke længere er til salg, kan du finde linket til dealen på din profil under "mine køb".

Hvis du har købt et ophold, og har skrevet til vores partner uden at få svar, kan du sende os en kopi af mailen til rejser@sweetdeal.dk. Så vil vi meget gerne hjælpe med at rykke for svar.
Jeg har spørgsmål til opholdet eller min booking?
Da Sweetdeal ikke er informeret om det enkelte steds generelle regler, skal du kontakte vores partner direkte på den email-adresse, der er oplyst i dealen, hvis du har spørgsmål, som du ikke finder svar på i dealen eller på dit værdibevis.

Generelle spørgsmål til rejser

Jeg har fortrudt en Sweetdeal, kan jeg få pengene tilbage?
Hvis du har købt en pakkerejse med fly og hotel, er der ingen fortrydelsesret jf. forbrugeraftalelovens §18, stk. 2. - Se også vores handelsbetingelser.

Hvis du har købt et ophold, og har booket det hos vores partner, er det vores partners afbestillingsregler, der er gældende.

Hvis du ikke har booket dit ophold hos vores partner, har du som udgangspunkt 14 dages fortrydelsesret - se også vores handelsbetingelser.
Jeg er blevet syg eller forhindret, og kan ikke tage afsted?
Vi henviser til vores partneres gældende afbestillingsregler og vores kunders egne rejseforsikring.

Hvis du ikke kan finde svar på dine spørgsmål, er du velkommen til at kontakte Sweetdeal kundeservice på kundeservice@sweetdeal.dk eller på tlf. 33 75 33 20

Aftalepart:

Aftalepart: Foodfein

Foodfein er indrettet i et åbent miljø hvilket gør, at der er frit udsyn og du derfra kan følge med i køkkenet. Derfor oplever du også duften fra det frisk bagte brød fra butikkens eget mikrobageri.

I køkkenet benyttes egne producerede varer, samt varer købt fra lokale dygtige leverandører.

I frokosten diskes op med sandwich, smørrebrød og salat. Om aftenen er det også muligt at købe retter til at tage med hjem.

Foodfein - CVR 35208445
Foodfein Beliggenhed:
Foodfein Sønder Allé 6
Aarhus, 8000, DK Få vejvisning
Google Map

Andre spændende deals

Stil sulten med god samvittighed! Café Kaffegal serverer økologisk burger med oksekød eller falafel
solgt 6

Økologisk burger hos Café Kaffegal i Aarhus

Er du burgersulten? Nu kan du sætte dig til bords og få stillet sulten med god samvittighed. Bæredygtige økologiske Café Kaffegal byder indenfor til veltilberedt hjemmelav...
Pris 64,-
Før 129,-
Før 65,-
- 50%
Se deal
Imponer middagsgæsterne! Lær at lave din egen sushi med et sushi-kursus hos Restaurant Soya
solgt 13

3 timers sushi-kursus hos Restaurant Soya i Aarhus

Er du som så mange andre danskere faldet for den japanske nationalret? Kan du svare ja til det spørgsmål, er denne deal helt sikkert noget for dig. Lige nu tilbyder Re...
Pris 295,-
Før 593,-
Før 298,-
- 50%
Se deal
Boblende brunch i smilets by! Café Gemmestedet serverer skøn Boble Brunch og en unik atmosfære
solgt 165

Boble brunch hos Café Gemmestedet i smilets by

Dejlig stemning, flere lækre små retter og friske bobler i hyggelige lokaler - det er hvad, dagens Sweetdeal disker op med. I smilets by huserer hyggelige Café Gemmestede...
Pris 99,-
Før 199,-
Før 100,-
- 50%
Se deal
Kødkup! Vælg selv 5 pakker kød og få dem leveret lige til døren med Gris og Ko
solgt 73

Vælg selv 5 pakker kød m. levering i hele landet

Det er forår, og lige om lidt er det sommer. Og hvad kendetegner sommeren mere end hyggelige madoplevelser og grillaftener i godt selskab? Dagens Sweetdeal er et ægte mad...
Pris 199,-
Før 300,-
Før 101,-
- 34%
Se deal
Spis dig mæt i 24 stykker smagfuld sushi fra Chili Hotpot på Ny Banegårdsgade
solgt 158

Sushimenu med 24 stykker hos Chili Hotpot

Chili Hotpot er efterhånden blevet en klassiker på det kulinariske kort i Aarhus, og det er der en god grund til. I den centralt beliggende restaurant kan du med dagens de...
Pris 99,-
Før 209,-
Før 110,-
- 53%
Se deal
Nyd en hyggestund med tapas for 2 personer. Ost, pølse og vin hos hyggelige Løve's Bog- & VinCafé
solgt 168

Tapastallerken for 2 personer + 1 glas vin i Aarhus

Husk at prioritere tosomheden! I hverdagen kan tingene godt gå lidt stærkt, men det er vigtigt ikke at glemme hyggen og tid med kæreste, familie eller venner. Inviter en d...
Pris 168,-
Før 280,-
Før 112,-
- 40%
Se deal
Revelsben med hjemmeskårne fritter og barbecuesovs hos Krofatters Mad- og Ølbar. Mmm!
solgt 278

Revelsben med hjemmeskårne fritter i Aarhus C

Nogle gange har man bare brug for et hjemmelavet måltid med rigeligt af kød, kartofler og tilbehør. Når trangen melder sig, kan det være svært at overskue, at skulle stå i...
Pris 89,-
Før 159,-
Før 70,-
- 44%
Se deal
Vær en vært i verdensklasse med en lækker vinsmagning i eget hjem for 8 personer. Huset Appel skænker op!
solgt 4

Vinsmagning i eget hjem

Vær en populær vært og afhold en lækker vinsmagning i dit eget hjem. Invitér gode venner, kolleger eller familien til et par hyggelige timer med vinsmagning hjemme hos di...
Pris 849,-
Før 1899,-
Før 1050,-
- 55%
Se deal
Tid til gækkebreve og chokoladeæg: Påskepakke med øl, vin, chokolade og smagsskema fra Estate Wine i Holstebro
solgt 34

Pakke med øl, vin, chokolade og smagsskema i Holstebro

Pip pip – nu er der ikke længe til påske med de hyggelige frokoster, familiebesøg og ikke mindst fridage. Har du fået nogle gækkebreve endnu, eller tænker du selv at sende...
Pris 165,-
Før 330,-
Før 165,-
- 50%
Se deal